Dat is een bazenplaat in vergelijking met die Young Ones shit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik vind het erger dat hij Sound of the Thunder wel plaatst
My badquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:36 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
En dan gewoon shiverz niet plaatsen
Tja was een van de eerste nummers die ik hoorde dus ook al het is geen toppertje is, kan ik er wel naar luisterenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik zoek een nieuwe fiets maar hij moet wel hard gaan, heeft iemand een idee?
Heb er hier toevallig nog een paar staan. 25 euro p.s., vriendenprijsjequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
En ik zoek een nieuwe fiets maar hij moet wel hard gaan, heeft iemand een idee?
En nog zonder zadel ook! Hij is perfect, ik neem hem!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:41 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb er hier toevallig nog een paar staan. 25 euro p.s., vriendenprijsje![]()
[ afbeelding ]
Degos & Re-done - S@lsa, heerlijk nummerquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:30 schreef Kriebelhoest het volgende:
Hier een lueken miksje:
Tronica - loudness warm up by tronica_nl
Edit: hoe heet dat toffe nummertje rond 37:40?
Wat liveset , maar veel albumsquote:Op vrijdag 20 april 2012 17:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Is me iets te ver, sorry
Gelukkig heb ik nog een huisgenoot die een redelijk up--to-date HS database heeft. Hij verwijdert alleen allemaal nummers die ik wel leuk vind, en ik heb geen idee welke
300GB aan alleen hardstyle releases is trouwens wel ziek veel (er vanuit gaand dat een track ongeveer 12mb gemiddeld is), zitten ook livesets & cd's bij zeker?
danku danku!quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Degos & Re-done - S@lsa, heerlijk nummer
Wat een lijstjequote:Op vrijdag 20 april 2012 14:29 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
OMOMOMOMOM![]()
![]()
Josh & Wesz - Euphoria September 2010 by officialb2s
Hij staat hier weer aanquote:
En daarom moet ik aan deze denkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dankzij tom moest ik ineens aan deze denken, ik word hier wel vrolijk van...
Dat dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |