Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

die achter de paal is anders wel scherpquote:Op zondag 15 april 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo moet het dus NIET oom Fles![]()
[ afbeelding ]
dus? vriendendienst, je weetz toch?quote:Op zondag 15 april 2012 20:58 schreef douche-eendje het volgende:
Omg baardjes
[..]
Ik ben je vrouw niet
Ik wordt bedreigt als ik het er nu niet afscheer gok ikquote:
Jaquote:Op zondag 15 april 2012 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die achter de paal is anders wel scherp
Hij ookquote:
Waar bemoeit die buurvrouw zich mee johquote:Op zondag 15 april 2012 20:59 schreef Toekito het volgende:
Ik wordt bedreigt als ik het er nu niet afscheer gok ik
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo moet het dus NIET oom Fles![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 april 2012 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die achter de paal is anders wel scherp
dit x was het Muck die raar doet.quote:Op zondag 15 april 2012 21:01 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij ook![]()
[..]
Waar bemoeit die buurvrouw zich mee joh
Misschien moet je even een kopje thee voor dr zetten?quote:
Jouw.quote:Op zondag 15 april 2012 21:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik snap jou woordsamenstelling niet, sorry
quote:Op zondag 15 april 2012 21:06 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik snap jou woordsamenstelling niet, sorry
quote:
Meisjes met snor.quote:Op zondag 15 april 2012 21:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sowieso scheren, ongeschoren meisjes
quote:Op zondag 15 april 2012 21:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Sowieso scheren, ongeschoren meisjes
max 20e denk ikquote:Op zondag 15 april 2012 21:09 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm wat is een beetje een redelijke prijs voor een beeldbuis met een beelschermdiagonaal van 50cm van 5 jaar oud? Heb hem gisteren op marktplaats gezet met notk en heb nu een bod van 2.50
je naam klinkt eerder Turks inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 21:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Haha, grapje
(ik ben natuurlijk geen echte marokkan)
welk merk en type?quote:Op zondag 15 april 2012 21:09 schreef douche-eendje het volgende:
Hmm wat is een beetje een redelijke prijs voor een beeldbuis met een beelschermdiagonaal van 50cm van 5 jaar oud? Heb hem gisteren op marktplaats gezet met notk en heb nu een bod van 2.50
waarom? Zij is huisvrouw, ik nietquote:Op zondag 15 april 2012 21:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien moet je even een kopje thee voor dr zetten?
helaas is seizoen 2 nog steeds een rampquote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat is dat Van god los toch een matige serie ten opzichte van de film
het is wel een mooi nummer van Monzaquote:Op zondag 15 april 2012 21:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Wat is dat Van god los toch een matige serie ten opzichte van de film
en dan geen sinaasappelsap lustenquote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef Yuki het volgende:
Je zal maar een halve liter sinaasappelsap geperst hebben
Dat zou wel heel naar zijn ja.quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan geen sinaasappelsap lusten
quote:Op zondag 15 april 2012 21:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan geen sinaasappelsap lusten
dat is idd een mega theeglasquote:Op zondag 15 april 2012 21:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het in 1 keer in mijn mega-humongous theeglas kunnen schenkenheerlijk!
Van Pickwickquote:
zo heb ik een koffiemokquote:Op zondag 15 april 2012 21:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Van Pickwick
Geweldig, je kan er gewoon een halve liter ingooien
quote:
ik gebruik hem nou meestal voor soep in te doenquote:Op zondag 15 april 2012 21:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zulke heb ik ook, van de Starbucks. Gaat denk ik ook wel een halve liter in.
En komend weekend ga ik er meer halen
quote:Op zondag 15 april 2012 21:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik gebruik hem nou meestal voor soep in te doen
quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Fha het volgende:
Wat kijk ik nou weer voor prachtig dom programmade wereld rond in 80 date's
"ik denk dat japanse mannen ook wel weten dat ze niet aantrekkelijk zijn, daarom doen ze kinky dingen achter gesloten deuren"
Nu blijf ik kijken dat snap jequote:
quote:Op zondag 15 april 2012 21:37 schreef Fha het volgende:
Wat kijk ik nou weer voor prachtig dom programmade wereld rond in 80 date's
"ik denk dat japanse mannen ook wel weten dat ze niet aantrekkelijk zijn, daarom doen ze kinky dingen achter gesloten deuren"
Uiteraard!quote:
ik heb er een mulit task mok van gemaaktquote:
Ja ja, lul je er maar uitquote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb er een mulit task mok van gemaakt
Dat is niet leuk meer nu Jenna en Britt eruit zijnquote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Uiteraard!
Is het net zo dom als "Echte meisjes op zoek naar zichzelf"?![]()
ik zit hier iets te kijken op RTL met homevideo'squote:
Op een ander niveau, want oudere vrouwen en geen bn-ers, maar wel ongeveer zelfde gok ik jaquote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef Yuki het volgende:
Uiteraard!
Is het net zo dom als "Echte meisjes op zoek naar zichzelf"?![]()
ikquote:
Brittquote:Op zondag 15 april 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is niet leuk meer nu Jenna en Britt eruit zijn
Liever britt dan die halve amerikaanse met haar sjampieeequote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Britt
Ik kan dat mens dus echt niet aanhoren heEn ze komt nog wel uit Purmerend
Daniellequote:Op zondag 15 april 2012 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
Liever britt dan die halve amerikaanse met haar sjampieee
die aflevering dat ze iets moesten verbrandenquote:
quote:
Gemist helaasquote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
die aflevering dat ze iets moesten verbrandendr tassie mocht er niet in hoor
ik heb de meeste wel gezien geloof ikquote:
Had iemand hem eraf gebeten dan?quote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
gelukkig wel![]()
anders was ik hem allang kwijt geweest
Hehe, t zijn echt van die hilarisch slechte programma'squote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb de meeste wel gezien geloof ikmaar dat is meer toeval dan dat ik er op wacht
quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
Whoop whoop whoop whoop whoop!
M'n vakantieweekje in de zomer lijkt goedgekeurd te zijn![]()
![]()
okeee daaanquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
![]()
o ja, dat moet ik ook weer opnieuw vast zetten....quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan wilde plannen makenquote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef Yuki het volgende:
Ik ben blij
Moet het nog officieel horen enzo, dan krijg ik het op papier... Maar hey, het is een begin!
quote:Are you comming back online? I'm feeling naughty!
Ik denk dat die week vooral gezelligheid en uitrusten wordtquote:
Uitrusten is ook goedquote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat die week vooral gezelligheid en uitrusten wordt![]()
Ik heb ook nog anderhalve week in augustus, en daarin ga ik naar Lowlands... Da's even wild genoeg
quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
![]()
Moet nog plannen makenquote:
GMTAquote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent weer flink bezig geweest.
Maria Veen klinkt wel erg on-Duits trouwens.
Ja beetje boel idioot inderdaad, koop ik een echte dvd krijg ik die flauwekul ook nog eens te zien die 5 minuten duurt voordat ik de film aan kan zettenquote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik maar weer gewoon films ga downloaden, dan hoef ik die rotzooi van Brein niet te zien voordat ik de film te zien krijg. Ze slaan echt zo enorm de plank mis door te zeggen dat ze niet willen dat mensen die de dvd kopen, die film gaan downloaden... falende hersenlozen daar![]()
.
Heeeuquote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu eindelijk definitief helemaal klaar met het westelijk deel van het VRR gebied. Komend weekend nog het Cluster-Dortmund, en daarna nog 2 keer naar het uiterste oosten van NRW en dan is de hele deelstaat klaar
quote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet nog plannen makenMaar dat komt wel goed, ben allang blij dat ik er een weekje uit kan gaan
![]()
Dat dusquote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja beetje boel idioot inderdaad, koop ik een echte dvd krijg ik die flauwekul ook nog eens te zien die 5 minuten duurt voordat ik de film aan kan zettenBeetje verkeerde doelgroep.
Als dat lukt, ga ik dat wel regelen jaquote:Op zondag 15 april 2012 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker een weekje niets doen en bij vrienden op bezoek gaan
hetzelfde maar je hebt ook nog de kruispuntbank daar staat je inschrijvingquote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF, hoe heet in Belgie de KVK? Of is dat hetzelfde?
zou tijd wordenquote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu eindelijk definitief helemaal klaar met het westelijk deel van het VRR gebied. Komend weekend nog het Cluster-Dortmund, en daarna nog 2 keer naar het uiterste oosten van NRW en dan is de hele deelstaat klaar
Jep. Enige dvd's waar ik daadwerkelijk om zo'n soort melding kon lachen waren die van little britainquote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
Alsof je net een nieuwe auto hebt gekocht, en het zicht door de voorruit van je nieuwe auto wordt geblokkeerd door een sticker 'koop deze auto en jat hem niet!'.
ik weet wel een adresjequote:Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als dat lukt, ga ik dat wel regelen ja![]()
Bijtanken
Tnxquote:Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde maar je hebt ook nog de kruispuntbank daar staat je inschrijving
Hoezo? Hadden ze er daarop wat grappigs van gemaakt?quote:Op zondag 15 april 2012 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. Enige dvd's waar ik daadwerkelijk om zo'n soort melding kon lachen waren die van little britain
Met de stemmen van Lou en Andyquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Hadden ze er daarop wat grappigs van gemaakt?.
quote:
Oh echt?quote:
Je mag ook altijd een keer naartoe komen, als je zin hebtquote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik heb eigenlijk wel zin in een weekje rust, met bos in de buurt om te wandelen en om verder gewoon op m'n luie gat (in de zon) te kunnen zitten
100m verderop is hier het bos.quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik heb eigenlijk wel zin in een weekje rust, met bos in de buurt om te wandelen en om verder gewoon op m'n luie gat (in de zon) te kunnen zitten
bos genoeg hierquote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Liefquote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je mag ook altijd een keer naartoe komen, als je zin hebt
Dat kan niemandquote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bos genoeg hier
alleen de zon kan ik niet garanderen
dat had ik vroeger met het evoluonquote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
100m verderop is hier het bos.
Maar ik ga er bijna nooit heen.
Raar is dat, je woont ergens dichtbij en gaat er niet heen
Ik durf wel te garanderen dat de zon schijnt hoor... alleen niet dat jij hem ook kunt zien en voelen vanaf waar jij bentquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefIk wil sowieso je huisje nog eens zien, dus ik kom hoe dan ook een keertje jouw kant op
Dat weekje wil ik er het liefst wel even helemaal uit, dus als ik de kans krijg om een hele week ergens te zitten grijp ik die wel aan denk ik![]()
[..]
Dat kan niemand
Betweterquote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik durf wel te garanderen dat de zon schijnt hoor... alleen niet dat jij hem ook kunt zien en voelen vanaf waar jij bent.
deal dusquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefIk wil sowieso je huisje nog eens zien, dus ik kom hoe dan ook een keertje jouw kant op
Dat weekje wil ik er het liefst wel even helemaal uit, dus als ik de kans krijg om een hele week ergens te zitten grijp ik die wel aan denk ik![]()
Je zou onderhand iets als vakantieveilingen voor jezelf in de gaten houden... of een andere leuke actie dat je even ergens alleen kunt zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niemand
Helemaal alleen is weer niet echt een optie... Gezien mijn wisselende stemmingen de laatste tijd is het geen goed plan om echt ALLEEN weg te gaan. Dan heb ik kans dat ik compleet somber en uitgeput terugkomquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je zou onderhand iets als vakantieveilingen voor jezelf in de gaten houden... of een andere leuke actie dat je even ergens alleen kunt zijn.
anders zeg ik het toch nietquote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]meen je dat?
Zo ja? Ik houd het in gedachten![]()
![]()
Als je bij familie hier in de buurt bent of dagjes weg wilt weet je mn pmbox te vinden. Alkmaar is ook latijd nog op een redelijke fijne afstand van het strand (nog te doen met de bus) en shoppen kan hier ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helemaal alleen is weer niet echt een optie... Gezien mijn wisselende stemmingen de laatste tijd is het geen goed plan om echt ALLEEN weg te gaan. Dan heb ik kans dat ik compleet somber en uitgeput terugkom![]()
Ach, ik heb de tijdAls er niks op m'n pad komt, ga ik desnoods een week bij familie zitten ofzo
Of toch gewoon dagjes weg. We zien wel
Sommige dingen verwacht je niet hequote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders zeg ik het toch niet![]()
laat maar even weten wanneer het is met een beetje mazzel valt het nog in mijn bouwvak![]()
is goed lieffiequote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sommige dingen verwacht je niet heIk ben er echt ff stil van...
Ik DM/PM je wel ff, dat hoeft niet allemaal hier
Alkmaar is sowieso makkelijk te bereizen voor me, vanuit Utrecht gaat er een trein rechtstreeksquote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je bij familie hier in de buurt bent of dagjes weg wilt weet je mn pmbox te vinden. Alkmaar is ook latijd nog op een redelijke fijne afstand van het strand (nog te doen met de bus) en shoppen kan hier ook
quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alkmaar is sowieso makkelijk te bereizen voor me, vanuit Utrecht gaat er een trein rechtstreeks
Dus ik kan ook buiten m'n vakantie wel een keer jouw kant op komen
Echt tof van je!
Ik voel de liefde van de KSC![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alkmaar is sowieso makkelijk te bereizen voor me, vanuit Utrecht gaat er een trein rechtstreeks
Dus ik kan ook buiten m'n vakantie wel een keer jouw kant op komen
Echt tof van je!
Ik voel de liefde van de KSC![]()
wij jou ook oude mopperpotquote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik vind jullie ook allemaal kei lief en zo
quote:
Dat ben jij ook flesquote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik vind jullie ook allemaal kei lief en zo
leuke lampjesquote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ben jij ook fles
En na dat telefoongesprek met mn moederheb ik mezelf vandaag op een bosje bloemen getrakteerd. Omdat ik mezelf gewoon moet kietelen
![]()
[ afbeelding ]
Roze gerbera's, mn favo bloemen
Ik ben destijds gewoon vacatures waarbij salarisschalen genoemd stonden gaan vergelijken. En bij klasgenoten gevraagd wat zij aangeboden kregen etc.quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hoe je je salaris als starter bepaalt?
ga binnenkort aan het werk en ik ben een beetje aan het rondkijken naar de cao en schalen enzo. Maar ik heb dus geen idee in welke schaal ik terecht kom met mijn achtergrond etc.
Ikeaquote:
trusten DMquote:
jij ook Kapiteinquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ben jij ook fles
En na dat telefoongesprek met mn moederheb ik mezelf vandaag op een bosje bloemen getrakteerd. Omdat ik mezelf gewoon moet kietelen
![]()
[ afbeelding ]
Roze gerbera's, mn favo bloemen
weet ik, ik heb hem ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben destijds gewoon vacatures waarbij salarisschalen genoemd stonden gaan vergelijken. En bij klasgenoten gevraagd wat zij aangeboden kregen etc.
[..]
IkeaHeb ook nog een paarse ervan. En had een roze maar die is gesneuveld met verhuizen
Die heb ik in het wit, vorige week gekocht omdat het lampje op m'n nachtkastje gesneuveld was. Nieuwe gekregen van mamsquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
IkeaHeb ook nog een paarse ervan. En had een roze maar die is gesneuveld met verhuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Man, het is bijna 11 uur! Ik red de 8 uur slaap al niet eens meerquote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Lieve mensen, het is nog vroeg en jullie hoeven nog niet naar bed![]()
hmmm ik zou het nog net redden, wekker om 7:30 morgenquote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Man, het is bijna 11 uur! Ik red de 8 uur slaap al niet eens meer
koenquote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Lieve mensen, het is nog vroeg en jullie hoeven nog niet naar bed![]()
dat red ik zowiezo nietquote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Man, het is bijna 11 uur! Ik red de 8 uur slaap al niet eens meer
Muse - li?quote:Op zondag 15 april 2012 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
koen
dat denk jij maar![]()
ik ga zo nog wat museli eten![]()
en dan toch ook maar eens pitten
Het zijn toffe lampjesquote:
slaap ze suikertjequote:
of maar eens stoppen met fokkenquote:Op zondag 15 april 2012 23:01 schreef Koen66 het volgende:
ik moet toch maar eens kieken of ik ooit eerder kan binnenvallen
ST![]()
![]()
Dat is zo'n fijn liedjequote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef Rafeiro het volgende:
* Rafeiro start Chordettes - Mr Sandman, want Koen is hier.
quote:
jawel, maar ik moest dat nog even zeggen enzoquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 23:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, maar ik moest dat nog even zeggen enzo
quote:
Ookquote:
Ken je house of the king ook?quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
OokAbsoluut
Maar op een of andere manier roept Sylvia meer herinneringen bij me op
waar ga je wonen?quote:Op zondag 15 april 2012 23:20 schreef Rafeiro het volgende:
Hihi
Binnenkort ga ik weer eens de DJ uithangen met 50's/60's/70's/80's bij de buren.
Maar ik weet nog niet wanneerZodra ik internet heb op mijn toekomstige adres kan het weer
Jeumig!!quote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Morgenavond weer harples![]()
laatste keer was eind februari....
Een paar huizen hiernaastquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
OokAbsoluut
Maar op een of andere manier roept Sylvia meer herinneringen bij me op
tofquote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Morgenavond weer harples![]()
laatste keer was eind februari....
ik zou best in die tijd naar een festival / concert willen gaanquote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Yuki het volgende:
* Yuki heeft nu Hocus Pocus aan staan
Muzikaal gezien is die wel beter, idd
Jep, kwam allemaal door de verhuizing. Niet dat ik heel veel ben opgeschoten de afgelopen weken want owja, ik had ook geen tijd om te oefenen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jeumig!!
Dan snap ik wel dat je blij bent, ja![]()
Gelukkig niet, het is nu iets verder fietsen maar dat mag de pret niet drukkenquote:
gelukkig, zoveel harplessen worden er geheid niet gegevenquote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep, kwam allemaal door de verhuizing. Niet dat ik heel veel ben opgeschoten de afgelopen weken want owja, ik had ook geen tijd om te oefenen.
[..]
Gelukkig niet, het is nu iets verder fietsen maar dat mag de pret niet drukken
Tsja toen ik ooit begon was het helemaal makkelijk... harpdocente is namelijk een paar jaar mn buurvrouw geweestquote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig, zoveel harplessen worden er geheid niet gegeven
ja hier dusquote:
Hoe erg is het?quote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hier dus![]()
ben tegelijk op vacaturehuntalleen damn wat krijg ik toch een slecht betaalde baan als ik over n paar maanden klaar ben
wist dat hulpverlening geen vetpot was, maar damn
Logisch, toch?quote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep, kwam allemaal door de verhuizing. Niet dat ik heel veel ben opgeschoten de afgelopen weken want owja, ik had ook geen tijd om te oefenen.
[..]
Gelukkig niet, het is nu iets verder fietsen maar dat mag de pret niet drukken
Dat is zeker zo. En ik heb de hoop dat er iig 2 stukjes af zijn morgenquote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Logisch, toch?
Les is wel even fijn om jezelf weer op de rit te krijgen. Is mijn ervaring althans met zangles
1600 e voor iemand met vier jaar werkervaring en n hbo diplomaquote:
Teringquote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
1600 e voor iemand met vier jaar werkervaring en n hbo diploma
toch wel netto mag ik hopenquote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Op het moment zou ik ervoor tekenenquote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Biotex.quote:
ja daarom ben ik ook even goed aan het twijfelen wat ik wil. Er komt trouwens wel 25% onregelmatigheidstoeslag overheen bij de meeste locaties, maar dan nog... de teringquote:Op zondag 15 april 2012 23:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Biotex.
En ldg, dat is wel belachelijk weinig zeg...Daar begon ik als mbo-ertje net van school af mee
dan is het zo slecht nog niet op die leeftijdquote:
dunno, zo staat het in de cao.. is het dan bruto of netto?quote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan is het zo slecht nog niet op die leeftijd
bruto I assume
Bruto lijkt me.quote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno, zo staat het in de cao.. is het dan bruto of netto?
Cao is bruto ja. Maar misschien kan je werkervaring mee, val je nu al onder zo'n cao?quote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno, zo staat het in de cao.. is het dan bruto of netto?
dat bedrag netto daar kon ik op die leeftijd alleen maar van dromenquote:
ik kom er netto mijn bed niet voor uit, laat staan dat het bruto isquote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan is het zo slecht nog niet op die leeftijd
bruto I assume
ja ik val nu ook al onder die cao, maar alle vacatures die ik zie zijn of in diezelfde schaal ( en iets onder mijn niveau) of een schaal hoger maar dan zijn het meteen leidinggevende functies, en dat gaat me als groentje vers van de hogeschool natuurlijk nooit lukkenquote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Cao is bruto ja. Maar misschien kan je werkervaring mee, val je nu al onder zo'n cao?
Ik verdien bruto nog minderquote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom er netto mijn bed niet voor uit, laat staan dat het bruto is
jij hebt dan ook wat meer levenservaringquote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom er netto mijn bed niet voor uit, laat staan dat het bruto is
ik wist dat taxi slecht betaalt maar zo slechtquote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef JJH het volgende:
Ik zit op +/- 1400 bruto als chauffeur, met ondertussen 5 ervaringsjaren.
quote:
Dat is wel fijn inderdaad, en meestal zit ik wel boven die 1400quote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist dat taxi slecht betaalt maar zo slecht
gelukkig hebben jullie wel veel fooien
edit het is netto dus![]()
en dat is voor 40 uur werken?
Kijk of je ervaringsjaren mee kunnen, scheelt ook al wat...quote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik val nu ook al onder die cao, maar alle vacatures die ik zie zijn of in diezelfde schaal ( en iets onder mijn niveau) of een schaal hoger maar dan zijn het meteen leidinggevende functies, en dat gaat me als groentje vers van de hogeschool natuurlijk nooit lukken
die telt niet echt mee als vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt dan ook wat meer levenservaring
Mag je ook nietquote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dan mag ik dus echt niet klagen
mijn sector is gewoon ronduit kutquote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kijk of je ervaringsjaren mee kunnen, scheelt ook al wat...
Ik heb het geloof ik dan nog wel getroffen met mn salaris
18 jarig chauffeurtje verdient net zoveel?quote:Op zondag 15 april 2012 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die telt niet echt mee als vrachtwagenchauffeur
Levenservaring =/= werkervaring, he schat?quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
18 jarig chauffeurtje verdient net zoveel?
Ik weet t, mn broertje zit ook geloof ik in dezelfde sector. Loopt nu stage als groepsbegeleider bij een instelling voor jongeren met gedrags/verslavingsproblematiek.quote:Op zondag 15 april 2012 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn sector is gewoon ronduit kutonregelmatig werken, soms best gevaarlijk en dan nog een hongerloontje. so much voor anderen gelukkiger willen maken
dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik jaquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet t, mn broertje zit ook geloof ik in dezelfde sector. Loopt nu stage als groepsbegeleider bij een instelling voor jongeren met gedrags/verslavingsproblematiek.
De hele GGZ is nu sowieso niet leuk, snap ook zeker dat een oud-huisgenootje dr spullen heeft gepakt om in Australië aan de slag te gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik ja
we're doomed
owja Yuukseltje klinkt een beetje foutquote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geef je over!
Truste, nijner
[..]
Jij ook!
trusten yukiquote:
slaap ze rockyquote:
dat niet maar 1 van 25 wel.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
18 jarig chauffeurtje verdient net zoveel?
quote:Op zondag 15 april 2012 23:54 schreef RockNijntje het volgende:
Oh, trusten dan.
Op naar het volgende weekend.
quote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook mn bedje maar eens opzoeken, moet morgen les geven![]()
slaap lekker allemaal![]()
Trusteeeeeeequote:Op maandag 16 april 2012 00:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga ook mn bedje maar eens opzoeken, moet morgen les geven![]()
slaap lekker allemaal![]()
quote:(i) Top 20 in de -reeks op 15-04-2012 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 087 Fha
02. 080 Koen66
03. 076 douche-eendje
04. 070 Rafeiro
05. 067 Inkomen
06. 067 Yuki
07. 065 suikertaartje
08. 063 goldfinger1963
09. 059 wel.o.k
10. 057 littledrummergirl
11. 045 Moeraskat
12. 044 KapiteinGasthof
13. 038 Knetterkrankjorum
14. 037 Toekito
15. 023 Dr_Flash
16. 023 DaMart
17. 023 PeZu
18. 013 Muck
19. 011 Miniem
20. 010 D.
Reeks-statistieken!
WHUTquote:
Ja joh hou opquote:
De waarom-vraag blijft toch de lastigste, volgens mij...quote:Op maandag 16 april 2012 07:57 schreef Yuki het volgende:
In het weekend lekker uitgerust, voelde me helemaal opgeladen... Word ik vandaag doodmoe en beroerd wakker
Why?!
Gezondheid!quote:Op maandag 16 april 2012 08:02 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat niest 5 keer
goedemorgen
* Moeraskat niest nog 6 keer
danku, ik heb ook al een zere keelquote:
quote:
naar de efteling geweest en mevrouwpoes wou perse in de piranya oid. en we waren zeik natquote:
* Moeraskat geeft warme kersenpittenkussen voor je buikquote:Op maandag 16 april 2012 08:07 schreef Yuki het volgende:
Hier ook al verkouden. En buikpijn
Gianni
MKbeterschap
tja, echt goed weer was het gister ook nietquote:Op maandag 16 april 2012 08:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naar de efteling geweest en mevrouwpoes wou perse in de piranya oid. en we waren zeik natzelfs mn sokken waren doorweekt.
hoe ist met onze chick?quote:Op maandag 16 april 2012 08:07 schreef Yuki het volgende:
Hier ook al verkouden. En buikpijn
Gianni
MKbeterschap
het was droog en uit de wind was het wel aangenaam hoorquote:Op maandag 16 april 2012 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, echt goed weer was het gister ook niet
[..]
hoe ist met onze chick?
quote:Op maandag 16 april 2012 08:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naar de efteling geweest en mevrouwpoes wou perse in de piranya oid. en we waren zeik natzelfs mn sokken waren doorweekt.
ja maar ben wel trots op drquote:
vandaag ziet het er buiten al stukken beter uitquote:Op maandag 16 april 2012 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het was droog en uit de wind was het wel aangenaam hoor
quote:Op maandag 16 april 2012 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ziet het er buiten al stukken beter uit
Niet lekker, dusquote:Op maandag 16 april 2012 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, echt goed weer was het gister ook niet
[..]
hoe ist met onze chick?
Nee joh, nog 3,5 weekquote:Op maandag 16 april 2012 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k huppelt door de KSc al zingend "nog een weekje, nog een weekje"
![]()
en dan en danquote:Op maandag 16 april 2012 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k huppelt door de KSc al zingend "nog een weekje, nog een weekje"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |