Ookquote:
Ken je house of the king ook?quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
OokAbsoluut
Maar op een of andere manier roept Sylvia meer herinneringen bij me op
waar ga je wonen?quote:Op zondag 15 april 2012 23:20 schreef Rafeiro het volgende:
Hihi
Binnenkort ga ik weer eens de DJ uithangen met 50's/60's/70's/80's bij de buren.
Maar ik weet nog niet wanneerZodra ik internet heb op mijn toekomstige adres kan het weer
Jeumig!!quote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Morgenavond weer harples![]()
laatste keer was eind februari....
Een paar huizen hiernaastquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
OokAbsoluut
Maar op een of andere manier roept Sylvia meer herinneringen bij me op
tofquote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef douche-eendje het volgende:
Morgenavond weer harples![]()
laatste keer was eind februari....
ik zou best in die tijd naar een festival / concert willen gaanquote:Op zondag 15 april 2012 23:21 schreef Yuki het volgende:
* Yuki heeft nu Hocus Pocus aan staan
Muzikaal gezien is die wel beter, idd
Jep, kwam allemaal door de verhuizing. Niet dat ik heel veel ben opgeschoten de afgelopen weken want owja, ik had ook geen tijd om te oefenen.quote:Op zondag 15 april 2012 23:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jeumig!!
Dan snap ik wel dat je blij bent, ja![]()
Gelukkig niet, het is nu iets verder fietsen maar dat mag de pret niet drukkenquote:
gelukkig, zoveel harplessen worden er geheid niet gegevenquote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep, kwam allemaal door de verhuizing. Niet dat ik heel veel ben opgeschoten de afgelopen weken want owja, ik had ook geen tijd om te oefenen.
[..]
Gelukkig niet, het is nu iets verder fietsen maar dat mag de pret niet drukken
Tsja toen ik ooit begon was het helemaal makkelijk... harpdocente is namelijk een paar jaar mn buurvrouw geweestquote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gelukkig, zoveel harplessen worden er geheid niet gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |