quote:
Gemist helaasquote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
die aflevering dat ze iets moesten verbrandendr tassie mocht er niet in hoor
ik heb de meeste wel gezien geloof ikquote:
Had iemand hem eraf gebeten dan?quote:Op zondag 15 april 2012 21:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
gelukkig wel![]()
anders was ik hem allang kwijt geweest
Hehe, t zijn echt van die hilarisch slechte programma'squote:Op zondag 15 april 2012 21:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb de meeste wel gezien geloof ikmaar dat is meer toeval dan dat ik er op wacht
quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
Whoop whoop whoop whoop whoop!
M'n vakantieweekje in de zomer lijkt goedgekeurd te zijn![]()
![]()
okeee daaanquote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
![]()
o ja, dat moet ik ook weer opnieuw vast zetten....quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan wilde plannen makenquote:Op zondag 15 april 2012 21:48 schreef Yuki het volgende:
Ik ben blij
Moet het nog officieel horen enzo, dan krijg ik het op papier... Maar hey, het is een begin!
quote:Are you comming back online? I'm feeling naughty!
Ik denk dat die week vooral gezelligheid en uitrusten wordtquote:
Uitrusten is ook goedquote:Op zondag 15 april 2012 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat die week vooral gezelligheid en uitrusten wordt![]()
Ik heb ook nog anderhalve week in augustus, en daarin ga ik naar Lowlands... Da's even wild genoeg
quote:Op zondag 15 april 2012 21:47 schreef Yuki het volgende:
![]()
Moet nog plannen makenquote:
GMTAquote:Op zondag 15 april 2012 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent weer flink bezig geweest.
Maria Veen klinkt wel erg on-Duits trouwens.
Ja beetje boel idioot inderdaad, koop ik een echte dvd krijg ik die flauwekul ook nog eens te zien die 5 minuten duurt voordat ik de film aan kan zettenquote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik maar weer gewoon films ga downloaden, dan hoef ik die rotzooi van Brein niet te zien voordat ik de film te zien krijg. Ze slaan echt zo enorm de plank mis door te zeggen dat ze niet willen dat mensen die de dvd kopen, die film gaan downloaden... falende hersenlozen daar![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |