Helemaal alleen is weer niet echt een optie... Gezien mijn wisselende stemmingen de laatste tijd is het geen goed plan om echt ALLEEN weg te gaan. Dan heb ik kans dat ik compleet somber en uitgeput terugkomquote:Op zondag 15 april 2012 22:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je zou onderhand iets als vakantieveilingen voor jezelf in de gaten houden... of een andere leuke actie dat je even ergens alleen kunt zijn.
anders zeg ik het toch nietquote:Op zondag 15 april 2012 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]meen je dat?
Zo ja? Ik houd het in gedachten![]()
![]()
Als je bij familie hier in de buurt bent of dagjes weg wilt weet je mn pmbox te vinden. Alkmaar is ook latijd nog op een redelijke fijne afstand van het strand (nog te doen met de bus) en shoppen kan hier ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Helemaal alleen is weer niet echt een optie... Gezien mijn wisselende stemmingen de laatste tijd is het geen goed plan om echt ALLEEN weg te gaan. Dan heb ik kans dat ik compleet somber en uitgeput terugkom![]()
Ach, ik heb de tijdAls er niks op m'n pad komt, ga ik desnoods een week bij familie zitten ofzo
Of toch gewoon dagjes weg. We zien wel
Sommige dingen verwacht je niet hequote:Op zondag 15 april 2012 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders zeg ik het toch niet![]()
laat maar even weten wanneer het is met een beetje mazzel valt het nog in mijn bouwvak![]()
is goed lieffiequote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sommige dingen verwacht je niet heIk ben er echt ff stil van...
Ik DM/PM je wel ff, dat hoeft niet allemaal hier
Alkmaar is sowieso makkelijk te bereizen voor me, vanuit Utrecht gaat er een trein rechtstreeksquote:Op zondag 15 april 2012 22:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als je bij familie hier in de buurt bent of dagjes weg wilt weet je mn pmbox te vinden. Alkmaar is ook latijd nog op een redelijke fijne afstand van het strand (nog te doen met de bus) en shoppen kan hier ook
quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alkmaar is sowieso makkelijk te bereizen voor me, vanuit Utrecht gaat er een trein rechtstreeks
Dus ik kan ook buiten m'n vakantie wel een keer jouw kant op komen
Echt tof van je!
Ik voel de liefde van de KSC![]()
quote:Op zondag 15 april 2012 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alkmaar is sowieso makkelijk te bereizen voor me, vanuit Utrecht gaat er een trein rechtstreeks
Dus ik kan ook buiten m'n vakantie wel een keer jouw kant op komen
Echt tof van je!
Ik voel de liefde van de KSC![]()
wij jou ook oude mopperpotquote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik vind jullie ook allemaal kei lief en zo
quote:
Dat ben jij ook flesquote:Op zondag 15 april 2012 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik vind jullie ook allemaal kei lief en zo
leuke lampjesquote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ben jij ook fles
En na dat telefoongesprek met mn moederheb ik mezelf vandaag op een bosje bloemen getrakteerd. Omdat ik mezelf gewoon moet kietelen
![]()
[ afbeelding ]
Roze gerbera's, mn favo bloemen
Ik ben destijds gewoon vacatures waarbij salarisschalen genoemd stonden gaan vergelijken. En bij klasgenoten gevraagd wat zij aangeboden kregen etc.quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hoe je je salaris als starter bepaalt?
ga binnenkort aan het werk en ik ben een beetje aan het rondkijken naar de cao en schalen enzo. Maar ik heb dus geen idee in welke schaal ik terecht kom met mijn achtergrond etc.
Ikeaquote:
trusten DMquote:
jij ook Kapiteinquote:
quote:Op zondag 15 april 2012 22:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat ben jij ook fles
En na dat telefoongesprek met mn moederheb ik mezelf vandaag op een bosje bloemen getrakteerd. Omdat ik mezelf gewoon moet kietelen
![]()
[ afbeelding ]
Roze gerbera's, mn favo bloemen
weet ik, ik heb hem ookquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik ben destijds gewoon vacatures waarbij salarisschalen genoemd stonden gaan vergelijken. En bij klasgenoten gevraagd wat zij aangeboden kregen etc.
[..]
IkeaHeb ook nog een paarse ervan. En had een roze maar die is gesneuveld met verhuizen
Die heb ik in het wit, vorige week gekocht omdat het lampje op m'n nachtkastje gesneuveld was. Nieuwe gekregen van mamsquote:Op zondag 15 april 2012 22:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
IkeaHeb ook nog een paarse ervan. En had een roze maar die is gesneuveld met verhuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |