De waarom-vraag blijft toch de lastigste, volgens mij...quote:Op maandag 16 april 2012 07:57 schreef Yuki het volgende:
In het weekend lekker uitgerust, voelde me helemaal opgeladen... Word ik vandaag doodmoe en beroerd wakker
Why?!
Gezondheid!quote:Op maandag 16 april 2012 08:02 schreef Moeraskat het volgende:
* Moeraskat niest 5 keer
goedemorgen
* Moeraskat niest nog 6 keer
danku, ik heb ook al een zere keelquote:
quote:
naar de efteling geweest en mevrouwpoes wou perse in de piranya oid. en we waren zeik natquote:
* Moeraskat geeft warme kersenpittenkussen voor je buikquote:Op maandag 16 april 2012 08:07 schreef Yuki het volgende:
Hier ook al verkouden. En buikpijn
Gianni
MKbeterschap
tja, echt goed weer was het gister ook nietquote:Op maandag 16 april 2012 08:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naar de efteling geweest en mevrouwpoes wou perse in de piranya oid. en we waren zeik natzelfs mn sokken waren doorweekt.
hoe ist met onze chick?quote:Op maandag 16 april 2012 08:07 schreef Yuki het volgende:
Hier ook al verkouden. En buikpijn
Gianni
MKbeterschap
het was droog en uit de wind was het wel aangenaam hoorquote:Op maandag 16 april 2012 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, echt goed weer was het gister ook niet
[..]
hoe ist met onze chick?
quote:Op maandag 16 april 2012 08:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
naar de efteling geweest en mevrouwpoes wou perse in de piranya oid. en we waren zeik natzelfs mn sokken waren doorweekt.
ja maar ben wel trots op drquote:
vandaag ziet het er buiten al stukken beter uitquote:Op maandag 16 april 2012 08:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
het was droog en uit de wind was het wel aangenaam hoor
quote:Op maandag 16 april 2012 08:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag ziet het er buiten al stukken beter uit
Niet lekker, dusquote:Op maandag 16 april 2012 08:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, echt goed weer was het gister ook niet
[..]
hoe ist met onze chick?
Nee joh, nog 3,5 weekquote:Op maandag 16 april 2012 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k huppelt door de KSc al zingend "nog een weekje, nog een weekje"
![]()
en dan en danquote:Op maandag 16 april 2012 08:18 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k huppelt door de KSc al zingend "nog een weekje, nog een weekje"
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |