Heeeuquote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu eindelijk definitief helemaal klaar met het westelijk deel van het VRR gebied. Komend weekend nog het Cluster-Dortmund, en daarna nog 2 keer naar het uiterste oosten van NRW en dan is de hele deelstaat klaar
quote:Op zondag 15 april 2012 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moet nog plannen makenMaar dat komt wel goed, ben allang blij dat ik er een weekje uit kan gaan
![]()
Dat dusquote:Op zondag 15 april 2012 21:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja beetje boel idioot inderdaad, koop ik een echte dvd krijg ik die flauwekul ook nog eens te zien die 5 minuten duurt voordat ik de film aan kan zettenBeetje verkeerde doelgroep.
Als dat lukt, ga ik dat wel regelen jaquote:Op zondag 15 april 2012 22:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker een weekje niets doen en bij vrienden op bezoek gaan
hetzelfde maar je hebt ook nog de kruispuntbank daar staat je inschrijvingquote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
GF, hoe heet in Belgie de KVK? Of is dat hetzelfde?
zou tijd wordenquote:Op zondag 15 april 2012 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu eindelijk definitief helemaal klaar met het westelijk deel van het VRR gebied. Komend weekend nog het Cluster-Dortmund, en daarna nog 2 keer naar het uiterste oosten van NRW en dan is de hele deelstaat klaar
Jep. Enige dvd's waar ik daadwerkelijk om zo'n soort melding kon lachen waren die van little britainquote:Op zondag 15 april 2012 22:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus.
Alsof je net een nieuwe auto hebt gekocht, en het zicht door de voorruit van je nieuwe auto wordt geblokkeerd door een sticker 'koop deze auto en jat hem niet!'.
ik weet wel een adresjequote:Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als dat lukt, ga ik dat wel regelen ja![]()
Bijtanken
Tnxquote:Op zondag 15 april 2012 22:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde maar je hebt ook nog de kruispuntbank daar staat je inschrijving
Hoezo? Hadden ze er daarop wat grappigs van gemaakt?quote:Op zondag 15 april 2012 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep. Enige dvd's waar ik daadwerkelijk om zo'n soort melding kon lachen waren die van little britain
Met de stemmen van Lou en Andyquote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoezo? Hadden ze er daarop wat grappigs van gemaakt?.
quote:
Oh echt?quote:
Je mag ook altijd een keer naartoe komen, als je zin hebtquote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik heb eigenlijk wel zin in een weekje rust, met bos in de buurt om te wandelen en om verder gewoon op m'n luie gat (in de zon) te kunnen zitten
100m verderop is hier het bos.quote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Ik heb eigenlijk wel zin in een weekje rust, met bos in de buurt om te wandelen en om verder gewoon op m'n luie gat (in de zon) te kunnen zitten
bos genoeg hierquote:Op zondag 15 april 2012 22:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Liefquote:Op zondag 15 april 2012 22:09 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je mag ook altijd een keer naartoe komen, als je zin hebt
Dat kan niemandquote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bos genoeg hier
alleen de zon kan ik niet garanderen
dat had ik vroeger met het evoluonquote:Op zondag 15 april 2012 22:10 schreef Miniem het volgende:
[..]
100m verderop is hier het bos.
Maar ik ga er bijna nooit heen.
Raar is dat, je woont ergens dichtbij en gaat er niet heen
Ik durf wel te garanderen dat de zon schijnt hoor... alleen niet dat jij hem ook kunt zien en voelen vanaf waar jij bentquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefIk wil sowieso je huisje nog eens zien, dus ik kom hoe dan ook een keertje jouw kant op
Dat weekje wil ik er het liefst wel even helemaal uit, dus als ik de kans krijg om een hele week ergens te zitten grijp ik die wel aan denk ik![]()
[..]
Dat kan niemand
Betweterquote:Op zondag 15 april 2012 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik durf wel te garanderen dat de zon schijnt hoor... alleen niet dat jij hem ook kunt zien en voelen vanaf waar jij bent.
deal dusquote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefIk wil sowieso je huisje nog eens zien, dus ik kom hoe dan ook een keertje jouw kant op
Dat weekje wil ik er het liefst wel even helemaal uit, dus als ik de kans krijg om een hele week ergens te zitten grijp ik die wel aan denk ik![]()
Je zou onderhand iets als vakantieveilingen voor jezelf in de gaten houden... of een andere leuke actie dat je even ergens alleen kunt zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |