jij hebt dan ook wat meer levenservaringquote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom er netto mijn bed niet voor uit, laat staan dat het bruto is
ik wist dat taxi slecht betaalt maar zo slechtquote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef JJH het volgende:
Ik zit op +/- 1400 bruto als chauffeur, met ondertussen 5 ervaringsjaren.
quote:
Dat is wel fijn inderdaad, en meestal zit ik wel boven die 1400quote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik wist dat taxi slecht betaalt maar zo slecht
gelukkig hebben jullie wel veel fooien
edit het is netto dus![]()
en dat is voor 40 uur werken?
Kijk of je ervaringsjaren mee kunnen, scheelt ook al wat...quote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja ik val nu ook al onder die cao, maar alle vacatures die ik zie zijn of in diezelfde schaal ( en iets onder mijn niveau) of een schaal hoger maar dan zijn het meteen leidinggevende functies, en dat gaat me als groentje vers van de hogeschool natuurlijk nooit lukken
die telt niet echt mee als vrachtwagenchauffeurquote:Op zondag 15 april 2012 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij hebt dan ook wat meer levenservaring
Mag je ook nietquote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
dan mag ik dus echt niet klagen
mijn sector is gewoon ronduit kutquote:Op zondag 15 april 2012 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kijk of je ervaringsjaren mee kunnen, scheelt ook al wat...
Ik heb het geloof ik dan nog wel getroffen met mn salaris
18 jarig chauffeurtje verdient net zoveel?quote:Op zondag 15 april 2012 23:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die telt niet echt mee als vrachtwagenchauffeur
Levenservaring =/= werkervaring, he schat?quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
18 jarig chauffeurtje verdient net zoveel?
Ik weet t, mn broertje zit ook geloof ik in dezelfde sector. Loopt nu stage als groepsbegeleider bij een instelling voor jongeren met gedrags/verslavingsproblematiek.quote:Op zondag 15 april 2012 23:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn sector is gewoon ronduit kutonregelmatig werken, soms best gevaarlijk en dan nog een hongerloontje. so much voor anderen gelukkiger willen maken
dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik jaquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik weet t, mn broertje zit ook geloof ik in dezelfde sector. Loopt nu stage als groepsbegeleider bij een instelling voor jongeren met gedrags/verslavingsproblematiek.
De hele GGZ is nu sowieso niet leuk, snap ook zeker dat een oud-huisgenootje dr spullen heeft gepakt om in Australië aan de slag te gaan.quote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat zal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik ja
we're doomed
owja Yuukseltje klinkt een beetje foutquote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Geef je over!
Truste, nijner
[..]
Jij ook!
trusten yukiquote:
slaap ze rockyquote:
dat niet maar 1 van 25 wel.quote:Op zondag 15 april 2012 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
18 jarig chauffeurtje verdient net zoveel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |