ja hier dusquote:
Hoe erg is het?quote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hier dus![]()
ben tegelijk op vacaturehuntalleen damn wat krijg ik toch een slecht betaalde baan als ik over n paar maanden klaar ben
wist dat hulpverlening geen vetpot was, maar damn
Logisch, toch?quote:Op zondag 15 april 2012 23:27 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jep, kwam allemaal door de verhuizing. Niet dat ik heel veel ben opgeschoten de afgelopen weken want owja, ik had ook geen tijd om te oefenen.
[..]
Gelukkig niet, het is nu iets verder fietsen maar dat mag de pret niet drukken
Dat is zeker zo. En ik heb de hoop dat er iig 2 stukjes af zijn morgenquote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Logisch, toch?
Les is wel even fijn om jezelf weer op de rit te krijgen. Is mijn ervaring althans met zangles
1600 e voor iemand met vier jaar werkervaring en n hbo diplomaquote:
Teringquote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
1600 e voor iemand met vier jaar werkervaring en n hbo diploma
toch wel netto mag ik hopenquote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Op het moment zou ik ervoor tekenenquote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Biotex.quote:
ja daarom ben ik ook even goed aan het twijfelen wat ik wil. Er komt trouwens wel 25% onregelmatigheidstoeslag overheen bij de meeste locaties, maar dan nog... de teringquote:Op zondag 15 april 2012 23:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Biotex.
En ldg, dat is wel belachelijk weinig zeg...Daar begon ik als mbo-ertje net van school af mee
dan is het zo slecht nog niet op die leeftijdquote:
dunno, zo staat het in de cao.. is het dan bruto of netto?quote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan is het zo slecht nog niet op die leeftijd
bruto I assume
Bruto lijkt me.quote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno, zo staat het in de cao.. is het dan bruto of netto?
Cao is bruto ja. Maar misschien kan je werkervaring mee, val je nu al onder zo'n cao?quote:Op zondag 15 april 2012 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno, zo staat het in de cao.. is het dan bruto of netto?
dat bedrag netto daar kon ik op die leeftijd alleen maar van dromenquote:
ik kom er netto mijn bed niet voor uit, laat staan dat het bruto isquote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan is het zo slecht nog niet op die leeftijd
bruto I assume
ja ik val nu ook al onder die cao, maar alle vacatures die ik zie zijn of in diezelfde schaal ( en iets onder mijn niveau) of een schaal hoger maar dan zijn het meteen leidinggevende functies, en dat gaat me als groentje vers van de hogeschool natuurlijk nooit lukkenquote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Cao is bruto ja. Maar misschien kan je werkervaring mee, val je nu al onder zo'n cao?
Ik verdien bruto nog minderquote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kom er netto mijn bed niet voor uit, laat staan dat het bruto is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |