Hem met rust laten.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou je dumpen als je mijn vriendin was
quote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Xetran het volgende:
Ik raad je aan je met je eigen zaken te bemoeien
quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef poppetje2012 het volgende:
Wel graag antwoorden waar ik iets aan heb. Het is een serieus probleem voor mij. Anders zou ik dit hier niet posten.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als je zo weinig vertrouwen hebt,dump hem dan meteen joh.
je weet helemaal niet of hij de hele dag berichtjes stuurtquote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef poppetje2012 het volgende:
Dus ineens de hele dag appen is normaal? van morgens tot s avonds?
Kennelijk ben jij dus nu ook van 's ochtends tot 's avonds online, dus jij zal je ook wel door een neger on the side laten uitwonen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef poppetje2012 het volgende:
Waar komt dat wantrouwen vandaan? Heeft hij je überhaupt een reden gegeven om hem te wantrouwen?quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik ben meerderjarig, genoeg info.
Zargon, ik wantrouw hem met een andere vrouw...
welnee.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef poppetje2012 het volgende:
Hij is niet continue online, je ziet af en toe wel een laatste tijd.. Dat wil zeggen dat hij dus appt.
De vieze goorlapper. En dat na alles wat je voor hem hebt gedaan.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef poppetje2012 het volgende:
Hij is niet continue online, je ziet af en toe wel een laatste tijd.. Dat wil zeggen dat hij dus appt.
dus jij stalkt hem de hele dag op whatsapp, en bent ook online?quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef poppetje2012 het volgende:
Je baseert hele dagen whatsappen alleen op wat je ziet op je scherm. Heb je hem ook echt hele dagen zien whatsappen? WhatsApp verstrekt niet altijd de juiste info.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef poppetje2012 het volgende:
Je hebt wat aan een dwangbuis, denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef poppetje2012 het volgende:
Goed lezen Nietzman, dan pas antwoord geven, daar heb ik wat aan.
Met andere vrouwen waar hij meer mee wil bedoel je hè?quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik weet niet wat daar raar aan is. bij veel telefoons blijf je trouwens een half uur of een uur online staan terwijl je dat wellicht niet eens bent.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef poppetje2012 het volgende:
Vliegen?quote:
Waarom niet? Dit is wel een beetje te veel eenzijdig hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon, bedankt voor je serieuze antwoord. Ik kan hier verder niet op ingaan, helaas. maar heb wel wat aan je antwoord.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon, bedankt voor je serieuze antwoord. Ik kan hier verder niet op ingaan, helaas. maar heb wel wat aan je antwoord.
Nee? Moet je weer whatsapp controleren?quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
Nee want kut, het sluit niet aan bij je paranoïde gedachtengang.quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
had je zelf ook nog wel kunnen bedenken, maar daar ben je denk ik veel te paranoide voorquote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
Je ziet nu wel in dat je een paranoïde muts bent?quote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon, dat wordt het teveel persoonlijke en ook mss wel herkenbare info.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zou de wereld een stuk beter maken als mensen zoals TS iets herkenbaars op hun kleren zouden naaien.
Ah, het ligt dus aan jou en niet aan (het gedrag van) je vriend.quote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon, dat wordt het teveel persoonlijke en ook mss wel herkenbare info.
Nee, nee, nee. Daar moet je echt niet aan beginnen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef jcdragon het volgende:
Volgende keer als jullie samen zijn, zijn mobiel pakken en stiekem zijn berichtjes lezen. Weet je ook direkt met wie en waarover geappt word.
Precies, dat kan hij je lekker dumpen, want wat moet 'ie in Hemelsnaam met zo'n wantrouwende borderliner.quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef jcdragon het volgende:
Volgende keer als jullie samen zijn, zijn mobiel pakken en stiekem zijn berichtjes lezen. Weet je ook direkt met wie en waarover geappt word.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zou de wereld een stuk beter maken als mensen zoals TS iets herkenbaars op hun kleren zouden naaien.
Weet wel dat Zargon stiekem een kloon is van je vriendje, en dat dat niet de officiële site van Whatsapp was. Dat was iets met phishing, je weet wel, van die spotjes op TVs met mensen die hengels voor computeraars houden. Hij wil gewoon niet dat je weet dat hij stiekem met allemaal sletjes smst die lekker ongeremd zijn in bed.quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon heb de info van app gelezen! Bedankt voor je hulp! Heb er echt wat aan.
en bedankt voor je serieuze en respectvolle antwoord!
Is ie weer aan het whatsappen?quote:
Gohquote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Je partner controleren duidt op een gebrek aan vertrouwen.
Geen probleem. Altijd blij om te kunnen helpen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
De wijsheid in pacht hiero... zucht..
Gelukkig zitten er nog mensen tussen die wél een normaal antwoord kúnnen geven.
Nee jij bent lekker normaalquote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
Ben je er nu dan uit ?quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
Oh, dus je vertellen dat jij je buitensporig paranoïde gedraagt is geen normaal antwoord?quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
Dit forum zit tenslotte vol wijze en doodnormale mensen. Hou nou toch opquote:Op zondag 15 april 2012 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker normaalKomopzeg.
Zie je wel? Je voelt je gelijk al beter nu je weet wat je te doen staat.quote:Op zondag 15 april 2012 15:07 schreef poppetje2012 het volgende:
Hungry Joe: denk jij dat je geholpen hebt? hahahhaahhahahahaah
Bel je straks ook zijn vrienden om te verifieren dat hij daadwerkelijk daar was om bijvoorbeeld een voetbalwestrijdje te kijken? Ik zou zijn maandelijkse afschrift van de bank ook maar controleren op verdachte uitgaven, misschien moet je zijn werk of studierooster ook maar even checken. Straks is hij eerder vrij dan dat hij beweert.... oeoeieoeiquote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef poppetje2012 het volgende:
Na een maand ging ik kijken hoevaak hij online was.
Dus de antwoorden die niet stroken met het beeld dat jij ervan hebt, zijn niet normaal?quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
Ja, opa Sonic moet soms wat open deuren intrappen, maar blijkbaar is dat nodig.quote:
Je bent online!! Ik heb je net een bericht gestuurd maar je geeft geen antwoord. Het is nu al 2 minuten geleden. Ik denk dat je bezig bent met een andere vrouw want je bent wel online.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef n8n het volgende:
Heeft ie een iphone? Dan kan je gewoon tracken waar hij is als je het wachtwoord van z'n iCloud weet![]()
Vieze slet. Vieze, getrouwde slet.quote:
ik geloof ook nog dat ze zo denktquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je bent online!! Ik heb je net een bericht gestuurd maar je geeft geen antwoord. Het is nu al 2 minuten geleden. Ik denk dat je bezig bent met een andere vrouw want je bent wel online.
mijn ex ging bellen als ik niet snel genoeg een sms beantwoorddequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zondag 15 april 2012 15:16 schreef n8n het volgende:
[..]
mijn ex ging bellen als ik niet snel genoeg een sms beantwoordde
ik zal dat nooit snappen waarom mensen zich hier zo druk om kunnen maken, hoe onzeker kan je zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Vroeger schreef je brieven, belde je af en toe met de vaste lijn en maakte je hart een sprongetje als het lampje van je antwoordapparaat knipperde.quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef nietzman het volgende:
Vroeger was de belangrijkste taak als vriendinnetje 'leuk' zijn. Mooie tijden..
Mmm.quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vroeger schreef je brieven, belde je af en toe met de vaste lijn en maakte je hart een sprongetje als het lampje van je antwoordapparaat knipperde.
Meer haar op d'r doos dan op d'r hoofd zeker? No thanks.quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef nietzman het volgende:
Vroeger was de belangrijkste taak als vriendinnetje 'leuk' zijn. Mooie tijden..
En als je dan toch bezig bent...quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
Kijk!quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vroeger schreef je brieven, belde je af en toe met de vaste lijn en maakte je hart een sprongetje als het lampje van je antwoordapparaat knipperde.
Nu moet alles en zo niet, dan is het oorlog.
Lol whut? Dan is ze nog verder van huis. Want of ze vindt uit dat hij whatsapped met vrienden of vriendinnen waardoor haar paranoia groter wordt of ze vindt niks en dan denkt ze waarschijnlijk dat hij zn geschiedenis verwijdert omdat hij vreemd gaat. Dit moet ze dus absoluut niet doen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
Het is geen probleem voor jou.quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef poppetje2012 het volgende:
Wel graag antwoorden waar ik iets aan heb. Het is een serieus probleem voor mij. Anders zou ik dit hier niet posten.
Beste oplossing ever. Als ik daar achter zou komen kan je meteen je spullen pakkenquote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Een oplossing voor een simpele bedoel je?quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Conclusie: maak het maar gewoon uit en neem geen relatie meer totdat je mensen weer een beetje kan vertrouwen. En hoe leer je mensen vertrouwen? Geen idee.quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lol whut? Dan is ze nog verder van huis. Want of ze vindt uit dat hij whatsapped met vrienden of vriendinnen waardoor haar paranoia groter wordt of ze vindt niks en dan denkt ze waarschijnlijk dat hij zn geschiedenis verwijdert omdat hij vreemd gaat. Dit moet ze dus absoluut niet doen.
Wat begrijp jij niet aan stiekem?quote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Beste oplossing ever. Als ik daar achter zou komen kan je meteen je spullen pakken
ja vooral doen. Waarom zou je praten met elkaar. Als ik daar achter zou komen, zou ts kunnen oprotten.quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Goeie basis. Heus!quote:
Wat zijn dat nou weer voor opties, natuurlijk niet; of ze ziet dat er niets bijzonders staat, of ze zie dat hij met meisjes zit te whatsappen over affaires of iets dergelijks. Dat zijn de opties.quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lol whut? Dan is ze nog verder van huis. Want of ze vindt uit dat hij whatsapped met vrienden of vriendinnen waardoor haar paranoia groter wordt of ze vindt niks en dan denkt ze waarschijnlijk dat hij zn geschiedenis verwijdert omdat hij vreemd gaat. Dit moet ze dus absoluut niet doen.
wat begrijp jij niet aan als ik daar achter komquote:
Dat laatste is waarschijnlijk haar grootste probleem.quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor opties, natuurlijk niet; of ze ziet dat er niets bijzonders staat, of ze zie dat hij met meisjes zit te whatsappen over affaires of iets dergelijks. Dat zijn de opties.
Als ze niets vindt moet ze ook niet meer zeuren natuurlijk.
Gelezen, maar zo heb ik toch mijn ex(to-be) "betrapt" door emotioneel vreemd te gaan met 1 van de 2 zangeressen van de band waar hij in speelt. Ik heb rechtstreeks gevraagd en het hoge woord is er inderdaad toen uitgekomen. En dat terwijl ik altijd goed van vertrouwen was, maar dat is ernstig beschadigd hierdoor. Maar goed, ik kwam er door toeval achter, niet omdat ik hem niet vertrouwde.quote:
als je er over praat kan die vriend nog open staan voor haar waanbeelden zolang ze er aan werkt. Anders is het een hopeloze zaak, moet ie ook net zin an hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Conclusie: maak het maar gewoon uit en neem geen relatie meer totdat je mensen weer een beetje kan vertrouwen. En hoe leer je mensen vertrouwen? Geen idee.
Een keer whatsapp checken omdat je benieuwd bent waar hij de hele dag over whatsappt vind jij de basis van een relatie?quote:
als iemand vreemd wil gaan doen ze dat toch wel, of je iemand wel of niet vertrouwd maakt dan niet uit. Enige verschil is dat het voor jezelf en de ander kut is als er jaloezie bij komtquote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelezen, maar zo heb ik toch mijn ex(to-be) "betrapt" door emotioneel vreemd te gaan met 1 van de 2 zangeressen van de band waar hij in speelt. Ik heb rechtstreeks gevraagd en het hoge woord is er inderdaad toen uitgekomen. En dat terwijl ik altijd goed van vertrouwen was, maar dat is ernstig beschadigd hierdoor. Maar goed, ik kwam er door toeval achter, niet omdat ik hem niet vertrouwde.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nee, ik vind dat wantrouwen op zo'n stiekeme manier voeden een slechte basis voor een relatie. Ik bouw relaties graag op openheid, niet op paranoïde achterbaksheid.quote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Taurus het volgende:
Een keer whatsapp checken omdat je benieuwd bent waar hij de hele dag over whatsappt vind jij de basis van een relatie?Blijkbaar is TS een onzekere bange vrouw (meisje overigens denk ik zelf), daar hebben we een basis. Die controleren wat vaker.
Gewoon doen TS. En doe niet zo moeilijk en post het niet hier; dan lijkt het namelijk net of je een misdaad begaat gezien de reacties van iedereen.
ts moet gewoon leren communiceren. Als je 'benieuwd' bent vraag je ernaar.....quote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Een keer whatsapp checken omdat je benieuwd bent waar hij de hele dag over whatsappt vind jij de basis van een relatie?Blijkbaar is TS een onzekere bange vrouw (meisje overigens denk ik zelf), daar hebben we een basis. Die controleren wat vaker.
Gewoon doen TS. En doe niet zo moeilijk en post het niet hier; dan lijkt het namelijk net of je een misdaad begaat gezien de reacties van iedereen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat wantrouwen op zo'n stiekeme manier voeden een slechte basis voor een relatie. Ik bouw relaties graag op openheid, niet op paranoïde achterbaksheid.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat wantrouwen op zo'n stiekeme manier voeden een slechte basis voor een relatie. Ik bouw relaties graag op openheid, niet op paranoïde achterbaksheid.
hehequote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef n8n het volgende:
[..]
wat begrijp jij niet aan als ik daar achter kom
Het is maar wat voor woord je er aan wil geven; paranoide achterbaksheid vind ik niet aan de orde; overdreven zorgen, zo kun je het beter noemen. Als het kind verder niet vreemdgaat en niet dagelijks de boel bij elkaar ligt is die relatie niet gebaseerd op wantrouwen of leugens natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt het geloof ik ook niet; daar kom je natuurlijk niet achter. Als dat een optie is, moet je niet aan 'stiekem' beginnen.quote:
privé communicatie. Groot verschilquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is maar wat voor woord je er aan wil geven; paranoide achterbaksheid vind ik niet aan de orde; overdreven zorgen, zo kun je het beter noemen. Als het kind verder niet vreemdgaat en niet dagelijks de boel bij elkaar ligt is die relatie niet gebaseerd op wantrouwen of leugens natuurlijk.
Wat is nou even whatshapp lezen?Ik weet niet wat jullie daar allemaal voor geheime en rare informatie op strooien, maar volgens mij functioneert dat gewoon als communicatiemiddel. Het is geen dagboek. En wat niet weet wat niet deert, nogmaals.
Dat is ook zo, inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Taurus komt weer even een R&P topic onder trollen.
Lekker open zijn over stiekem gedragquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is maar wat voor woord je er aan wil geven; paranoide achterbaksheid vind ik niet aan de orde; overdreven zorgen, zo kun je het beter noemen. Als het kind verder niet vreemdgaat en niet dagelijks de boel bij elkaar ligt is die relatie niet gebaseerd op wantrouwen of leugens natuurlijk.
Wat is nou even whatshapp lezen?Ik weet niet wat jullie daar allemaal voor geheime en rare informatie op strooien, maar volgens mij functioneert dat gewoon als communicatiemiddel. Het is geen dagboek. En wat niet weet wat niet deert, nogmaals.
Je bent de koningin niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
privé communicatie. Groot verschil
Bij mij zou dat neerkomen dat ik niet vertrouwd wordt, en als ze me niet kan vertrouwen en daarom m'n facebook/whatsapp/emails/etc maar moet gaan controleren kan ze opflikkeren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kunnen gevoelige onderwerpen in staan, en anders niet is het treurig als iemand die zogenaamd je vriendin is niet eens kan praten over wat haar dwars zit maar het achter je rug om uitzoektquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of dat een optie is kun je niet altijd evengoed voorzien helaas. Zo is het.quote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jij snapt het geloof ik ook niet; daar kom je natuurlijk niet achter. Als dat een optie is, moet je niet aan 'stiekem' beginnen.
Je kan toch niet aankomen met 'je whatsappt de hele dag, waar ben je mee bezig?'quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Lekker open zijn over stiekem gedrag
Maar niet naar die vent toe natuurlijk.Welnee. Het idee alleen al...
alsof de koningin er wat mee te maken heeftquote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je bent de koningin niet.
Het is niet netjes, dat klopt. Daarom zeg ik; doe het stiekem. Maar meer dan 'niet netjes' is het niet hoor..
Mijn prive berichten gaan niemand wat aan, simpel.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet netjes, dat klopt. Daarom zeg ik; doe het stiekem. Maar meer dan 'niet netjes' is het niet hoor..
Daarom zeg ik: stiekem. Stiekem. Stiekem.quote:Op zondag 15 april 2012 15:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bij mij zou dat neerkomen dat ik niet vertrouwd wordt, en als ze me niet kan vertrouwen en daarom m'n facebook/whatsapp/emails/etc maar moet gaan controleren kan ze opflikkeren.
Denk dat dat oordeel pas geveld kan worden wanneer e.e.a. zich ontvouwen heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
inderdaad je zou eens een kwetsbare kant van jezelf tonen in een relatiequote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je kan toch niet aankomen met 'je whatsappt de hele dag, waar ben je mee bezig?'Ik snap wel dat dan de enige optie is; stiekem die geschiedenis lezen.
Die vent ziet haar aankomen; die reageert waarschijnlijk hetzelfde als jullie allemaal. Lijkt me niet wijs.
foutje is zo gemaaktquote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: stiekem. Stiekem. Stiekem.
Ten eerste... Waarom zou je daar niet mee aan kunnen komen? Snap dat het niet niks is... Maar op zich... Kan best.quote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je kan toch niet aankomen met 'je whatsappt de hele dag, waar ben je mee bezig?'Ik snap wel dat dan de enige optie is; stiekem die geschiedenis lezen.
Die vent ziet haar aankomen; die reageert waarschijnlijk hetzelfde als jullie allemaal. Lijkt me niet wijs.
De gedachte dat jij het gebruik 'stiekem' toepast in een relatie of als advies geeft aan iemand, doet mij u kronen tot lapswamster van het 2012.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
En juist als dat stiekum moet kan ze helemaal de touwtiefus genieten.quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vragen waarom hij de hele dag online is vind ik een stuk minder kwalijk dan stiekem zijn berichten lezen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja! Hoi! "Stiekem" doen in een relatie! Perfect adviesquote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lees anders voor de grap dit topic even terug; dat is geen kwetsbare kant. TS komt over als een dertienjarige puber die voor het eerst een vriendje heeft en drama zoekt. Wie maakt zich nou zorgen over veel whatsappen?quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef n8n het volgende:
[..]
inderdaad je zou eens een kwetsbare kant van jezelf tonen in een relatie
quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vragen waarom hij de hele dag online is vind ik een stuk minder kwalijk dan stiekem zijn berichten lezen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Beetje typisch weer..quote:geslacht: Vrouw
Misschien moet je zelf even terug lezen, TS claimt meerderjarig te zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lees anders voor de grap dit topic even terug; dat is geen kwetsbare kant. TS komt over als een dertienjarige puber die voor het eerst een vriendje heeft en drama zoekt. Wie maakt zich nou zorgen over veel whatsappen?
Lijkt me schromelijk overdreven. Dus; check of je zorgen terecht zijn, zijn ze dat niet; hou op met zeuren.
Naar die vent toe gaan vind ik niet slim; ik zou haar inderdaad aankijken alsof ze niet goed bij haar hoofd is.
O jij kent haar? Of heeft ze hier vaker dit soort dingen gepost?quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef zarGon het volgende:
Taurus, eenmaal begonnen is er geen einde aan meer te bekennen.
En het zal haar niet helpen, omdat het geen gefundeerde angst is. Je kunt het dus niet wegnemen, ze vervangt het gewoon met iets anders.
Ja, dat geloof je toch zelf niet? Ik zeg ook; ze komt over als..quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even terug lezen, TS claimt meerderjarig te zijn.
Hack de gemeentelijke basisadministratie effe ofzo Taurusquote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat geloof je toch zelf niet? Ik zeg ook; ze komt over als..
Vrijwel iedereen komt met rare onzekerheden, dit zijn juist punten waar openheid kan zorgen voor een sterkere relatie. En als die vriend haar gestoord vind kan hij iig zelf bepalen of hij daar bij wilt blijvenquote:Op zondag 15 april 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lees anders voor de grap dit topic even terug; dat is geen kwetsbare kant. TS komt over als een dertienjarige puber die voor het eerst een vriendje heeft en drama zoekt. Wie maakt zich nou zorgen over veel whatsappen?
Lijkt me schromelijk overdreven. Dus; check of je zorgen terecht zijn, zijn ze dat niet; hou op met zeuren.
Naar die vent toe gaan vind ik niet slim; ik zou haar inderdaad aankijken alsof ze niet goed bij haar hoofd is.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Re het volgende:
en openlijk controleren, zo waar zijn moeder bij is of zo?
Als TS zelf zegt meerderjarig te zijn ben ik niet zo paranoia om dat niet te geloven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat geloof je toch zelf niet? Ik zeg ook; ze komt over als..
Als TS zo rationeel was en kon relativeren bestond dit probleem in eerste instantie niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat om het effect; die is bij beiden anders. Bij het eerste, vragen waarom hij de hele dag online is; grote kans dat je daar al ruzie over krijgt als ik TS een beetje correct inschat. Daarentegen is de kans vrij klein dat hij op dat moment een affaire toe gaat geven. Daar heeft TS dus niets aan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vragen waarom hij de hele dag online is vind ik een stuk minder kwalijk dan stiekem zijn berichten lezen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat om het effect; die is bij beiden anders. Bij het eerste, vragen waarom hij de hele dag online is; grote kans dat je daar al ruzie over krijgt als ik TS een beetje correct inschat. Daarentegen is de kans vrij klein dat hij op dat moment een affaire toe gaat geven. Daar heeft TS dus niets aan.
Stiekem zijn berichten lezen; dan ben je overal vanaf. Laten we nogmaals in acht houden dat dat stiekem gebeurt, dus dat alle stoere berichten over wantrouwen en 'dan zou ik haar keihard dumpen' niet relevant zijn; hij weet van niets.
Feitelijk niks aan het handje.
Op welk stukje tekst doel je met "O jij kent haar?"?quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
O jij kent haar? Of heeft ze hier vaker dit soort dingen gepost?
Door het zo op te lossen blijf je de onzekerheid in stand houden, lekker gezond op de lange termijnquote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat om het effect; die is bij beiden anders. Bij het eerste, vragen waarom hij de hele dag online is; grote kans dat je daar al ruzie over krijgt als ik TS een beetje correct inschat. Daarentegen is de kans vrij klein dat hij op dat moment een affaire toe gaat geven. Daar heeft TS dus niets aan.
Stiekem zijn berichten lezen; dan ben je overal vanaf. Laten we nogmaals in acht houden dat dat stiekem gebeurt, dus dat alle stoere berichten over wantrouwen en 'dan zou ik haar keihard dumpen' niet relevant zijn; hij weet van niets.
Nouja jullie weten me niet te overtuigen inderdaad, dat ligt niet zo zeer aan een bord voor mijn kop als wel aan jouw onverstandige advies, in mijn ogen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
Taurus, ben jij geboren met een bord voor je kop waar te op te lezen is, Wijk nooit af van je eigen advies, alles wat jij denkt klopt, dat van anderen niet!
Stiekem berichtjes van je vriend vind jij "niets aan het handje".quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Stiekem zijn berichten lezen; dan ben je overal vanaf.
Och inderdaad! Dan is het al helemáál onverstandig om hem nog langer daarmee lastig te vallen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:47 schreef kieskleurig het volgende:
Ze zegt in de OP het al gevraagd te hebben en hij had geantwoord dat hij met familieleden whatsappt.
Zulk gedrag gaan voeden door stiekem in privé berichten van een ander te gaan snuffelen is natuurlijk complete waanzin.
Ik blijf erbij TS, neem even afstand, probeer even goed de voordelen en de nadelen van je huidige denk/werkwijze af te wegen.
Maak jezelf niet gek
Tuurlijk, heb je geen eigenwaarde ofzo?quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Meningsverschillen zijn leuk, daar kan je leuk door blijven spreken.quote:Op zondag 15 april 2012 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja jullie weten me niet te overtuigen inderdaad, dat ligt niet zo zeer aan een bord voor mijn kop als wel aan jouw onverstandige advies, in mijn ogen.
Meningsverschillen he.. Die maken een topic zo interessant, vaak.
Want vragen doet dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap het probleem niet mensen, als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Af en toe een blik wagen op zijn foon kan een hoop duidelijk maken.
Je lijkt wel een wijf!quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap het probleem niet mensen, als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je geen eigenwaarde ofzo?Als je zo bent dat je je neus in je vriend zijn zaken stopt dan komt dat op ten duur vanzelf wel naar boven.
Hear, hear.quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
True so true....quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.
maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controlerenquote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
Meid het is wat.quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goedquote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Taurus het volgende:
[..]Hoe weet je dit nou? Misschien komt ze dan wel tot inkeer; als ze niets vindt.
Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och inderdaad! Dan is het al helemáál onverstandig om hem nog langer daarmee lastig te vallen.
TS; neem even afstand, probeer even goed de voordelen en nadelen van je hudiige denk/werkwijze af te wegen inderdaad. En maak jezelf niet gek inderdaad.
Mocht je dan nog steeds twijfelen; check z'n phone.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef n8n het volgende:
[..]
maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controleren
Precies deze.quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
slechts een bevestiging van het stereotype vrouw anno 2012 als je mij vraagtquote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?
Jij raadt dus aan om door te zeuren én om zijn privé berichten stiekem te gaan lezen.
Jij komt inderdaad wel heel volwassen over
Heb ik dat gezegd? Mijn telefoon heeft zo'n beveligingscode voor je hem unlockt. Als vriend van TS verstandig is heeft hij die ook.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goedom maar over de rest te zwijgen..
Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
Mja, sorry, dit bedoel ik. Ik geloof niet in jouw voorspellende gaven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.
als je TS niet goed genoeg kent is zulk advies geven helemaal belachelijk omdat de kans er is dat het olie op het vuur is om in jouw redenatie te blijven. Uiteindelijk ligt dit gedrag bij TS zelf en niet bij d'r vriend.quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft. Zij heeft een relatie met die kerel, zij kent hem, jij niet. Ik ook niet. En de rest in dit topic ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?
quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
Vraag gewoon of je al zijn berichten in whatsapp mag lezen als hij er is.
Zoals de waard is ...quote:Op zondag 15 april 2012 15:57 schreef Taurus het volgende:
Heb ik dat gezegd? Mijn telefoon heeft zo'n beveligingscode voor je hem unlockt. Als vriend van TS verstandig is heeft hij die ook.
En dit zeg jij, jij die allerlei aannames maakt en ze laat ontkrachten door mij.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mja, sorry, dit bedoel ik. Ik geloof niet in jouw voorspellende gaven.
Dan kan ze het beter uitmaken. Dat helpt nog veel beter.quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft. Zij heeft een relatie met die kerel, zij kent hem, jij niet. Ik ook niet. En de rest in dit topic ook niet.
Sowieso hoeft praten niet het juiste effect te geven; hij kan het ontkennen en hij kan boos worden over haar wantrouwen. Ik spoor TS aan te doen wat ze al wil doen; whatsapp checken, omdat ik kan begrijpen dat dat wel helpt.
Even de voorspellende gaven van alle fokkers daar gelaten.
Dat mag ook. Mij lijkt whatsapp checken toch 'n stukje minder drastisch.quote:Op zondag 15 april 2012 16:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan kan ze het beter uitmaken.
Dat helpt ook volgens TS.
Waarom dan een relatie?quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft.
Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef Ziba het volgende:
Mijn ex controleerde mij ook vaak en zeurde ook veel trouwens. Grappig is dat hij uiteindelijk de persoon bleek te zijn die vreemd ging. Niet ik.![]()
Maar nee, stiekem controleren is niet de oplossing. De oplossing die er is, is hem confronteren met jouw wantrouwen. Wil hij zichzelf iedere minuut van de dag gaan verantwoorden naar jou toe en hij heeft daar geen moeite mee, is dat een goede oplossing. In mijn ogen niet gezond, maar goed.
Het beste is het gewoon uitmaken en weer een relatie aangaan zodra je weet dat je mensen kan vertrouwen. De kans is klein dat jij hem echt gaat vertrouwen, er zullen altijd wel weer nieuwe dingen zijn waarbij jij gaat denken: 'hij gaat vreemd'.
Geen rare gedachtegang naar mijn mening.quote:Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom dan een relatie?
Kijk, als hij in het verleden vreemd is gegaan, begrijp ik het. Ik het aan TS gevraagd waar het gebrek aan vertrouwen komt; ze wilde er niet verder op ingaan.
Er is wat mis met de TS, niet met haar vriend.
Waarom zou haar vriend al die berichtjes niet laten zien aan haar dan?quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.
Daarom, wij weten maar 1% waarschijnlijk, en toch moeten we advies geven.quote:Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom dan een relatie?
Kijk, als hij in het verleden vreemd is gegaan, begrijp ik het. Ik het aan TS gevraagd waar het gebrek aan vertrouwen komt; ze wilde er niet verder op ingaan.
Er is wat mis met de TS, niet met haar vriend.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.
Uhuh, of je checkt whatsapp, ziet heel erg weinig berichtjes, te weinig om die veelheid aan whatsappen te verklaren, waarna je paranoia doorslaat en je de Heilige overtuiging hebt dat je vriendje berichtjes heeft lopen wissen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:
Mijn ex controleerde mijn whatsapp ook altijd. Was ik eens bezig met mijn telefoon, vroeg hij: 'met wie app je nu dan' en blabla. Altijd zag hij dat het vriendinnen, studiegenoten of familieleden waren, toch bleef hij het gevoel hebben dat ik met andere mannen bezig was. Ik denk dus dat het geen zin heeft. Er is altijd wel wat bij zulke mensen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Taurus laat zich ook stiekem palen door derden. Dus ik vermoed niet dat zo'n opmerking haar enigszins van gedachten doet veranderen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Leuk topic, ff voor gaan zitten
Iemand recentelijk de OP nog gelezen? Dat ts zegt dat aan zijn gedrag wel valt af te lezen dat ie gek op haar is?
Mwah...bijzaak toch?
Ben benieuwd als ze gaan samenwonen...dan meldt ts zich weer met dat vriendlief een brief heeft ontvangen zonder afzender erop en wat ze daar van moet denken en geeft Taurum het advies om die brief stiekem stiekem stiekem open te stomen
Snap je nu de instandhouding van ts haar probleem Taurus? Je advies heelt niet, maar bevestigd het recht op ongezonde argwaan, alsmede het toepassen van - stiekem! - acties die niet thuishoren in een gezonde relatie.
Een heel wat plausibeler scenario.quote:Op zondag 15 april 2012 16:07 schreef nietzman het volgende:
Uhuh, of je checkt whatsapp, ziet heel erg weinig berichtjes, te weinig om die veelheid aan whatsappen te verklaren, waarna je paranoia doorslaat en je de Heilige overtuiging hebt dat je vriendje berichtjes heeft lopen wissen.
Meer tijd krijg je ook niet....quote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef zarGon het volgende:
Stiekem berichten lezen is als het bezoeken van prostituee... het stilt de honger voor 10 minuten.
Maar waar laat je het briefje van 50?quote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef zarGon het volgende:
Stiekem berichten lezen is als het bezoeken van prostituee... het stilt de honger voor 10 minuten.
Dit dus. Ik lees dat ze haar vriend niet vertrouwt op whatsapp en dat ze die wil controleren.quote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daarom, wij weten maar 1% waarschijnlijk, en toch moeten we advies geven.
Dan moet ze het ook niet raar vinden dat wij advies geven op basis van wat we maar heel gering weten.
Ben je niet in de war met McDonald's?quote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef zarGon het volgende:
Als die vriend ts gewoon zijn telefoon laat checken mag hij gelijk zijn testikelen inleveren.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit dus. Ik lees dat ze haar vriend niet vertrouwt op whatsapp en dat ze die wil controleren.
Ik lees niet dat ze sowieso een vertrouwensprobleem, probleem met haar zelfvertrouwen etc. heeft en dat als ze die berichtjes heeft gelezen het niets gaat helpen, want dan gaat ze wel iets anders zoeken en dan gaat ze er langzaam aan kapot.
Puh-lease. Afgaande op wat ik en de rest hier weet van TS zeg ik; check die phone en zeur verder niet.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Leuk topic, ff voor gaan zitten
Iemand recentelijk de OP nog gelezen? Dat ts zegt dat aan zijn gedrag wel valt af te lezen dat ie gek op haar is?
Mwah...bijzaak toch?
Ben benieuwd als ze gaan samenwonen...dan meldt ts zich weer met dat vriendlief een brief heeft ontvangen zonder afzender erop en wat ze daar van moet denken en geeft Taurus het advies om die brief stiekem stiekem stiekem open te stomen
Snap je nu de instandhouding van ts haar probleem Taurus? Je advies heelt niet, maar bevestigd het recht op ongezonde argwaan, alsmede het toepassen van - stiekem! - acties die niet thuishoren in een gezonde relatie.
Ze gelooft niet wat hij zegt. Dat heeft inderdaad niets met vertrouwen te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit dus. Ik lees dat ze haar vriend niet vertrouwt op whatsapp en dat ze die wil controleren.
Ik lees niet dat ze sowieso een vertrouwensprobleem, probleem met haar zelfvertrouwen etc. heeft en dat als ze die berichtjes heeft gelezen het niets gaat helpen, want dan gaat ze wel iets anders zoeken en dan gaat ze er langzaam aan kapot.
Puh-lease. Afgaande op wat ik en de rest hier weet van TS zeg ik; check die phone en zeur verder niet.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze gelooft niet wat hij zegt. Dat heeft inderdaad niets met vertrouwen te maken.
Een iemand is ook niet zo boeiend. Maar als die iemand je partner is en degene is waarmee alles mee moet kunnen delen, is het wél erg. (Hier en daar kan dit genuanceerd worden, maar daar komt het op neer.)quote:Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik geloof ook wel eens iemand niet, dat is toch niet zo erg?
Zolang ze er niet over wil praten leg ik het probleem bij haar en niet bij hem. Ze heeft issues, zoveel is duidelijk. Dat is wat ik wél weet en dat is hetgeen waar ik mijn posts op baseer.quote:Waarom vlak jij de mogelijkheid uit dat het terecht is dat ze haar vriend niet gelooft?
@Taurus, waarom reageer je niet op mijn eerdere post? Dan geef ik je argumenten en dan ga jij in de negeermodus staan?quote:Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik geloof ook wel eens iemand niet, dat is toch niet zo erg? Waarom vlak jij de mogelijkheid uit dat het terecht is dat ze haar vriend niet gelooft?
Ja hé, moet ze de gesprekken ook even naar drzelf mailen zodat ze rustig op dr gemakje alles terug kan lezen? Doe ff normaal, je gaat toch niet elkaars gesprekken lopen lezen, en al helemaal niet stiekem.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ooit gedaan ofzo? Hoe verzin je het.quote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja hé, moet ze de gesprekken ook even naar drzelf mailen zodat ze rustig op dr gemakje alles terug kan lezen? Doe ff normaal, je gaat toch niet elkaars gesprekken lopen lezen, en al helemaal niet stiekem.
Als je de rest van mijn post leest, kun je toch wel opmerken dat ik er absoluut tegen ben om elkaars gesprekken te lezen? Ik weet gewoon dat de mogelijkheid tot het versturen van gesprekken naar je mail bestaat, omdat ik wel eens mijn eigen gesprekken die ik niet kwijt wilde naar m'n mail heb verstuurd, omdat WA anders te traag werdquote:
Kan ook zijn door schade en schande. Nare ervaringen kunnen in de toekomst terug komen waardoor je gaat wantrouwen. Maar goed, dan recht op de man vragen lijkt mij het meest verstandigste, helaas voor mij was het een bevestiging van wat ik vreesde, hij ging emotioneel vreemd. Mijn probleem dus en daar ondervind ik nu nog hinder van. Vertrouwen voor de 2e keer beschaamd. Maar goed... advies geven om de telefoon van de ander stiekem te bekijken vind ik not domequote:Op zondag 15 april 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij zijn de mensen met het grootste wantrouwen de grootste vreemdgangers
Ze is druk bezig die whatsapp berichten te lezenquote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef Mickeys het volgende:
Overigens is TS in geen velden of wegen te bekennen en toch een zeer levendige topic... knap
Lolquote:Op zondag 15 april 2012 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is druk bezig die whatsapp berichten te lezen
inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Een relatie zonder vertrouwen is toch geen relatie?
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.quote:[b]Op
Been there, done that, ik had gelijk en had dat gevoel niet voor niets.
Nee, al die andere keren had ik dat gevoel niet. Niet voor het gemak vergeten, gewoon niet.quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.
Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
klopt, sowieso dit gezoek goedpraten, achter iemands rug om zoeken zou nooit nodig moeten zijn, als je het gevoel krijgt dat je dat moet doen, moet je gewoon een goed gesprek aangaan met de ander in plaats van gaan lopen zoeken in de hoop dat je "zie je wel ik had gelijk" kan blehren.quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.
Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geen problemen creeëren die er niet zijn.
80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwenquote:Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Een relatie zonder vertrouwen is toch geen relatie?
Is er op dit moment daadwerkelijk een probleem dan? Zou de vriend van TS zich afstandelijk gedragen of andere rare dingen doen, zeg ik oke. Maar om meteen conclusies te trekken dat hij vreemdgaat, dat kan je je relatie kosten.quote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.
Iedereen gaat er nu vanuit dat hij onschuldig is omdat TS in de ogen van FOK!kers schuldig is wegens gebrek aan vertrouwen. Tsja.
90% van de mensen verzinnen statistieken terplekkequote:Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwen
Maakt niet uit of het de relatie kan kosten. De relatie is toch al kapot en nooit goed geweest. Alleen maar gunstig dus.quote:Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is er op dit moment daadwerkelijk een probleem dan? Zou de vriend van TS zich afstandelijk gedragen of andere rare dingen doen, zeg ik oke. Maar om meteen conclusies te trekken dat hij vreemdgaat, dat kan je je relatie kosten.
Ik was zelf ook zo vroeger en het vertrouwen is nooit meer goedgekomen.
True.quote:Op zondag 15 april 2012 19:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het de relatie kan kosten. De relatie is toch al kapot en nooit goed geweest. Alleen maar gunstig dus.
Onzin, de meeste relaties gaan gewoon door. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn wat ze voelen, dromen, verlangen. Dat is al gebrek aan vertrouwen. Mannen die niet durven te vertellen dat ze best de overbuurvrouw lekker vinden, vrouwen die niet durven te zeggen dat ze dure schoenen hebben gekocht. Dat soort dingen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Een relatie zonder vertrouwen kan en zal nooit lang stand houden.
Niet alles (durven) zeggen is een gebrek aan vertrouwen? Mijn vriendin zal mij minder goed vertrouwen omdat ze niet dagelijks verteld hoeveel lekkertjes ze heeft gezien op der werk?quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin, de meeste relaties gaan gewoon door. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn wat ze voelen, dromen, verlangen. Dat is al gebrek aan vertrouwen. Mannen die niet durven te vertellen dat ze best de overbuurvrouw lekker vinden, vrouwen die niet durven te zeggen dat ze dure schoenen hebben gekocht. Dat soort dingen.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef jcdragon het volgende:
GMTAquote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Om nog maar te zwijgen over relaties die blijven bestaan omdat tenminste een van de partners liever een loze relatie heeft dan zonder relatie te zitten. Dat kan een hoop redenen hebben, eventueel een combinatie :quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin, de meeste relaties gaan gewoon door. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn wat ze voelen, dromen, verlangen. Dat is al gebrek aan vertrouwen. Mannen die niet durven te vertellen dat ze best de overbuurvrouw lekker vinden, vrouwen die niet durven te zeggen dat ze dure schoenen hebben gekocht. Dat soort dingen.
Als ik er achter zou komen was je mijn vertrouwen in ieder geval niet waard. Pot-ketel-zwart verhaal.quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik denk dat er een hoop naievelingen hier zitten. Het is geen gebrek aan vertrouwen, maar aan een gevoel wat ik heb. Ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb alvorens ik mijn vertrouwen ga geven.
Als een man van je houdt dan kan hij dat begrijpen. Dat ik hem volg daar merkt hij niks van. Dat voelt hij niet. Maar als ik een voorgevoel krijg dat er iets niet in de haak is, dan negeer ik dat niet.
Leuk dat het zo n popu-topic is geworden.. dat is niet voor niets!
Ik denk dat de meeste niet in de gaten hebben hoevaak controle wordt uitgevoerd door een partner.
Meer, veel meer dan je denkt.. en hahaha diegene die hier zo'n grote mond hebben en lacherig doen worden mss wel zelf gecontroleerd? Zou ik niet raar vinden...
Het is gewoon openbare informatie!!quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik er achter zou komen was je mijn vertrouwen in ieder geval niet waard. Pot-ketel-zwart verhaal.
Privé conversaties die jij hebt, die zijn niet openbaar. Zit zelfs in de naam.quote:Op zondag 15 april 2012 22:41 schreef poppetje2012 het volgende:
[..]
Het is gewoon openbare informatie!!
Het is geen conversatie. Ik zie wanneer iemand online is. Net zoals msn. Dat is voor diegene die jij hebt toegevoegd gewoon openlijk in te zien.quote:Op zondag 15 april 2012 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Privé conversaties die jij hebt, die zijn niet openbaar. Zit zelfs in de naam.
Mijn excuus ik dacht dat je het inmiddels had over het lezen van de berichten van je vriend. Dat je dat met controleren bedoelde.quote:Op zondag 15 april 2012 22:47 schreef poppetje2012 het volgende:
[..]
Het is geen conversatie. Ik zie wanneer iemand online is. Net zoals msn. Dat is voor diegene die jij hebt toegevoegd gewoon openlijk in te zien.
Ieder heeft daar zijn eigen definitie over. En je bazelt een beetje... niet ergens mee akkoord gaan... je eigen interpretie dus.quote:Op zondag 15 april 2012 22:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
''Als een man van je houdt dan...'' [insert random bullshit here]
Want als hij dan ergens niet mee akkoord gaat, nou simpel, dan houdt hij niet van je. Moet heerlijk zijn zo'n my little pony denkwijze te kunnen hanteren.
Geen probleem. Nee, ik lees zijn berichten niet. Maar het wordt wel veel gedaan door partners.quote:Op zondag 15 april 2012 22:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn excuus ik dacht dat je het inmiddels had over het lezen van de berichten van je vriend. Dat je dat met controleren bedoelde.
Niet in mijn kenniskring.quote:Op zondag 15 april 2012 22:53 schreef poppetje2012 het volgende:
[..]
Geen probleem. Nee, ik lees zijn berichten niet. Maar het wordt wel veel gedaan door partners.
Dat kan ook zeggen dat hij een app verwacht van jou hoeveel je van hem houdt enzo en hij dus steeds checkt of hij al een app ontvangen heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef poppetje2012 het volgende:
Zou kunnen, maar dat doe ik dan weer niet. Ik hou het even in de gaten. Als ik me er onprettig bij blijf voelen breek ik. Het is gewoon een bepaald gevoel.. In RL zeg maar, voelt het oke.quote:Op zondag 15 april 2012 22:51 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Je kunt toch kijken wie hij allemaal heeft toegevoegd.
Was onderzoek naar gedaan. Ik vraag me ook af of zoiets wordt bekend en zeker niet aan een kennis.quote:
Daarvoor hoef je je app niet te openen. Je ziet een icoontje op je schermquote:Op zondag 15 april 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat kan ook zeggen dat hij een app verwacht van jou hoeveel je van hem houdt enzo en hij dus steeds checkt of hij al een app ontvangen heeft.
Ja, omdat ik werd gecontroleerd (stiekem, maar ook gewoon voor m'n neus) heb ik er een hekel aan gekregen. Daarom schreeuw ik nu luid dat het nergens op slaat. Als je onschuldig bent, en je partner verdenkt je onterecht en gaat lopen speuren in jouw telefoon, dan is dat behoorlijk kut ja. Niet omdat je wat verbergt, maar omdat je partner je niet vertrouwt.quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik denk dat de meeste niet in de gaten hebben hoevaak controle wordt uitgevoerd door een partner.
Meer, veel meer dan je denkt.. en hahaha diegene die hier zo'n grote mond hebben en lacherig doen worden mss wel zelf gecontroleerd? Zou ik niet raar vinden...
Labiele kut, ik heb een post voor je geschreven waar je U met een hoofdletter tegen mag zeggen. Je bent nu gewoon selectief aan het luisteren, zowat iedereen zegt dat je niet moet kijken in die telefoon etc etc en jij bedankt Taurus omdat zij je aanspoort met het kijken in je vriend zijn telefoonquote:
Oke, in mijn vriendengroep. Ik durf er mijn hand voor in de fik te steken dat NIEMAND dat doet in mijn vriendengroep. Onbehoorlijk gedrag.quote:Op zondag 15 april 2012 22:57 schreef poppetje2012 het volgende:
[..]
Was onderzoek naar gedaan. Ik vraag me ook af of zoiets wordt bekend en zeker niet aan een kennis.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef poppetje2012 het volgende:
Ga nog even controleren en dan naar bed haha. Dag allemaal.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, omdat ik werd gecontroleerd (stiekem, maar ook gewoon voor m'n neus) heb ik er een hekel aan gekregen. Daarom schreeuw ik nu luid dat het nergens op slaat. Als je onschuldig bent, en je partner verdenkt je onterecht en gaat lopen speuren in jouw telefoon, dan is dat behoorlijk kut ja. Niet omdat je wat verbergt, maar omdat je partner je niet vertrouwt.
[..]
Labiele kut, ik heb een post voor je geschreven waar je U met een hoofdletter tegen mag zeggen. Je bent nu gewoon selectief aan het luisteren, zowat iedereen zegt dat je niet moet kijken in die telefoon etc etc en jij bedankt Taurus omdat zij je aanspoort met het kijken in je vriend zijn telefoonZocht je alleen bevestiging van één iemand of wilde je echt weten wat het verstandigst is?
Zou me niks verbazen als je alsnog gaat kijken. Als het van je vriend mag, dan is hij nog dommer dan jij. Als het niet mag, zal je nog onzekerder worden dan je nu bent en als je van plan bent stiekem te gaan kijken, hoop ik dat je betrapt wordt.
Kom nou zeg, twijfelen over uitmaken omdat je vriend continu online is op WA. Hoe onzeker/ziekelijk jaloers/kinderachtig/wantrouwend kun je nou zijn.
Topwijf.quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja, omdat ik werd gecontroleerd (stiekem, maar ook gewoon voor m'n neus) heb ik er een hekel aan gekregen. Daarom schreeuw ik nu luid dat het nergens op slaat. Als je onschuldig bent, en je partner verdenkt je onterecht en gaat lopen speuren in jouw telefoon, dan is dat behoorlijk kut ja. Niet omdat je wat verbergt, maar omdat je partner je niet vertrouwt.
[..]
Labiele kut, ik heb een post voor je geschreven waar je U met een hoofdletter tegen mag zeggen. Je bent nu gewoon selectief aan het luisteren, zowat iedereen zegt dat je niet moet kijken in die telefoon etc etc en jij bedankt Taurus omdat zij je aanspoort met het kijken in je vriend zijn telefoonZocht je alleen bevestiging van één iemand of wilde je echt weten wat het verstandigst is?
Zou me niks verbazen als je alsnog gaat kijken. Als het van je vriend mag, dan is hij nog dommer dan jij. Als het niet mag, zal je nog onzekerder worden dan je nu bent en als je van plan bent stiekem te gaan kijken, hoop ik dat je betrapt wordt.
Kom nou zeg, twijfelen over uitmaken omdat je vriend continu online is op WA. Hoe onzeker/ziekelijk jaloers/kinderachtig/wantrouwend kun je nou zijn.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:02 schreef junamii het volgende:
[..]
[..]
Fijn dat jij dat even voor mij bepaald.quote:Op zondag 15 april 2012 23:15 schreef Cher- het volgende:
[..]
Oneens. Dat is wat iedereen in dit topic (99% behalve Taurus) zegt.
Laat je ons weten of je vermoedens juist waren ?quote:Op zondag 15 april 2012 23:00 schreef poppetje2012 het volgende:
Ga nog even controleren en dan naar bed haha. Dag allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |