Hem met rust laten.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zou je dumpen als je mijn vriendin was
quote:Op zondag 15 april 2012 14:25 schreef Xetran het volgende:
Ik raad je aan je met je eigen zaken te bemoeien
quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef poppetje2012 het volgende:
Wel graag antwoorden waar ik iets aan heb. Het is een serieus probleem voor mij. Anders zou ik dit hier niet posten.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als je zo weinig vertrouwen hebt,dump hem dan meteen joh.
je weet helemaal niet of hij de hele dag berichtjes stuurtquote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef poppetje2012 het volgende:
Dus ineens de hele dag appen is normaal? van morgens tot s avonds?
Kennelijk ben jij dus nu ook van 's ochtends tot 's avonds online, dus jij zal je ook wel door een neger on the side laten uitwonen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef poppetje2012 het volgende:
Waar komt dat wantrouwen vandaan? Heeft hij je überhaupt een reden gegeven om hem te wantrouwen?quote:Op zondag 15 april 2012 14:30 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik ben meerderjarig, genoeg info.
Zargon, ik wantrouw hem met een andere vrouw...
welnee.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef poppetje2012 het volgende:
Hij is niet continue online, je ziet af en toe wel een laatste tijd.. Dat wil zeggen dat hij dus appt.
De vieze goorlapper. En dat na alles wat je voor hem hebt gedaan.quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef poppetje2012 het volgende:
Hij is niet continue online, je ziet af en toe wel een laatste tijd.. Dat wil zeggen dat hij dus appt.
dus jij stalkt hem de hele dag op whatsapp, en bent ook online?quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef poppetje2012 het volgende:
Je baseert hele dagen whatsappen alleen op wat je ziet op je scherm. Heb je hem ook echt hele dagen zien whatsappen? WhatsApp verstrekt niet altijd de juiste info.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef poppetje2012 het volgende:
Je hebt wat aan een dwangbuis, denk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 14:40 schreef poppetje2012 het volgende:
Goed lezen Nietzman, dan pas antwoord geven, daar heb ik wat aan.
Met andere vrouwen waar hij meer mee wil bedoel je hè?quote:Op zondag 15 april 2012 14:39 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik weet niet wat daar raar aan is. bij veel telefoons blijf je trouwens een half uur of een uur online staan terwijl je dat wellicht niet eens bent.quote:Op zondag 15 april 2012 14:34 schreef poppetje2012 het volgende:
Vliegen?quote:
Waarom niet? Dit is wel een beetje te veel eenzijdig hoor.quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon, bedankt voor je serieuze antwoord. Ik kan hier verder niet op ingaan, helaas. maar heb wel wat aan je antwoord.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon, bedankt voor je serieuze antwoord. Ik kan hier verder niet op ingaan, helaas. maar heb wel wat aan je antwoord.
Nee? Moet je weer whatsapp controleren?quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
Nee want kut, het sluit niet aan bij je paranoïde gedachtengang.quote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
had je zelf ook nog wel kunnen bedenken, maar daar ben je denk ik veel te paranoide voorquote:Op zondag 15 april 2012 14:44 schreef poppetje2012 het volgende:
Je ziet nu wel in dat je een paranoïde muts bent?quote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon, dat wordt het teveel persoonlijke en ook mss wel herkenbare info.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zou de wereld een stuk beter maken als mensen zoals TS iets herkenbaars op hun kleren zouden naaien.
Ah, het ligt dus aan jou en niet aan (het gedrag van) je vriend.quote:Op zondag 15 april 2012 14:46 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon, dat wordt het teveel persoonlijke en ook mss wel herkenbare info.
Nee, nee, nee. Daar moet je echt niet aan beginnen.quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef jcdragon het volgende:
Volgende keer als jullie samen zijn, zijn mobiel pakken en stiekem zijn berichtjes lezen. Weet je ook direkt met wie en waarover geappt word.
Precies, dat kan hij je lekker dumpen, want wat moet 'ie in Hemelsnaam met zo'n wantrouwende borderliner.quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef jcdragon het volgende:
Volgende keer als jullie samen zijn, zijn mobiel pakken en stiekem zijn berichtjes lezen. Weet je ook direkt met wie en waarover geappt word.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Cracka-ass het volgende:
Het zou de wereld een stuk beter maken als mensen zoals TS iets herkenbaars op hun kleren zouden naaien.
Weet wel dat Zargon stiekem een kloon is van je vriendje, en dat dat niet de officiële site van Whatsapp was. Dat was iets met phishing, je weet wel, van die spotjes op TVs met mensen die hengels voor computeraars houden. Hij wil gewoon niet dat je weet dat hij stiekem met allemaal sletjes smst die lekker ongeremd zijn in bed.quote:Op zondag 15 april 2012 14:57 schreef poppetje2012 het volgende:
Zargon heb de info van app gelezen! Bedankt voor je hulp! Heb er echt wat aan.
en bedankt voor je serieuze en respectvolle antwoord!
Is ie weer aan het whatsappen?quote:
Gohquote:Op zondag 15 april 2012 14:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Je partner controleren duidt op een gebrek aan vertrouwen.
Geen probleem. Altijd blij om te kunnen helpen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
De wijsheid in pacht hiero... zucht..
Gelukkig zitten er nog mensen tussen die wél een normaal antwoord kúnnen geven.
Nee jij bent lekker normaalquote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
Ben je er nu dan uit ?quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
Oh, dus je vertellen dat jij je buitensporig paranoïde gedraagt is geen normaal antwoord?quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
Dit forum zit tenslotte vol wijze en doodnormale mensen. Hou nou toch opquote:Op zondag 15 april 2012 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee jij bent lekker normaalKomopzeg.
Zie je wel? Je voelt je gelijk al beter nu je weet wat je te doen staat.quote:Op zondag 15 april 2012 15:07 schreef poppetje2012 het volgende:
Hungry Joe: denk jij dat je geholpen hebt? hahahhaahhahahahaah
Bel je straks ook zijn vrienden om te verifieren dat hij daadwerkelijk daar was om bijvoorbeeld een voetbalwestrijdje te kijken? Ik zou zijn maandelijkse afschrift van de bank ook maar controleren op verdachte uitgaven, misschien moet je zijn werk of studierooster ook maar even checken. Straks is hij eerder vrij dan dat hij beweert.... oeoeieoeiquote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef poppetje2012 het volgende:
Na een maand ging ik kijken hoevaak hij online was.
Dus de antwoorden die niet stroken met het beeld dat jij ervan hebt, zijn niet normaal?quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
Ja, opa Sonic moet soms wat open deuren intrappen, maar blijkbaar is dat nodig.quote:
Je bent online!! Ik heb je net een bericht gestuurd maar je geeft geen antwoord. Het is nu al 2 minuten geleden. Ik denk dat je bezig bent met een andere vrouw want je bent wel online.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef n8n het volgende:
Heeft ie een iphone? Dan kan je gewoon tracken waar hij is als je het wachtwoord van z'n iCloud weet![]()
Vieze slet. Vieze, getrouwde slet.quote:
ik geloof ook nog dat ze zo denktquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je bent online!! Ik heb je net een bericht gestuurd maar je geeft geen antwoord. Het is nu al 2 minuten geleden. Ik denk dat je bezig bent met een andere vrouw want je bent wel online.
mijn ex ging bellen als ik niet snel genoeg een sms beantwoorddequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zondag 15 april 2012 15:16 schreef n8n het volgende:
[..]
mijn ex ging bellen als ik niet snel genoeg een sms beantwoordde
ik zal dat nooit snappen waarom mensen zich hier zo druk om kunnen maken, hoe onzeker kan je zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Vroeger schreef je brieven, belde je af en toe met de vaste lijn en maakte je hart een sprongetje als het lampje van je antwoordapparaat knipperde.quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef nietzman het volgende:
Vroeger was de belangrijkste taak als vriendinnetje 'leuk' zijn. Mooie tijden..
Mmm.quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vroeger schreef je brieven, belde je af en toe met de vaste lijn en maakte je hart een sprongetje als het lampje van je antwoordapparaat knipperde.
Meer haar op d'r doos dan op d'r hoofd zeker? No thanks.quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef nietzman het volgende:
Vroeger was de belangrijkste taak als vriendinnetje 'leuk' zijn. Mooie tijden..
En als je dan toch bezig bent...quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
Kijk!quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vroeger schreef je brieven, belde je af en toe met de vaste lijn en maakte je hart een sprongetje als het lampje van je antwoordapparaat knipperde.
Nu moet alles en zo niet, dan is het oorlog.
Lol whut? Dan is ze nog verder van huis. Want of ze vindt uit dat hij whatsapped met vrienden of vriendinnen waardoor haar paranoia groter wordt of ze vindt niks en dan denkt ze waarschijnlijk dat hij zn geschiedenis verwijdert omdat hij vreemd gaat. Dit moet ze dus absoluut niet doen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
Het is geen probleem voor jou.quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef poppetje2012 het volgende:
Wel graag antwoorden waar ik iets aan heb. Het is een serieus probleem voor mij. Anders zou ik dit hier niet posten.
Beste oplossing ever. Als ik daar achter zou komen kan je meteen je spullen pakkenquote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |