Bel je straks ook zijn vrienden om te verifieren dat hij daadwerkelijk daar was om bijvoorbeeld een voetbalwestrijdje te kijken? Ik zou zijn maandelijkse afschrift van de bank ook maar controleren op verdachte uitgaven, misschien moet je zijn werk of studierooster ook maar even checken. Straks is hij eerder vrij dan dat hij beweert.... oeoeieoeiquote:Op zondag 15 april 2012 14:23 schreef poppetje2012 het volgende:
Na een maand ging ik kijken hoevaak hij online was.
Dus de antwoorden die niet stroken met het beeld dat jij ervan hebt, zijn niet normaal?quote:Op zondag 15 april 2012 15:02 schreef poppetje2012 het volgende:
De wijsheid in pacht hiero... zucht..
Gelukkig zitten er nog mensen tussen die wél een normaal antwoord kúnnen geven.
Ja, opa Sonic moet soms wat open deuren intrappen, maar blijkbaar is dat nodig.quote:
Je bent online!! Ik heb je net een bericht gestuurd maar je geeft geen antwoord. Het is nu al 2 minuten geleden. Ik denk dat je bezig bent met een andere vrouw want je bent wel online.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef n8n het volgende:
Heeft ie een iphone? Dan kan je gewoon tracken waar hij is als je het wachtwoord van z'n iCloud weet![]()
Vieze slet. Vieze, getrouwde slet.quote:
ik geloof ook nog dat ze zo denktquote:Op zondag 15 april 2012 15:12 schreef Ziba het volgende:
[..]
Je bent online!! Ik heb je net een bericht gestuurd maar je geeft geen antwoord. Het is nu al 2 minuten geleden. Ik denk dat je bezig bent met een andere vrouw want je bent wel online.
mijn ex ging bellen als ik niet snel genoeg een sms beantwoorddequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
quote:Op zondag 15 april 2012 15:16 schreef n8n het volgende:
[..]
mijn ex ging bellen als ik niet snel genoeg een sms beantwoordde
ik zal dat nooit snappen waarom mensen zich hier zo druk om kunnen maken, hoe onzeker kan je zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Vroeger schreef je brieven, belde je af en toe met de vaste lijn en maakte je hart een sprongetje als het lampje van je antwoordapparaat knipperde.quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef nietzman het volgende:
Vroeger was de belangrijkste taak als vriendinnetje 'leuk' zijn. Mooie tijden..
Mmm.quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vroeger schreef je brieven, belde je af en toe met de vaste lijn en maakte je hart een sprongetje als het lampje van je antwoordapparaat knipperde.
Meer haar op d'r doos dan op d'r hoofd zeker? No thanks.quote:Op zondag 15 april 2012 15:17 schreef nietzman het volgende:
Vroeger was de belangrijkste taak als vriendinnetje 'leuk' zijn. Mooie tijden..
En als je dan toch bezig bent...quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
Kijk!quote:Op zondag 15 april 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vroeger schreef je brieven, belde je af en toe met de vaste lijn en maakte je hart een sprongetje als het lampje van je antwoordapparaat knipperde.
Nu moet alles en zo niet, dan is het oorlog.
Lol whut? Dan is ze nog verder van huis. Want of ze vindt uit dat hij whatsapped met vrienden of vriendinnen waardoor haar paranoia groter wordt of ze vindt niks en dan denkt ze waarschijnlijk dat hij zn geschiedenis verwijdert omdat hij vreemd gaat. Dit moet ze dus absoluut niet doen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
Het is geen probleem voor jou.quote:Op zondag 15 april 2012 14:31 schreef poppetje2012 het volgende:
Wel graag antwoorden waar ik iets aan heb. Het is een serieus probleem voor mij. Anders zou ik dit hier niet posten.
Beste oplossing ever. Als ik daar achter zou komen kan je meteen je spullen pakkenquote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |