abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2012 @ 15:55:10 #181
230788 n8n
Pragmatisch
pi_110353380
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controleren
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 15 april 2012 @ 15:55:23 #182
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110353390
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Meid het is wat.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110353393
quote:

[..]

Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goed :') om maar over de rest te zwijgen..
pi_110353414
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Taurus het volgende:

[..]

:D Hoe weet je dit nou? Misschien komt ze dan wel tot inkeer; als ze niets vindt.
Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.
pi_110353434
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Taurus het volgende:

[..]

Och inderdaad! Dan is het al helemáál onverstandig om hem nog langer daarmee lastig te vallen.

TS; neem even afstand, probeer even goed de voordelen en nadelen van je hudiige denk/werkwijze af te wegen inderdaad. En maak jezelf niet gek inderdaad.

Mocht je dan nog steeds twijfelen; check z'n phone.
Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?

Jij raadt dus aan om door te zeuren én om zijn privé berichten stiekem te gaan lezen.
Jij komt inderdaad wel heel volwassen over :')
pi_110353440
quote:

[..]

Het doel heiligt de middelen.
  zondag 15 april 2012 @ 15:56:32 #187
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_110353453
Misschien moet je je vriend gewoon vertrouwen, anders zit er sowieso al iets fout in je relatie?
geen.
pi_110353458
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef n8n het volgende:

[..]

maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controleren
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
pi_110353461
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.
Precies deze.
pi_110353472
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?

Jij raadt dus aan om door te zeuren én om zijn privé berichten stiekem te gaan lezen.
Jij komt inderdaad wel heel volwassen over :')
slechts een bevestiging van het stereotype vrouw anno 2012 als je mij vraagt ;(
pi_110353503
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef Xetran het volgende:

[..]

Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goed :') om maar over de rest te zwijgen..
Heb ik dat gezegd? Mijn telefoon heeft zo'n beveligingscode voor je hem unlockt. Als vriend van TS verstandig is heeft hij die ook.
pi_110353515
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:

[..]

Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?
pi_110353518
Meisjaah, onbeskoft!!!!!

Wat een plank heb je voor je kop. En ook nog meerderjarig. Niet te geloven.
  zondag 15 april 2012 @ 15:58:18 #194
262 Re
Kiss & Swallow
pi_110353535
ik zou trouwens een andere, tweede telefoon gebruiken om dit soort dingen te doen...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_110353540
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.
Mja, sorry, dit bedoel ik. Ik geloof niet in jouw voorspellende gaven.
  zondag 15 april 2012 @ 15:58:37 #196
230788 n8n
Pragmatisch
pi_110353550
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:

[..]

als je TS niet goed genoeg kent is zulk advies geven helemaal belachelijk omdat de kans er is dat het olie op het vuur is om in jouw redenatie te blijven. Uiteindelijk ligt dit gedrag bij TS zelf en niet bij d'r vriend.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_110353606
Een goeie basis voor een relatie is vertrouwen. Dat is er niet, dus zal er ook geen relatie zijn.
pi_110353630
Vraag gewoon of je al zijn berichten in whatsapp mag lezen als hij er is.
Rustig aan.
pi_110353643
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef Xetran het volgende:

[..]

Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?
Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft. Zij heeft een relatie met die kerel, zij kent hem, jij niet. Ik ook niet. En de rest in dit topic ook niet.
Sowieso hoeft praten niet het juiste effect te geven; hij kan het ontkennen en hij kan boos worden over haar wantrouwen. Ik spoor TS aan te doen wat ze al wil doen; whatsapp checken, omdat ik kan begrijpen dat dat wel helpt.
Even de voorspellende gaven van alle fokkers daar gelaten.
pi_110353663
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
Vraag gewoon of je al zijn berichten in whatsapp mag lezen als hij er is.
:')
  zondag 15 april 2012 @ 16:01:00 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110353666
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:57 schreef Taurus het volgende:

Heb ik dat gezegd? Mijn telefoon heeft zo'n beveligingscode voor je hem unlockt. Als vriend van TS verstandig is heeft hij die ook.
Zoals de waard is ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_110353682
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

Mja, sorry, dit bedoel ik. Ik geloof niet in jouw voorspellende gaven.
En dit zeg jij, jij die allerlei aannames maakt en ze laat ontkrachten door mij.

Wat jij hebt gezegd werkt bij stabiele mensen, niet bij mensen zoals TS. Ik snap waar je heen wil, maar je denkt er te nuchter over.
pi_110353700
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Taurus het volgende:

[..]

:')
Wat is daar mis mee? :(
Rustig aan.
pi_110353705
quote:

[..]

Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft. Zij heeft een relatie met die kerel, zij kent hem, jij niet. Ik ook niet. En de rest in dit topic ook niet.
Sowieso hoeft praten niet het juiste effect te geven; hij kan het ontkennen en hij kan boos worden over haar wantrouwen. Ik spoor TS aan te doen wat ze al wil doen; whatsapp checken, omdat ik kan begrijpen dat dat wel helpt.
Even de voorspellende gaven van alle fokkers daar gelaten.
Dan kan ze het beter uitmaken. Dat helpt nog veel beter.
pi_110353731
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:02 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dan kan ze het beter uitmaken.
Dat helpt ook volgens TS.
Dat mag ook. Mij lijkt whatsapp checken toch 'n stukje minder drastisch.
pi_110353733
Ik heb het vermoeden dat TS al van zichzelf een beetje achterdochtig is en onzeker.
Als een partner dat lang aanvoelt, is het voor de partner ook niets aan, waarom zal zijn vriendin hem niet vertrouwen, kan er gedacht worden.

Een partner wil vaak een persoon naast zich hebben staan die zeker is en geloofd in het vertrouwen.
Als dat maar heel zwak aanwezig is, dan kan het zijn dat de partner contact elders gaat zoeken.

Dus het kan ook zijn mensen dat TS al van haar zelf onzeker en een twijfel dame is (achterdocht).
Dat wil TS namelijk niet zeggen,geeft vrij weinig info.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_110353767
Mijn ex controleerde mij ook vaak en zeurde ook veel trouwens. Grappig is dat hij uiteindelijk de persoon bleek te zijn die vreemd ging. Niet ik. :')

Maar nee, stiekem controleren is niet de oplossing. De oplossing die er is, is hem confronteren met jouw wantrouwen. Wil hij zichzelf iedere minuut van de dag gaan verantwoorden naar jou toe en hij heeft daar geen moeite mee, is dat een goede oplossing. In mijn ogen niet gezond, maar goed. Zulke relaties bestaan.

Het beste is het gewoon uitmaken en weer een relatie aangaan zodra je weet dat je mensen kan vertrouwen. De kans is klein dat jij hem echt gaat vertrouwen, er zullen altijd wel weer nieuwe dingen zijn waarbij jij gaat denken: 'hij gaat vreemd'.
pi_110353807
quote:

[..]

Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft.
Waarom dan een relatie?

Kijk, als hij in het verleden vreemd is gegaan, begrijp ik het. Ik heb aan TS gevraagd waar het gebrek aan vertrouwen komt; ze wilde er niet verder op ingaan.

Er is wat mis met de TS, niet met haar vriend.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2012 16:05:51 ]
pi_110353827
Wat voor telefoon heeft hij?
Of niet?
pi_110353836
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef Ziba het volgende:
Mijn ex controleerde mij ook vaak en zeurde ook veel trouwens. Grappig is dat hij uiteindelijk de persoon bleek te zijn die vreemd ging. Niet ik. :')

Maar nee, stiekem controleren is niet de oplossing. De oplossing die er is, is hem confronteren met jouw wantrouwen. Wil hij zichzelf iedere minuut van de dag gaan verantwoorden naar jou toe en hij heeft daar geen moeite mee, is dat een goede oplossing. In mijn ogen niet gezond, maar goed.

Het beste is het gewoon uitmaken en weer een relatie aangaan zodra je weet dat je mensen kan vertrouwen. De kans is klein dat jij hem echt gaat vertrouwen, er zullen altijd wel weer nieuwe dingen zijn waarbij jij gaat denken: 'hij gaat vreemd'.
Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.
pi_110353839
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom dan een relatie?

Kijk, als hij in het verleden vreemd is gegaan, begrijp ik het. Ik het aan TS gevraagd waar het gebrek aan vertrouwen komt; ze wilde er niet verder op ingaan.

Geen rare gedachtegang naar mijn mening.
Rustig aan.
pi_110353854
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:

[..]

Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.
Waarom zou haar vriend al die berichtjes niet laten zien aan haar dan?
Rustig aan.
  zondag 15 april 2012 @ 16:06:24 #213
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_110353872
Leuk topic, ff voor gaan zitten :+

Iemand recentelijk de OP nog gelezen? Dat ts zegt dat aan zijn gedrag wel valt af te lezen dat ie gek op haar is?
Mwah...bijzaak toch?

Ben benieuwd als ze gaan samenwonen...dan meldt ts zich weer met dat vriendlief een brief heeft ontvangen zonder afzender erop en wat ze daar van moet denken en geeft Taurus het advies om die brief stiekem stiekem stiekem open te stomen :)

Snap je nu de instandhouding van ts haar probleem Taurus? Je advies heelt niet, maar bevestigd het recht op ongezonde argwaan, alsmede het toepassen van - stiekem! - acties die niet thuishoren in een gezonde relatie.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_110353881
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom dan een relatie?

Kijk, als hij in het verleden vreemd is gegaan, begrijp ik het. Ik het aan TS gevraagd waar het gebrek aan vertrouwen komt; ze wilde er niet verder op ingaan.

Daarom, wij weten maar 1% waarschijnlijk, en toch moeten we advies geven.
Dan moet ze het ook niet raar vinden dat wij advies geven op basis van wat we maar heel gering weten.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_110353896
quote:

[..]

_O-.

Was het maar zo simpel. Je verwacht echt dat er plotsklaps vertrouwen is om in het vervolg niet te wantrouwen?

Damn, jij maakt het wel heel bont.
  zondag 15 april 2012 @ 16:07:20 #216
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_110353903
quote:
Uhuh, of je checkt whatsapp, ziet heel erg weinig berichtjes, te weinig om die veelheid aan whatsappen te verklaren, waarna je paranoia doorslaat en je de Heilige overtuiging hebt dat je vriendje berichtjes heeft lopen wissen.
Ik ga naar huis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')