maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controlerenquote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
Meid het is wat.quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goedquote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Taurus het volgende:
[..]Hoe weet je dit nou? Misschien komt ze dan wel tot inkeer; als ze niets vindt.
Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och inderdaad! Dan is het al helemáál onverstandig om hem nog langer daarmee lastig te vallen.
TS; neem even afstand, probeer even goed de voordelen en nadelen van je hudiige denk/werkwijze af te wegen inderdaad. En maak jezelf niet gek inderdaad.
Mocht je dan nog steeds twijfelen; check z'n phone.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef n8n het volgende:
[..]
maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controleren
Precies deze.quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.
slechts een bevestiging van het stereotype vrouw anno 2012 als je mij vraagtquote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?
Jij raadt dus aan om door te zeuren én om zijn privé berichten stiekem te gaan lezen.
Jij komt inderdaad wel heel volwassen over
Heb ik dat gezegd? Mijn telefoon heeft zo'n beveligingscode voor je hem unlockt. Als vriend van TS verstandig is heeft hij die ook.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goedom maar over de rest te zwijgen..
Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
Mja, sorry, dit bedoel ik. Ik geloof niet in jouw voorspellende gaven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.
als je TS niet goed genoeg kent is zulk advies geven helemaal belachelijk omdat de kans er is dat het olie op het vuur is om in jouw redenatie te blijven. Uiteindelijk ligt dit gedrag bij TS zelf en niet bij d'r vriend.quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft. Zij heeft een relatie met die kerel, zij kent hem, jij niet. Ik ook niet. En de rest in dit topic ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?
quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
Vraag gewoon of je al zijn berichten in whatsapp mag lezen als hij er is.
Zoals de waard is ...quote:Op zondag 15 april 2012 15:57 schreef Taurus het volgende:
Heb ik dat gezegd? Mijn telefoon heeft zo'n beveligingscode voor je hem unlockt. Als vriend van TS verstandig is heeft hij die ook.
En dit zeg jij, jij die allerlei aannames maakt en ze laat ontkrachten door mij.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mja, sorry, dit bedoel ik. Ik geloof niet in jouw voorspellende gaven.
Dan kan ze het beter uitmaken. Dat helpt nog veel beter.quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft. Zij heeft een relatie met die kerel, zij kent hem, jij niet. Ik ook niet. En de rest in dit topic ook niet.
Sowieso hoeft praten niet het juiste effect te geven; hij kan het ontkennen en hij kan boos worden over haar wantrouwen. Ik spoor TS aan te doen wat ze al wil doen; whatsapp checken, omdat ik kan begrijpen dat dat wel helpt.
Even de voorspellende gaven van alle fokkers daar gelaten.
Dat mag ook. Mij lijkt whatsapp checken toch 'n stukje minder drastisch.quote:Op zondag 15 april 2012 16:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dan kan ze het beter uitmaken.
Dat helpt ook volgens TS.
Waarom dan een relatie?quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft.
Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.quote:Op zondag 15 april 2012 16:03 schreef Ziba het volgende:
Mijn ex controleerde mij ook vaak en zeurde ook veel trouwens. Grappig is dat hij uiteindelijk de persoon bleek te zijn die vreemd ging. Niet ik.![]()
Maar nee, stiekem controleren is niet de oplossing. De oplossing die er is, is hem confronteren met jouw wantrouwen. Wil hij zichzelf iedere minuut van de dag gaan verantwoorden naar jou toe en hij heeft daar geen moeite mee, is dat een goede oplossing. In mijn ogen niet gezond, maar goed.
Het beste is het gewoon uitmaken en weer een relatie aangaan zodra je weet dat je mensen kan vertrouwen. De kans is klein dat jij hem echt gaat vertrouwen, er zullen altijd wel weer nieuwe dingen zijn waarbij jij gaat denken: 'hij gaat vreemd'.
Geen rare gedachtegang naar mijn mening.quote:Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom dan een relatie?
Kijk, als hij in het verleden vreemd is gegaan, begrijp ik het. Ik het aan TS gevraagd waar het gebrek aan vertrouwen komt; ze wilde er niet verder op ingaan.
Er is wat mis met de TS, niet met haar vriend.
Waarom zou haar vriend al die berichtjes niet laten zien aan haar dan?quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.
Daarom, wij weten maar 1% waarschijnlijk, en toch moeten we advies geven.quote:Op zondag 15 april 2012 16:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom dan een relatie?
Kijk, als hij in het verleden vreemd is gegaan, begrijp ik het. Ik het aan TS gevraagd waar het gebrek aan vertrouwen komt; ze wilde er niet verder op ingaan.
Er is wat mis met de TS, niet met haar vriend.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.
Uhuh, of je checkt whatsapp, ziet heel erg weinig berichtjes, te weinig om die veelheid aan whatsappen te verklaren, waarna je paranoia doorslaat en je de Heilige overtuiging hebt dat je vriendje berichtjes heeft lopen wissen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |