O jij kent haar? Of heeft ze hier vaker dit soort dingen gepost?quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef zarGon het volgende:
Taurus, eenmaal begonnen is er geen einde aan meer te bekennen.
En het zal haar niet helpen, omdat het geen gefundeerde angst is. Je kunt het dus niet wegnemen, ze vervangt het gewoon met iets anders.
Ja, dat geloof je toch zelf niet? Ik zeg ook; ze komt over als..quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even terug lezen, TS claimt meerderjarig te zijn.
Hack de gemeentelijke basisadministratie effe ofzo Taurusquote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat geloof je toch zelf niet? Ik zeg ook; ze komt over als..
Vrijwel iedereen komt met rare onzekerheden, dit zijn juist punten waar openheid kan zorgen voor een sterkere relatie. En als die vriend haar gestoord vind kan hij iig zelf bepalen of hij daar bij wilt blijvenquote:Op zondag 15 april 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lees anders voor de grap dit topic even terug; dat is geen kwetsbare kant. TS komt over als een dertienjarige puber die voor het eerst een vriendje heeft en drama zoekt. Wie maakt zich nou zorgen over veel whatsappen?
Lijkt me schromelijk overdreven. Dus; check of je zorgen terecht zijn, zijn ze dat niet; hou op met zeuren.
Naar die vent toe gaan vind ik niet slim; ik zou haar inderdaad aankijken alsof ze niet goed bij haar hoofd is.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Re het volgende:
en openlijk controleren, zo waar zijn moeder bij is of zo?
Als TS zelf zegt meerderjarig te zijn ben ik niet zo paranoia om dat niet te geloven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat geloof je toch zelf niet? Ik zeg ook; ze komt over als..
Als TS zo rationeel was en kon relativeren bestond dit probleem in eerste instantie niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lijkt me schromelijk overdreven. Dus; check of je zorgen terecht zijn, zijn ze dat niet; hou op met zeuren.
Het gaat om het effect; die is bij beiden anders. Bij het eerste, vragen waarom hij de hele dag online is; grote kans dat je daar al ruzie over krijgt als ik TS een beetje correct inschat. Daarentegen is de kans vrij klein dat hij op dat moment een affaire toe gaat geven. Daar heeft TS dus niets aan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vragen waarom hij de hele dag online is vind ik een stuk minder kwalijk dan stiekem zijn berichten lezen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat om het effect; die is bij beiden anders. Bij het eerste, vragen waarom hij de hele dag online is; grote kans dat je daar al ruzie over krijgt als ik TS een beetje correct inschat. Daarentegen is de kans vrij klein dat hij op dat moment een affaire toe gaat geven. Daar heeft TS dus niets aan.
Stiekem zijn berichten lezen; dan ben je overal vanaf. Laten we nogmaals in acht houden dat dat stiekem gebeurt, dus dat alle stoere berichten over wantrouwen en 'dan zou ik haar keihard dumpen' niet relevant zijn; hij weet van niets.
Feitelijk niks aan het handje.
Op welk stukje tekst doel je met "O jij kent haar?"?quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
O jij kent haar? Of heeft ze hier vaker dit soort dingen gepost?
Door het zo op te lossen blijf je de onzekerheid in stand houden, lekker gezond op de lange termijnquote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat om het effect; die is bij beiden anders. Bij het eerste, vragen waarom hij de hele dag online is; grote kans dat je daar al ruzie over krijgt als ik TS een beetje correct inschat. Daarentegen is de kans vrij klein dat hij op dat moment een affaire toe gaat geven. Daar heeft TS dus niets aan.
Stiekem zijn berichten lezen; dan ben je overal vanaf. Laten we nogmaals in acht houden dat dat stiekem gebeurt, dus dat alle stoere berichten over wantrouwen en 'dan zou ik haar keihard dumpen' niet relevant zijn; hij weet van niets.
Nouja jullie weten me niet te overtuigen inderdaad, dat ligt niet zo zeer aan een bord voor mijn kop als wel aan jouw onverstandige advies, in mijn ogen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
Taurus, ben jij geboren met een bord voor je kop waar te op te lezen is, Wijk nooit af van je eigen advies, alles wat jij denkt klopt, dat van anderen niet!
Stiekem berichtjes van je vriend vind jij "niets aan het handje".quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Stiekem zijn berichten lezen; dan ben je overal vanaf.
Och inderdaad! Dan is het al helemáál onverstandig om hem nog langer daarmee lastig te vallen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:47 schreef kieskleurig het volgende:
Ze zegt in de OP het al gevraagd te hebben en hij had geantwoord dat hij met familieleden whatsappt.
Zulk gedrag gaan voeden door stiekem in privé berichten van een ander te gaan snuffelen is natuurlijk complete waanzin.
Ik blijf erbij TS, neem even afstand, probeer even goed de voordelen en de nadelen van je huidige denk/werkwijze af te wegen.
Maak jezelf niet gek
Tuurlijk, heb je geen eigenwaarde ofzo?quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Meningsverschillen zijn leuk, daar kan je leuk door blijven spreken.quote:Op zondag 15 april 2012 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja jullie weten me niet te overtuigen inderdaad, dat ligt niet zo zeer aan een bord voor mijn kop als wel aan jouw onverstandige advies, in mijn ogen.
Meningsverschillen he.. Die maken een topic zo interessant, vaak.
Want vragen doet dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap het probleem niet mensen, als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Af en toe een blik wagen op zijn foon kan een hoop duidelijk maken.
Je lijkt wel een wijf!quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap het probleem niet mensen, als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Af en toe een blik wagen op zijn foon kan een hoop duidelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |