Conclusie: maak het maar gewoon uit en neem geen relatie meer totdat je mensen weer een beetje kan vertrouwen. En hoe leer je mensen vertrouwen? Geen idee.quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lol whut? Dan is ze nog verder van huis. Want of ze vindt uit dat hij whatsapped met vrienden of vriendinnen waardoor haar paranoia groter wordt of ze vindt niks en dan denkt ze waarschijnlijk dat hij zn geschiedenis verwijdert omdat hij vreemd gaat. Dit moet ze dus absoluut niet doen.
Wat begrijp jij niet aan stiekem?quote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef n8n het volgende:
[..]
Beste oplossing ever. Als ik daar achter zou komen kan je meteen je spullen pakken
ja vooral doen. Waarom zou je praten met elkaar. Als ik daar achter zou komen, zou ts kunnen oprotten.quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
Goeie basis. Heus!quote:
Wat zijn dat nou weer voor opties, natuurlijk niet; of ze ziet dat er niets bijzonders staat, of ze zie dat hij met meisjes zit te whatsappen over affaires of iets dergelijks. Dat zijn de opties.quote:Op zondag 15 april 2012 15:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lol whut? Dan is ze nog verder van huis. Want of ze vindt uit dat hij whatsapped met vrienden of vriendinnen waardoor haar paranoia groter wordt of ze vindt niks en dan denkt ze waarschijnlijk dat hij zn geschiedenis verwijdert omdat hij vreemd gaat. Dit moet ze dus absoluut niet doen.
wat begrijp jij niet aan als ik daar achter komquote:
Dat laatste is waarschijnlijk haar grootste probleem.quote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor opties, natuurlijk niet; of ze ziet dat er niets bijzonders staat, of ze zie dat hij met meisjes zit te whatsappen over affaires of iets dergelijks. Dat zijn de opties.
Als ze niets vindt moet ze ook niet meer zeuren natuurlijk.
Gelezen, maar zo heb ik toch mijn ex(to-be) "betrapt" door emotioneel vreemd te gaan met 1 van de 2 zangeressen van de band waar hij in speelt. Ik heb rechtstreeks gevraagd en het hoge woord is er inderdaad toen uitgekomen. En dat terwijl ik altijd goed van vertrouwen was, maar dat is ernstig beschadigd hierdoor. Maar goed, ik kwam er door toeval achter, niet omdat ik hem niet vertrouwde.quote:
als je er over praat kan die vriend nog open staan voor haar waanbeelden zolang ze er aan werkt. Anders is het een hopeloze zaak, moet ie ook net zin an hebbenquote:Op zondag 15 april 2012 15:25 schreef Ziba het volgende:
[..]
Conclusie: maak het maar gewoon uit en neem geen relatie meer totdat je mensen weer een beetje kan vertrouwen. En hoe leer je mensen vertrouwen? Geen idee.
Een keer whatsapp checken omdat je benieuwd bent waar hij de hele dag over whatsappt vind jij de basis van een relatie?quote:
als iemand vreemd wil gaan doen ze dat toch wel, of je iemand wel of niet vertrouwd maakt dan niet uit. Enige verschil is dat het voor jezelf en de ander kut is als er jaloezie bij komtquote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gelezen, maar zo heb ik toch mijn ex(to-be) "betrapt" door emotioneel vreemd te gaan met 1 van de 2 zangeressen van de band waar hij in speelt. Ik heb rechtstreeks gevraagd en het hoge woord is er inderdaad toen uitgekomen. En dat terwijl ik altijd goed van vertrouwen was, maar dat is ernstig beschadigd hierdoor. Maar goed, ik kwam er door toeval achter, niet omdat ik hem niet vertrouwde.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
Nee, ik vind dat wantrouwen op zo'n stiekeme manier voeden een slechte basis voor een relatie. Ik bouw relaties graag op openheid, niet op paranoïde achterbaksheid.quote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Taurus het volgende:
Een keer whatsapp checken omdat je benieuwd bent waar hij de hele dag over whatsappt vind jij de basis van een relatie?Blijkbaar is TS een onzekere bange vrouw (meisje overigens denk ik zelf), daar hebben we een basis. Die controleren wat vaker.
Gewoon doen TS. En doe niet zo moeilijk en post het niet hier; dan lijkt het namelijk net of je een misdaad begaat gezien de reacties van iedereen.
ts moet gewoon leren communiceren. Als je 'benieuwd' bent vraag je ernaar.....quote:Op zondag 15 april 2012 15:29 schreef Taurus het volgende:
[..]
Een keer whatsapp checken omdat je benieuwd bent waar hij de hele dag over whatsappt vind jij de basis van een relatie?Blijkbaar is TS een onzekere bange vrouw (meisje overigens denk ik zelf), daar hebben we een basis. Die controleren wat vaker.
Gewoon doen TS. En doe niet zo moeilijk en post het niet hier; dan lijkt het namelijk net of je een misdaad begaat gezien de reacties van iedereen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat wantrouwen op zo'n stiekeme manier voeden een slechte basis voor een relatie. Ik bouw relaties graag op openheid, niet op paranoïde achterbaksheid.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat wantrouwen op zo'n stiekeme manier voeden een slechte basis voor een relatie. Ik bouw relaties graag op openheid, niet op paranoïde achterbaksheid.
hehequote:Op zondag 15 april 2012 15:28 schreef n8n het volgende:
[..]
wat begrijp jij niet aan als ik daar achter kom
Het is maar wat voor woord je er aan wil geven; paranoide achterbaksheid vind ik niet aan de orde; overdreven zorgen, zo kun je het beter noemen. Als het kind verder niet vreemdgaat en niet dagelijks de boel bij elkaar ligt is die relatie niet gebaseerd op wantrouwen of leugens natuurlijk.quote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
QFTquote:Op zondag 15 april 2012 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij snapt het geloof ik ook niet; daar kom je natuurlijk niet achter. Als dat een optie is, moet je niet aan 'stiekem' beginnen.quote:
privé communicatie. Groot verschilquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is maar wat voor woord je er aan wil geven; paranoide achterbaksheid vind ik niet aan de orde; overdreven zorgen, zo kun je het beter noemen. Als het kind verder niet vreemdgaat en niet dagelijks de boel bij elkaar ligt is die relatie niet gebaseerd op wantrouwen of leugens natuurlijk.
Wat is nou even whatshapp lezen?Ik weet niet wat jullie daar allemaal voor geheime en rare informatie op strooien, maar volgens mij functioneert dat gewoon als communicatiemiddel. Het is geen dagboek. En wat niet weet wat niet deert, nogmaals.
Dat is ook zo, inderdaad.quote:Op zondag 15 april 2012 15:33 schreef Cracka-ass het volgende:
Taurus komt weer even een R&P topic onder trollen.
Lekker open zijn over stiekem gedragquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is maar wat voor woord je er aan wil geven; paranoide achterbaksheid vind ik niet aan de orde; overdreven zorgen, zo kun je het beter noemen. Als het kind verder niet vreemdgaat en niet dagelijks de boel bij elkaar ligt is die relatie niet gebaseerd op wantrouwen of leugens natuurlijk.
Wat is nou even whatshapp lezen?Ik weet niet wat jullie daar allemaal voor geheime en rare informatie op strooien, maar volgens mij functioneert dat gewoon als communicatiemiddel. Het is geen dagboek. En wat niet weet wat niet deert, nogmaals.
Je bent de koningin niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
privé communicatie. Groot verschil
Bij mij zou dat neerkomen dat ik niet vertrouwd wordt, en als ze me niet kan vertrouwen en daarom m'n facebook/whatsapp/emails/etc maar moet gaan controleren kan ze opflikkeren.quote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Kunnen gevoelige onderwerpen in staan, en anders niet is het treurig als iemand die zogenaamd je vriendin is niet eens kan praten over wat haar dwars zit maar het achter je rug om uitzoektquote:Op zondag 15 april 2012 15:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of dat een optie is kun je niet altijd evengoed voorzien helaas. Zo is het.quote:Op zondag 15 april 2012 15:35 schreef Taurus het volgende:
[..]
Jij snapt het geloof ik ook niet; daar kom je natuurlijk niet achter. Als dat een optie is, moet je niet aan 'stiekem' beginnen.
Je kan toch niet aankomen met 'je whatsappt de hele dag, waar ben je mee bezig?'quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Lekker open zijn over stiekem gedrag
Maar niet naar die vent toe natuurlijk.Welnee. Het idee alleen al...
alsof de koningin er wat mee te maken heeftquote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je bent de koningin niet.
Het is niet netjes, dat klopt. Daarom zeg ik; doe het stiekem. Maar meer dan 'niet netjes' is het niet hoor..
Mijn prive berichten gaan niemand wat aan, simpel.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het is niet netjes, dat klopt. Daarom zeg ik; doe het stiekem. Maar meer dan 'niet netjes' is het niet hoor..
Daarom zeg ik: stiekem. Stiekem. Stiekem.quote:Op zondag 15 april 2012 15:37 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Bij mij zou dat neerkomen dat ik niet vertrouwd wordt, en als ze me niet kan vertrouwen en daarom m'n facebook/whatsapp/emails/etc maar moet gaan controleren kan ze opflikkeren.
Denk dat dat oordeel pas geveld kan worden wanneer e.e.a. zich ontvouwen heeft.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
inderdaad je zou eens een kwetsbare kant van jezelf tonen in een relatiequote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je kan toch niet aankomen met 'je whatsappt de hele dag, waar ben je mee bezig?'Ik snap wel dat dan de enige optie is; stiekem die geschiedenis lezen.
Die vent ziet haar aankomen; die reageert waarschijnlijk hetzelfde als jullie allemaal. Lijkt me niet wijs.
foutje is zo gemaaktquote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Daarom zeg ik: stiekem. Stiekem. Stiekem.
Ten eerste... Waarom zou je daar niet mee aan kunnen komen? Snap dat het niet niks is... Maar op zich... Kan best.quote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Je kan toch niet aankomen met 'je whatsappt de hele dag, waar ben je mee bezig?'Ik snap wel dat dan de enige optie is; stiekem die geschiedenis lezen.
Die vent ziet haar aankomen; die reageert waarschijnlijk hetzelfde als jullie allemaal. Lijkt me niet wijs.
De gedachte dat jij het gebruik 'stiekem' toepast in een relatie of als advies geeft aan iemand, doet mij u kronen tot lapswamster van het 2012.quote:Op zondag 15 april 2012 15:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
En juist als dat stiekum moet kan ze helemaal de touwtiefus genieten.quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Vragen waarom hij de hele dag online is vind ik een stuk minder kwalijk dan stiekem zijn berichten lezen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja! Hoi! "Stiekem" doen in een relatie! Perfect adviesquote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lees anders voor de grap dit topic even terug; dat is geen kwetsbare kant. TS komt over als een dertienjarige puber die voor het eerst een vriendje heeft en drama zoekt. Wie maakt zich nou zorgen over veel whatsappen?quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef n8n het volgende:
[..]
inderdaad je zou eens een kwetsbare kant van jezelf tonen in een relatie
quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vragen waarom hij de hele dag online is vind ik een stuk minder kwalijk dan stiekem zijn berichten lezen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:39 schreef Taurus het volgende:
[..]
Beetje typisch weer..quote:geslacht: Vrouw
Misschien moet je zelf even terug lezen, TS claimt meerderjarig te zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lees anders voor de grap dit topic even terug; dat is geen kwetsbare kant. TS komt over als een dertienjarige puber die voor het eerst een vriendje heeft en drama zoekt. Wie maakt zich nou zorgen over veel whatsappen?
Lijkt me schromelijk overdreven. Dus; check of je zorgen terecht zijn, zijn ze dat niet; hou op met zeuren.
Naar die vent toe gaan vind ik niet slim; ik zou haar inderdaad aankijken alsof ze niet goed bij haar hoofd is.
O jij kent haar? Of heeft ze hier vaker dit soort dingen gepost?quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef zarGon het volgende:
Taurus, eenmaal begonnen is er geen einde aan meer te bekennen.
En het zal haar niet helpen, omdat het geen gefundeerde angst is. Je kunt het dus niet wegnemen, ze vervangt het gewoon met iets anders.
Ja, dat geloof je toch zelf niet? Ik zeg ook; ze komt over als..quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf even terug lezen, TS claimt meerderjarig te zijn.
Hack de gemeentelijke basisadministratie effe ofzo Taurusquote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat geloof je toch zelf niet? Ik zeg ook; ze komt over als..
Vrijwel iedereen komt met rare onzekerheden, dit zijn juist punten waar openheid kan zorgen voor een sterkere relatie. En als die vriend haar gestoord vind kan hij iig zelf bepalen of hij daar bij wilt blijvenquote:Op zondag 15 april 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Lees anders voor de grap dit topic even terug; dat is geen kwetsbare kant. TS komt over als een dertienjarige puber die voor het eerst een vriendje heeft en drama zoekt. Wie maakt zich nou zorgen over veel whatsappen?
Lijkt me schromelijk overdreven. Dus; check of je zorgen terecht zijn, zijn ze dat niet; hou op met zeuren.
Naar die vent toe gaan vind ik niet slim; ik zou haar inderdaad aankijken alsof ze niet goed bij haar hoofd is.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:43 schreef Re het volgende:
en openlijk controleren, zo waar zijn moeder bij is of zo?
Als TS zelf zegt meerderjarig te zijn ben ik niet zo paranoia om dat niet te geloven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja, dat geloof je toch zelf niet? Ik zeg ook; ze komt over als..
Als TS zo rationeel was en kon relativeren bestond dit probleem in eerste instantie niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat om het effect; die is bij beiden anders. Bij het eerste, vragen waarom hij de hele dag online is; grote kans dat je daar al ruzie over krijgt als ik TS een beetje correct inschat. Daarentegen is de kans vrij klein dat hij op dat moment een affaire toe gaat geven. Daar heeft TS dus niets aan.quote:Op zondag 15 april 2012 15:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vragen waarom hij de hele dag online is vind ik een stuk minder kwalijk dan stiekem zijn berichten lezen.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat om het effect; die is bij beiden anders. Bij het eerste, vragen waarom hij de hele dag online is; grote kans dat je daar al ruzie over krijgt als ik TS een beetje correct inschat. Daarentegen is de kans vrij klein dat hij op dat moment een affaire toe gaat geven. Daar heeft TS dus niets aan.
Stiekem zijn berichten lezen; dan ben je overal vanaf. Laten we nogmaals in acht houden dat dat stiekem gebeurt, dus dat alle stoere berichten over wantrouwen en 'dan zou ik haar keihard dumpen' niet relevant zijn; hij weet van niets.
Feitelijk niks aan het handje.
Op welk stukje tekst doel je met "O jij kent haar?"?quote:Op zondag 15 april 2012 15:42 schreef Taurus het volgende:
[..]
O jij kent haar? Of heeft ze hier vaker dit soort dingen gepost?
Door het zo op te lossen blijf je de onzekerheid in stand houden, lekker gezond op de lange termijnquote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het gaat om het effect; die is bij beiden anders. Bij het eerste, vragen waarom hij de hele dag online is; grote kans dat je daar al ruzie over krijgt als ik TS een beetje correct inschat. Daarentegen is de kans vrij klein dat hij op dat moment een affaire toe gaat geven. Daar heeft TS dus niets aan.
Stiekem zijn berichten lezen; dan ben je overal vanaf. Laten we nogmaals in acht houden dat dat stiekem gebeurt, dus dat alle stoere berichten over wantrouwen en 'dan zou ik haar keihard dumpen' niet relevant zijn; hij weet van niets.
Nouja jullie weten me niet te overtuigen inderdaad, dat ligt niet zo zeer aan een bord voor mijn kop als wel aan jouw onverstandige advies, in mijn ogen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:46 schreef schommelstoel het volgende:
Taurus, ben jij geboren met een bord voor je kop waar te op te lezen is, Wijk nooit af van je eigen advies, alles wat jij denkt klopt, dat van anderen niet!
Stiekem berichtjes van je vriend vind jij "niets aan het handje".quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Stiekem zijn berichten lezen; dan ben je overal vanaf.
Och inderdaad! Dan is het al helemáál onverstandig om hem nog langer daarmee lastig te vallen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:47 schreef kieskleurig het volgende:
Ze zegt in de OP het al gevraagd te hebben en hij had geantwoord dat hij met familieleden whatsappt.
Zulk gedrag gaan voeden door stiekem in privé berichten van een ander te gaan snuffelen is natuurlijk complete waanzin.
Ik blijf erbij TS, neem even afstand, probeer even goed de voordelen en de nadelen van je huidige denk/werkwijze af te wegen.
Maak jezelf niet gek
Tuurlijk, heb je geen eigenwaarde ofzo?quote:Op zondag 15 april 2012 15:45 schreef Taurus het volgende:
[..]
Meningsverschillen zijn leuk, daar kan je leuk door blijven spreken.quote:Op zondag 15 april 2012 15:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja jullie weten me niet te overtuigen inderdaad, dat ligt niet zo zeer aan een bord voor mijn kop als wel aan jouw onverstandige advies, in mijn ogen.
Meningsverschillen he.. Die maken een topic zo interessant, vaak.
Want vragen doet dat niet?quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap het probleem niet mensen, als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Af en toe een blik wagen op zijn foon kan een hoop duidelijk maken.
Je lijkt wel een wijf!quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap het probleem niet mensen, als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je geen eigenwaarde ofzo?Als je zo bent dat je je neus in je vriend zijn zaken stopt dan komt dat op ten duur vanzelf wel naar boven.
Hear, hear.quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
True so true....quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.
maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controlerenquote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
Meid het is wat.quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goedquote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Taurus het volgende:
[..]Hoe weet je dit nou? Misschien komt ze dan wel tot inkeer; als ze niets vindt.
Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och inderdaad! Dan is het al helemáál onverstandig om hem nog langer daarmee lastig te vallen.
TS; neem even afstand, probeer even goed de voordelen en nadelen van je hudiige denk/werkwijze af te wegen inderdaad. En maak jezelf niet gek inderdaad.
Mocht je dan nog steeds twijfelen; check z'n phone.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef n8n het volgende:
[..]
maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controleren
Precies deze.quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
slechts een bevestiging van het stereotype vrouw anno 2012 als je mij vraagtquote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?
Jij raadt dus aan om door te zeuren én om zijn privé berichten stiekem te gaan lezen.
Jij komt inderdaad wel heel volwassen over
Heb ik dat gezegd? Mijn telefoon heeft zo'n beveligingscode voor je hem unlockt. Als vriend van TS verstandig is heeft hij die ook.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goedom maar over de rest te zwijgen..
Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
Mja, sorry, dit bedoel ik. Ik geloof niet in jouw voorspellende gaven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.
als je TS niet goed genoeg kent is zulk advies geven helemaal belachelijk omdat de kans er is dat het olie op het vuur is om in jouw redenatie te blijven. Uiteindelijk ligt dit gedrag bij TS zelf en niet bij d'r vriend.quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft. Zij heeft een relatie met die kerel, zij kent hem, jij niet. Ik ook niet. En de rest in dit topic ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?
quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
Vraag gewoon of je al zijn berichten in whatsapp mag lezen als hij er is.
Zoals de waard is ...quote:Op zondag 15 april 2012 15:57 schreef Taurus het volgende:
Heb ik dat gezegd? Mijn telefoon heeft zo'n beveligingscode voor je hem unlockt. Als vriend van TS verstandig is heeft hij die ook.
En dit zeg jij, jij die allerlei aannames maakt en ze laat ontkrachten door mij.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mja, sorry, dit bedoel ik. Ik geloof niet in jouw voorspellende gaven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |