quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb je geen eigenwaarde ofzo?Als je zo bent dat je je neus in je vriend zijn zaken stopt dan komt dat op ten duur vanzelf wel naar boven.
Hear, hear.quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
ik snap het probleem niet mensen, als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Af en toe een blik wagen op zijn foon kan een hoop duidelijk maken.
True so true....quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus niet. Als ze niets vindt gaat ze door totdat ze iets vindt. En ondertussen verandert ze langzaam en gaat de relatie kapot. Zo beleef je liefde namelijk niet.
maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controlerenquote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
Meid het is wat.quote:Op zondag 15 april 2012 15:50 schreef Plantagehouder het volgende:
als vrouw heb je intuïtie voor dit soort zaken.
Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goedquote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik geloof niet in dat soort sprookjes. En eigenwaarde valt of staat niet met het controleren van iemands berichten of post. Iedereen doet wel eens iets wat niet zo mooi is, als je maar onthoudt waar je het voor doet.
Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.quote:Op zondag 15 april 2012 15:51 schreef Taurus het volgende:
[..]Hoe weet je dit nou? Misschien komt ze dan wel tot inkeer; als ze niets vindt.
Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Och inderdaad! Dan is het al helemáál onverstandig om hem nog langer daarmee lastig te vallen.
TS; neem even afstand, probeer even goed de voordelen en nadelen van je hudiige denk/werkwijze af te wegen inderdaad. En maak jezelf niet gek inderdaad.
Mocht je dan nog steeds twijfelen; check z'n phone.
Het doel heiligt de middelen.quote:Op zondag 15 april 2012 15:52 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef n8n het volgende:
[..]
maar je gelooft wel in het wegnemen van onzekerheid door berichten te controleren
Precies deze.quote:Op zondag 15 april 2012 15:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
slechts een bevestiging van het stereotype vrouw anno 2012 als je mij vraagtquote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Respect voor privacy is jou blijkbaar compleet onbekend?
Jij raadt dus aan om door te zeuren én om zijn privé berichten stiekem te gaan lezen.
Jij komt inderdaad wel heel volwassen over
Heb ik dat gezegd? Mijn telefoon heeft zo'n beveligingscode voor je hem unlockt. Als vriend van TS verstandig is heeft hij die ook.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef Xetran het volgende:
[..]
Tja, en als mannen dan in vrouwen hun spullen neuzen is het ineens weer niet goedom maar over de rest te zwijgen..
Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
Mja, sorry, dit bedoel ik. Ik geloof niet in jouw voorspellende gaven.quote:Op zondag 15 april 2012 15:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat je de kern van het probleem hier niet mee aanpakt. Zelfverzekerdheid en vertrouwen komen niet door stiekem berichten te lezen. Ze komt echt geen stap vooruit, omdat hetzelfde - precies hetzelfde - ook zal plaatsvinden in de relaties hierna. Want ja, deze relatie zal niet standhouden.
als je TS niet goed genoeg kent is zulk advies geven helemaal belachelijk omdat de kans er is dat het olie op het vuur is om in jouw redenatie te blijven. Uiteindelijk ligt dit gedrag bij TS zelf en niet bij d'r vriend.quote:Op zondag 15 april 2012 15:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Yes. Ik ken TS niet goed genoeg om te zeggen dat ze dat zal blijven doen of iets anders zal verzinnen wat haar onzeker maakt. Ik vind dat soort huis tuin en keukenpsychologie sowieso onzinnig, op een forum gebaseerd op 1 topic/bericht van een persoon.
Ze heeft blijkbaar al eens gevraagd wat er aan de hand is; toen kreeg ze een antwoord wat ze niet gelooft. Zij heeft een relatie met die kerel, zij kent hem, jij niet. Ik ook niet. En de rest in dit topic ook niet.quote:Op zondag 15 april 2012 15:58 schreef Xetran het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je TS niet aanspoort om juist erover te praten in plaats van achter zijn rug onderzoek te doen dan?
quote:Op zondag 15 april 2012 16:00 schreef kingtoppie het volgende:
Vraag gewoon of je al zijn berichten in whatsapp mag lezen als hij er is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |