Lolquote:Op zondag 15 april 2012 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is druk bezig die whatsapp berichten te lezen
inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Een relatie zonder vertrouwen is toch geen relatie?
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.quote:[b]Op
Been there, done that, ik had gelijk en had dat gevoel niet voor niets.
Nee, al die andere keren had ik dat gevoel niet. Niet voor het gemak vergeten, gewoon niet.quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.
Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
klopt, sowieso dit gezoek goedpraten, achter iemands rug om zoeken zou nooit nodig moeten zijn, als je het gevoel krijgt dat je dat moet doen, moet je gewoon een goed gesprek aangaan met de ander in plaats van gaan lopen zoeken in de hoop dat je "zie je wel ik had gelijk" kan blehren.quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.
Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geen problemen creeëren die er niet zijn.
80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwenquote:Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Een relatie zonder vertrouwen is toch geen relatie?
Is er op dit moment daadwerkelijk een probleem dan? Zou de vriend van TS zich afstandelijk gedragen of andere rare dingen doen, zeg ik oke. Maar om meteen conclusies te trekken dat hij vreemdgaat, dat kan je je relatie kosten.quote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.
Iedereen gaat er nu vanuit dat hij onschuldig is omdat TS in de ogen van FOK!kers schuldig is wegens gebrek aan vertrouwen. Tsja.
90% van de mensen verzinnen statistieken terplekkequote:Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwen
Maakt niet uit of het de relatie kan kosten. De relatie is toch al kapot en nooit goed geweest. Alleen maar gunstig dus.quote:Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is er op dit moment daadwerkelijk een probleem dan? Zou de vriend van TS zich afstandelijk gedragen of andere rare dingen doen, zeg ik oke. Maar om meteen conclusies te trekken dat hij vreemdgaat, dat kan je je relatie kosten.
Ik was zelf ook zo vroeger en het vertrouwen is nooit meer goedgekomen.
True.quote:Op zondag 15 april 2012 19:22 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maakt niet uit of het de relatie kan kosten. De relatie is toch al kapot en nooit goed geweest. Alleen maar gunstig dus.
Onzin, de meeste relaties gaan gewoon door. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn wat ze voelen, dromen, verlangen. Dat is al gebrek aan vertrouwen. Mannen die niet durven te vertellen dat ze best de overbuurvrouw lekker vinden, vrouwen die niet durven te zeggen dat ze dure schoenen hebben gekocht. Dat soort dingen.quote:Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef Kandijfijn het volgende:
Een relatie zonder vertrouwen kan en zal nooit lang stand houden.
Niet alles (durven) zeggen is een gebrek aan vertrouwen? Mijn vriendin zal mij minder goed vertrouwen omdat ze niet dagelijks verteld hoeveel lekkertjes ze heeft gezien op der werk?quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin, de meeste relaties gaan gewoon door. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn wat ze voelen, dromen, verlangen. Dat is al gebrek aan vertrouwen. Mannen die niet durven te vertellen dat ze best de overbuurvrouw lekker vinden, vrouwen die niet durven te zeggen dat ze dure schoenen hebben gekocht. Dat soort dingen.
quote:Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef jcdragon het volgende:
Volgende keer als jullie samen zijn, zijn mobiel pakken en stiekem zijn berichtjes lezen. Weet je ook direkt met wie en waarover geappt word.
GMTAquote:Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
Om nog maar te zwijgen over relaties die blijven bestaan omdat tenminste een van de partners liever een loze relatie heeft dan zonder relatie te zitten. Dat kan een hoop redenen hebben, eventueel een combinatie :quote:Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef Stefan het volgende:
[..]
Onzin, de meeste relaties gaan gewoon door. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn wat ze voelen, dromen, verlangen. Dat is al gebrek aan vertrouwen. Mannen die niet durven te vertellen dat ze best de overbuurvrouw lekker vinden, vrouwen die niet durven te zeggen dat ze dure schoenen hebben gekocht. Dat soort dingen.
Als ik er achter zou komen was je mijn vertrouwen in ieder geval niet waard. Pot-ketel-zwart verhaal.quote:Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik denk dat er een hoop naievelingen hier zitten. Het is geen gebrek aan vertrouwen, maar aan een gevoel wat ik heb. Ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb alvorens ik mijn vertrouwen ga geven.
Als een man van je houdt dan kan hij dat begrijpen. Dat ik hem volg daar merkt hij niks van. Dat voelt hij niet. Maar als ik een voorgevoel krijg dat er iets niet in de haak is, dan negeer ik dat niet.
Leuk dat het zo n popu-topic is geworden.. dat is niet voor niets!
Ik denk dat de meeste niet in de gaten hebben hoevaak controle wordt uitgevoerd door een partner.
Meer, veel meer dan je denkt.. en hahaha diegene die hier zo'n grote mond hebben en lacherig doen worden mss wel zelf gecontroleerd? Zou ik niet raar vinden...
Het is gewoon openbare informatie!!quote:Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik er achter zou komen was je mijn vertrouwen in ieder geval niet waard. Pot-ketel-zwart verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |