abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 april 2012 @ 17:23:09 #241
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110357199
Ik zou t uitmaken, Whatsapp is puur om je neukdates te plannen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_110357273
Een relatie zonder vertrouwen is toch geen relatie?
  zondag 15 april 2012 @ 17:29:19 #243
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110357360
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze is druk bezig die whatsapp berichten te lezen ;)
Lol
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
inderdaad
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 15 april 2012 @ 18:17:13 #244
103012 Nies
Die hekse
pi_110358986
TS heeft het idee dat er iets aan de hand is en een dergelijk gevoel komt bij de meeste mensen niet uit de lucht vallen.

De telefoon pakken en de geschiedenis nagaan heeft geen nut, of je loopt tegen dingen aan die je helemaal niet wil weten of er is van alles en nog wat beveiligd en afgeschermd.

Vriendlief er mee confronteren gaat ook niet veel uithalen ben ik bang. Of het nou wel of niet zo is, mocht het wel zo zijn, dan doet hij al zo lang zijn best het te verbergen dat hij dat dan ook niet zal toegeven.

Been there, done that, ik had gelijk en had dat gevoel niet voor niets.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_110359636
quote:
15s.gif [b]Op

Been there, done that, ik had gelijk en had dat gevoel niet voor niets.
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.

Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
  zondag 15 april 2012 @ 18:44:21 #246
103012 Nies
Die hekse
pi_110359963
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
Nee, al die andere keren had ik dat gevoel niet. Niet voor het gemak vergeten, gewoon niet.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_110360166
Geen problemen creeëren die er niet zijn.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zondag 15 april 2012 @ 18:52:53 #248
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110360242
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

klopt, sowieso dit gezoek goedpraten, achter iemands rug om zoeken zou nooit nodig moeten zijn, als je het gevoel krijgt dat je dat moet doen, moet je gewoon een goed gesprek aangaan met de ander in plaats van gaan lopen zoeken in de hoop dat je "zie je wel ik had gelijk" kan blehren.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110361164
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geen problemen creeëren die er niet zijn.
Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.

Iedereen gaat er nu vanuit dat hij onschuldig is omdat TS in de ogen van FOK!kers schuldig is wegens gebrek aan vertrouwen. Tsja.
  zondag 15 april 2012 @ 19:20:18 #250
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110361230
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwen
pi_110361285
quote:
13s.gif Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef Cher- het volgende:

[..]

Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.

Iedereen gaat er nu vanuit dat hij onschuldig is omdat TS in de ogen van FOK!kers schuldig is wegens gebrek aan vertrouwen. Tsja.
Is er op dit moment daadwerkelijk een probleem dan? Zou de vriend van TS zich afstandelijk gedragen of andere rare dingen doen, zeg ik oke. Maar om meteen conclusies te trekken dat hij vreemdgaat, dat kan je je relatie kosten.

Ik was zelf ook zo vroeger en het vertrouwen is nooit meer goedgekomen.
pi_110361298
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwen
90% van de mensen verzinnen statistieken terplekke ;)

Een relatie zonder vertrouwen kan en zal nooit lang stand houden.
pi_110361335
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Is er op dit moment daadwerkelijk een probleem dan? Zou de vriend van TS zich afstandelijk gedragen of andere rare dingen doen, zeg ik oke. Maar om meteen conclusies te trekken dat hij vreemdgaat, dat kan je je relatie kosten.

Ik was zelf ook zo vroeger en het vertrouwen is nooit meer goedgekomen.
Maakt niet uit of het de relatie kan kosten. De relatie is toch al kapot en nooit goed geweest. Alleen maar gunstig dus.
pi_110361361
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2012 19:22 schreef Cher- het volgende:

[..]

Maakt niet uit of het de relatie kan kosten. De relatie is toch al kapot en nooit goed geweest. Alleen maar gunstig dus.
True.
  zondag 15 april 2012 @ 19:24:22 #255
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110361415
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:21 schreef Kandijfijn het volgende:

Een relatie zonder vertrouwen kan en zal nooit lang stand houden.
Onzin, de meeste relaties gaan gewoon door. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn wat ze voelen, dromen, verlangen. Dat is al gebrek aan vertrouwen. Mannen die niet durven te vertellen dat ze best de overbuurvrouw lekker vinden, vrouwen die niet durven te zeggen dat ze dure schoenen hebben gekocht. Dat soort dingen.
pi_110361535
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Onzin, de meeste relaties gaan gewoon door. Veel mensen durven niet eerlijk te zijn wat ze voelen, dromen, verlangen. Dat is al gebrek aan vertrouwen. Mannen die niet durven te vertellen dat ze best de overbuurvrouw lekker vinden, vrouwen die niet durven te zeggen dat ze dure schoenen hebben gekocht. Dat soort dingen.
Niet alles (durven) zeggen is een gebrek aan vertrouwen? Mijn vriendin zal mij minder goed vertrouwen omdat ze niet dagelijks verteld hoeveel lekkertjes ze heeft gezien op der werk?

Vreemde redenatie vind ik dat.

Vertrouwen is vooral dat je er vanuit gaat dat je partner zich houdt aan de grenzen die jullie stellen binnen een relatie.
  zondag 15 april 2012 @ 21:17:29 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_110368527
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 14:52 schreef jcdragon het volgende:
Volgende keer als jullie samen zijn, zijn mobiel pakken en stiekem zijn berichtjes lezen. Weet je ook direkt met wie en waarover geappt word.
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 15:21 schreef Taurus het volgende:
Nounounou. Je vriend wantrouwen maakt je nog niet gestoord hoor, TS. Ik zou zeggen; check die whatsappgeschiedenis maar even ja. Stiekem - heb je geen ruzie, ben jij gerustgesteld en kun je weer verder. Simpele oplossing.
GMTA *; :7
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  zondag 15 april 2012 @ 21:39:50 #258
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_110370243
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:24 schreef Stefan het volgende:

[..]

Om nog maar te zwijgen over relaties die blijven bestaan omdat tenminste een van de partners liever een loze relatie heeft dan zonder relatie te zitten. Dat kan een hoop redenen hebben, eventueel een combinatie :
- geld (dat ga je toch wel missen als je partner de grootverdiener in de relatie is/was);
- sex (toch makkelijk om altijd iemand daarvoor bij de hand te hebben);
- angst om alleen te zijn (ik heb wel vaker gehoord van mensen die toegeven zich geen raad te weten als ze op zichzelf zouden moeten leven);
- enz.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_110372542
Is het al uit?
pi_110373853
Ik denk dat er een hoop naievelingen hier zitten. Het is geen gebrek aan vertrouwen, maar aan een gevoel wat ik heb. Ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb alvorens ik mijn vertrouwen ga geven.

Als een man van je houdt dan kan hij dat begrijpen. Dat ik hem volg daar merkt hij niks van. Dat voelt hij niet. Maar als ik een voorgevoel krijg dat er iets niet in de haak is, dan negeer ik dat niet.

Leuk dat het zo n popu-topic is geworden.. dat is niet voor niets!

Ik denk dat de meeste niet in de gaten hebben hoevaak controle wordt uitgevoerd door een partner.
Meer, veel meer dan je denkt.. en hahaha diegene die hier zo'n grote mond hebben en lacherig doen worden mss wel zelf gecontroleerd? Zou ik niet raar vinden...
pi_110373963
Ja Kandafijn, ik denk en wéét dat er een hoop mannen niet durven te vertellen dat hij de buurvrouw lekker vindt etc etc.
Heeft zeker wel te maken met vertrouwen. Geen vertrouwen hebben dat dat geaccepteerd wordt.
pi_110374054
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Is het al uit?
Zucht, wat een bijdrage....
pi_110374173
De meeste hier lezen volgens mij nooit een krant...
  zondag 15 april 2012 @ 22:34:55 #264
263685 Dqod
Miss Cobra
pi_110374266
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
pi_110374299
Taurus, tnx voor je bijdrage!
pi_110374388
troll topic?
pi_110374471
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:29 schreef poppetje2012 het volgende:
Ik denk dat er een hoop naievelingen hier zitten. Het is geen gebrek aan vertrouwen, maar aan een gevoel wat ik heb. Ik wil weten wat voor vlees ik in de kuip heb alvorens ik mijn vertrouwen ga geven.

Als een man van je houdt dan kan hij dat begrijpen. Dat ik hem volg daar merkt hij niks van. Dat voelt hij niet. Maar als ik een voorgevoel krijg dat er iets niet in de haak is, dan negeer ik dat niet.

Leuk dat het zo n popu-topic is geworden.. dat is niet voor niets!

Ik denk dat de meeste niet in de gaten hebben hoevaak controle wordt uitgevoerd door een partner.
Meer, veel meer dan je denkt.. en hahaha diegene die hier zo'n grote mond hebben en lacherig doen worden mss wel zelf gecontroleerd? Zou ik niet raar vinden...
Als ik er achter zou komen was je mijn vertrouwen in ieder geval niet waard. Pot-ketel-zwart verhaal.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_110374566
quote:
7s.gif Op zondag 15 april 2012 22:36 schreef Xetran het volgende:
troll topic?
Hebben geen leven... En dan oordelen tsjaa.
pi_110374621
okee lemming,
geef toe
pi_110374731
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als ik er achter zou komen was je mijn vertrouwen in ieder geval niet waard. Pot-ketel-zwart verhaal.
Het is gewoon openbare informatie!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')