Mijn ex controleerde mijn whatsapp ook altijd. Was ik eens bezig met mijn telefoon, vroeg hij: 'met wie app je nu dan' en blabla. Altijd zag hij dat het vriendinnen, studiegenoten of familieleden waren, toch bleef hij het gevoel hebben dat ik met andere mannen bezig was. Ik denk dus dat het geen zin heeft. Er is altijd wel wat bij zulke mensen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:
[..]
Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.
Taurus laat zich ook stiekem palen door derden. Dus ik vermoed niet dat zo'n opmerking haar enigszins van gedachten doet veranderen.quote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Leuk topic, ff voor gaan zitten
Iemand recentelijk de OP nog gelezen? Dat ts zegt dat aan zijn gedrag wel valt af te lezen dat ie gek op haar is?
Mwah...bijzaak toch?
Ben benieuwd als ze gaan samenwonen...dan meldt ts zich weer met dat vriendlief een brief heeft ontvangen zonder afzender erop en wat ze daar van moet denken en geeft Taurum het advies om die brief stiekem stiekem stiekem open te stomen
Snap je nu de instandhouding van ts haar probleem Taurus? Je advies heelt niet, maar bevestigd het recht op ongezonde argwaan, alsmede het toepassen van - stiekem! - acties die niet thuishoren in een gezonde relatie.
Een heel wat plausibeler scenario.quote:Op zondag 15 april 2012 16:07 schreef nietzman het volgende:
Uhuh, of je checkt whatsapp, ziet heel erg weinig berichtjes, te weinig om die veelheid aan whatsappen te verklaren, waarna je paranoia doorslaat en je de Heilige overtuiging hebt dat je vriendje berichtjes heeft lopen wissen.
Meer tijd krijg je ook niet....quote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef zarGon het volgende:
Stiekem berichten lezen is als het bezoeken van prostituee... het stilt de honger voor 10 minuten.
Maar waar laat je het briefje van 50?quote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef zarGon het volgende:
Stiekem berichten lezen is als het bezoeken van prostituee... het stilt de honger voor 10 minuten.
Dit dus. Ik lees dat ze haar vriend niet vertrouwt op whatsapp en dat ze die wil controleren.quote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daarom, wij weten maar 1% waarschijnlijk, en toch moeten we advies geven.
Dan moet ze het ook niet raar vinden dat wij advies geven op basis van wat we maar heel gering weten.
Ben je niet in de war met McDonald's?quote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef zarGon het volgende:
Als die vriend ts gewoon zijn telefoon laat checken mag hij gelijk zijn testikelen inleveren.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit dus. Ik lees dat ze haar vriend niet vertrouwt op whatsapp en dat ze die wil controleren.
Ik lees niet dat ze sowieso een vertrouwensprobleem, probleem met haar zelfvertrouwen etc. heeft en dat als ze die berichtjes heeft gelezen het niets gaat helpen, want dan gaat ze wel iets anders zoeken en dan gaat ze er langzaam aan kapot.
Puh-lease. Afgaande op wat ik en de rest hier weet van TS zeg ik; check die phone en zeur verder niet.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Leuk topic, ff voor gaan zitten
Iemand recentelijk de OP nog gelezen? Dat ts zegt dat aan zijn gedrag wel valt af te lezen dat ie gek op haar is?
Mwah...bijzaak toch?
Ben benieuwd als ze gaan samenwonen...dan meldt ts zich weer met dat vriendlief een brief heeft ontvangen zonder afzender erop en wat ze daar van moet denken en geeft Taurus het advies om die brief stiekem stiekem stiekem open te stomen
Snap je nu de instandhouding van ts haar probleem Taurus? Je advies heelt niet, maar bevestigd het recht op ongezonde argwaan, alsmede het toepassen van - stiekem! - acties die niet thuishoren in een gezonde relatie.
Ze gelooft niet wat hij zegt. Dat heeft inderdaad niets met vertrouwen te maken.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dit dus. Ik lees dat ze haar vriend niet vertrouwt op whatsapp en dat ze die wil controleren.
Ik lees niet dat ze sowieso een vertrouwensprobleem, probleem met haar zelfvertrouwen etc. heeft en dat als ze die berichtjes heeft gelezen het niets gaat helpen, want dan gaat ze wel iets anders zoeken en dan gaat ze er langzaam aan kapot.
Puh-lease. Afgaande op wat ik en de rest hier weet van TS zeg ik; check die phone en zeur verder niet.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze gelooft niet wat hij zegt. Dat heeft inderdaad niets met vertrouwen te maken.
Een iemand is ook niet zo boeiend. Maar als die iemand je partner is en degene is waarmee alles mee moet kunnen delen, is het wél erg. (Hier en daar kan dit genuanceerd worden, maar daar komt het op neer.)quote:Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik geloof ook wel eens iemand niet, dat is toch niet zo erg?
Zolang ze er niet over wil praten leg ik het probleem bij haar en niet bij hem. Ze heeft issues, zoveel is duidelijk. Dat is wat ik wél weet en dat is hetgeen waar ik mijn posts op baseer.quote:Waarom vlak jij de mogelijkheid uit dat het terecht is dat ze haar vriend niet gelooft?
@Taurus, waarom reageer je niet op mijn eerdere post? Dan geef ik je argumenten en dan ga jij in de negeermodus staan?quote:Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef Taurus het volgende:
[..]Ik geloof ook wel eens iemand niet, dat is toch niet zo erg? Waarom vlak jij de mogelijkheid uit dat het terecht is dat ze haar vriend niet gelooft?
Ja hé, moet ze de gesprekken ook even naar drzelf mailen zodat ze rustig op dr gemakje alles terug kan lezen? Doe ff normaal, je gaat toch niet elkaars gesprekken lopen lezen, en al helemaal niet stiekem.quote:Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ooit gedaan ofzo? Hoe verzin je het.quote:Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef junamii het volgende:
[..]
Ja hé, moet ze de gesprekken ook even naar drzelf mailen zodat ze rustig op dr gemakje alles terug kan lezen? Doe ff normaal, je gaat toch niet elkaars gesprekken lopen lezen, en al helemaal niet stiekem.
Als je de rest van mijn post leest, kun je toch wel opmerken dat ik er absoluut tegen ben om elkaars gesprekken te lezen? Ik weet gewoon dat de mogelijkheid tot het versturen van gesprekken naar je mail bestaat, omdat ik wel eens mijn eigen gesprekken die ik niet kwijt wilde naar m'n mail heb verstuurd, omdat WA anders te traag werdquote:
Kan ook zijn door schade en schande. Nare ervaringen kunnen in de toekomst terug komen waardoor je gaat wantrouwen. Maar goed, dan recht op de man vragen lijkt mij het meest verstandigste, helaas voor mij was het een bevestiging van wat ik vreesde, hij ging emotioneel vreemd. Mijn probleem dus en daar ondervind ik nu nog hinder van. Vertrouwen voor de 2e keer beschaamd. Maar goed... advies geven om de telefoon van de ander stiekem te bekijken vind ik not domequote:Op zondag 15 april 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij zijn de mensen met het grootste wantrouwen de grootste vreemdgangers
Ze is druk bezig die whatsapp berichten te lezenquote:Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef Mickeys het volgende:
Overigens is TS in geen velden of wegen te bekennen en toch een zeer levendige topic... knap
Lolquote:Op zondag 15 april 2012 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze is druk bezig die whatsapp berichten te lezen
inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Een relatie zonder vertrouwen is toch geen relatie?
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.quote:[b]Op
Been there, done that, ik had gelijk en had dat gevoel niet voor niets.
Nee, al die andere keren had ik dat gevoel niet. Niet voor het gemak vergeten, gewoon niet.quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.
Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
klopt, sowieso dit gezoek goedpraten, achter iemands rug om zoeken zou nooit nodig moeten zijn, als je het gevoel krijgt dat je dat moet doen, moet je gewoon een goed gesprek aangaan met de ander in plaats van gaan lopen zoeken in de hoop dat je "zie je wel ik had gelijk" kan blehren.quote:Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.
Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.quote:Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geen problemen creeëren die er niet zijn.
80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwenquote:Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Een relatie zonder vertrouwen is toch geen relatie?
Is er op dit moment daadwerkelijk een probleem dan? Zou de vriend van TS zich afstandelijk gedragen of andere rare dingen doen, zeg ik oke. Maar om meteen conclusies te trekken dat hij vreemdgaat, dat kan je je relatie kosten.quote:Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef Cher- het volgende:
[..]
Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.
Iedereen gaat er nu vanuit dat hij onschuldig is omdat TS in de ogen van FOK!kers schuldig is wegens gebrek aan vertrouwen. Tsja.
90% van de mensen verzinnen statistieken terplekkequote:Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef Stefan het volgende:
[..]
80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |