abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110353908
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:05 schreef Taurus het volgende:

[..]

Of je checkt whatsapp, ziet dat je hem kan vertrouwen en berispt jezelf even over je overdreven en blijkbaar ongefundeerde angst.
Mijn ex controleerde mijn whatsapp ook altijd. Was ik eens bezig met mijn telefoon, vroeg hij: 'met wie app je nu dan' en blabla. Altijd zag hij dat het vriendinnen, studiegenoten of familieleden waren, toch bleef hij het gevoel hebben dat ik met andere mannen bezig was. Ik denk dus dat het geen zin heeft. Er is altijd wel wat bij zulke mensen.
pi_110353960
Volgens mij zijn de mensen met het grootste wantrouwen de grootste vreemdgangers
Rustig aan.
pi_110353962
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Leuk topic, ff voor gaan zitten :+

Iemand recentelijk de OP nog gelezen? Dat ts zegt dat aan zijn gedrag wel valt af te lezen dat ie gek op haar is?
Mwah...bijzaak toch?

Ben benieuwd als ze gaan samenwonen...dan meldt ts zich weer met dat vriendlief een brief heeft ontvangen zonder afzender erop en wat ze daar van moet denken en geeft Taurum het advies om die brief stiekem stiekem stiekem open te stomen :)

Snap je nu de instandhouding van ts haar probleem Taurus? Je advies heelt niet, maar bevestigd het recht op ongezonde argwaan, alsmede het toepassen van - stiekem! - acties die niet thuishoren in een gezonde relatie.
Taurus laat zich ook stiekem palen door derden. Dus ik vermoed niet dat zo'n opmerking haar enigszins van gedachten doet veranderen.
  zondag 15 april 2012 @ 16:09:09 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_110353971
quote:
17s.gif Op zondag 15 april 2012 16:07 schreef nietzman het volgende:

Uhuh, of je checkt whatsapp, ziet heel erg weinig berichtjes, te weinig om die veelheid aan whatsappen te verklaren, waarna je paranoia doorslaat en je de Heilige overtuiging hebt dat je vriendje berichtjes heeft lopen wissen.
Een heel wat plausibeler scenario.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_110354069
Stiekem berichten lezen is als het bezoeken van prostituee... het stilt de honger voor 10 minuten.
  zondag 15 april 2012 @ 16:13:25 #222
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_110354159
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef zarGon het volgende:
Stiekem berichten lezen is als het bezoeken van prostituee... het stilt de honger voor 10 minuten.
Meer tijd krijg je ook niet....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_110354254
quote:
Maar waar laat je het briefje van 50?
pi_110354269
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Daarom, wij weten maar 1% waarschijnlijk, en toch moeten we advies geven.
Dan moet ze het ook niet raar vinden dat wij advies geven op basis van wat we maar heel gering weten.
Dit dus. Ik lees dat ze haar vriend niet vertrouwt op whatsapp en dat ze die wil controleren.

Ik lees niet dat ze sowieso een vertrouwensprobleem, probleem met haar zelfvertrouwen etc. heeft en dat als ze die berichtjes heeft gelezen het niets gaat helpen, want dan gaat ze wel iets anders zoeken en dan gaat ze er langzaam aan kapot.

:')

Puh-lease. Afgaande op wat ik en de rest hier weet van TS zeg ik; check die phone en zeur verder niet.
  zondag 15 april 2012 @ 16:16:45 #225
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_110354292
quote:
Ben je niet in de war met McDonald's?
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110354336
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:16 schreef Taurus het volgende:
Puh-lease.
Rustig aan.
  zondag 15 april 2012 @ 16:18:19 #227
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_110354355
quote:

[..]

Dit dus. Ik lees dat ze haar vriend niet vertrouwt op whatsapp en dat ze die wil controleren.

Ik lees niet dat ze sowieso een vertrouwensprobleem, probleem met haar zelfvertrouwen etc. heeft en dat als ze die berichtjes heeft gelezen het niets gaat helpen, want dan gaat ze wel iets anders zoeken en dan gaat ze er langzaam aan kapot.

Puh-lease. Afgaande op wat ik en de rest hier weet van TS zeg ik; check die phone en zeur verder niet.
Als die vriend ts gewoon zijn telefoon laat checken mag hij gelijk zijn testikelen inleveren. :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_110354513
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 16:06 schreef Wanderingwhy het volgende:
Leuk topic, ff voor gaan zitten :+

Iemand recentelijk de OP nog gelezen? Dat ts zegt dat aan zijn gedrag wel valt af te lezen dat ie gek op haar is?
Mwah...bijzaak toch?

Ben benieuwd als ze gaan samenwonen...dan meldt ts zich weer met dat vriendlief een brief heeft ontvangen zonder afzender erop en wat ze daar van moet denken en geeft Taurus het advies om die brief stiekem stiekem stiekem open te stomen :)

Snap je nu de instandhouding van ts haar probleem Taurus? Je advies heelt niet, maar bevestigd het recht op ongezonde argwaan, alsmede het toepassen van - stiekem! - acties die niet thuishoren in een gezonde relatie.
"Pools are perfect for holding water"
pi_110354617
quote:

[..]

Ze gelooft niet wat hij zegt. Dat heeft inderdaad niets met vertrouwen te maken.
pi_110354704
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2012 16:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze gelooft niet wat hij zegt. Dat heeft inderdaad niets met vertrouwen te maken.
:? Ik geloof ook wel eens iemand niet, dat is toch niet zo erg? Waarom vlak jij de mogelijkheid uit dat het terecht is dat ze haar vriend niet gelooft?
  zondag 15 april 2012 @ 16:31:53 #231
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_110354917
Taurus, denk jij daadwerkelijk dat TS ook maar het recht heeft om die telefoon te checken?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_110355000
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

:? Ik geloof ook wel eens iemand niet, dat is toch niet zo erg?
Een iemand is ook niet zo boeiend. Maar als die iemand je partner is en degene is waarmee alles mee moet kunnen delen, is het wél erg. (Hier en daar kan dit genuanceerd worden, maar daar komt het op neer.)

quote:
Waarom vlak jij de mogelijkheid uit dat het terecht is dat ze haar vriend niet gelooft?
Zolang ze er niet over wil praten leg ik het probleem bij haar en niet bij hem. Ze heeft issues, zoveel is duidelijk. Dat is wat ik wél weet en dat is hetgeen waar ik mijn posts op baseer.
  zondag 15 april 2012 @ 17:02:03 #233
327379 Wanderingwhy
Wanderingwhy
pi_110356386
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:27 schreef Taurus het volgende:

[..]

:? Ik geloof ook wel eens iemand niet, dat is toch niet zo erg? Waarom vlak jij de mogelijkheid uit dat het terecht is dat ze haar vriend niet gelooft?
@Taurus, waarom reageer je niet op mijn eerdere post? Dan geef ik je argumenten en dan ga jij in de negeermodus staan?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_110356567
quote:

[..]

Ja hé, moet ze de gesprekken ook even naar drzelf mailen zodat ze rustig op dr gemakje alles terug kan lezen? Doe ff normaal, je gaat toch niet elkaars gesprekken lopen lezen, en al helemaal niet stiekem.

TS, als jij hem niet vertrouwt omdat hij altijd online is op whatsapp ( :') ) maak het dan meteen uit. Je bent meerderjarig, gedraag je daar dan ook naar en doe niet zo kinderachtig.

Nu zijn er een aantal mogelijkheden.
- Hij is niet eens online, whatsapp doet namelijk wel vaker raar (Ligt ook aan de telefoon en zo)
- Hij is echt online, en hij praat met familieleden zoals hij beweert (Sowieso gaat het je niks aan met wie hij praat, dus beetje stom om dat te gaan vragen).
- Hij is echt online, hij praat met andere mensen (Hij heeft gezegd dat hij met familie praat, omdat jij zo wantrouwend aan hem hebt gevraagd met wie hij praat, gewoon als verdediging. Stel dat dit zo is, en hij praat misschien met meisjes of zo, dan is het ook niet goed van hem om erover te liegen, maar alsnog: het zijn jouw zaken niet met wie en wanneer je vriend praat. Misschien kan hij gewoon niet slapen, weet jij veel).
- Hij is online omdat jij altijd online bent (Jij kijkt naar het gesprek tussen jullie twee, hij doet hetzelfde. Jullie denken beide dat de ander aan het praten is met anderen, terwijl jullie elkaar 'controleren' :') )
- Hij is bezig met een ander (Stel dat dit zo is, dan kun je er toch niks aan doen. Alles komt toch wel boven water en mensen die vreemdgaan kan je toch niet tegenhouden).

Als er geen aanleiding is geweest om hem te wantrouwen (en néé, altijd online zijn op whatsapp is geen aanleiding tot wantrouwen), dan begrijp ik je onzekerheid niet. Doe er wat aan, want je maakt jezelf nu helemaal gek, waarschijnlijk voor helemaal niks. Je hoeft niet iemand blindelings te vertrouwen, dan ben je gewoon naïef, maar een relatie rust wel voor een heel groot deel op vertrouwen, en als die er niet is, kun je gewoon geen gezonde relatie hebben.

En ga hem nou niet vragen of je in zijn telefoon mag kijken, want dat gaat echt niet helpen.
- Hij kan zijn gesprekken aan je laten zien (Daar kan je gesprekken tegenkomen die je niet aan zullen staan = je hebt gevonden wat je dacht te vinden. Je kan ook niks tegenkomen = je gevoel bleek verkeerd te zijn/hij heeft gewoon gesprekken verwijderd die jij niet zou willen zien. Als er niks in zijn telefoon staat, hoeft het niet te betekenen dat er geen gesprekken zijn geweest met andere meisjes, maar om zo te gaan denken gaat echt veel te ver :') )
- Hij kan weigeren je zijn gesprekken te laten lezen (En dit zou gewoon zó terecht zijn. Je mag dan wel zijn vriendin zijn, maar dat betekent niet dat je zijn gesprekken moet gaan lopen lezen. En daarnaast, het feit dat hij weigert wil niet zeggen dat hij wat te verbergen heeft. Het is stom om te denken 'Als je niks te verbergen hebt, mag ik het wel lezen', want het zijn jouw zaken niet + je zou hem moeten vertrouwen. Ik zou diep beledigd zijn als ik in een relatie zit, niks geks zou doen (dus ook geen aanleiding heb gegeven dat hij me zou moeten wantrouwen) en mijn vriend zou zoiets aan me vragen. Ik zou pertinent weigeren mijn telefoon te geven. Niet omdat ik wat verberg, maar omdat ik wil dat iemand me vertrouwt + omdat het ronduit belachelijk is).

Tot zover mijn verhaal. Doe er wat mee TS, die onzekerheid van je is echt ziekelijk.
pi_110356742
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:06 schreef junamii het volgende:

[..]

Ja hé, moet ze de gesprekken ook even naar drzelf mailen zodat ze rustig op dr gemakje alles terug kan lezen? Doe ff normaal, je gaat toch niet elkaars gesprekken lopen lezen, en al helemaal niet stiekem.
Ooit gedaan ofzo? Hoe verzin je het. :')
pi_110356902
quote:
17s.gif Op zondag 15 april 2012 17:10 schreef Cher- het volgende:

[..]

Ooit gedaan ofzo? Hoe verzin je het. :')
Als je de rest van mijn post leest, kun je toch wel opmerken dat ik er absoluut tegen ben om elkaars gesprekken te lezen? Ik weet gewoon dat de mogelijkheid tot het versturen van gesprekken naar je mail bestaat, omdat ik wel eens mijn eigen gesprekken die ik niet kwijt wilde naar m'n mail heb verstuurd, omdat WA anders te traag werd :')
pi_110356996
Leer eerst maar eens dat het "whatsappen" is en niet "appen".
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zondag 15 april 2012 @ 17:18:04 #238
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110357038
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 16:08 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij zijn de mensen met het grootste wantrouwen de grootste vreemdgangers
Kan ook zijn door schade en schande. Nare ervaringen kunnen in de toekomst terug komen waardoor je gaat wantrouwen. Maar goed, dan recht op de man vragen lijkt mij het meest verstandigste, helaas voor mij was het een bevestiging van wat ik vreesde, hij ging emotioneel vreemd. Mijn probleem dus en daar ondervind ik nu nog hinder van. Vertrouwen voor de 2e keer beschaamd. Maar goed... advies geven om de telefoon van de ander stiekem te bekijken vind ik not dome
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 15 april 2012 @ 17:20:35 #239
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110357116
Overigens is TS in geen velden of wegen te bekennen en toch een zeer levendige topic... knap
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  Moderator zondag 15 april 2012 @ 17:21:03 #240
184769 crew  Deisyy
pi_110357135
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:20 schreef Mickeys het volgende:
Overigens is TS in geen velden of wegen te bekennen en toch een zeer levendige topic... knap
Ze is druk bezig die whatsapp berichten te lezen ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 15 april 2012 @ 17:23:09 #241
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110357199
Ik zou t uitmaken, Whatsapp is puur om je neukdates te plannen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_110357273
Een relatie zonder vertrouwen is toch geen relatie?
  zondag 15 april 2012 @ 17:29:19 #243
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110357360
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze is druk bezig die whatsapp berichten te lezen ;)
Lol
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
inderdaad
  zondag 15 april 2012 @ 18:17:13 #244
103012 Nies
Die hekse
pi_110358986
TS heeft het idee dat er iets aan de hand is en een dergelijk gevoel komt bij de meeste mensen niet uit de lucht vallen.

De telefoon pakken en de geschiedenis nagaan heeft geen nut, of je loopt tegen dingen aan die je helemaal niet wil weten of er is van alles en nog wat beveiligd en afgeschermd.

Vriendlief er mee confronteren gaat ook niet veel uithalen ben ik bang. Of het nou wel of niet zo is, mocht het wel zo zijn, dan doet hij al zo lang zijn best het te verbergen dat hij dat dan ook niet zal toegeven.

Been there, done that, ik had gelijk en had dat gevoel niet voor niets.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_110359636
quote:
15s.gif [b]Op

Been there, done that, ik had gelijk en had dat gevoel niet voor niets.
Dit is altijd zo'n loos en tevens volstrekt kansloos argument.

Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
  zondag 15 april 2012 @ 18:44:21 #246
103012 Nies
Die hekse
pi_110359963
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Tuurlijk onthoud je de keren dat je gevoel inderdaad uitkwam, al die keren dat dit niet was vergeet de menselijke geest al snel.
Nee, al die andere keren had ik dat gevoel niet. Niet voor het gemak vergeten, gewoon niet.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_110360166
Geen problemen creeëren die er niet zijn.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  zondag 15 april 2012 @ 18:52:53 #248
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110360242
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:35 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

klopt, sowieso dit gezoek goedpraten, achter iemands rug om zoeken zou nooit nodig moeten zijn, als je het gevoel krijgt dat je dat moet doen, moet je gewoon een goed gesprek aangaan met de ander in plaats van gaan lopen zoeken in de hoop dat je "zie je wel ik had gelijk" kan blehren.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110361164
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 18:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Geen problemen creeëren die er niet zijn.
Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.

Iedereen gaat er nu vanuit dat hij onschuldig is omdat TS in de ogen van FOK!kers schuldig is wegens gebrek aan vertrouwen. Tsja.
  zondag 15 april 2012 @ 19:20:18 #250
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_110361230
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 17:25 schreef Kandijfijn het volgende:
80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwen
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_110361285
quote:
13s.gif Op zondag 15 april 2012 19:18 schreef Cher- het volgende:

[..]

Problemen kunnen er natuurlijk ook gewoon wel zijn.

Iedereen gaat er nu vanuit dat hij onschuldig is omdat TS in de ogen van FOK!kers schuldig is wegens gebrek aan vertrouwen. Tsja.
Is er op dit moment daadwerkelijk een probleem dan? Zou de vriend van TS zich afstandelijk gedragen of andere rare dingen doen, zeg ik oke. Maar om meteen conclusies te trekken dat hij vreemdgaat, dat kan je je relatie kosten.

Ik was zelf ook zo vroeger en het vertrouwen is nooit meer goedgekomen.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_110361298
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 19:20 schreef Stefan het volgende:

[..]

80 procent van de relaties draaien op gebrek aan vertrouwen
90% van de mensen verzinnen statistieken terplekke ;)

Een relatie zonder vertrouwen kan en zal nooit lang stand houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')