het is geen fm hequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Boschker.
Koop gewoon Marc-André ter Stegen
Ritmo, kom d'r in.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ah we moeten ook zeiken over Feyenoord..
Neequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef GGMM het volgende:
Zou stiekem wel mooi zijn als feijenoord CL haalt.
Dat was toch nep?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Michailov heeft de vriendin van Brama vernederd
Dat is 6xquote:
Omdat hij zwart is zeker?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zijn er nog fans van Altidore of ben ik de enige?
Dat zou je niet zeggen als je 'm zo ziet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Bengtsson lijkt me een introverte jongen van het platteland.
Antwoord:
Goed!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als je 'm zo ziet.
Zei Derksen toen ook niet: 'als je nu iedere keer een grapje gaat maken gooit René dadelijk zijn glas bier over dat kapsel van je'. En toen zei Genee; 'daar is het te kostbaar bier voor'quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:23 schreef HenkieVdV het volgende:
Clasie kwam dus niet boven het gras uit ofzo?
moet ie gelijk een takke eind rijden vanuit mn woonplaatsquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Ruud Brood naar Roda JC gaat
iddquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
Dit soort verhalen is alleen al de reden waarom VI ver boven SV staat.
absoluut!quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
Mooie anecdote weer, nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
Geen Jack van Gelder.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef HenkieVdV het volgende:
haha lolquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft die Beckenbauer ook gevoetbald.
Die Beckenbauer moet zijn moffensmoel houden over onze Arjen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Subotic deed mij aan Keown denken bij Van Nistelrooij.
vincerusso is gewoon een zielige kneus die altijd op NL-spelers loopt te zeiken. Als we hem moeten geloven hebben wij alleen maar middelmaatquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Open doel ja. Alleen stond de beste keeper van de wereld voor hem.
Als Frenk Rijkaardquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef HenkieVdV het volgende:
Robben had die mof in z'n bek moeten spugen.
of keownquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Deed me aan die gozer van Andorra oid denken, tegen v. Nistelrooij.
Mathijsen geen middelmaat vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
vincerusso is gewoon een zielige kneus die altijd op NL-spelers loopt te zeiken. Als we hem moeten geloven hebben wij alleen maar middelmaat
Als je dan rood pakt, doe hem dan pijn. heel hard op z'n bek slaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef HenkieVdV het volgende:
Robben had die mof in z'n bek moeten spugen.
Belachelijk dat hij niet in de CL-finale scoorde nadat hij Bayern persoonlijk in de finale had gebracht.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:33 schreef vincerusso het volgende:
[..]
lalallaa spanje , cl finale lalala
dat zal wel mee vallen als je er 4 keer op rij van verliestquote:
10-10-10-10.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Roelofsen die niet zijn sterkte elftal opstelt omdat er belangrijkere wedstrijden zijn. Elke wedstrijd is belangrijk boerenlul.
Beetje showy heb ik gehoord zelfs.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wilfred was toch ook keeper bij FC Bal op dak ergens?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
dat zal wel mee vallen als je er 4 keer op rij van verliest
het is ook makkelijk scoren hoor, kritiek leveren op iemand die vuurwerk in zijn badkamer afsteektquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Iedereen heeft een mening over Balotelli.
verkopen ze andere maten dan?quote:
Vettel weer lekker zesde ofzo zien wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
GP China, morgen weer Checo Perez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Winner: L Hamiltonquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
GP China, morgen weer Checo Perez
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
niet haten op FC Den Bosch. altijd lachen man in de bus naar VeendamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
Hij start sowieso vanaf plek 6 of lager, dus voordat hij op plek 1 rijdt moest hij al langs zoveel mensen, dat hij het einde van de race niet haalt. Hem kennende.quote:
Het gaat dan ook om de prestatie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
niet haten op FC Den Bosch. altijd lachen man in de bus naar Veendam
Happy end? Heerlijk man.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, nog even een spetterend einde en we hebben weer genoten van een topshow.
Dat ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij start sowieso vanaf plek 6 of lager, dus voordat hij op plek 1 rijdt moest hij al langs zoveel mensen, dat hij het einde van de race niet haalt. Hem kennende.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja of Sparta moet gelijk.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]ikrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:51 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Dan moet Excelsior eruit, niet nog een kunstgrasveldquote:
Ja straks worden het ajax zwolle en barca, kunnen jullie lekker geilen kan ik jankenquote:
Ik let elke keer ergens anders op. Zo zag ik deze keer dat de mensen op de voorgrond volledig onverschillig bleven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:53 schreef ZuidGrens het volgende:
Let ook op Blatter zijn hand in dat filmpje, hij valt met zijn hand nog uitgestoken.
Joh, volgend jaar kunnen we monsterscores noterenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja straks worden het ajax zwolle en barca, kunnen jullie lekker geilen kan ik janken
Misschien had puber Sepp wat keiharde dancemoves in het Zwitserse uitgaansleven.quote:
Ajax - PSV 10-0quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joh, volgend jaar kunnen we monsterscores noteren
Zo werden ze in eerste instantie door anderen genoemd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:55 schreef HenkieVdV het volgende:
Graafschap is de enige "boerenclub" met daarna Twente als vervanger.
Maar hoe die lampjes erbij komen dat PSV iets mt boeren te maken heeft.Ik wist niet dat Eindhoven zo agrarisch ingesteld was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |