SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moeder
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:46 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zo zijn sterke en zwakke punten. Jij moet nog werken aan het formuleren van goede zinnen zo te zien.
Jawel. 'Is' in plaats van 'eens'.quote:
Ze wordt al lastiggevallen op social media waar zij lid van is, dus ook het verbannen verloopt digitaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:22 schreef Ayca het volgende:
Ik heb zo een betoog over verstandelijk gehandicapten die geen kinderen mogen krijgen, zij hoort hier ook bij. Verbannen uit de maatschappij aub.
Er is niks te zien eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef xminator het volgende:
Ik zit op werk, dus kijk liever nu niet
Nat geworden.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef Che_ het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)t_hond_voor_20_euro/
Studie een jaar geleden afgerond. Werk nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:51 schreef xaban06 het volgende:
zG, wat doe jij eigenlijk, studie? werk?
Ne isi yapiyosunquote:Op donderdag 12 april 2012 10:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Studie een jaar geleden afgerond. Werk nu.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie al gelezen over het meisje dat een hond heeft gepijpt voor 20 euro en het filmpje ervan gezien?
...quote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie al gelezen over het meisje dat een hond heeft gepijpt voor 20 euro en het filmpje ervan gezien?
Astaghfirullahquote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moest maashallah broeder zeggen.
Je stelt ons teleur
Wat heeft hij gedaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef yvonne het volgende:
Hé, het topic is opeens een stuk kleiner.
Dierenliefhebstersquote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef Che_ het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)t_hond_voor_20_euro/
Hoezo? Ga je selectief posts verwijderen?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef yvonne het volgende:
Hé, het topic is opeens een stuk kleiner.
Als er Turks wordt gepraat.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je selectief posts verwijderen?
Wat is dat nou weer voor rare opmerking?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je selectief posts verwijderen?
Bedankt.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking?
Gewoon die posts van die lapohunter eruit gehaald.
Ik ben al blij als hier geen kamervragen over komenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:43 schreef Arcadia het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/op_zn_hondjes_nsfw
Hopelijk gaat ze geen zelfmoord plegen.
Die Spikey is geband.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bedankt.
Nu de lapohunter zelf nog verbannen.
Arya, ik begrijp dat je graag zó anti-islamitisch als mogelijk bent, maar meen je dit nu vanuit de bodem van je hart of probeer je mij gewoon te raken?quote:
Hoezo zou jou dat raken? Het zou mij als allochtoon dan ook moeten raken. Zijn voorouders hebben dit land opgebouwd terwijl onze bijdrage nog gering is.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arya, ik begrijp dat je graag zó anti-islamitisch als mogelijk bent, maar meen je dit nu vanuit de bodem van je hart of probeer je mij gewoon te raken?
Jij wilt serieus een discussie beginnen over hoe Nederland is opgebouwd?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoezo zou jij dat raken? Het zou mij als allochtoon dan ook moeten raken. Zijn voorouders hebben dit land opgebouwd terwijl onze bijdrage nog gering is.
Zo te zien wil jij die discussie aangaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij wilt serieus een discussie beginnen over hoe Nederland is opgebouwd?
Geef ik daar enige aanleiding voor dan? Jij hebt wellicht de meest ignorante statement gemaakt die ik de afgelopen tijd heb gezien.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zo te zien wil jij die discussie aangaan.
Dat mag jij vinden. Ik vind het redelijk hout slaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef Arcadia het volgende:
Geef ik daar enige aanleiding voor dan? Jij hebt wellicht de meest ignorante statement gemaakt die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Aha en die Javanen, Indonesiërs, Surinamers, Antilianen, is het land net zoveel van hen als van "etnisch zuivere Nederlanders" meneer Aryan?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het redelijk hout slaan.
Die kennen een geheel andere geschiedenis m.b.t. Nederland.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Arcadia het volgende:
Aha en die Javanen, Indonesiërs, Surinamers, Antilianen, is het land net zoveel van hen als van "etnisch zuivere Nederlanders" meneer Aryan?
En ik ga het gesprek hier al eindigen - ik heb hier 1 antwoord op: yajhalu.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die kennen een geheel andere geschiedenis m.b.t. Nederland.
Je weet dat ik gelijk heb. Daarom probeer je je ook zo krampachtig te verdedigen tegenover dit soort statements.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En ik ga het gesprek hier al eindigen - ik heb hier 1 antwoord op: yajhalu.
Geen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Goed zo. Welk eetschema gebruik je?
2.27% als ik het goed heb. :pquote:
Ja, noem eens wat dingen die je eet dan? In hoeveel dagen/weken ben je 1.5 kg afgevallen?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen.Ik eet gewoon regelmatig en minder rotzooi.
Drie weken. Gaat niet super snel ofzo maar dat maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, noem eens wat dingen die je eet dan? In hoeveel dagen/weken ben je 1.5 kg afgevallen?
Je bent 1,68 meter lang en om en nabij de 55 kilogram. (Toch?)quote:
Ziet er goed uit. Alleen had je wel ietsjes meer kunnen afvallen in 3 weken. Sport je ernaast?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Drie weken. Gaat niet super snel ofzo maar dat maakt mij niet uit.
En ik eet eigenlijk van alles. Gisteren heb ik gegeten:
Ontbijt & lunch
- Twee tomaten
- Halve komkommer
- Een appel
- 1 Simit
- 1 Boterham
Avondeten
- Stukje kip (ongeveer 80 gram)
- Rijst (wit, 65 gram)
- Broccoli
- Halve paprika
- Kruiden etc.
En twee zakjes gevriesdroogd fruit.
Nee, dat klopt niet. Ik weeg/woog 66 kg maar hoop 55 kg te worden. En mijn lengte is 1.67.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent 1,68 meter lang en om en nabij de 55 kilogram. (Toch?)
Je zit dan op een gezond gewicht, met of zonder die 1,5 kilo.
Maar goed, ik relativeer alles weer dood.. Laat ik opnieuw beginnen: Hurray!
.
Waarom moet het allemaal meer en beter en is rustig niet goed (genoeg)?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen had je wel ietsjes meer kunnen afvallen in 3 weken.
Nope, helemaal niet. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom het zo langzaam gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen had je wel ietsjes meer kunnen afvallen in 3 weken. Sport je ernaast?
Jij kan echt niet rekenen hé.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent 1,68 meter lang en om en nabij de 55 kilogram. (Toch?)
Je zit dan op een gezond gewicht, met of zonder die 1,5 kilo.
Maar goed, ik relativeer alles weer dood.. Laat ik opnieuw beginnen: Hurray!
.
Ja, gewoon elke dag proberen 1 uurtje hard te lopen. Op ongeveer 70% van je maximale hartslag. Dan moet het wel goed komen en val je zo ongeveer een kilo per week af.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, helemaal niet. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom het zo langzaam gaat.
Oh, dan heb ik een foute berekening gemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Ik weeg/woog 66 kg maar hoop 55 kg te worden.
Was vroeger 1,68.quote:En mijn lengte is 1.67.
Ben je serieus? Niet goed gekeken zeker?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij oogt al veel te dun. Kom wat KG aan.
Jij hebt een BMI van 21. Als je afvalt kom je onder de 20, wat ongezond is. Weet je zeker dat je wilt afvallen?quote:
Was best donker, maar 1,74 + 64kg is al goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben je serieus? Niet goed gekeken zeker?
2.7 gebruikt in plaats van 2.27. Sorry hoor.quote:
Samsun-kilo.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik een foute berekening gemaakt.. Je komt dan trouwens overeen met Julis, zij weegt ook Samsun-kilo (55).
Echt?quote:Was vroeger 1,68..
Voordat ik zwanger was woog ik 56, daar wil ik weer heenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt een BMI van 21. Als je afvalt kom je onder de 20, wat ongezond is. Weet je zeker dat je wilt afvallen?
Kan niet, fatale fout.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
2.7 gebruikt in plaats van 2.27. Sorry hoor.
Onder de 20 is niet meteen ongezond hoor. Volgens mij valt 'gezond' tussen de 18,5 en 25.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt een BMI van 21. Als je afvalt kom je onder de 20, wat ongezond is. Weet je zeker dat je wilt afvallen?
I know,quote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Cuuuuuuuuuuusssssssssssss, vetklep!
Oeps. Volgens het voedingscentrum is een BMI van onder de 18 ongezond. Maar zoals Arya het al zei, ik denk niet dat het veel zegt. Ik heb een gezond BMI maar er mag echt wel wat af bij mij. :pquote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onder de 20 is niet meteen ongezond hoor. Volgens mij valt 'gezond' tussen de 18,5 en 25.
Same herequote:Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oeps. Volgens het voedingscentrum is een BMI van onder de 18 ongezond. Maar zoals Arya het al zei, ik denk niet dat het veel zegt. Ik heb een gezond BMI maar er mag echt wel wat af bij mij. :p
Net zo lang als jij, 1,68 m.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Samsun-kilo.Hoe lang is Julis?
Jep. O.a.:quote:[..]
Echt?![]()
Het ligt eraan hoor. De ene keer ben ik 1.66, dan 1.67 en dan weer 1.68. Het ligt er maar net aan wie mij meet.Dus daarom ga ik maar voor de 1.67.
quote:
Ik doe wel wat krachttraining maar niet dat ik gespierd ben. Ben wel lang dus je ziet mijn buikje gelukkig nietquote:
Nogmaals, serieus?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef xminator het volgende:
Dames moeten een kleine buikje hebben![]()
Ga ik binnenkort proberen, hopelijk valt het meequote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet kijken naar BMI. Gewoon een driepuntsmeting doen met een huidplooimeter.
Ik ben niet dunquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Een klein buikje, staat leuk!
Zo helemaal dun is
Komt zeker alleen te voorschijn wanneer je zit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik doe wel wat krachttraining maar niet dat ik gespierd ben. Ben wel lang dus je ziet mijn buikje gelukkig niet.
Veel vrouwen hebben een probleem met hun buik.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef xminator het volgende:
Dames moeten een kleine buikje hebben![]()
Duidelijk hier ja!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Veel vrouwen hebben een probleem met hun buik..
Ik ben een tijdje geleden begonnen met cardio- en krachttraining maar ik kan het maar niet volhouden. Weeg op dit moment 95/94 KGquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ben wel sinds begin dit jaar 5 kilo afgevallen.
Nee nog niet maar bij De Rijdende Rechter was er deze week een Hindoestaan die met de balletjes van zijn hond dpeelde, dat beviel de hond immers zo goedquote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
That's why I never sitquote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt zeker alleen te voorschijn wanneer je zit.
Ja, en anders gewoon je eetschema aanpassen. Proberen om de 2.5 uur wat te eten en vooral zout vermijden. Als je vaak rijst eet probeer dan de witte rijst eens in te ruilen voor volkorenrijst of zilvervliesrijst. Volkorenbrood met kipfilet erop, kwark, fruit, etc. Uurtje hardlopen in de avond en moet je eens kijken hoe snel het gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort proberen, hopelijk valt het mee.
Bedankt voor je tips. Witte rijst eet ik inderdaad (veel) te vaak. Ik ga het vandaag nog aanpakkenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, en anders gewoon je eetschema aanpassen. Proberen om de 2.5 uur wat te eten en vooral zout vermijden. Als je vaak rijst eet probeer dan de witte rijst eens in te ruilen voor volkorenrijst of zilvervliesrijst. Volkorenbrood met kipfilet erop, kwark, fruit, etc. Uurtje hardlopen in de avond en moet je eens kijken hoe snel het gaat.
Tof. Laat maar weten hoe het gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips. Witte rijst eet ik inderdaad (veel) te vaak. Ik ga het vandaag nog aanpakken.
Waarom kom jij aan dan? Bij mij was het vooral omdat ik ongezond at en dronk (te veel frisdrank en snoep, en laat in de avond eten). Daarmee gestopt, overgestapt op water en eet nu regelmatig.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden begonnen met cardio- en krachttraining maar ik kan het maar niet volhouden. Weeg op dit moment 95/94 KG
Met jou eetschema moet je ambities hebben om bodybuilder te worden, je zult kilo's aankomen daarmee.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, en anders gewoon je eetschema aanpassen. Proberen om de 2.5 uur wat te eten en vooral zout vermijden. Als je vaak rijst eet probeer dan de witte rijst eens in te ruilen voor volkorenrijst of zilvervliesrijst. Volkorenbrood met kipfilet erop, kwark, fruit, etc. Uurtje hardlopen in de avond en moet je eens kijken hoe snel het gaat.
Wilde dat de afgelopen tijd doen, maar ik vond het of koud of was te lui na het eten.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Uurtje hardlopen in de avond en moet je eens kijken hoe snel het gaat.
Nee, tijdens het 'bulken' bij het bodybuilden gebruik je een heel andere eetschema.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Met jou eetschema moet je ambities hebben om bodybuilder te worden, je zult kilo's aankomen daarmee.
watquote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee nog niet maar bij De Rijdende Rechter was er deze week een Hindoestaan die met de balletjes van zijn hond dpeelde, dat beviel de hond immers zo goed![]()
Mensen en hun honden
20 minuten is al voldoende als je een goede intervalschema gebruikt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilde dat de afgelopen tijd doen, maar ik vond het of koud of was te lui na het eten.. Toch maar eens echt werk van maken.
Samen met Arya!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wil graag weer gaan fitnissen, maar in je eentje is de motivatie ver te zoeken.. Heb een sportbuddy nodig
Gewoon doorzetten man. Ik heb soms ook geen zin om hard te lopen maar na een tijdje voel je je zo fit en zo veel energievoller.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilde dat de afgelopen tijd doen, maar ik vond het of koud of was te lui na het eten.. Toch maar eens echt werk van maken.
Omdat ik ongezond en laat in de nacht vaak nog gewoon eet. Ik ben ongeveer 1,94. Hoe jij je dat vol? Ik heb een tijd lang geprobeerd om gezond te doen, maar dan neig ik alsnog naar ongezond etenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom kom jij aan dan? Bij mij was het vooral omdat ik ongezond at en dronk (te veel frisdrank en snoep, en laat in de avond eten). Daarmee gestopt, overgestapt op water en eet nu regelmatig.
Hoe lang ben jij eigenlijk?
Iemand die in de buurt woont zou handiger zijnquote:
Iedereen is in de buurt in Nederlandquote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Iemand die in de buurt woont zou handiger zijn
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Iedereen is in de buurt in Nederland
Ik bedoelde dus binnen Rotterdamquote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik ook, meteen 8kg kwijt, aan spierenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met fitness.
Mijn probleem was vooral niet ontbijten. Ik kreeg (en soms nu nog steeds) moeilijk iets door mijn keel. Ben geen ontbijter.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Omdat ik ongezond en laat in de nacht vaak nog gewoon eet. Ik ben ongeveer 1,94. Hoe jij je dat vol? Ik heb een tijd lang geprobeerd om gezond te doen, maar dan neig ik alsnog naar ongezond eten.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, gaat echt hard.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik ook, meteen 8kg kwijt, aan spieren
Beginnetje maken is altijd moeilijk...quote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten man. Ik heb soms ook geen zin om hard te lopen maar na een tijdje voel je je zo fit en zo veel energievoller.
Ja, vaak genoeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, de boekenbon, VVV Cadeabon en elke andere bon die dezelfde werking heeft zijn echt typisch iets voor Nederlanders. Ik bedoel, hebben jullie zo'n bon ooit gekocht of cadeau gedaan?
Nooit. Ook nooit een bioscoopbon gekocht of cadeau gedaan. Dat zijn van die faalcadeaus.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, de boekenbon, VVV Cadeabon en elke andere bon die dezelfde werking heeft zijn echt typisch iets voor Nederlanders. Ik bedoel, hebben jullie zo'n bon ooit gekocht of cadeau gedaan?
Klap die bitches.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pff ik haat bitches die hun afspraak niet nakomen waardoor ik in de problemen kom
Pics ter beoordelingquote:
Word.quote:
BMI zegt idd niks.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
Oeps. Volgens het voedingscentrum is een BMI van onder de 18 ongezond. Maar zoals Arya het al zei, ik denk niet dat het veel zegt. Ik heb een gezond BMI maar er mag echt wel wat af bij mij. :p
Wat is je lengte ? en je bf percentage.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben een tijdje geleden begonnen met cardio- en krachttraining maar ik kan het maar niet volhouden. Weeg op dit moment 95/94 KG
Ja, meerdere keren.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
ik eet het best vaak, u mad ?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
Ik vind zilvervliesrijst echt niet te eten.
Niet zeuren, eten. Is goed voor je.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
Ik vind zilvervliesrijst echt niet te eten.
quote:
Je bent wel lang.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Omdat ik ongezond en laat in de nacht vaak nog gewoon eet. Ik ben ongeveer 1,94. Hoe jij je dat vol? Ik heb een tijd lang geprobeerd om gezond te doen, maar dan neig ik alsnog naar ongezond eten.
Geniale fipo.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
Deed me denken aan vrouw verwennen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat, dat is echt heel weinig, ik ben 1.72 en ben zelfde gewicht met 6% lichaamsvet.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat, dat is echt heel weinig, ik ben 1.72 en ben zelfde gewicht met 6% lichaamsvet.
Held.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet alleen de fipo. Lees verder..
Nee. Goede vervangers voor zilvervliesrijst?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten. Is goed voor je.
Is er niet. Waarom eet je geen ''gwone'' rijst ?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee. Goede vervangers voor zilvervliesrijst?
quote:
Wat, ik fitness niet zo lang. En daarbij hebben vrouwen meestal een stuk meer vet + rondingen.quote:
"t ging meer om jouw 6 procentquote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef Arcadia het volgende:
Wat, ik fitness niet zo lang. En daarbij hebben vrouwen meestal een stuk meer vet + rondingen.
Doe ik wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is er niet. Waarom eet je geen ''gwone'' rijst ?
Complexe koolhydraten. Dingen als volkorenpasta of volkorenrijst.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je vindt het zeker geen smaak hebben?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Turken die geen witte rijst eten/lusten.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is er niet. Waarom eet je geen ''gwone'' rijst ?
Alleen maar Bulgur etenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken die geen witte rijst eten/lusten..
bro fistquote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef zarGon het volgende:
Nog niet gedaan, maar lijkt me verder geen probleem om het wel te doen.
ne konusuyon o zamanquote:
de gemiddelde cover model zit op dat getal. wil je nu beweren dat je zwaar ondervoed bent ?quote:
Dat sowieso. Mensen die de simpelste dingen ''niet lusten''quote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef zarGon het volgende:
Turken die geen witte rijst eten/lusten..
Ik ben even lang en weeg ong. 100 kg. u mad ?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef Baghdaddy het volgende:
@Weissman
1,94. Mijn bodyfat weet ik eerlijk gezegd niet.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn snor te laten staan. Iemand een idee welke type?
Hehe, wat denk je van:quote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de snor der snorren
[ afbeelding ]
Hogan heeft wel een bazensnor ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:43 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
of zoiets
[ afb:Deelding ]
Mannen op paarden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:50 schreef EL_Presidente het volgende:
dit is pas een eckte Bazensnor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
At, avrat, siloh! Niet zo dom praten, arkadaş.
Nice. Mijn vader heeft nog nooit iets gekooktquote:Op donderdag 12 april 2012 17:56 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader heeft lekker een ovenschotel gemaakt met aardappel, broccoli, cremefraiche, kaas , kruiden en allesOh en nog gebakken kipfilet erbij.
Heb het weleens gehad, maar enkel hier thuis.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zeg 16, nog bijpassend kapsel erbij
Pics van je vaderquote:Op donderdag 12 april 2012 17:56 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader heeft lekker een ovenschotel gemaakt met aardappel, broccoli, cremefraiche, kaas , kruiden en allesOh en nog gebakken kipfilet erbij.
Als ik ze koop koop ik het voor 'verre vrienden' en meestal bij een specifieke winkel (kledingwinkel, ici paris etc.). Meestal doe ik er ook zelfgemaakte cupcakes bij anders is het zo saai. :pquote:Op donderdag 12 april 2012 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan wie? Ik hoef natuurlijk geen namen, maar wat waren deze personen van jou?
cutcakesquote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef AryaMehr het volgende:
Had laatst ook wat cupcakes gemaakt en uitgedeeld:
[ afbeelding ]
Echt hè. Bu ne aq abi lan.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
Met die kabinet als het zo door gaat gaat heel Nederland naar turkije, omdat de sociale zekerheid daar straks nog hoger gaat liggen als hier.
elk jaar stijgt de huur, en steeds meer sociale zekerheid verdwijnt, alles word duurder ziektekosten etc
En als je zonder werk komt te zitten en je woont samen met iemand krijg je ook geen uitkering meer!!!!
En dan moet je weg maar waarheen?
Daarom pensioenleeftijd verhogen, woningmarkt hervormen en studiebeurs verhogen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
Met die kabinet als het zo door gaat gaat heel Nederland naar turkije, omdat de sociale zekerheid daar straks nog hoger gaat liggen als hier.
elk jaar stijgt de huur, en steeds meer sociale zekerheid verdwijnt, alles word duurder ziektekosten etc
En wat zei jullie moeder?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Ayca het volgende:
Broertje: 'is pagga slaan haram?'altijd leuke gesprekken hier na het eten
Sowieso iets aan de woningmarkt gaan doen,.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daarom pensioenleeftijd verhogen, woningmarkt hervormen en studiebeurs verhogen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ga naar Oekranië, lekker hoeren ballen..
slechtquote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef EL_Presidente het volgende:
Gulmez hoe gaat het met je gangbangvriendin
Duitsland is inderdaad goedkoper. Hoe sta je tegenover de hypotheekaftrek?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Sowieso iets aan de woningmarkt gaan doen,.
Je word langzamerhand gedwongen met modaal om te kopen, alleen de koopwoningen zijn ook onbetaalbaar, daar moet echt iets aan veranderen, ik ben zelfs geneigd om net over de grens in stadje Nordhorn te gaan wonen, daar kan je nog voor 90.000 een leuk rijtjeswoning vinden!
En Duitsland is sowieso ook goedkoper, met wegenbelasting en geen bpm!
Uh.. Geloof me op mijn woorden. het is geen grap, echt niet..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je loopt al 2 topics vol te trollen met je zogenaamde vriendin..
cut the crap a. koyum wie hou je hier voor de gek..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef Gulmez het volgende:
Af en toe als ik bij me niffa ben kijk ik nog op dr facebook aangezien ik geblokt ben al een hele tijd, en hij heeft haar nog als vriend.
Alleen ze is bijna niet meer actief op facebook sinds het uit is, dus daar zie ik ook niet veel aan..
Bu adam biliyorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
cut the crap a. koyum wie hou je hier voor de gek..
Denk je dat je interessant over komt?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
cut the crap a. koyum wie hou je hier voor de gek..
In iedergeval is het bizar dat mensen die voor een miljoen een huis kopen voor dat in aanmerking kunnen komen..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Duitsland is inderdaad goedkoper. Hoe sta je tegenover de hypotheekaftrek?
Heb je de Nederlandse staat al aangeklaagd?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Denk je dat je interessant over komt?
En die ophef eromheen slaat nergens op, iedereen blaast het op maar de feiten zijn dat ze zo'n fantasie had, en ze die wou uitvoeren, en ik het naar haar ouders heb verstuurd.
Voor wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Heb je de Nederlandse staat al aangeklaagd?
quote:
Voor dat. Als een boerka verplicht was, was dit natuurlijk nooit gebeurd.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef Gulmez het volgende:
Door de vrijheid hier in Nederland gebeurd er wel dit soort dingen met jullie dochters..
Gangbang advertentie naar haar ouders verstuurd, enorm spijt.
Tenminste nog iemand die de moraal in de samenleving in de gaten houdt.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
Meisjes van 18 die al zo'n bizarre beeld hebben van seks..
Ik ben alleen tegen dat extreme, meer niet.
Ik kan nu heel boos worden, maar dat doe ik niet vind je alleen lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Het is dat ik je verhaal niet geloof, anders is het natuurlijk verschrikkelijk als zoiets je overkomt. Maar ja, gelukkig is het fake dus het maakt niet uit
Gulmez, ik heb een grote vraag aan jou. Waarom, waarom in hemelsnaam.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan nu heel boos worden, maar dat doe ik niet vind je alleen lachen.
En je gelooft me niet, en er zullen vast wel meer zijn, maar ik kan me er druk om gaan maken, en ik geef je zo in dm wel mijn telefoonnummer, dan kunnen we het na 22:00 even in real erover praten, tenminste, als je wilt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan nu heel boos worden, maar dat doe ik niet vind je alleen lachen.
En je gelooft me niet, en er zullen vast wel meer zijn, maar ik kan me er druk om gaan maken, en ik geef je zo in dm wel mijn telefoonnummer, dan kunnen we het na 22:00 even in real erover praten, tenminste, als je wilt.
quote:
kanunquote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Mijn favoriete instrumenten zijn echt de 'ney', 'sehtar' en 'tombak'.
Omdat iets posten op internet heel gemakkelijk is. en aan de telefoon kan je toch beter opmaken of iemand liegt, ik geef je nu mijn nummer, alleen niet mee fokken, want het is een abbo,.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gulmez, ik heb een grote vraag aan jou. Waarom, waarom in hemelsnaam.
Arkadasim, dat bedoel ik niet. Wat is het nut om dit te bewijzen aan een stel mensen op internet? Wat is het nut ervan om dit totaal in detail uit de doeken te doen? Emotionele steun?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Omdat iets posten op internet heel gemakkelijk is. en aan de telefoon kan je toch beter opmaken of iemand liegt, ik geef je nu mijn nummer, alleen niet mee fokken, want het is een abbo,.
Omdat ik het aan niemand heb verteld buiten een forum om.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim, dat bedoel ik niet. Wat is het nut om dit te bewijzen aan een stel mensen op internet? Wat is het nut ervan om dit totaal in detail uit de doeken te doen? Emotionele steun?
is goed wat jij wiltquote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef EL_Presidente het volgende:
he Gulmez haal die turkse vlag uit je avatar..
je maakt ons alleen maar belachelijk
waarom ben ik een schande in jou ogen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
neem een andere avatar.. je bent de vlag te schande..
Het is maar dat jij zo'n voorbeeldige Turk bent he.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef EL_Presidente het volgende:
he Gulmez haal die turkse vlag uit je avatar..
je maakt ons alleen maar belachelijk
Watskebeurt?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Als het echt is vind ik het ontzettend lullig en kut voor je dat iemand waar je (veel?) van hield een hele andere persoon bleek te zijn dan dat jij dacht. Maar juist door alles wat er omheen speelt is het gewoon moeilijk te geloven dat, ervan uitgaande dat het echt is, je zoiets zou flikken
Hoe jij het brengt, dat waardeer ik echt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Als het echt is vind ik het ontzettend lullig en kut voor je dat iemand waar je (veel?) van hield een hele andere persoon bleek te zijn dan dat jij dacht. Maar juist door alles wat er omheen speelt is het gewoon moeilijk te geloven dat, ervan uitgaande dat het echt is, je zoiets zou flikken
Ik?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Nietlacher, ga terug na je eigen topic met je indianen verhalen..
hahahaha laat je ware gezicht maar zien snotaap..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
Bel me dan op tyfes kk lijer als je me niet geloofd
je hebt mijn nummer dus ga niet dom doen hier
Meesterpsycholoog. Heb je nog een derde hokje om mensen in te categoriseren?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hahahaha laat je ware gezicht maar zien snotaap..
net was je heel naief onschuldig..
Ik wil normaal communiceren, maar als je me steeds niet serieus neemt, dan word het een beetje lastig nietwaar?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hahahaha laat je ware gezicht maar zien snotaap..
net was je heel naief onschuldig..
je zit nog in de pubertijd, jij kan het ook niet helpen jongen met al je waanideeen..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wil normaal communiceren, maar als je me steeds niet serieus neemt, dan word het een beetje lastig nietwaar?
Obrechtsstraat 104 Zwolle kom maar maar als je niet geloofd, maar dat durf je toch niet pussy je duurft niet eens te bellen, bel mij dan?? Bel dan? als je me niet geloofd kankerbalhaarquote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je zit nog in de pubertijd, jij kan het ook niet helpen jongen met al je waanideeen..
Daar ben ik allang uit, bel dan? dan weet je het, wat kan je verliezen niks toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je zit nog in de pubertijd, jij kan het ook niet helpen jongen met al je waanideeen..
je reet jeukt volgens mij..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Obrechtsstraat 104 Zwolle kom maar maar als je niet geloofd, maar dat durf je toch niet pussy je duurft niet eens te bellen, bel mij dan?? Bel dan? als je me niet geloofd kankerbalhaar
Waanideen, denk je dat je nu stoer bent? je bent niks, je durft niet eens te bellen man.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Jij woont in Zwolle? Boven de Hanekamp in The Bronx?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Obrechtsstraat 104 Zwolle kom maar maar als je niet geloofd, maar dat durf je toch niet pussy je duurft niet eens te bellen, bel mij dan?? Bel dan? als je me niet geloofd kankerbalhaar
jaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij woont in Zwolle? Boven de Hanekamp in The Bronx?
de waarheid is dat jij een onzeker puber bent die zichzelf moet bewijzen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Waanideen, denk je dat je nu stoer bent? je bent niks, je durft niet eens te bellen man.
Je wilt niet eens de waarheid weten
Tof, hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Gulmez het volgende:
Den Haag geboren, daarna naar Zoetermeer verhuist en nu woon ik in Zwolle.
De waarheid is, dat ik je alle manieren geef, om te bewijzen dat ik niet lieg, maar je die niet aan wilt pakken, misschien omdat je er achter komt dat het geen leugen is, en jij al die tijd er naast zit?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
de waarheid is dat jij een onzeker puber bent die zichzelf moet bewijzen.
Ga je nog met wat Turken om in Holtenbroek?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Holtenbroek 1 is bijna klaar btw, binnenkort slopen ze de bachlaan
Een vriend van me zei laatst iets van ¤ 300/400,-?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Hoeveel kost 't om daar te wonen, ik wil ook
400 kaal..quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Ben je ingescheven op de woningzoeker?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Tof man. Zwolle is inderdaad wel wat rustiger.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
400 kaal..
Maar het is echt goed wonen, je zit echt zo in de binnenstad, en de A28!.
Turken in Holtenbroek ken ik wel een paar, alleen meer uit Stadshagen van m'n werk.
Ik woon nog niet zo lang in Zwolle. maar het is wel beter dan in Den haag man, wel rustiger..
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
400 kaal..
Maar het is echt goed wonen, je zit echt zo in de binnenstad, en de A28!.
Turken in Holtenbroek ken ik wel een paar, alleen meer uit Stadshagen van m'n werk.
Ik woon nog niet zo lang in Zwolle. maar het is wel beter dan in Den haag man, wel rustiger..
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een vriend van me zei laatst iets van ¤ 300/400,-?
Aan de ene kant wel beter, maar soms ook niet..quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof man. Zwolle is inderdaad wel wat rustiger.
Het enige dat ik weet in die zin is dat de huren in Turkije nog harder stijgen dan die in NL.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
En als je zonder werk komt te zitten en je woont samen met iemand krijg je ook geen uitkering meer!!!!
En dan moet je weg maar waarheen?
De Randstad vermijd ik ook liever.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Wat doe ik nog in De Randstad. Dat balkon alleen al is 100 pleuro waard.
Den haag volgens mij 10 jaar wachhtijd voor fatsoenlijke woonruimte, in Zwolle heb ik maar 3 jaar gewacht! Destijds was het systeem nog met punten sparen, en nu is het 't zelfde systeem als Den Haag geworden, met wie het langst staat ingeschreven krijgt de woning.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
[..]
Wat doe ik nog in De Randstad. Dat balkon alleen al is 100 pleuro waard.
Ja, dat is inderdaad een nadeel, maar voor de rest is het hier wel beter wonen. Ja, Perzische tapijtenwinkel? Vet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel beter, maar soms ook niet..
In de Randstad ben je veel centraler, mijn oom heeft een perzische tapijtenzaak in Den Haag, en ik zou daar wel graag willen werken, alleen dan zou ik weer ergens in leidschendam moeten wonen.
Het bedrijf is gevestigd in Den Haag, maar er is ook een vestiging in Iran, waar ze heel veel voor leveren!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een nadeel, maar voor de rest is het hier wel beter wonen. Ja, Perzische tapijtenwinkel? Vet.
Aha, gruwelijk. Lopen die tapijtenwinkel nog een beetje dan? Hier in Zwolle zit er ook één, maar volgens mij hebben zulke zaken niet echt een lange levensduur?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Het bedrijf is gevestigd in Den Haag, maar er is ook een vestiging in Iran, waar ze heel veel voor leveren!.
Die zijn over het algemeen wat kleiner denk ik! :quote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, gruwelijk. Lopen die tapijtenwinkel nog een beetje dan? Hier in Zwolle zit er ook één, maar volgens mij hebben zulke zaken niet echt een lange levensduur?
Kopieren plakken jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef AryaMehr het volgende:
Je hebt wel mooi je verkoperspraatje van de site gehaald:
http://www.tehran.nl/geschiedenis.html
'Hebben ze ook een tv in Turkije'. Idioot die dit 'humor' vindt. Dat soort gasten verdienen gewoon een paar tikken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben jullie nog dat stukje in De Wereld Draait Door, specifiek TV Draait Door gezien? die Belg zit die Turk een partijtje te trollen.. eerst was het weldaarna was het genant gewoon
hopelijk komt hij eens de verkeerde Turk tegen
![]()
Het zal vannacht wel online staan...
Die worden tegenwoordig toch voornamelijk door Afghanen in Afghanistan en Pakistan gemaakt?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen wat kleiner denk ik! :
Het is een vrij groot bedrijf, wat ondanks de crisis enzo nog relatief gezien goed loopt!
hebben wij door rechtstreekse import de grootste collectie handgeknoopte Perzische tapijten van Nederland.
Iedere stad of streek heeft zijn eigen motieven en kleuren waardoor er een grote diversiteit aan Perzische tapijten bestaat.
In Iran worden alle tapijten met de grootste zorg door ons zelf verzameld, rechtstreeks vanuit de knoperijen uit alle delen van het land. Ook trekken wij de woestijn in, om bij nomaden de meest authentieke tapijten in te kopen.
Tevens betrekken wij de tapijten uit onze eigen ateliers, die speciaal met door ons geselecteerde en (natuur)geverfde wol en/of zijde geknoopt worden.
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Klopt niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die worden tegenwoordig toch voornamelijk door Afghanen in Afghanistan en Pakistan gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |