Veel vrouwen hebben een probleem met hun buik.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef xminator het volgende:
Dames moeten een kleine buikje hebben![]()
Duidelijk hier ja!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Veel vrouwen hebben een probleem met hun buik..
Ik ben een tijdje geleden begonnen met cardio- en krachttraining maar ik kan het maar niet volhouden. Weeg op dit moment 95/94 KGquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb ik ook. Ben wel sinds begin dit jaar 5 kilo afgevallen.
Nee nog niet maar bij De Rijdende Rechter was er deze week een Hindoestaan die met de balletjes van zijn hond dpeelde, dat beviel de hond immers zo goedquote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie al gelezen over het meisje dat een hond heeft gepijpt voor 20 euro en het filmpje ervan gezien?
That's why I never sitquote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Komt zeker alleen te voorschijn wanneer je zit.
Ja, en anders gewoon je eetschema aanpassen. Proberen om de 2.5 uur wat te eten en vooral zout vermijden. Als je vaak rijst eet probeer dan de witte rijst eens in te ruilen voor volkorenrijst of zilvervliesrijst. Volkorenbrood met kipfilet erop, kwark, fruit, etc. Uurtje hardlopen in de avond en moet je eens kijken hoe snel het gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ga ik binnenkort proberen, hopelijk valt het mee.
Bedankt voor je tips. Witte rijst eet ik inderdaad (veel) te vaak. Ik ga het vandaag nog aanpakkenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, en anders gewoon je eetschema aanpassen. Proberen om de 2.5 uur wat te eten en vooral zout vermijden. Als je vaak rijst eet probeer dan de witte rijst eens in te ruilen voor volkorenrijst of zilvervliesrijst. Volkorenbrood met kipfilet erop, kwark, fruit, etc. Uurtje hardlopen in de avond en moet je eens kijken hoe snel het gaat.
Tof. Laat maar weten hoe het gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:32 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bedankt voor je tips. Witte rijst eet ik inderdaad (veel) te vaak. Ik ga het vandaag nog aanpakken.
Waarom kom jij aan dan? Bij mij was het vooral omdat ik ongezond at en dronk (te veel frisdrank en snoep, en laat in de avond eten). Daarmee gestopt, overgestapt op water en eet nu regelmatig.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik ben een tijdje geleden begonnen met cardio- en krachttraining maar ik kan het maar niet volhouden. Weeg op dit moment 95/94 KG
Met jou eetschema moet je ambities hebben om bodybuilder te worden, je zult kilo's aankomen daarmee.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, en anders gewoon je eetschema aanpassen. Proberen om de 2.5 uur wat te eten en vooral zout vermijden. Als je vaak rijst eet probeer dan de witte rijst eens in te ruilen voor volkorenrijst of zilvervliesrijst. Volkorenbrood met kipfilet erop, kwark, fruit, etc. Uurtje hardlopen in de avond en moet je eens kijken hoe snel het gaat.
Wilde dat de afgelopen tijd doen, maar ik vond het of koud of was te lui na het eten.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:30 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Uurtje hardlopen in de avond en moet je eens kijken hoe snel het gaat.
Nee, tijdens het 'bulken' bij het bodybuilden gebruik je een heel andere eetschema.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Met jou eetschema moet je ambities hebben om bodybuilder te worden, je zult kilo's aankomen daarmee.
watquote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee nog niet maar bij De Rijdende Rechter was er deze week een Hindoestaan die met de balletjes van zijn hond dpeelde, dat beviel de hond immers zo goed![]()
Mensen en hun honden
20 minuten is al voldoende als je een goede intervalschema gebruikt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilde dat de afgelopen tijd doen, maar ik vond het of koud of was te lui na het eten.. Toch maar eens echt werk van maken.
Samen met Arya!quote:Op donderdag 12 april 2012 15:31 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik wil graag weer gaan fitnissen, maar in je eentje is de motivatie ver te zoeken.. Heb een sportbuddy nodig
Gewoon doorzetten man. Ik heb soms ook geen zin om hard te lopen maar na een tijdje voel je je zo fit en zo veel energievoller.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wilde dat de afgelopen tijd doen, maar ik vond het of koud of was te lui na het eten.. Toch maar eens echt werk van maken.
Omdat ik ongezond en laat in de nacht vaak nog gewoon eet. Ik ben ongeveer 1,94. Hoe jij je dat vol? Ik heb een tijd lang geprobeerd om gezond te doen, maar dan neig ik alsnog naar ongezond etenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom kom jij aan dan? Bij mij was het vooral omdat ik ongezond at en dronk (te veel frisdrank en snoep, en laat in de avond eten). Daarmee gestopt, overgestapt op water en eet nu regelmatig.
Hoe lang ben jij eigenlijk?
Iemand die in de buurt woont zou handiger zijnquote:
Iedereen is in de buurt in Nederlandquote:Op donderdag 12 april 2012 15:41 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Iemand die in de buurt woont zou handiger zijn
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Iedereen is in de buurt in Nederland
Ik bedoelde dus binnen Rotterdamquote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja ik ook, meteen 8kg kwijt, aan spierenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben al een tijdje gestopt met fitness.
Mijn probleem was vooral niet ontbijten. Ik kreeg (en soms nu nog steeds) moeilijk iets door mijn keel. Ben geen ontbijter.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Omdat ik ongezond en laat in de nacht vaak nog gewoon eet. Ik ben ongeveer 1,94. Hoe jij je dat vol? Ik heb een tijd lang geprobeerd om gezond te doen, maar dan neig ik alsnog naar ongezond eten.
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:43 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja, gaat echt hard.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja ik ook, meteen 8kg kwijt, aan spieren
Beginnetje maken is altijd moeilijk...quote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten man. Ik heb soms ook geen zin om hard te lopen maar na een tijdje voel je je zo fit en zo veel energievoller.
Ja, vaak genoeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, de boekenbon, VVV Cadeabon en elke andere bon die dezelfde werking heeft zijn echt typisch iets voor Nederlanders. Ik bedoel, hebben jullie zo'n bon ooit gekocht of cadeau gedaan?
Nooit. Ook nooit een bioscoopbon gekocht of cadeau gedaan. Dat zijn van die faalcadeaus.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, de boekenbon, VVV Cadeabon en elke andere bon die dezelfde werking heeft zijn echt typisch iets voor Nederlanders. Ik bedoel, hebben jullie zo'n bon ooit gekocht of cadeau gedaan?
Klap die bitches.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:10 schreef JaleesaJoia het volgende:
Pff ik haat bitches die hun afspraak niet nakomen waardoor ik in de problemen kom
Pics ter beoordelingquote:
Word.quote:
BMI zegt idd niks.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
Oeps. Volgens het voedingscentrum is een BMI van onder de 18 ongezond. Maar zoals Arya het al zei, ik denk niet dat het veel zegt. Ik heb een gezond BMI maar er mag echt wel wat af bij mij. :p
Wat is je lengte ? en je bf percentage.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:29 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik ben een tijdje geleden begonnen met cardio- en krachttraining maar ik kan het maar niet volhouden. Weeg op dit moment 95/94 KG
Ja, meerdere keren.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:09 schreef zarGon het volgende:
ik eet het best vaak, u mad ?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
Ik vind zilvervliesrijst echt niet te eten.
Niet zeuren, eten. Is goed voor je.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
Ik vind zilvervliesrijst echt niet te eten.
quote:
Je bent wel lang.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:39 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Omdat ik ongezond en laat in de nacht vaak nog gewoon eet. Ik ben ongeveer 1,94. Hoe jij je dat vol? Ik heb een tijd lang geprobeerd om gezond te doen, maar dan neig ik alsnog naar ongezond eten.
Geniale fipo.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:06 schreef zarGon het volgende:
[..].
.
Deed me denken aan vrouw verwennen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat, dat is echt heel weinig, ik ben 1.72 en ben zelfde gewicht met 6% lichaamsvet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |