SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moeder
Nee hoor.quote:Op donderdag 12 april 2012 07:46 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ach, iedereen heeft zo zijn sterke en zwakke punten. Jij moet nog werken aan het formuleren van goede zinnen zo te zien.
Jawel. 'Is' in plaats van 'eens'.quote:
Ze wordt al lastiggevallen op social media waar zij lid van is, dus ook het verbannen verloopt digitaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:22 schreef Ayca het volgende:
Ik heb zo een betoog over verstandelijk gehandicapten die geen kinderen mogen krijgen, zij hoort hier ook bij. Verbannen uit de maatschappij aub.
Er is niks te zien eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 10:33 schreef xminator het volgende:
Ik zit op werk, dus kijk liever nu niet
Nat geworden.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef Che_ het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)t_hond_voor_20_euro/
Studie een jaar geleden afgerond. Werk nu.quote:Op donderdag 12 april 2012 10:51 schreef xaban06 het volgende:
zG, wat doe jij eigenlijk, studie? werk?
Ne isi yapiyosunquote:Op donderdag 12 april 2012 10:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Studie een jaar geleden afgerond. Werk nu.
quote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie al gelezen over het meisje dat een hond heeft gepijpt voor 20 euro en het filmpje ervan gezien?
...quote:Op donderdag 12 april 2012 09:49 schreef zarGon het volgende:
Hebben jullie al gelezen over het meisje dat een hond heeft gepijpt voor 20 euro en het filmpje ervan gezien?
Astaghfirullahquote:Op donderdag 12 april 2012 11:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moest maashallah broeder zeggen.
Je stelt ons teleur
Wat heeft hij gedaan?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef yvonne het volgende:
Hé, het topic is opeens een stuk kleiner.
Dierenliefhebstersquote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef Che_ het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)t_hond_voor_20_euro/
Hoezo? Ga je selectief posts verwijderen?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef yvonne het volgende:
Hé, het topic is opeens een stuk kleiner.
Als er Turks wordt gepraat.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je selectief posts verwijderen?
Wat is dat nou weer voor rare opmerking?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je selectief posts verwijderen?
Bedankt.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking?
Gewoon die posts van die lapohunter eruit gehaald.
Ik ben al blij als hier geen kamervragen over komenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:43 schreef Arcadia het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/op_zn_hondjes_nsfw
Hopelijk gaat ze geen zelfmoord plegen.
Die Spikey is geband.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bedankt.
Nu de lapohunter zelf nog verbannen.
Arya, ik begrijp dat je graag zó anti-islamitisch als mogelijk bent, maar meen je dit nu vanuit de bodem van je hart of probeer je mij gewoon te raken?quote:
Hoezo zou jou dat raken? Het zou mij als allochtoon dan ook moeten raken. Zijn voorouders hebben dit land opgebouwd terwijl onze bijdrage nog gering is.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arya, ik begrijp dat je graag zó anti-islamitisch als mogelijk bent, maar meen je dit nu vanuit de bodem van je hart of probeer je mij gewoon te raken?
Jij wilt serieus een discussie beginnen over hoe Nederland is opgebouwd?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoezo zou jij dat raken? Het zou mij als allochtoon dan ook moeten raken. Zijn voorouders hebben dit land opgebouwd terwijl onze bijdrage nog gering is.
Zo te zien wil jij die discussie aangaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij wilt serieus een discussie beginnen over hoe Nederland is opgebouwd?
Geef ik daar enige aanleiding voor dan? Jij hebt wellicht de meest ignorante statement gemaakt die ik de afgelopen tijd heb gezien.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zo te zien wil jij die discussie aangaan.
Dat mag jij vinden. Ik vind het redelijk hout slaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef Arcadia het volgende:
Geef ik daar enige aanleiding voor dan? Jij hebt wellicht de meest ignorante statement gemaakt die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Aha en die Javanen, Indonesiërs, Surinamers, Antilianen, is het land net zoveel van hen als van "etnisch zuivere Nederlanders" meneer Aryan?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het redelijk hout slaan.
Die kennen een geheel andere geschiedenis m.b.t. Nederland.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Arcadia het volgende:
Aha en die Javanen, Indonesiërs, Surinamers, Antilianen, is het land net zoveel van hen als van "etnisch zuivere Nederlanders" meneer Aryan?
En ik ga het gesprek hier al eindigen - ik heb hier 1 antwoord op: yajhalu.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die kennen een geheel andere geschiedenis m.b.t. Nederland.
Je weet dat ik gelijk heb. Daarom probeer je je ook zo krampachtig te verdedigen tegenover dit soort statements.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En ik ga het gesprek hier al eindigen - ik heb hier 1 antwoord op: yajhalu.
Geen.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Goed zo. Welk eetschema gebruik je?
2.27% als ik het goed heb. :pquote:
Ja, noem eens wat dingen die je eet dan? In hoeveel dagen/weken ben je 1.5 kg afgevallen?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen.Ik eet gewoon regelmatig en minder rotzooi.
Drie weken. Gaat niet super snel ofzo maar dat maakt mij niet uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:06 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, noem eens wat dingen die je eet dan? In hoeveel dagen/weken ben je 1.5 kg afgevallen?
Je bent 1,68 meter lang en om en nabij de 55 kilogram. (Toch?)quote:
Ziet er goed uit. Alleen had je wel ietsjes meer kunnen afvallen in 3 weken. Sport je ernaast?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Drie weken. Gaat niet super snel ofzo maar dat maakt mij niet uit.
En ik eet eigenlijk van alles. Gisteren heb ik gegeten:
Ontbijt & lunch
- Twee tomaten
- Halve komkommer
- Een appel
- 1 Simit
- 1 Boterham
Avondeten
- Stukje kip (ongeveer 80 gram)
- Rijst (wit, 65 gram)
- Broccoli
- Halve paprika
- Kruiden etc.
En twee zakjes gevriesdroogd fruit.
Nee, dat klopt niet. Ik weeg/woog 66 kg maar hoop 55 kg te worden. En mijn lengte is 1.67.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent 1,68 meter lang en om en nabij de 55 kilogram. (Toch?)
Je zit dan op een gezond gewicht, met of zonder die 1,5 kilo.
Maar goed, ik relativeer alles weer dood.. Laat ik opnieuw beginnen: Hurray!
.
Waarom moet het allemaal meer en beter en is rustig niet goed (genoeg)?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen had je wel ietsjes meer kunnen afvallen in 3 weken.
Nope, helemaal niet. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom het zo langzaam gaat.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Alleen had je wel ietsjes meer kunnen afvallen in 3 weken. Sport je ernaast?
Jij kan echt niet rekenen hé.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je bent 1,68 meter lang en om en nabij de 55 kilogram. (Toch?)
Je zit dan op een gezond gewicht, met of zonder die 1,5 kilo.
Maar goed, ik relativeer alles weer dood.. Laat ik opnieuw beginnen: Hurray!
.
Ja, gewoon elke dag proberen 1 uurtje hard te lopen. Op ongeveer 70% van je maximale hartslag. Dan moet het wel goed komen en val je zo ongeveer een kilo per week af.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, helemaal niet. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom het zo langzaam gaat.
Oh, dan heb ik een foute berekening gemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Ik weeg/woog 66 kg maar hoop 55 kg te worden.
Was vroeger 1,68.quote:En mijn lengte is 1.67.
Ben je serieus? Niet goed gekeken zeker?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij oogt al veel te dun. Kom wat KG aan.
Jij hebt een BMI van 21. Als je afvalt kom je onder de 20, wat ongezond is. Weet je zeker dat je wilt afvallen?quote:
Was best donker, maar 1,74 + 64kg is al goed.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:18 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ben je serieus? Niet goed gekeken zeker?
2.7 gebruikt in plaats van 2.27. Sorry hoor.quote:
Samsun-kilo.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik een foute berekening gemaakt.. Je komt dan trouwens overeen met Julis, zij weegt ook Samsun-kilo (55).
Echt?quote:Was vroeger 1,68..
Voordat ik zwanger was woog ik 56, daar wil ik weer heenquote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt een BMI van 21. Als je afvalt kom je onder de 20, wat ongezond is. Weet je zeker dat je wilt afvallen?
Kan niet, fatale fout.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
2.7 gebruikt in plaats van 2.27. Sorry hoor.
Onder de 20 is niet meteen ongezond hoor. Volgens mij valt 'gezond' tussen de 18,5 en 25.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt een BMI van 21. Als je afvalt kom je onder de 20, wat ongezond is. Weet je zeker dat je wilt afvallen?
I know,quote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Cuuuuuuuuuuusssssssssssss, vetklep!
Oeps. Volgens het voedingscentrum is een BMI van onder de 18 ongezond. Maar zoals Arya het al zei, ik denk niet dat het veel zegt. Ik heb een gezond BMI maar er mag echt wel wat af bij mij. :pquote:Op donderdag 12 april 2012 15:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onder de 20 is niet meteen ongezond hoor. Volgens mij valt 'gezond' tussen de 18,5 en 25.
Same herequote:Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oeps. Volgens het voedingscentrum is een BMI van onder de 18 ongezond. Maar zoals Arya het al zei, ik denk niet dat het veel zegt. Ik heb een gezond BMI maar er mag echt wel wat af bij mij. :p
Net zo lang als jij, 1,68 m.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Samsun-kilo.Hoe lang is Julis?
Jep. O.a.:quote:[..]
Echt?![]()
Het ligt eraan hoor. De ene keer ben ik 1.66, dan 1.67 en dan weer 1.68. Het ligt er maar net aan wie mij meet.Dus daarom ga ik maar voor de 1.67.
quote:
Ik doe wel wat krachttraining maar niet dat ik gespierd ben. Ben wel lang dus je ziet mijn buikje gelukkig nietquote:
Nogmaals, serieus?quote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef xminator het volgende:
Dames moeten een kleine buikje hebben![]()
Ga ik binnenkort proberen, hopelijk valt het meequote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet kijken naar BMI. Gewoon een driepuntsmeting doen met een huidplooimeter.
Ik ben niet dunquote:Op donderdag 12 april 2012 15:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Een klein buikje, staat leuk!
Zo helemaal dun is
Komt zeker alleen te voorschijn wanneer je zit.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ik doe wel wat krachttraining maar niet dat ik gespierd ben. Ben wel lang dus je ziet mijn buikje gelukkig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |