ik ken een Turks meisje dat nog langer is.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij welmaar niet voor de Turkjes hier
Kleintjesquote:Op zondag 24 januari 2010 21:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij welmaar niet voor de Turkjes hier
Ja ik zeg ook niet dat ik lang benquote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ken een Turks meisje dat nog langer is.
ik voer het beleid van betaald parkeren uit in de wijken/straten waar er betaald parkeren is, ik controleer of iedereen een ticket of een vergunning heeft, anders maak ik een prent, van 51 euroquote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja is wel handig als je je auto kunt parkeren inderdaad.
Maar wat doe jij dan precies?
Cool.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik voer het beleid van betaald parkeren uit in de wijken/straten waar er betaald parkeren is, ik controleer of iedereen een ticket of een vergunning heeft, anders maak ik een prent, van 51 euro![]()
ik kan alleen nog niet juridisch handhaven, foutparkeerders zeg maar, zoals stoep, dubbel, stop/parkeerverboden, gevaarlijk hinderlijk, daarvoor moet ik een nog een opleiding volgen, maar daar wacht ik dus nog op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar omdat je zei dat het klein is voor de Turken ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik zeg ook niet dat ik lang benwie weet groei ik nog
Ja de turken hierquote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar omdat je zei dat het klein is voor de Turken ofzo
Vertel dat maar eens op een feestjequote:Op zondag 24 januari 2010 21:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik voer het beleid van betaald parkeren uit in de wijken/straten waar er betaald parkeren is, ik controleer of iedereen een ticket of een vergunning heeft, anders maak ik een prent, van 51 euro![]()
ik kan alleen nog niet juridisch handhaven, foutparkeerders zeg maar, zoals stoep, dubbel, stop/parkeerverboden, gevaarlijk hinderlijk, daarvoor moet ik een nog een opleiding volgen, maar daar wacht ik dus nog op
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
Ik heb eigenlijk meer wat met kleinere meisjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn vingers zijn meestal wel redelijk groot vergeleken met m'n veel langere vriendinnen..quote:Op zondag 24 januari 2010 21:51 schreef IHVK het volgende:
Vrouwen zijn kort en hebben kleine handen.
Ik heb eigenlijk meer wat met kleinere meisjesHoe klein?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eigenlijk meer wat met kleinere meisjesvies ventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ken wel een 1.52-er voor je
Ik ben een pure Turk.
1.60m is wel echt de ondergrens, maar zo ergens tussen de 1.65-1.73 ofzo? Geen idee qua lengte verder hoor, ik denk ditquote:
ze is turksquote:
Ik heb niks met puntmutsen en baardenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
vies ventje![]()
ik ken wel een 1.52-er voor je
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
1.60m is wel echt de ondergrens, maar zo ergens tussen de 1.65-1.73 ofzo? Geen idee qua lengte verder hoor, ik denk dit
Ik ben 1.68. Trouwen?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
1.60m is wel echt de ondergrens, maar zo ergens tussen de 1.65-1.73 ofzo? Geen idee qua lengte verder hoor, ik denk dit
Oke dan is het goedquote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aah ik vind het wel zieligquote:Op zondag 24 januari 2010 21:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ze is turksschoolarts zei: dat worden later hoge hakken he en ze loopt nu idd iedere dag op hakken.
Dat is zo nasty he. Het zijn altjid van die lui die lelijk zijn, dan naar Thailand gaan en daar eindelijk aandacht krijgen van zo'n klein meisje die dan hiernaartoe komt en uiteindelijk zo'n dikkertje wordtquote:Op zondag 24 januari 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke dan is het goedmeestal zie je van die kleine thaise vrouwen en lange nederlandse mannen dat ziet er niet uit
Idd dat bedoelde ikquote:Op zondag 24 januari 2010 22:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is zo nasty he. Het zijn altjid van die lui die lelijk zijn, dan naar Thailand gaan en daar eindelijk aandacht krijgen van zo'n klein meisje die dan hiernaartoe komt en uiteindelijk zo'n dikkertje wordt
Laat maar dan.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sweet![]()
En nu pics in US S&W![]()
Of over de PM
Hij had al een relatie met M18? Nu voel ik me geplayed.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:01 schreef Ayca het volgende:
Ik vind Borte wel beter bij Rookert passen dan M18![]()
Ik heb zo'n buurmanquote:Op zondag 24 januari 2010 22:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Van die bleke lange lummels die fockie fockie deden daar
Mocro18 past beter bij mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gatverdammequote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb zo'n buurmandie vrouwen komen ook alleen voor geld natuurlijk
Nooit!quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hij had al een relatie met M18? Nu voel ik me geplayed.
quote:Op zondag 24 januari 2010 22:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Mocro18 past beter bij mij![]()
![]()
Ga weg! Draai je om, kom nooit meer terug.![]()
Er is een plekje voor jou gereserveerd in mijn hartquote:Op zondag 24 januari 2010 22:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ga weg! Draai je om, kom nooit meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |