Ik ben wel getint, maar licht. Ik bedoelde dat zoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja dat bedoel ikdat zie ik als licht.
gek.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Whehe, ik moet hier nu aan broodsoorten denkenDit gaat echt te ver
Nee, maar snap wat je bedoelt
Of niet, dan lig je weer alleen in bed in het donker te staren en dan zie je al je gedachten daar zweven, waaronder zijn smoelquote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef maartjeh het volgende:
[..]
i
have
to
ARGH![]()
Ik ga maar gewoon slapen.
En dan kan het nogsteeds..quote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.gillettevenus.com/en_US/satin_care/
ja ik snap je denk ik wel, maar mijn beeld van jou was dus gwn dat je licht bent, dus niet echt zwart haar ofzo, maar meer donkerbruin en dan weer niet zo'n soort bruin dat lastig te onderscheiden is van zwart, maar echt bruin.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik ben wel getint, maar licht. Ik bedoelde dat zo. Mja, ik weet eigenlijk niet hoe ik dat moet uitleggen
Verschil is heel makkelijk te zien, maar ik moet zeggen dat ik het ook nooit goed zag voor ik hem kende hoor. Maar nu herken ik die blik uit duizenden.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Aaah.Ik praat er wel eens over met vrienden als we een hele lichte Turk zien. Je ziet gewoon te makkelijk het verschil, maar het is lastig om die manier van kijken uit te leggen aan mensen die niet veel Turken kennen, maar jij snapt het zo te zien wel.
nee want als ik slaap denk ik niet na.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Of niet, dan lig je weer alleen in bed in het donker te staren en dan zie je al je gedachten daar zweven, waaronder zijn smoel
de bewoners van wijken waar betaaldparkeren wordt ingevoerd zijn meestal hartstikke blij met ons, omdat ze van de een op de andere dag opeens veel meer ruimte hebben in de straat om hun auto kwijt te rakenquote:
Haalt ie zo'n Turk achter de toonbank vandaan die een paar zinnen kan spreken:quote:Op zondag 24 januari 2010 21:36 schreef IHVK het volgende:
Turks bruin, klinkt inderdaad als iets wat je tegen de bakker zegt.
Mag ik 1 turks bruin, alsjeblieft?
Oh zoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja ik snap je denk ik wel, maar mijn beeld van jou was dus gwn dat je licht bent, dus niet echt zwart haar ofzo, maar meer donkerbruin en dan weer niet zo'n soort bruin dat lastig te onderscheiden is van zwart, maar echt bruin.
Ja is wel handig als je je auto kunt parkeren inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef Slayage het volgende:
[..]
de bewoners van wijken waar betaaldparkeren wordt ingevoerd zijn meestal hartstikke blij met ons, omdat ze van de een op de andere dag opeens veel meer ruimte hebben in de straat om hun auto kwijt te raken
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haalt ie zo'n Turk achter de toonbank vandaan die een paar zinnen kan spreken:
"alles erop?"
"knoflooksaus?"
"sambalsaus?"
"meenemen of hier op eten?"
"Kutgriek"
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haalt ie zo'n Turk achter de toonbank vandaan die een paar zinnen kan spreken:
"alles erop?"
"knoflooksaus?"
"sambalsaus?"
"meenemen of hier op eten?"
"Kutgriek"
hoe ziet die er uit?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij lijkt Julis op mijn buurmeisje
Zoals jij beschreefquote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
hoe ziet die er uit?
ik heb ook een beeld van jou in mn hoofd
Hoe oud?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:40 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij lijkt Julis op mijn buurmeisje
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Great Minds Think Alike, omdat we precies hetzelfde posten.
GMTAquote:
donkerbruin haar, niet echt volle/dikke wenkbrauwen, haar tot over schouders, lang, maat 36quote:Op zondag 24 januari 2010 21:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zoals jij beschreef![]()
En hoe zie ik eruit
Ik denk niet dat ze heel lang is, gewoon gemiddeld of iets daaronderquote:Op zondag 24 januari 2010 21:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
donkerbruin haar, niet echt volle/dikke wenkbrauwen, haar tot over schouders, lang, maat 36
ik denk rond de 170cmquote:Op zondag 24 januari 2010 21:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze heel lang is, gewoon gemiddeld of iets daaronder
ongeveer wel jaquote:Op zondag 24 januari 2010 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maar klopt de rest van mn beeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |