quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:17 schreef Julis het volgende:
Ik heb foto van RookertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar heb donkerblond/bruin haar, lichtblauwe ogen, 3x zo brede schouders en een brilGa trouwens lenzen nemen, ben hem nu wel zat
![]()
Lichtblauwe ogen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:21 schreef Rookert het volgende:
TT
[..]
![]()
Maar heb donkerblond/bruin haar, lichtblauwe ogen, 3x zo brede schouders en een brilGa trouwens lenzen nemen, ben hem nu wel zat
Ik heb ook een brilquote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
NEEEEEEEEE CHECK DIE NERD, HIJ HEEFT EEN BRIL!!!!!!
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
NEEEEEEEEE CHECK DIE NERD, HIJ HEEFT EEN BRIL!!!!!!
ben je ook "licht", vergeleken met hoe bijvoorbeeld Nederlanders Turken zien? (geen zwart haar blabla)? Dan klopt m'n beeld van jou.quote:
" i really don't give a shit", niet alles zo serieus nemen!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
I really don't give a shit, maar met zeilen enzo is het toch wel kut omdat ie echt weg is al is in het water flikkert
Nope, ik ben juist 'donker'quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben je ook "licht", vergeleken met hoe bijvoorbeeld Nederlanders Turken zien? (geen zwart haar blabla)? Dan klopt m'n beeld van jou.
volgens mijn moeder zijn turken niet blank.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ben je ook "licht", vergeleken met hoe bijvoorbeeld Nederlanders Turken zien? (geen zwart haar blabla)? Dan klopt m'n beeld van jou.
Eh.. Qua huid of haar?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet blanke Turken niet nee.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef maartjeh het volgende:
[..]
volgens mijn moeder zijn turken niet blank.
ja dat bedoel ikquote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Nope, ik ben juist 'donker'. (licht huid, donkerbruin haar)
Praten over genetica en volksverhuizingen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon alles.. haar, huid, ogen. Ik denk dat als mijn huid licht is, er toch wel anders uitziet dan jouw manier van lichte huid. M'n ogen/haar ook veel donkerder.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eh.. Qua huid of haar?Ik word best snel bruin, ben nooit bleek ofzo
Wat ik bedoel is dus dat niet alle Turken er hetzelfde uitzien. Er zijn Turken die eruit zien als halve negers maar ook genoeg die je niet zou kunnen onderscheiden van een Nederlander.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:29 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ja maar KOM OP het is niet alsof turken negers zijn.
bitch waarom ga je offlinequote:
Maar er is vaak wel weer zoiets dat je veel "lichte" Turken wel kunt onderscheiden van Nederlanders. Gewoon manier van kijken.. blik, niet uit te leggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dus dat niet alle Turken er hetzelfde uitzien. Er zijn Turken die eruit zien als halve negers maar ook genoeg die je niet zou kunnen onderscheiden van een Nederlander.
Tja, donkerblond/bruin haar dus, donkerbruine wernkbrauwen, lichtblauwgrijze ogen en dan normale huidskleur met neiging naar iets bruiner, maar niet echt opvallend ofzoquote:Op zondag 24 januari 2010 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gewoon alles.. haar, huid, ogen. Ik denk dat als mijn huid licht is, er toch wel anders uitziet dan jouw manier van lichte huid. M'n ogen/haar ook veel donkerder.
Ja okay dat is wel zo. Maar volgens mij zijn de meesten gewoon bijna net zo blank als Nederlanders. Mijn moeder kent niet veel Turken buiten mijn ex, en mijn ex is net zo poepiewit als dat ik ben.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dus dat niet alle Turken er hetzelfde uitzien. Er zijn Turken die eruit zien als halve negers maar ook genoeg die je niet zou kunnen onderscheiden van een Nederlander.
ja, maar dat bedoel ik, Nederlands bruin is toch anders donker dan Turks bruin.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Tja, donkerblond/bruin haar dus, donkerbruine wernkbrauwen, lichtblauwgrijze ogen en dan normale huidskleur met neiging naar iets bruiner, maar niet echt opvallend ofzo
Turken zien vaak het verschil tussen een blanke Turk en een blanke Nederlander wel ja, maar Nederlanders niet. ;Pquote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar er is vaak wel weer zoiets dat je veel "lichte" Turken wel kunt onderscheiden van Nederlanders. Gewoon manier van kijken.. blik, niet uit te leggen.
Ik weet wat je bedoeld. Kan dat onderscheid maar al te goed maken. Die blik had m'n ex ook heel duidelijk, al zie je aan hem wel heel goed dat hij Turks is. Maar die blik vond ik juist zo leuk aan hem vanaf dag één.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar er is vaak wel weer zoiets dat je veel "lichte" Turken wel kunt onderscheiden van Nederlanders. Gewoon manier van kijken.. blik, niet uit te leggen.
Vergeet die blikquote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Kan dat onderscheid maar al te goed maken. Die blik had m'n ex ook heel duidelijk, al zie je aan hem wel heel goed dat hij Turks is. Maar die blik vond ik juist zo leuk aan hem vanaf dag één.
Hahaha moeders.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja okay dat is wel zo. Maar volgens mij zijn de meesten gewoon bijna net zo blank als Nederlanders. Mijn moeder kent niet veel Turken buiten mijn ex, en mijn ex is net zo poepiewit als dat ik ben.
Aaah.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoeld. Kan dat onderscheid maar al te goed maken. Die blik had m'n ex ook heel duidelijk, al zie je aan hem wel heel goed dat hij Turks is. Maar die blik vond ik juist zo leuk aan hem vanaf dag één.
Whehe, ik moet hier nu aan broodsoorten denkenquote:Op zondag 24 januari 2010 21:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja, maar dat bedoel ik, Nederlands bruin is toch anders donker dan Turks bruin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |