Dierenliefhebstersquote:Op donderdag 12 april 2012 10:31 schreef Che_ het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)t_hond_voor_20_euro/
Hoezo? Ga je selectief posts verwijderen?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:03 schreef yvonne het volgende:
Hé, het topic is opeens een stuk kleiner.
Als er Turks wordt gepraat.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je selectief posts verwijderen?
Wat is dat nou weer voor rare opmerking?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Hoezo? Ga je selectief posts verwijderen?
Bedankt.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking?
Gewoon die posts van die lapohunter eruit gehaald.
Ik ben al blij als hier geen kamervragen over komenquote:Op donderdag 12 april 2012 12:43 schreef Arcadia het volgende:
http://www.skoften.net/index/gallery/op_zn_hondjes_nsfw
Hopelijk gaat ze geen zelfmoord plegen.
Die Spikey is geband.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Bedankt.
Nu de lapohunter zelf nog verbannen.
Arya, ik begrijp dat je graag zó anti-islamitisch als mogelijk bent, maar meen je dit nu vanuit de bodem van je hart of probeer je mij gewoon te raken?quote:
Hoezo zou jou dat raken? Het zou mij als allochtoon dan ook moeten raken. Zijn voorouders hebben dit land opgebouwd terwijl onze bijdrage nog gering is.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:05 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arya, ik begrijp dat je graag zó anti-islamitisch als mogelijk bent, maar meen je dit nu vanuit de bodem van je hart of probeer je mij gewoon te raken?
Jij wilt serieus een discussie beginnen over hoe Nederland is opgebouwd?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hoezo zou jij dat raken? Het zou mij als allochtoon dan ook moeten raken. Zijn voorouders hebben dit land opgebouwd terwijl onze bijdrage nog gering is.
Zo te zien wil jij die discussie aangaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij wilt serieus een discussie beginnen over hoe Nederland is opgebouwd?
Geef ik daar enige aanleiding voor dan? Jij hebt wellicht de meest ignorante statement gemaakt die ik de afgelopen tijd heb gezien.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zo te zien wil jij die discussie aangaan.
Dat mag jij vinden. Ik vind het redelijk hout slaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:12 schreef Arcadia het volgende:
Geef ik daar enige aanleiding voor dan? Jij hebt wellicht de meest ignorante statement gemaakt die ik de afgelopen tijd heb gezien.
Aha en die Javanen, Indonesiërs, Surinamers, Antilianen, is het land net zoveel van hen als van "etnisch zuivere Nederlanders" meneer Aryan?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden. Ik vind het redelijk hout slaan.
Die kennen een geheel andere geschiedenis m.b.t. Nederland.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:15 schreef Arcadia het volgende:
Aha en die Javanen, Indonesiërs, Surinamers, Antilianen, is het land net zoveel van hen als van "etnisch zuivere Nederlanders" meneer Aryan?
En ik ga het gesprek hier al eindigen - ik heb hier 1 antwoord op: yajhalu.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die kennen een geheel andere geschiedenis m.b.t. Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |