quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan nu heel boos worden, maar dat doe ik niet vind je alleen lachen.
En je gelooft me niet, en er zullen vast wel meer zijn, maar ik kan me er druk om gaan maken, en ik geef je zo in dm wel mijn telefoonnummer, dan kunnen we het na 22:00 even in real erover praten, tenminste, als je wilt.
quote:
kanunquote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Mijn favoriete instrumenten zijn echt de 'ney', 'sehtar' en 'tombak'.
Omdat iets posten op internet heel gemakkelijk is. en aan de telefoon kan je toch beter opmaken of iemand liegt, ik geef je nu mijn nummer, alleen niet mee fokken, want het is een abbo,.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gulmez, ik heb een grote vraag aan jou. Waarom, waarom in hemelsnaam.
Arkadasim, dat bedoel ik niet. Wat is het nut om dit te bewijzen aan een stel mensen op internet? Wat is het nut ervan om dit totaal in detail uit de doeken te doen? Emotionele steun?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Omdat iets posten op internet heel gemakkelijk is. en aan de telefoon kan je toch beter opmaken of iemand liegt, ik geef je nu mijn nummer, alleen niet mee fokken, want het is een abbo,.
Omdat ik het aan niemand heb verteld buiten een forum om.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim, dat bedoel ik niet. Wat is het nut om dit te bewijzen aan een stel mensen op internet? Wat is het nut ervan om dit totaal in detail uit de doeken te doen? Emotionele steun?
is goed wat jij wiltquote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef EL_Presidente het volgende:
he Gulmez haal die turkse vlag uit je avatar..
je maakt ons alleen maar belachelijk
waarom ben ik een schande in jou ogen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
neem een andere avatar.. je bent de vlag te schande..
Het is maar dat jij zo'n voorbeeldige Turk bent he.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef EL_Presidente het volgende:
he Gulmez haal die turkse vlag uit je avatar..
je maakt ons alleen maar belachelijk
Watskebeurt?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Als het echt is vind ik het ontzettend lullig en kut voor je dat iemand waar je (veel?) van hield een hele andere persoon bleek te zijn dan dat jij dacht. Maar juist door alles wat er omheen speelt is het gewoon moeilijk te geloven dat, ervan uitgaande dat het echt is, je zoiets zou flikken
Hoe jij het brengt, dat waardeer ik echt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Als het echt is vind ik het ontzettend lullig en kut voor je dat iemand waar je (veel?) van hield een hele andere persoon bleek te zijn dan dat jij dacht. Maar juist door alles wat er omheen speelt is het gewoon moeilijk te geloven dat, ervan uitgaande dat het echt is, je zoiets zou flikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |