Echt hè. Bu ne aq abi lan.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
Met die kabinet als het zo door gaat gaat heel Nederland naar turkije, omdat de sociale zekerheid daar straks nog hoger gaat liggen als hier.
elk jaar stijgt de huur, en steeds meer sociale zekerheid verdwijnt, alles word duurder ziektekosten etc
En als je zonder werk komt te zitten en je woont samen met iemand krijg je ook geen uitkering meer!!!!
En dan moet je weg maar waarheen?
Daarom pensioenleeftijd verhogen, woningmarkt hervormen en studiebeurs verhogen.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
Met die kabinet als het zo door gaat gaat heel Nederland naar turkije, omdat de sociale zekerheid daar straks nog hoger gaat liggen als hier.
elk jaar stijgt de huur, en steeds meer sociale zekerheid verdwijnt, alles word duurder ziektekosten etc
En wat zei jullie moeder?quote:Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef Ayca het volgende:
Broertje: 'is pagga slaan haram?'altijd leuke gesprekken hier na het eten
Sowieso iets aan de woningmarkt gaan doen,.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daarom pensioenleeftijd verhogen, woningmarkt hervormen en studiebeurs verhogen.
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef EL_Presidente het volgende:
ik ga naar Oekranië, lekker hoeren ballen..
slechtquote:Op donderdag 12 april 2012 19:47 schreef EL_Presidente het volgende:
Gulmez hoe gaat het met je gangbangvriendin
Duitsland is inderdaad goedkoper. Hoe sta je tegenover de hypotheekaftrek?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:45 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Sowieso iets aan de woningmarkt gaan doen,.
Je word langzamerhand gedwongen met modaal om te kopen, alleen de koopwoningen zijn ook onbetaalbaar, daar moet echt iets aan veranderen, ik ben zelfs geneigd om net over de grens in stadje Nordhorn te gaan wonen, daar kan je nog voor 90.000 een leuk rijtjeswoning vinden!
En Duitsland is sowieso ook goedkoper, met wegenbelasting en geen bpm!
Uh.. Geloof me op mijn woorden. het is geen grap, echt niet..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je loopt al 2 topics vol te trollen met je zogenaamde vriendin..
cut the crap a. koyum wie hou je hier voor de gek..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef Gulmez het volgende:
Af en toe als ik bij me niffa ben kijk ik nog op dr facebook aangezien ik geblokt ben al een hele tijd, en hij heeft haar nog als vriend.
Alleen ze is bijna niet meer actief op facebook sinds het uit is, dus daar zie ik ook niet veel aan..
Bu adam biliyorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
cut the crap a. koyum wie hou je hier voor de gek..
Denk je dat je interessant over komt?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
cut the crap a. koyum wie hou je hier voor de gek..
In iedergeval is het bizar dat mensen die voor een miljoen een huis kopen voor dat in aanmerking kunnen komen..quote:Op donderdag 12 april 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Duitsland is inderdaad goedkoper. Hoe sta je tegenover de hypotheekaftrek?
Heb je de Nederlandse staat al aangeklaagd?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Denk je dat je interessant over komt?
En die ophef eromheen slaat nergens op, iedereen blaast het op maar de feiten zijn dat ze zo'n fantasie had, en ze die wou uitvoeren, en ik het naar haar ouders heb verstuurd.
Voor wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
Heb je de Nederlandse staat al aangeklaagd?
quote:
Voor dat. Als een boerka verplicht was, was dit natuurlijk nooit gebeurd.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:46 schreef Gulmez het volgende:
Door de vrijheid hier in Nederland gebeurd er wel dit soort dingen met jullie dochters..
Gangbang advertentie naar haar ouders verstuurd, enorm spijt.
Tenminste nog iemand die de moraal in de samenleving in de gaten houdt.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
Meisjes van 18 die al zo'n bizarre beeld hebben van seks..
Ik ben alleen tegen dat extreme, meer niet.
Ik kan nu heel boos worden, maar dat doe ik niet vind je alleen lachen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Het is dat ik je verhaal niet geloof, anders is het natuurlijk verschrikkelijk als zoiets je overkomt. Maar ja, gelukkig is het fake dus het maakt niet uit
Gulmez, ik heb een grote vraag aan jou. Waarom, waarom in hemelsnaam.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan nu heel boos worden, maar dat doe ik niet vind je alleen lachen.
En je gelooft me niet, en er zullen vast wel meer zijn, maar ik kan me er druk om gaan maken, en ik geef je zo in dm wel mijn telefoonnummer, dan kunnen we het na 22:00 even in real erover praten, tenminste, als je wilt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:12 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik kan nu heel boos worden, maar dat doe ik niet vind je alleen lachen.
En je gelooft me niet, en er zullen vast wel meer zijn, maar ik kan me er druk om gaan maken, en ik geef je zo in dm wel mijn telefoonnummer, dan kunnen we het na 22:00 even in real erover praten, tenminste, als je wilt.
quote:
kanunquote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nooit van gehoord? Mijn favoriete instrumenten zijn echt de 'ney', 'sehtar' en 'tombak'.
Omdat iets posten op internet heel gemakkelijk is. en aan de telefoon kan je toch beter opmaken of iemand liegt, ik geef je nu mijn nummer, alleen niet mee fokken, want het is een abbo,.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Gulmez, ik heb een grote vraag aan jou. Waarom, waarom in hemelsnaam.
Arkadasim, dat bedoel ik niet. Wat is het nut om dit te bewijzen aan een stel mensen op internet? Wat is het nut ervan om dit totaal in detail uit de doeken te doen? Emotionele steun?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Omdat iets posten op internet heel gemakkelijk is. en aan de telefoon kan je toch beter opmaken of iemand liegt, ik geef je nu mijn nummer, alleen niet mee fokken, want het is een abbo,.
Omdat ik het aan niemand heb verteld buiten een forum om.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Arkadasim, dat bedoel ik niet. Wat is het nut om dit te bewijzen aan een stel mensen op internet? Wat is het nut ervan om dit totaal in detail uit de doeken te doen? Emotionele steun?
is goed wat jij wiltquote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef EL_Presidente het volgende:
he Gulmez haal die turkse vlag uit je avatar..
je maakt ons alleen maar belachelijk
waarom ben ik een schande in jou ogen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
neem een andere avatar.. je bent de vlag te schande..
Het is maar dat jij zo'n voorbeeldige Turk bent he.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef EL_Presidente het volgende:
he Gulmez haal die turkse vlag uit je avatar..
je maakt ons alleen maar belachelijk
Watskebeurt?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Als het echt is vind ik het ontzettend lullig en kut voor je dat iemand waar je (veel?) van hield een hele andere persoon bleek te zijn dan dat jij dacht. Maar juist door alles wat er omheen speelt is het gewoon moeilijk te geloven dat, ervan uitgaande dat het echt is, je zoiets zou flikken
Hoe jij het brengt, dat waardeer ik echt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Als het echt is vind ik het ontzettend lullig en kut voor je dat iemand waar je (veel?) van hield een hele andere persoon bleek te zijn dan dat jij dacht. Maar juist door alles wat er omheen speelt is het gewoon moeilijk te geloven dat, ervan uitgaande dat het echt is, je zoiets zou flikken
Ik?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef Turquaz52 het volgende:
Nietlacher, ga terug na je eigen topic met je indianen verhalen..
hahahaha laat je ware gezicht maar zien snotaap..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Gulmez het volgende:
Bel me dan op tyfes kk lijer als je me niet geloofd
je hebt mijn nummer dus ga niet dom doen hier
Meesterpsycholoog. Heb je nog een derde hokje om mensen in te categoriseren?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hahahaha laat je ware gezicht maar zien snotaap..
net was je heel naief onschuldig..
Ik wil normaal communiceren, maar als je me steeds niet serieus neemt, dan word het een beetje lastig nietwaar?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hahahaha laat je ware gezicht maar zien snotaap..
net was je heel naief onschuldig..
je zit nog in de pubertijd, jij kan het ook niet helpen jongen met al je waanideeen..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik wil normaal communiceren, maar als je me steeds niet serieus neemt, dan word het een beetje lastig nietwaar?
Obrechtsstraat 104 Zwolle kom maar maar als je niet geloofd, maar dat durf je toch niet pussy je duurft niet eens te bellen, bel mij dan?? Bel dan? als je me niet geloofd kankerbalhaarquote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je zit nog in de pubertijd, jij kan het ook niet helpen jongen met al je waanideeen..
Daar ben ik allang uit, bel dan? dan weet je het, wat kan je verliezen niks toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je zit nog in de pubertijd, jij kan het ook niet helpen jongen met al je waanideeen..
je reet jeukt volgens mij..quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Obrechtsstraat 104 Zwolle kom maar maar als je niet geloofd, maar dat durf je toch niet pussy je duurft niet eens te bellen, bel mij dan?? Bel dan? als je me niet geloofd kankerbalhaar
Waanideen, denk je dat je nu stoer bent? je bent niks, je durft niet eens te bellen man.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Jij woont in Zwolle? Boven de Hanekamp in The Bronx?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Obrechtsstraat 104 Zwolle kom maar maar als je niet geloofd, maar dat durf je toch niet pussy je duurft niet eens te bellen, bel mij dan?? Bel dan? als je me niet geloofd kankerbalhaar
jaquote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij woont in Zwolle? Boven de Hanekamp in The Bronx?
de waarheid is dat jij een onzeker puber bent die zichzelf moet bewijzen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Waanideen, denk je dat je nu stoer bent? je bent niks, je durft niet eens te bellen man.
Je wilt niet eens de waarheid weten
Tof, hoe oud ben je dan?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Gulmez het volgende:
Den Haag geboren, daarna naar Zoetermeer verhuist en nu woon ik in Zwolle.
De waarheid is, dat ik je alle manieren geef, om te bewijzen dat ik niet lieg, maar je die niet aan wilt pakken, misschien omdat je er achter komt dat het geen leugen is, en jij al die tijd er naast zit?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
de waarheid is dat jij een onzeker puber bent die zichzelf moet bewijzen.
Ga je nog met wat Turken om in Holtenbroek?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Holtenbroek 1 is bijna klaar btw, binnenkort slopen ze de bachlaan
Een vriend van me zei laatst iets van ¤ 300/400,-?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Hoeveel kost 't om daar te wonen, ik wil ook
400 kaal..quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Ben je ingescheven op de woningzoeker?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Tof man. Zwolle is inderdaad wel wat rustiger.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
400 kaal..
Maar het is echt goed wonen, je zit echt zo in de binnenstad, en de A28!.
Turken in Holtenbroek ken ik wel een paar, alleen meer uit Stadshagen van m'n werk.
Ik woon nog niet zo lang in Zwolle. maar het is wel beter dan in Den haag man, wel rustiger..
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
400 kaal..
Maar het is echt goed wonen, je zit echt zo in de binnenstad, en de A28!.
Turken in Holtenbroek ken ik wel een paar, alleen meer uit Stadshagen van m'n werk.
Ik woon nog niet zo lang in Zwolle. maar het is wel beter dan in Den haag man, wel rustiger..
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een vriend van me zei laatst iets van ¤ 300/400,-?
Aan de ene kant wel beter, maar soms ook niet..quote:Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof man. Zwolle is inderdaad wel wat rustiger.
Het enige dat ik weet in die zin is dat de huren in Turkije nog harder stijgen dan die in NL.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef Gulmez het volgende:
En als je zonder werk komt te zitten en je woont samen met iemand krijg je ook geen uitkering meer!!!!
En dan moet je weg maar waarheen?
De Randstad vermijd ik ook liever.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
Wat doe ik nog in De Randstad. Dat balkon alleen al is 100 pleuro waard.
Den haag volgens mij 10 jaar wachhtijd voor fatsoenlijke woonruimte, in Zwolle heb ik maar 3 jaar gewacht! Destijds was het systeem nog met punten sparen, en nu is het 't zelfde systeem als Den Haag geworden, met wie het langst staat ingeschreven krijgt de woning.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef hurrrrdurrrr het volgende:
[..]
[..]
Wat doe ik nog in De Randstad. Dat balkon alleen al is 100 pleuro waard.
Ja, dat is inderdaad een nadeel, maar voor de rest is het hier wel beter wonen. Ja, Perzische tapijtenwinkel? Vet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:07 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel beter, maar soms ook niet..
In de Randstad ben je veel centraler, mijn oom heeft een perzische tapijtenzaak in Den Haag, en ik zou daar wel graag willen werken, alleen dan zou ik weer ergens in leidschendam moeten wonen.
Het bedrijf is gevestigd in Den Haag, maar er is ook een vestiging in Iran, waar ze heel veel voor leveren!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een nadeel, maar voor de rest is het hier wel beter wonen. Ja, Perzische tapijtenwinkel? Vet.
Aha, gruwelijk. Lopen die tapijtenwinkel nog een beetje dan? Hier in Zwolle zit er ook één, maar volgens mij hebben zulke zaken niet echt een lange levensduur?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Het bedrijf is gevestigd in Den Haag, maar er is ook een vestiging in Iran, waar ze heel veel voor leveren!.
Die zijn over het algemeen wat kleiner denk ik! :quote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Aha, gruwelijk. Lopen die tapijtenwinkel nog een beetje dan? Hier in Zwolle zit er ook één, maar volgens mij hebben zulke zaken niet echt een lange levensduur?
Kopieren plakken jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef AryaMehr het volgende:
Je hebt wel mooi je verkoperspraatje van de site gehaald:
http://www.tehran.nl/geschiedenis.html
'Hebben ze ook een tv in Turkije'. Idioot die dit 'humor' vindt. Dat soort gasten verdienen gewoon een paar tikken.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Hebben jullie nog dat stukje in De Wereld Draait Door, specifiek TV Draait Door gezien? die Belg zit die Turk een partijtje te trollen.. eerst was het weldaarna was het genant gewoon
hopelijk komt hij eens de verkeerde Turk tegen
![]()
Het zal vannacht wel online staan...
Die worden tegenwoordig toch voornamelijk door Afghanen in Afghanistan en Pakistan gemaakt?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Die zijn over het algemeen wat kleiner denk ik! :
Het is een vrij groot bedrijf, wat ondanks de crisis enzo nog relatief gezien goed loopt!
hebben wij door rechtstreekse import de grootste collectie handgeknoopte Perzische tapijten van Nederland.
Iedere stad of streek heeft zijn eigen motieven en kleuren waardoor er een grote diversiteit aan Perzische tapijten bestaat.
In Iran worden alle tapijten met de grootste zorg door ons zelf verzameld, rechtstreeks vanuit de knoperijen uit alle delen van het land. Ook trekken wij de woestijn in, om bij nomaden de meest authentieke tapijten in te kopen.
Tevens betrekken wij de tapijten uit onze eigen ateliers, die speciaal met door ons geselecteerde en (natuur)geverfde wol en/of zijde geknoopt worden.
Wie heeft je dat wijsgemaakt? Klopt niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die worden tegenwoordig toch voornamelijk door Afghanen in Afghanistan en Pakistan gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |