quote:Op donderdag 12 april 2012 17:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat, dat is echt heel weinig, ik ben 1.72 en ben zelfde gewicht met 6% lichaamsvet.
Held.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet alleen de fipo. Lees verder..
Nee. Goede vervangers voor zilvervliesrijst?quote:Op donderdag 12 april 2012 16:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet zeuren, eten. Is goed voor je.
Is er niet. Waarom eet je geen ''gwone'' rijst ?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee. Goede vervangers voor zilvervliesrijst?
quote:
Wat, ik fitness niet zo lang. En daarbij hebben vrouwen meestal een stuk meer vet + rondingen.quote:
"t ging meer om jouw 6 procentquote:Op donderdag 12 april 2012 17:17 schreef Arcadia het volgende:
Wat, ik fitness niet zo lang. En daarbij hebben vrouwen meestal een stuk meer vet + rondingen.
Doe ik wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is er niet. Waarom eet je geen ''gwone'' rijst ?
Complexe koolhydraten. Dingen als volkorenpasta of volkorenrijst.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je vindt het zeker geen smaak hebben?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Turken die geen witte rijst eten/lusten.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Is er niet. Waarom eet je geen ''gwone'' rijst ?
Alleen maar Bulgur etenquote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Turken die geen witte rijst eten/lusten..
bro fistquote:Op donderdag 12 april 2012 17:19 schreef zarGon het volgende:
Nog niet gedaan, maar lijkt me verder geen probleem om het wel te doen.
ne konusuyon o zamanquote:
de gemiddelde cover model zit op dat getal. wil je nu beweren dat je zwaar ondervoed bent ?quote:
Dat sowieso. Mensen die de simpelste dingen ''niet lusten''quote:Op donderdag 12 april 2012 17:21 schreef zarGon het volgende:
Turken die geen witte rijst eten/lusten..
Ik ben even lang en weeg ong. 100 kg. u mad ?quote:Op donderdag 12 april 2012 17:25 schreef Baghdaddy het volgende:
@Weissman
1,94. Mijn bodyfat weet ik eerlijk gezegd niet.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik zit er aan te denken om mijn snor te laten staan. Iemand een idee welke type?
Hehe, wat denk je van:quote:Op donderdag 12 april 2012 17:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of de snor der snorren
[ afbeelding ]
Hogan heeft wel een bazensnor ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:43 schreef Weissman het volgende:
[ afbeelding ]
of zoiets
[ afb:Deelding ]
Mannen op paarden.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:50 schreef EL_Presidente het volgende:
dit is pas een eckte Bazensnor
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
At, avrat, siloh! Niet zo dom praten, arkadaş.
Nice. Mijn vader heeft nog nooit iets gekooktquote:Op donderdag 12 april 2012 17:56 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader heeft lekker een ovenschotel gemaakt met aardappel, broccoli, cremefraiche, kaas , kruiden en allesOh en nog gebakken kipfilet erbij.
Heb het weleens gehad, maar enkel hier thuis.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik zeg 16, nog bijpassend kapsel erbij
Pics van je vaderquote:Op donderdag 12 april 2012 17:56 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader heeft lekker een ovenschotel gemaakt met aardappel, broccoli, cremefraiche, kaas , kruiden en allesOh en nog gebakken kipfilet erbij.
Als ik ze koop koop ik het voor 'verre vrienden' en meestal bij een specifieke winkel (kledingwinkel, ici paris etc.). Meestal doe ik er ook zelfgemaakte cupcakes bij anders is het zo saai. :pquote:Op donderdag 12 april 2012 16:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Aan wie? Ik hoef natuurlijk geen namen, maar wat waren deze personen van jou?
cutcakesquote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef AryaMehr het volgende:
Had laatst ook wat cupcakes gemaakt en uitgedeeld:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |