quote:middelbare leeftijd
Uitleg: levensfase van 40 - 60 jaar
Klacht: geboren zijn in 1971 en jezelf nog steeds chick noemenquote:Chick
Pronunciation: /tʃɪk/
noun
1a young bird, especially one newly hatched: the cattle egrets hatched and reared two chicks [with modifier]: cuckoo chicks
a newly hatched young domestic fowl: dozens of fluffy, chirruping chicks hatched out
2 informal a young woman: she’s a great-looking chick
welkom op fokquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef Garisson72 het volgende:
Nog bedroevender: jezelf in een situatie aantreffen waar vrouwen van 40-60 voorkomen die zichzelf 'chick' noemen.
ik ben hier al lang, maar die situatie is mij onbekend. Links ter onderbouwing aub.quote:
neequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Zolang ze hier reden toe hebben, niks mis mee.
hier bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ben hier al lang, maar die situatie is mij onbekend. Links ter onderbouwing aub.
Maar waarom niet dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Ramkraker het volgende:
Ok ok na het zien van het topic van die link geef ik je gelijk
"Hey chickie hey pssst meisje hey chick."quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
Sowieso heb ik iets tegen op het woord chick.
Dat is sowieso terecht. Ongeacht leeftijd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef trovey het volgende:
Goed, meteen dan maar in de bloemetjesjurk achter de geraniums gaan zitten?Moet jij dan ook wel doen hè als je 40 gaat worden.
Overigens noem ik mezelf nooit chick.....18 jarige dronken jongens noemen me wel meisje.
Was dat niet duidelijk uit de post....40+ maar nog lang geen 60.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef snakelady het volgende:
Chick is sowieso een vreemde benaming, of je nu 18 of 60 bent.
Altijd gezellig juist van die groepjes meidjes die elkaar dan chick noemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef snakelady het volgende:
Chick is sowieso een vreemde benaming, of je nu 18 of 60 bent.
wat triestquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd gezellig juist van die groepjes meidjes die elkaar dan chick noemen.
'hey chick, nog leuk gisteren??'
'Jazeker!'
'Oke dan, chick'
Oh las het verkeerd danquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Was dat niet duidelijk uit de post....40+ maar nog lang geen 60.
Aangezien we in Nederland wonen is dat een kuikentjequote:
Ik denk: lieve jongens maar duidelijk iets teveel de roze bril op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh las het verkeerd dan
Maargoed en hoe reageer je erop als 18jarigen je zo noemen?
Beter dan ik had, ik hoorde achter me, "kijk daar, een lekker wijf!!!" , dus ik draai om hoor ik "O'nee, ze is al oud..."quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk: lieve jongens maar duidelijk iets teveel de roze bril op.Mensen schatten mij zonder teveel drank altijd wel jonger in maar dat is een familietrekje want mijn broer is volgens mensen die hem niet kennen ook altijd minstens 10-15 jaar jonger
maar meisje is duidelijk ingegeven door Koning Alcohol.
hoezo kan je geen lekker wijf meer zijn na je 25e ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beter dan ik had, ik hoorde achter me, "kijk daar, een lekker wijf!!!" , dus ik draai om hoor ik "O'nee, ze is al oud..."![]()
Ze waren overigens 14/15 jaar maar toch....
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beter dan ik had, ik hoorde achter me, "kijk daar, een lekker wijf!!!" , dus ik draai om hoor ik "O'nee, ze is al oud..."![]()
voor 14jarigen nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoezo kan je geen lekker wijf meer zijn na je 25e ofzo?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
chick is weer zo 'zie mij een nike pet dragen joww'
Hangt van de context af maar vrouw, meid, dame en jongedame vind ik goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vind het sowieso altijd moeilijk om een juiste benaming te vinden voor het vrouwvolk. Meisje klinkt zo 12 jarig, dame is toch weer een beetje alsof je toch al aan het aftakelen bent, mevrouw is nog erger, chick is weer zo 'zie mij een nike pet dragen joww', wijf is gewoon respectloos.
Dus oestrogeenbroeders, wat horen jullie het liefst?
Dan zal ik het maar op dame houden, want 'meid' is meer alsof ik harige testikels prefereer. Ligt natuurlijk wel op de manier waarop ik het zeg, maar toch, risico ontlopen hequote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt van de context af maar vrouw, meid, dame en jongedame vind ik goed.
Meisje, chick en wijf etc. vind ik not done
Oh je bedoelde als aanspreekvorm?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar op dame houden, want 'meid' is meer alsof ik harige testikels prefereer. Ligt natuurlijk wel op de manier waarop ik het zeg, maar toch, risico ontlopen he
NOG een optie: Gewoon namen leren
je ziet een man van middelbare leeftijd zichzelf bijna nooit boy, jongetje, jongeheer noemenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ja, jij bedoelde hoe je jezelf noemt? Mijn fout.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh je bedoelde als aanspreekvorm?
Of wat?
'jongeheer' wordt wel vaak gebruikt bij mannen hoor. Alleen niet op de manier waarop jij het bedoelt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
je ziet een man van middelbare leeftijd zichzelf bijna nooit boy, jongetje, jongeheer noemenwaarom is dit voor een vrouw van middelbare leeftijd dan wel geaccepteerd?
topic gaat over vrouwen van middelbare leeftijd btw..... jij noemt vrouwen van in de 50 meisje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vind het sowieso altijd moeilijk om een juiste benaming te vinden voor het vrouwvolk. Meisje klinkt zo 12 jarig, dame is toch weer een beetje alsof je toch al aan het aftakelen bent, mevrouw is nog erger, chick is weer zo 'zie mij een nike pet dragen joww', wijf is gewoon respectloos.
Dat vind ik dus ook, maar toen ik dat eens in een topic meldde was ik een aansteller.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
'jongeheer' wordt wel vaak gebruikt bij mannen hoor. Alleen niet op de manier waarop jij het bedoelt.
Ik vind 'wijf' ook niks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, maar toen ik dat eens in een topic meldde was ik een aansteller.
Nee ik bedoelde het als je het over een vrouw hebt. Ipv haar aanspreekt...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Oh ja, jij bedoelde hoe je jezelf noemt? Mijn fout.
Dat is ook niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
je ziet een man van middelbare leeftijd zichzelf bijna nooit boy, jongetje, jongeheer noemenwaarom is dit voor een vrouw van middelbare leeftijd dan wel geaccepteerd?
Nah, kan me voorstellen dat een 30 jarige voor 14 jarige niet echt aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoezo kan je geen lekker wijf meer zijn na je 25e ofzo?
Ik gebruik wel vaak wijfje, vaak denigrerend of juist liefkozend bedoeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, maar toen ik dat eens in een topic meldde was ik een aansteller.
Nou ja, als je kwaad op iemand bent snap ik het wel, maar het was zo'n context: ja, we reden met zo'n wijf mee naar huis.quote:
hee meisje, lekkerding .. schattebout kippebout ... ik wil je naaie naaie naaie huis brengenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lui zoals catkiller, garrison72, 2nutz, trovey (zelf een vrouw van middelbare leeftijd) vinden het anders heel normaalquote:
Alleen van die boeren gebruiken dat woordquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, als je kwaad op iemand bent snap ik het wel, maar het was zo'n context: ja, we reden met zo'n wijf mee naar huis.
Wtf?
Gewoon vrouw want dat ben ik....meisje heb ik al hele tijd achter me gelaten want dat is een kind en oud wijf is gewoon schelden. Voor de buitenwereld ben je op een bepaalde leeftijd gewoon mevrouw (daar hoef je trouwens geen 40+ voor te zijn gezien de twintigers die erover klagen op FOK!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
"Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Vrouwen die zichzelf chick noemen zijn ook vaak "prettig gestoord"
en hebben een pittig kort kapsel (of een uitgezakt permanentje)quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Vrouwen die zichzelf chick noemen zijn ook vaak "prettig gestoord"
Mijn overgrootmoeder was Rotterdams en ze noemde mij altijd "wijfie", voor mij heeft dat dus een prettige klank.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik gebruik wel vaak wijfje, vaak denigrerend of juist liefkozend bedoeld.
Ik vind dat ook altijd zo aso klinken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, als je kwaad op iemand bent snap ik het wel, maar het was zo'n context: ja, we reden met zo'n wijf mee naar huis.
Wtf?
en als je niet gelooft, stap je maar uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!!![]()
"
Bedankt dat je deze open deur even intrapt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder was Rotterdams en ze noemde mij altijd "wijfie", voor mij heeft dat dus een prettige klank.
Een vriend van me uit Rotterdam noemt me ook wijfie en gebruikt dat ook echt als koosnaam.
Ligt er dus inderdaad maar net aan hoe het gebruikt wordt, "Dom wijf" of "Lief wijfie" heeft al een totaal andere impact.
Ligt wel aan welk persoon tho. Ben je classy dan zal ik je nooit chick noemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
lui zoals catkiller, garrison72, 2nutz, trovey (zelf een vrouw van middelbare leeftijd) vinden het anders heel normaal
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bedankt dat je deze open deur even intrapt.
Ik kan me niet herinneren dat ik mezelf 'boy, jongetje of jongeheer' heb genoemd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
lui zoals catkiller, garrison72, 2nutz, trovey (zelf een vrouw van middelbare leeftijd) vinden het anders heel normaal
Ja precies ja. Vriendinnen noem ik weleens 'geil wijfje' ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder was Rotterdams en ze noemde mij altijd "wijfie", voor mij heeft dat dus een prettige klank.
Een vriend van me uit Rotterdam noemt me ook wijfie en gebruikt dat ook echt als koosnaam.
Ligt er dus inderdaad maar net aan hoe het gebruikt wordt, "Dom wijf" of "Lief wijfie" heeft al een totaal andere impact.
Mannen die "M'n meisje" zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja precies ja. Vriendinnen noem ik weleens 'geil wijfje' ofzo.
En hoewel 'wijf' echt een scheldwoord is, word ik als ik in discussie met iemand ben nog altijd liever wijf genoemd dan 'meisje'.
Lijden aan het Peter Pan-syndroom.quote:
Als het mannen zijn van dezelfde leeftijd is dat helemaal niet erg...is meer een koosnaampje, zeker als ze al lang bij elkaar zijn.quote:
Ik heb iets tegen dat koosnaampje net als ik iets tegen vrouwen heb die 'hubby' zeggen. Spontane schurft krijg ik er van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het mannen zijn van dezelfde leeftijd is dat helemaal niet erg...is meer een koosnaampje, zeker als ze al lang bij elkaar zijn.
kan me niet schelen wie het zijn, het klinkt nattig en zijig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het mannen zijn van dezelfde leeftijd is dat helemaal niet erg...is meer een koosnaampje, zeker als ze al lang bij elkaar zijn.
"Mijn mokkel" dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen dat koosnaampje net als ik iets tegen vrouwen heb die 'hubby' zeggen. Spontane schurft krijg ik er van.
Echt ranzig jaquote:
Net zo fout, wat is er mis met 'mijn vriendin'?quote:
Blijkbaar, ik heb er geen moeite mee als mensen koosnaampjes voor elkaar hebben...er zijn wel ergere dan mijn meisje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen dat koosnaampje net als ik iets tegen vrouwen heb die 'hubby' zeggen. Spontane schurft krijg ik er van.
popje dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja precies ja. Vriendinnen noem ik weleens 'geil wijfje' ofzo.
En hoewel 'wijf' echt een scheldwoord is, word ik als ik in discussie met iemand ben nog altijd liever wijf genoemd dan 'meisje'.
Kan echt niet.quote:
Jij noemt je vriendin je wijf of zoiets want dat klinkt stoer?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan me niet schelen wie het zijn, het klinkt nattig en zijig.
Ja hoe noem jij je vriendin, Garrisjon?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij noemt je vriendin je wijf of zoiets want dat klinkt stoer?
Dan kan het wel, maar publiekelijk 'mijn meisje' zeggen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt ranzig ja![]()
![]()
Van meisje genoemd worden ben ik alleen gediend tijdens speciale momenten door speciale personen. Bijvoorbeeld vlak voor ik in slaap val tijdens knuffelen na 6 orgasmes van harde seks met met de man van mijn dromen
doe eens niet zo viesquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt ranzig ja![]()
![]()
Van meisje genoemd worden ben ik alleen gediend tijdens speciale momenten door speciale personen. Bijvoorbeeld vlak voor ik in slaap val tijdens knuffelen na 6 orgasmes van harde seks met met de man van mijn dromen
De meeste mensen gebruiken het koosnaampje voor hun partner dan ook niet in het openbaar...althans mijn ouders niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan kan het wel, maar publiekelijk 'mijn meisje' zeggen...
Ja of 'die van mij' en daarbij stomp ik haar liefdevol op de schouder.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef trovey het volgende:
Jij noemt je vriendin je wijf of zoiets want dat klinkt stoer?
Vooropgesteld dat ik die zou hebben, Sjonis? Dan zou ik haar 'duifje' noemen. Of 'me lieffuh allessie'.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Sinosappel het volgende:
Ja hoe noem jij je vriendin, Garrisjon?
Vrouwen die "M'n ventje" zeggen, en dan niet hun zoontje bedoelen.quote:
rechterhandquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja hoe noem jij je vriendin, Garrisjon?
Oke, sorry dat ik VIES doe door over mijn lieve fantasieen te vertellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:52 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
doe eens niet zo vies
topic gaat over vrouwen van MIDDELBARE LEEFTIJD die ZICHZELF chick (of meisje of jongedame) noemen
Vrouwen die "m'n ventje" zeggen en dan wel hun zoontje bedoelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen die "M'n ventje" zeggen, en dan niet hun zoontje bedoelen.
Dat vind ik dan minder erg dan wanneer het hun vriend/man is, bij een ventje denk ik namelijk aan een klein manneke, niet aan een volwassen kerel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:55 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Vrouwen die "m'n ventje" zeggen en dan wel hun zoontje bedoelen.
dat doe je maar in SEX of KPDquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik VIES doe door over mijn lieve fantasieen te vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefst met zo'n donkerbruine Candlelight-stem en dan die 'sj' klank extra aanzetten met getuite lippen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Pharkus het volgende:
Dan kan het wel, maar publiekelijk 'mijn meisje' zeggen...
geeft niet hoor, lekker sappig sinosappeltje van mequote:Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel boeiend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Ga vooral door.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel boeiend.
Ja Sinos, vertel ons meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Ga vooral door.
Meer dus alsof "one of the guys "is dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja of 'die van mij' en daarbij stomp ik haar liefdevol op de schouder.
[..]
Vooropgesteld dat ik die zou hebben, Sjonis? Dan zou ik haar 'duifje' noemen. Of 'me lieffuh allessie'.
Mag nietquote:
OK, au serieux dan: ik ben niet zo van de koosnaampjens. Je kunt je liefde nog op zoveel andere manieren betuigen dan zo'n tenenkrommend jeukwoordje dat altijd de verkleinvorm schijnt te moeten hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Meer dus alsof "one of the guys "is dus.
Alleen omdat één iemand het niet kan verdragen. Tss.. We zitten toch niet in de kerk zeker?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mag niet
Ik word vadsige rosbiefkut genoemd als ik het heb over mijn allerliefste fantasieen
TS vindt seks een straf die zich met sokken aan, licht uit en met tegenzin dient te voltrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen omdat één iemand het niet kan verdragen. Tss.. We zitten toch niet in de kerk zeker?
jij niet hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mag niet
Ik word vadsige rosbiefkut genoemd als ik het heb over mijn allerliefste fantasieen
Daarom gebruiken de meeste mensen ze ook als ze gewoon alleen zijn met hun partner....het is voor die mensen een manier om hun affectie te tonen....ik ben zelden of nooit kennissen tegengekomen die hun partner bij hun koosnaampje noemden waar ik bij was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, au serieux dan: ik ben niet zo van de koosnaampjens. Je kunt je liefde nog op zoveel andere manieren betuigen dan zo'n tenenkrommend jeukwoordje dat altijd de verkleinvorm schijnt te moeten hebben.
Ja, en tevens ook nog zo vies is. Bah.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS vindt seks een straf die zich met sokken aan, licht uit en met tegenzin dient te voltrekken..
verhalen over sex van vrouwen van middelbare leeftijd zijn idd een strafquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS vindt seks een straf die zich met sokken aan, licht uit en met tegenzin dient te voltrekken..
Vond ik ook altijd van mensen die hun huisdier allerlei koosnaampjes geven, maar ik betrap mezelf er nu ook op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, au serieux dan: ik ben niet zo van de koosnaampjens. Je kunt je liefde nog op zoveel andere manieren betuigen dan zo'n tenenkrommend jeukwoordje dat altijd de verkleinvorm schijnt te moeten hebben.
Dat komt anders met grote regelmaat voor, of het is mijn selectieve perceptie die mij daar steeds weer op wijst waardoor het zo vaak lijkt voor te komen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom gebruiken de meeste mensen ze ook als ze gewoon alleen zijn met hun partner....het is voor die mensen een manier om hun affectie te tonen....ik ben zelden of nooit kennissen tegengekomen die hun partner bij hun koosnaampje noemden waar ik bij was.Maar ieder zijn meug hoor.
![]()
Sinos is van middelbare leeftijd?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef GeenWijn het volgende:
verhalen over sex van vrouwen van middelbare leeftijd zijn idd een straf
Opknopen dan maar als je zelf 40 gaat worden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Jouw poes heet 'kkdildo' ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd van mensen die hun huisdier allerlei koosnaampjes geven, maar ik betrap mezelf er nu ook op.
Je let er gewoon teveel op, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat komt anders met grote regelmaat voor, of het is mijn selectieve perceptie die mij daar steeds weer op wijst waardoor het zo vaak lijkt voor te komen..
[..]
Sinos is van middelbare leeftijd?
tsk tsk tsk Fasc. Laat me raden: "Clitori" ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
Vond ik ook altijd van mensen die hun huisdier allerlei koosnaampjes geven, maar ik betrap mezelf er nu ook op.
Dus jij gaat vanaf je 40ste ofzo je benen sluiten en nooit meer openenen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Ik doe dat zelden met mijn huisdieren, ze hebben wel verkorte namen af en toe...telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
openenenenenenenenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dus jij gaat vanaf je 40ste ofzo je benen sluiten en nooit meer openenen?
Hoe dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
sure, meisje van 50 die er heeeeeeeel veelllllllll jonger uitziet (dat over jezelf zeggen is ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Opknopen dan maar als je zelf 40 gaat worden?![]()
Moet je dat vragen? Meisje popje duifje toch, wat heb je allemaal gemist tot nu toe.quote:
Quote voor de toekomst als je in OUD en SEX je meuk zit te postenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
openenenenenenenen
nee maar ik ga mezelf geen meisje of chick noemen als ik van middelbare leeftijd ben.. en ik ga ook geen smerige bejaardenseksverhaaltjes op een forum posten nee
Maar je gaat nog wel seks hebben...griezel je niet van die gedachte....jij met je "bejaarde" lijf onder(of voor of naast enz.enz.) een ander "bejaard"lijf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
openenenenenenenen
nee maar ik ga mezelf geen meisje of chick noemen als ik van middelbare leeftijd ben.. en ik ga ook geen smerige bejaardenseksverhaaltjes op een forum posten nee
Nee, dat zeggen anderen...blijkbaar heel moeilijk te geloven voor iemand met een beperkte blik op anderen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:17 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
sure, meisje van 50 die er heeeeeeeel veelllllllll jonger uitziet (dat over jezelf zeggen is ook)
Vond je dat van mij smerig? Ik had het niet eens over seks..quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
openenenenenenenen
Ja een hoopquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet je dat vragen? Meisje popje duifje toch, wat heb je allemaal gemist tot nu toe.
nnoohh. Now I am sad panda.quote:
duurt nog heel lang voordat ik zo oud ben als trovey dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Quote voor de toekomst als je in OUD en SEX je meuk zit te posten
vrouwen van middelbare leeftijd die er alles aan doen om jong te doen en mee te komen met de jeugd op een forumquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, dat zeggen anderen...blijkbaar heel moeilijk te geloven voor iemand met een beperkte blik op anderen.
Even lezen "meisje".![]()
Hoe noem jij btw je vriendinnen? gewoon altijd bij achternaam?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
duurt nog heel lang voordat ik zo oud ben als trovey dus
een chick van 60quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:27 schreef Piye het volgende:
Ik vind dat als je lekker bent je gewoon een chick danwel chimeid bent ongeacht je leeftijd.
topic gaat over vrouwen van MIDDELBARE LEEFTIJD die ZICHZELF chick (of meisje of jongedame) noemenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe noem jij btw je vriendinnen? gewoon altijd bij achternaam?
Ok.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
topic gaat over vrouwen van MIDDELBARE LEEFTIJD die ZICHZELF chick (of meisje of jongedame) noemen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Kan in principe best ja, maar ben er nog geen tegen gekomen.quote:
Patricia Paay is een chick van 60. Althans, die noemt zichzelf vast wel zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef Piye het volgende:
Kan in principe best ja, maar ben er nog geen tegen gekomen.
Jawel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
nnoohh. Now I am sad panda.
Nooit iemand gehad die het je met intonatie, aanraking, lach, blik, whatever duidelijk kon maken zonder zompige woorden nodig te hebben?
Je leest echt niet, ik heb juist gezegd dat ik mezelf nooit chick en meisje noem...lees eens terug dan zie je dat dronken jongens me meisje noemen...lees eerst voordat je je toetstenbord aanraakt. Bovendien doe ik niet alles aan om mee te doen met 16-jarigen...ik zie daar geen reden voor want ik ben prima tevreden met mijn eigen leeftijd en mijn leeftijdsgenoten. Jij bent een persoon met een zeer beperkte blik op anderen want ziet iedereen boven je eigen leeftijd als bijna dood of iemand die achter de geraniums moet zitten en vooral niet mee moet doen met de rest van de maatschappij...behandel je je ouders/grootouders ook zo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:27 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
vrouwen van middelbare leeftijd die er alles aan doen om jong te doen en mee te komen met de jeugd op een forum
jezelf chick, meisje, jongedame noemen als je van middelbare leeftijd bent
Nou ik zou het er niet op kunnen, maar ze kan vast wel iemand vinden die daar anders over denkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Patricia Paay is een chick van 60. Althans, die noemt zichzelf vast wel zo.
Hoi.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik zou het er niet op kunnen, maar ze kan vast wel iemand vinden die daar anders over denkt.
Misschien is het maar beter dat je er eerder uitstapt danquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:25 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Anders laat je je even kennen zegquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter dat je er eerder uitstapt dan...morgen dan maar want dan ben je nog een mooi lijk (nu maar hopen dat je in levende lijve een beetje meevalt
), je zult maar 40+ worden...de gruwel....
Niks mis met afscheid nemen voordat je uitzakt toch?quote:
1971quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef Karina het volgende:
[..]
BrandX is helemaal niet middelbaar en bovendien lief
ik heb nergens gezegd dat bejaarden zoals jij achter de geraniums moeten gaan zittenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef trovey het volgende:
[..]
Je leest echt niet, ik heb juist gezegd dat ik mezelf nooit chick en meisje noem...lees eens terug dan zie je dat dronken jongens me meisje noemen...lees eerst voordat je je toetstenbord aanraakt. Bovendien doe ik niet alles aan om mee te doen met 16-jarigen...ik zie daar geen reden voor want ik ben prima tevreden met mijn eigen leeftijd en mijn leeftijdsgenoten. Jij bent een persoon met een zeer beperkte blik op anderen want ziet iedereen boven je eigen leeftijd als bijna dood of iemand die achter de geraniums moet zitten en vooral niet mee moet doen met de rest van de maatschappij...behandel je je ouders/grootouders ook zo?
Ik noem mezelf niet zoquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:40 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd dat bejaarden zoals jij achter de geraniums moeten gaan zittenmaar jezelf chick noemen (of meisje of jongedame) is gewoon triest
Ik heb daar meer mee dan met koosnaampjes, al fixeer ik daar misschien wel teveel op. Bovendien kun je ook op andere manieren lieve bewoordingen gebruiken natuurlijk. Bijvoorbeeld een speelse verbastering van de naam, dat doe ik nog wel eens.quote:
zo je komt wel erg zuur over nuquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:35 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien is het maar beter dat je er eerder uitstapt dan...morgen dan maar want dan ben je nog een mooi lijk (nu maar hopen dat je in levende lijve een beetje meevalt
), je zult maar 40+ worden...de gruwel....
Dit topic is toch ook niet op jou gericht? Het feit dat jij jezelf geen chick noemt doet verder niks af aan TS haar klacht lijkt me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik noem mezelf niet zo...heb je dat nou nog niet begrepen?
Vast wel...in jouw wereld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
zo je komt wel erg zuur over nu(zal je leeftijd wel zijn)
TS speelt op de vrouw of heb je dat nog niet gemerkt in haar vorige posten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit topic is toch ook niet op jou gericht? Het feit dat jij jezelf geen chick noemt doet verder niks af aan TS haar klacht lijkt me.
En hangtieten als een malle.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:34 schreef Casino.Bob het volgende:
lekker gek, kort en pittig haar en in de overgang
Tsja, het onderwerp van dit topic gaat over vrouwen van middelbare leeftijd die zichzelf chick/meisje/jongedame/whatever noemen. Blijkbaar vind je het niet leuk dat jij nu ook een vrouw van middelbare leeftijd bentquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef trovey het volgende:
[..]
TS speelt op de vrouw of heb je dat nog niet gemerkt in haar vorige posten.Enfin troll nog even lekker verder TS, ik ben weg....dingen die doen die ik blijkbaar op mijn leeftijd moet doen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
God o god palmface voor die 50jarigetroll die zichzelf probeert te verdetigen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb daar meer mee dan met koosnaampjes, al fixeer ik daar misschien wel teveel op. Bovendien kun je ook op andere manieren lieve bewoordingen gebruiken natuurlijk. Bijvoorbeeld een speelse verbastering van de naam, dat doe ik nog wel eens.
Ik snap dat nooit zo op een oude fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef HSG het volgende:
Ze heeft tenminste veel ervaring TS en op een oude fiets moet je het leren.
ik ook niet. Vaak genoeg op een oude fiets gereden. Dan deden de remmen het niet, of zakte je door het wiel omdat deze helemaal veroest was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo op een oude fiets moet je het leren.
Wat slechtquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo op een oude fiets moet je het leren.
Ik kreeg gelijk een nieuwe fiets en ik kan het nog steeds :S
Maar niet met twee lekke banden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef HSG het volgende:
Ze heeft tenminste veel ervaring TS en op een oude fiets moet je het leren.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vind deze klacht wel terecht, maar tevens kan ik me niet voorstellen dat er veel vrouwen van middelbare leeftijd zijn die zichzelf "chick", jongedame of nog meisje noemen. Tja. Uitzonderingen heb je overal.
Nou ja, ik ben 31 en voel me niet oud eigenlijk, ook niet superjong maar er gewoon tussenin, maar daar is niet echt een woord voor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:23 schreef Cher- het volgende:
Terechte klacht hoewel ik zulke vrouwen nog nooit heb meegemaakt. Maar natuurlijk wel mensen van 30+ die zichzelf jong noemen en denken dat ze nog helemaal hot zijn. Das ook een klacht op zich.
Mannen van middelbare leeftijd die zichzelf boy noemen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
Is er ook een mannelijke variant van waar de klacht over gaat eigenlijk?
Ja of...vlotte gozer ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Mannen van middelbare leeftijd die zichzelf boy noemen?
Jawelquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben 31 en voel me niet oud eigenlijk, ook niet superjong maar er gewoon tussenin, maar daar is niet echt een woord voor.
Als ik moet kiezen tussen jong of oud voel ik me jong.
Of ik "hot" ben laat ik uiteraard aan anderen over en die meningen zullen ook verdeeld zijn.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:23 schreef Cher- het volgende:
Terechte klacht hoewel ik zulke vrouwen nog nooit heb meegemaakt. Maar natuurlijk wel mensen van 30+ die zichzelf jong noemen en denken dat ze nog helemaal hot zijn. Das ook een klacht op zich.
Garissonquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:37 schreef Cher- het volgende:
Een vlotte man van 40 jaar. Ja, zulke types heb je wel. Van die overdreven 40 jarige kakkers die zichzelf 20 voelen. Walgelijke kerels.
Ff quote.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een onzin
Mannen van 30+
[..]
Garisson
Serieus, iemand van 28 is wel jong genoeg maar iemand van 30 is te oud.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:38 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ff quote.
Nee.
Geef mij maar mannen van 28.
Garisson is niet zo.
Ik vind zulke mensen niet jong, nee. Natuurlijk zijn er altijd leuke uitzonderingen qua mannen en leeftijd. En alles beter dan mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus, iemand van 28 is wel jong genoeg maar iemand van 30 is te oud.
Ook jonger?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind zulke mensen niet jong, nee. Natuurlijk zijn er altijd leuke uitzonderingen qua mannen en leeftijd. En alles beter dan mijn leeftijd.
Maar dat is dan toch puur psychologisch? Aangezien je haast zelden het verschil kan zien tussen de leeftijden 28 en 30 jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind zulke mensen niet jong, nee. Natuurlijk zijn er altijd leuke uitzonderingen qua mannen en leeftijd. En alles beter dan mijn leeftijd.
Je ziet ook haast zelden verschil tussen 15- en 18jarige meisjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch puur psychologisch? Aangezien je haast zelden het verschil kan zien tussen de leeftijden 28 en 30 jaar.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je ziet ook haast zelden verschil tussen 15- en 18jarige meisjes
Als ze wit zijn zie je het wel aan de hoeveelheid rimpels.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:55 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Als ze wit zijn zie je het wel aan de hoeveelheid rimpels.
Denk...............quote:
Kan ik niquote:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:55 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Nouja van dat kak enzo klopt niet.quote:
Jonger dan 40 iig ja. Maar ben me er ook terdege bewust van dat ik geen 20 meer ben. Laten we het erop houden dat mijn leven als veertigjarige niet conformeert aan de geldende norm.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:03 schreef Sinosappel het volgende:
Nouja van dat kak enzo klopt niet.
Maar je bent wel een man van 40 die zichzelf jong voelt.
Ik snap beide gedeeltes van de zin niet. Wit en rimpels.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:55 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat maar een getal dat Cher in haar hoofd heeft, want je moet toch ergens je gevoelsmatige grens trekken. Voor haar is die 3 van 30 nog heel ver weg, maar die 2 van 20 is nog maar 2 jaar weg dus is 28 beter te verstouwen, denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch puur psychologisch? Aangezien je haast zelden het verschil kan zien tussen de leeftijden 28 en 30 jaar.
Wat zijn jouw gevoelsmatige grenzen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat maar een getal dat Cher in haar hoofd heeft, want je moet toch ergens je gevoelsmatige grens trekken. Voor haar is die 3 van 30 nog heel ver weg, maar die 2 van 20 is nog maar 2 jaar weg dus is 28 beter te verstouwen, denk ik.
Benedengrens: 23/24/25 of zo. Afhankelijk van volwassenheid van betrokkene.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat zijn jouw gevoelsmatige grenzen?
Dus ik kan nog eventueel?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Benedengrens: 23/24/25 of zo. Afhankelijk van volwassenheid van betrokkene.
Bovengrens 35. Afhankelijk van jeugdigheid van betrokkene.
En jij?
Jij kan in ieder geval überhaupt sowieso.quote:
27-34quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Benedengrens: 23/24/25 of zo. Afhankelijk van volwassenheid van betrokkene.
Bovengrens 35. Afhankelijk van jeugdigheid van betrokkene.
En jij?
Je hebt mij nogquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij kan in ieder geval überhaupt sowieso.
Mijn grenzen zijn 28-40, zo ongeveerquote:
Garisson kom er maar inquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn grenzen zijn 28-40, zo ongeveer
dat sowieso isquote:
Iedereen op fokquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:06 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
dat sowieso is![]()
![]()
en dan ook nog doen alsof je een jonge meid bent van 18 terwijl je in werkelijkheid over de 40 bent
Ik heb een foto van jou gezien. Dus bedpartners is onmogelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Milfs!
Mijn oudste bedpartner was een chick van 43
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou gezien. Dus bedpartners is onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Niks mis mee tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef VeX- het volgende:
Volgens de officiële nettiquette mogen vrouwen van middelbare leeftijd zich uitsluitend chick noemen als ze lekker zijn.
neequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef VeX- het volgende:
Volgens de officiële nettiquette mogen vrouwen van middelbare leeftijd zich uitsluitend chick noemen als ze lekker zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef GeenWijn het volgende:
Het onderwerp van dit topic gaat over vrouwen van middelbare leeftijd die zichzelf chick/meisje/jongedame/whatever noemen.
Ja dat... Nogal een compliment 'kip'...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
Kuiken.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja dat... Nogal een compliment 'kip'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Dat vind ik zo mogelijk nog minder complimenteusquote:
Lekkere chicks:quote:Op woensdag 11 april 2012 09:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vind ik zo mogelijk nog minder complimenteus
Ja ok... Maar hee, ik wil er over een paar jaar niet van beticht worden een vrouw van middelbare leeftijd te zijn die zichzelf chick noemtquote:
Nou, schijnbaar hebben mensen als TS er nog de meeste problemen mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja ok... Maar hee, ik wil er over een paar jaar niet van beticht worden een vrouw van middelbare leeftijd te zijn die zichzelf chick noemt
er hebben anders meerdere mensen in t topic gezegd dat t best achterlijk is als je van middelbare leeftijd bent dat je jezelfquote:Op woensdag 11 april 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, schijnbaar hebben mensen als TS er nog de meeste problemen mee.
En ook mensen die dat niet vinden. En nu?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:41 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
er hebben anders meerdere mensen in t topic gezegd dat t best achterlijk is als je van middelbare leeftijd bent dat je jezelfdan chick/meisje/jongedame noemt
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:03 schreef sinepedraap het volgende:
TS is oud en versleten en wordt geen chick meer genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:41 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
er hebben anders meerdere mensen in t topic gezegd dat t best achterlijk is als je van middelbare leeftijd bent dat je jezelfdan chick/meisje/jongedame noemt
Ik zit zelf in die leeftijd-nl. er precies tussenin- en ik verzeker je dat er niet veel vrouwen van mijn leeftijd zich zo noemen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ook mensen die dat niet vinden. En nu?
Nee, dat geloof ik best. En die het wel doen zijn vaak tokkie of gewoon echt chicksquote:Op woensdag 11 april 2012 10:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zit zelf in die leeftijd-nl. er precies tussenin- en ik verzeker je dat er niet veel vrouwen van mijn leeftijd zich zo noemen.
Dus.
Of heel bang niet meer mee te tellen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik best. En die het wel doen zijn vaak tokkie of gewoon echt chicks
vooral dit lijkt mequote:Op woensdag 11 april 2012 10:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Of heel bang niet meer mee te tellen.
dat waren meestal vrouwen die zelf al van middelbare leeftijd waren dusquote:Op woensdag 11 april 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ook mensen die dat niet vinden. En nu?
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
dat waren meestal vrouwen die zelf al van middelbare leeftijd waren dus
Ik ken niet eens iemand die zichzelf chickie noemt, laat staan dat iemand van middelbare leeftijd dat doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Of heel bang niet meer mee te tellen.
Dan bedoelt iemand het eens een keer goed, is het weer niet oke.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ken niet eens iemand die zichzelf chickie noemt, laat staan dat iemand van middelbare leeftijd dat doet.
De enige keer dat ik iets in die richting ben genoemd was ik in Limburg op vakantie maar toen was ik letterlijk "een lekker kippetje".
Het zal een compliment moeten zijn geweest, maar kwam niet zo over.
Komt waarschijnlijk omdat je zelf ook al in de buurt van 40 zit.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vind 40-60 nogal vrij groot verschil eik
Ik ben helemaal geen vrouw van middelbare leeftijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
dat waren meestal vrouwen die zelf al van middelbare leeftijd waren dus
sorry hequote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik in Limburg op vakantie maar toen was ik letterlijk "een lekker kippetje".
Ja daarom, daarom is de klacht op zich best gegrond (want ik zou ook staan te kijken als iemand van mijn leeftijd zichzelf jongedame of de genoemde voorbeelden noemt) maar dat komt gewoon helemaal niet vaak voorquote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ken niet eens iemand die zichzelf chickie noemt, laat staan dat iemand van middelbare leeftijd dat doet.
De enige keer dat ik iets in die richting ben genoemd was ik in Limburg op vakantie maar toen was ik letterlijk "een lekker kippetje".
Het zal een compliment moeten zijn geweest, maar kwam niet zo over.
hahaha, maar op dat moment kende ik heel die uitspraak niet, dus kwam nogal vreemd over bij me.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan bedoelt iemand het eens een keer goed, is het weer niet oke.
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:56 schreef BearerOfLight het volgende:
Krampachtig jong willen blijven/overkomen maakt m.i. juist extra oud (en desperate).
Dat slaat negens op. Vrouwen kunnen er nog makkelijk neukbaar uitzien tot 45-50 maar op 60 jarige leeftijd is het schip toch wel gezonken.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je zelf ook al in de buurt van 40 zit.
[..]
Ik ben helemaal geen vrouw van middelbare leeftijd.![]()
Kan best, maar ze zijn allemaal van middelbare leeftijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat slaat negens op. Vrouwen kunnen er nog makkelijk neukbaar uitzien tot 45-50 maar op 60 jarige leeftijd is het schip toch wel gezonken.
Ja nou en? Word jij ook eens, als je geluk hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan best, maar ze zijn allemaal van middelbare leeftijd.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja daarom, daarom is de klacht op zich best gegrond (want ik zou ook staan te kijken als iemand van mijn leeftijd zichzelf jongedame of de genoemde voorbeelden noemt) maar dat komt gewoon helemaal niet vaak voorDus de TS kan gerust zijn
![]()
Ik zeg toch niet dat daar iets mis mee is? Je kan toch best erkennen dat ze op dat gebied in dezelfde leeftijdscategorie vallen? Er zit ook een heel verschil tussen 70 en 90, maar in principe zijn ze allemaal bejaard.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja nou en? Word jij ook eens, als je geluk hebt.
nee. ONZ is ergens andersquote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Waaghals het volgende:
Maar jij hebt gewoon een persoonlijke vete met BrandX blijkbaar
Natuurlijk erken ik dat, het is gewoon zo. Alleen, waar ik wel blij mee ben: toen mijn moeder 50 was, werd ze als een stuk ouder gezien dan ik nu. Tijden veranderen....en de gemiddelde levensverwachting wordt steeds hoger.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat daar iets mis mee is? Je kan toch best erkennen dat ze op dat gebied in dezelfde leeftijdscategorie vallen? Er zit ook een heel verschil tussen 70 en 90, maar in principe zijn ze allemaal bejaard.
BrandX is toch die lekkere chickquote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Waaghals het volgende:
Maar jij hebt gewoon een persoonlijke vete met BrandX blijkbaar
nee een chick met uitgezakt permanentje volgens tsquote:
is een vrouw van middelbare leeftijd en dus geen chick/meisje/jongedame, of ze lekker is .. tsjaquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:12 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
is een vrouw van middelbare leeftijd en dus geen chick/meisje/jongedame, of ze lekker is .. tsja
quote:
Als ze middelbaar is ziet ze er goed uit voor haar leeftijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:12 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
is een vrouw van middelbare leeftijd en dus geen chick/meisje/jongedame, of ze lekker is .. tsja
1971quote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ze middelbaar is ziet ze er goed uit voor haar leeftijd.
Ik vind dat de vrouwen van middelbare leeftijd van nu er nog aardig jong uit kunnen zienquote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ze middelbaar is ziet ze er goed uit voor haar leeftijd.
Doet ze niet verkeerd dan, had ze jonger geschat, eerder van mijn leeftijd.quote:
inderdaad!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind dat de vrouwen van middelbare leeftijd van nu er nog aardig jong uit kunnen zien
Hoe jong ben jij dan snake, want jij mag van mij nog wel "chick" genoemd wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet ze niet verkeerd dan, had ze jonger geschat, eerder van mijn leeftijd.
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef Robijn48 het volgende:
Raar om over iemand te gaan praten die er niet bij is
Ik ben 31.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:28 schreef Quickslick het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij dan snake, want jij mag van mij nog wel "chick" genoemd worden
Dank je, hoe oud/jong ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:42 schreef Quickslick het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, durf ik wel te zeggen
Ook 31 natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 11:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dank je, hoe oud/jong ben jij eigenlijk?
Wel chick?quote:
Ja, ik quote jou. Maar oke. Eerlijkheid siert de mens.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef Quickslick het volgende:
[..]
Wie...? Ik...? Laatste keer dat ik gekeken heb niet nee.
als meisjes en jongedames!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind dat de vrouwen van middelbare leeftijd van nu er nog aardig jong uit kunnen zien
Hhm, dan had ik een andere user in gedachte denk ikquote:Op woensdag 11 april 2012 11:12 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Ricko hosselt een eeuwig 16jarige?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik zal zelfmoord plegen eer ik een 40 jarige aan de haak sla
Hij vergeet voor het gemak even dat hij ook ooit een oude man wordt.quote:
Tegen die tijd is Ricko een gezapige vinexbewoner met kneutergezinnetje en uitdijend bankstellichaam.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Hij vergeet voor het gemak even dat hij ook ooit een oude man wordt.
Met een 4-deurs sedan voor de deur.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Ricko een gezapige vinexbewoner met kneutergezinnetje en uitdijend bankstellichaam.
en natuurlijk:quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Met een 4-deurs sedan voor de deur.
Een MILF,he?!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik zal zelfmoord plegen eer ik een 40 jarige aan de haak sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |