'jongeheer' wordt wel vaak gebruikt bij mannen hoor. Alleen niet op de manier waarop jij het bedoelt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
je ziet een man van middelbare leeftijd zichzelf bijna nooit boy, jongetje, jongeheer noemenwaarom is dit voor een vrouw van middelbare leeftijd dan wel geaccepteerd?
topic gaat over vrouwen van middelbare leeftijd btw..... jij noemt vrouwen van in de 50 meisje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vind het sowieso altijd moeilijk om een juiste benaming te vinden voor het vrouwvolk. Meisje klinkt zo 12 jarig, dame is toch weer een beetje alsof je toch al aan het aftakelen bent, mevrouw is nog erger, chick is weer zo 'zie mij een nike pet dragen joww', wijf is gewoon respectloos.
Dus oestrogeenbroeders, wat horen jullie het liefst?
Dat vind ik dus ook, maar toen ik dat eens in een topic meldde was ik een aansteller.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt van de context af maar vrouw, meid, dame en jongedame vind ik goed.
Meisje, chick en wijf etc. vind ik not done
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
'jongeheer' wordt wel vaak gebruikt bij mannen hoor. Alleen niet op de manier waarop jij het bedoelt.
Ik vind 'wijf' ook niks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, maar toen ik dat eens in een topic meldde was ik een aansteller.
Nee ik bedoelde het als je het over een vrouw hebt. Ipv haar aanspreekt...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Oh ja, jij bedoelde hoe je jezelf noemt? Mijn fout.
Dat is ook niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
je ziet een man van middelbare leeftijd zichzelf bijna nooit boy, jongetje, jongeheer noemenwaarom is dit voor een vrouw van middelbare leeftijd dan wel geaccepteerd?
Nah, kan me voorstellen dat een 30 jarige voor 14 jarige niet echt aantrekkelijk is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:23 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoezo kan je geen lekker wijf meer zijn na je 25e ofzo?
Ik gebruik wel vaak wijfje, vaak denigrerend of juist liefkozend bedoeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook, maar toen ik dat eens in een topic meldde was ik een aansteller.
Nou ja, als je kwaad op iemand bent snap ik het wel, maar het was zo'n context: ja, we reden met zo'n wijf mee naar huis.quote:
hee meisje, lekkerding .. schattebout kippebout ... ik wil je naaie naaie naaie huis brengenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hangt van de context af maar vrouw, meid, dame en jongedame vind ik goed.
Meisje, chick en wijf etc. vind ik not done
lui zoals catkiller, garrison72, 2nutz, trovey (zelf een vrouw van middelbare leeftijd) vinden het anders heel normaalquote:
Alleen van die boeren gebruiken dat woordquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, als je kwaad op iemand bent snap ik het wel, maar het was zo'n context: ja, we reden met zo'n wijf mee naar huis.
Wtf?
Gewoon vrouw want dat ben ik....meisje heb ik al hele tijd achter me gelaten want dat is een kind en oud wijf is gewoon schelden. Voor de buitenwereld ben je op een bepaalde leeftijd gewoon mevrouw (daar hoef je trouwens geen 40+ voor te zijn gezien de twintigers die erover klagen op FOK!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Vind het sowieso altijd moeilijk om een juiste benaming te vinden voor het vrouwvolk. Meisje klinkt zo 12 jarig, dame is toch weer een beetje alsof je toch al aan het aftakelen bent, mevrouw is nog erger, chick is weer zo 'zie mij een nike pet dragen joww', wijf is gewoon respectloos.
Dus oestrogeenbroeders, wat horen jullie het liefst?
"Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Vrouwen die zichzelf chick noemen zijn ook vaak "prettig gestoord"
en hebben een pittig kort kapsel (of een uitgezakt permanentje)quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Waaghals het volgende:
Vrouwen die zichzelf chick noemen zijn ook vaak "prettig gestoord"
Mijn overgrootmoeder was Rotterdams en ze noemde mij altijd "wijfie", voor mij heeft dat dus een prettige klank.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik gebruik wel vaak wijfje, vaak denigrerend of juist liefkozend bedoeld.
Ik vind dat ook altijd zo aso klinken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, als je kwaad op iemand bent snap ik het wel, maar het was zo'n context: ja, we reden met zo'n wijf mee naar huis.
Wtf?
en als je niet gelooft, stap je maar uitquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
"Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!!![]()
"
Bedankt dat je deze open deur even intrapt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder was Rotterdams en ze noemde mij altijd "wijfie", voor mij heeft dat dus een prettige klank.
Een vriend van me uit Rotterdam noemt me ook wijfie en gebruikt dat ook echt als koosnaam.
Ligt er dus inderdaad maar net aan hoe het gebruikt wordt, "Dom wijf" of "Lief wijfie" heeft al een totaal andere impact.
Ligt wel aan welk persoon tho. Ben je classy dan zal ik je nooit chick noemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
lui zoals catkiller, garrison72, 2nutz, trovey (zelf een vrouw van middelbare leeftijd) vinden het anders heel normaal
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bedankt dat je deze open deur even intrapt.
Ik kan me niet herinneren dat ik mezelf 'boy, jongetje of jongeheer' heb genoemd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:38 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
lui zoals catkiller, garrison72, 2nutz, trovey (zelf een vrouw van middelbare leeftijd) vinden het anders heel normaal
Ja precies ja. Vriendinnen noem ik weleens 'geil wijfje' ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mijn overgrootmoeder was Rotterdams en ze noemde mij altijd "wijfie", voor mij heeft dat dus een prettige klank.
Een vriend van me uit Rotterdam noemt me ook wijfie en gebruikt dat ook echt als koosnaam.
Ligt er dus inderdaad maar net aan hoe het gebruikt wordt, "Dom wijf" of "Lief wijfie" heeft al een totaal andere impact.
Mannen die "M'n meisje" zeggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja precies ja. Vriendinnen noem ik weleens 'geil wijfje' ofzo.
En hoewel 'wijf' echt een scheldwoord is, word ik als ik in discussie met iemand ben nog altijd liever wijf genoemd dan 'meisje'.
Lijden aan het Peter Pan-syndroom.quote:
Als het mannen zijn van dezelfde leeftijd is dat helemaal niet erg...is meer een koosnaampje, zeker als ze al lang bij elkaar zijn.quote:
Ik heb iets tegen dat koosnaampje net als ik iets tegen vrouwen heb die 'hubby' zeggen. Spontane schurft krijg ik er van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het mannen zijn van dezelfde leeftijd is dat helemaal niet erg...is meer een koosnaampje, zeker als ze al lang bij elkaar zijn.
kan me niet schelen wie het zijn, het klinkt nattig en zijig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Als het mannen zijn van dezelfde leeftijd is dat helemaal niet erg...is meer een koosnaampje, zeker als ze al lang bij elkaar zijn.
"Mijn mokkel" dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen dat koosnaampje net als ik iets tegen vrouwen heb die 'hubby' zeggen. Spontane schurft krijg ik er van.
Echt ranzig jaquote:
Net zo fout, wat is er mis met 'mijn vriendin'?quote:
Blijkbaar, ik heb er geen moeite mee als mensen koosnaampjes voor elkaar hebben...er zijn wel ergere dan mijn meisje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik heb iets tegen dat koosnaampje net als ik iets tegen vrouwen heb die 'hubby' zeggen. Spontane schurft krijg ik er van.
popje dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja precies ja. Vriendinnen noem ik weleens 'geil wijfje' ofzo.
En hoewel 'wijf' echt een scheldwoord is, word ik als ik in discussie met iemand ben nog altijd liever wijf genoemd dan 'meisje'.
Kan echt niet.quote:
Jij noemt je vriendin je wijf of zoiets want dat klinkt stoer?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan me niet schelen wie het zijn, het klinkt nattig en zijig.
Ja hoe noem jij je vriendin, Garrisjon?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij noemt je vriendin je wijf of zoiets want dat klinkt stoer?
Dan kan het wel, maar publiekelijk 'mijn meisje' zeggen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt ranzig ja![]()
![]()
Van meisje genoemd worden ben ik alleen gediend tijdens speciale momenten door speciale personen. Bijvoorbeeld vlak voor ik in slaap val tijdens knuffelen na 6 orgasmes van harde seks met met de man van mijn dromen
doe eens niet zo viesquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Echt ranzig ja![]()
![]()
Van meisje genoemd worden ben ik alleen gediend tijdens speciale momenten door speciale personen. Bijvoorbeeld vlak voor ik in slaap val tijdens knuffelen na 6 orgasmes van harde seks met met de man van mijn dromen
De meeste mensen gebruiken het koosnaampje voor hun partner dan ook niet in het openbaar...althans mijn ouders niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dan kan het wel, maar publiekelijk 'mijn meisje' zeggen...
Ja of 'die van mij' en daarbij stomp ik haar liefdevol op de schouder.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef trovey het volgende:
Jij noemt je vriendin je wijf of zoiets want dat klinkt stoer?
Vooropgesteld dat ik die zou hebben, Sjonis? Dan zou ik haar 'duifje' noemen. Of 'me lieffuh allessie'.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Sinosappel het volgende:
Ja hoe noem jij je vriendin, Garrisjon?
Vrouwen die "M'n ventje" zeggen, en dan niet hun zoontje bedoelen.quote:
rechterhandquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja hoe noem jij je vriendin, Garrisjon?
Oke, sorry dat ik VIES doe door over mijn lieve fantasieen te vertellenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:52 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
doe eens niet zo vies
topic gaat over vrouwen van MIDDELBARE LEEFTIJD die ZICHZELF chick (of meisje of jongedame) noemen
Vrouwen die "m'n ventje" zeggen en dan wel hun zoontje bedoelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vrouwen die "M'n ventje" zeggen, en dan niet hun zoontje bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |