Dat vind ik dan minder erg dan wanneer het hun vriend/man is, bij een ventje denk ik namelijk aan een klein manneke, niet aan een volwassen kerel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:55 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Vrouwen die "m'n ventje" zeggen en dan wel hun zoontje bedoelen.
dat doe je maar in SEX of KPDquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke, sorry dat ik VIES doe door over mijn lieve fantasieen te vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liefst met zo'n donkerbruine Candlelight-stem en dan die 'sj' klank extra aanzetten met getuite lippen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:50 schreef Pharkus het volgende:
Dan kan het wel, maar publiekelijk 'mijn meisje' zeggen...
geeft niet hoor, lekker sappig sinosappeltje van mequote:Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel boeiend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Ga vooral door.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel boeiend.
Ja Sinos, vertel ons meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:01 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Ga vooral door.
Meer dus alsof "one of the guys "is dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja of 'die van mij' en daarbij stomp ik haar liefdevol op de schouder.
[..]
Vooropgesteld dat ik die zou hebben, Sjonis? Dan zou ik haar 'duifje' noemen. Of 'me lieffuh allessie'.
Mag nietquote:
OK, au serieux dan: ik ben niet zo van de koosnaampjens. Je kunt je liefde nog op zoveel andere manieren betuigen dan zo'n tenenkrommend jeukwoordje dat altijd de verkleinvorm schijnt te moeten hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Meer dus alsof "one of the guys "is dus.
Alleen omdat één iemand het niet kan verdragen. Tss.. We zitten toch niet in de kerk zeker?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mag niet
Ik word vadsige rosbiefkut genoemd als ik het heb over mijn allerliefste fantasieen
TS vindt seks een straf die zich met sokken aan, licht uit en met tegenzin dient te voltrekken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Alleen omdat één iemand het niet kan verdragen. Tss.. We zitten toch niet in de kerk zeker?
jij niet hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mag niet
Ik word vadsige rosbiefkut genoemd als ik het heb over mijn allerliefste fantasieen
Daarom gebruiken de meeste mensen ze ook als ze gewoon alleen zijn met hun partner....het is voor die mensen een manier om hun affectie te tonen....ik ben zelden of nooit kennissen tegengekomen die hun partner bij hun koosnaampje noemden waar ik bij was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, au serieux dan: ik ben niet zo van de koosnaampjens. Je kunt je liefde nog op zoveel andere manieren betuigen dan zo'n tenenkrommend jeukwoordje dat altijd de verkleinvorm schijnt te moeten hebben.
Ja, en tevens ook nog zo vies is. Bah.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS vindt seks een straf die zich met sokken aan, licht uit en met tegenzin dient te voltrekken..
verhalen over sex van vrouwen van middelbare leeftijd zijn idd een strafquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
TS vindt seks een straf die zich met sokken aan, licht uit en met tegenzin dient te voltrekken..
Vond ik ook altijd van mensen die hun huisdier allerlei koosnaampjes geven, maar ik betrap mezelf er nu ook op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
OK, au serieux dan: ik ben niet zo van de koosnaampjens. Je kunt je liefde nog op zoveel andere manieren betuigen dan zo'n tenenkrommend jeukwoordje dat altijd de verkleinvorm schijnt te moeten hebben.
Dat komt anders met grote regelmaat voor, of het is mijn selectieve perceptie die mij daar steeds weer op wijst waardoor het zo vaak lijkt voor te komen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom gebruiken de meeste mensen ze ook als ze gewoon alleen zijn met hun partner....het is voor die mensen een manier om hun affectie te tonen....ik ben zelden of nooit kennissen tegengekomen die hun partner bij hun koosnaampje noemden waar ik bij was.Maar ieder zijn meug hoor.
![]()
Sinos is van middelbare leeftijd?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef GeenWijn het volgende:
verhalen over sex van vrouwen van middelbare leeftijd zijn idd een straf
Opknopen dan maar als je zelf 40 gaat worden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Jouw poes heet 'kkdildo' ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vond ik ook altijd van mensen die hun huisdier allerlei koosnaampjes geven, maar ik betrap mezelf er nu ook op.
Je let er gewoon teveel op, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat komt anders met grote regelmaat voor, of het is mijn selectieve perceptie die mij daar steeds weer op wijst waardoor het zo vaak lijkt voor te komen..
[..]
Sinos is van middelbare leeftijd?
tsk tsk tsk Fasc. Laat me raden: "Clitori" ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
Vond ik ook altijd van mensen die hun huisdier allerlei koosnaampjes geven, maar ik betrap mezelf er nu ook op.
Dus jij gaat vanaf je 40ste ofzo je benen sluiten en nooit meer openenen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:09 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Ik doe dat zelden met mijn huisdieren, ze hebben wel verkorte namen af en toe...telt dat ook?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |