quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb een foto van jou gezien. Dus bedpartners is onmogelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Niks mis mee tochquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef VeX- het volgende:
Volgens de officiële nettiquette mogen vrouwen van middelbare leeftijd zich uitsluitend chick noemen als ze lekker zijn.
neequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:06 schreef VeX- het volgende:
Volgens de officiële nettiquette mogen vrouwen van middelbare leeftijd zich uitsluitend chick noemen als ze lekker zijn.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef GeenWijn het volgende:
Het onderwerp van dit topic gaat over vrouwen van middelbare leeftijd die zichzelf chick/meisje/jongedame/whatever noemen.
Ja dat... Nogal een compliment 'kip'...quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
Sowieso heb ik iets tegen op het woord chick.
Kuiken.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja dat... Nogal een compliment 'kip'...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe ondertitel
Dat vind ik zo mogelijk nog minder complimenteusquote:
Lekkere chicks:quote:Op woensdag 11 april 2012 09:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat vind ik zo mogelijk nog minder complimenteus
Ja ok... Maar hee, ik wil er over een paar jaar niet van beticht worden een vrouw van middelbare leeftijd te zijn die zichzelf chick noemtquote:
Nou, schijnbaar hebben mensen als TS er nog de meeste problemen mee.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ja ok... Maar hee, ik wil er over een paar jaar niet van beticht worden een vrouw van middelbare leeftijd te zijn die zichzelf chick noemt
er hebben anders meerdere mensen in t topic gezegd dat t best achterlijk is als je van middelbare leeftijd bent dat je jezelfquote:Op woensdag 11 april 2012 09:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou, schijnbaar hebben mensen als TS er nog de meeste problemen mee.
En ook mensen die dat niet vinden. En nu?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:41 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
er hebben anders meerdere mensen in t topic gezegd dat t best achterlijk is als je van middelbare leeftijd bent dat je jezelfdan chick/meisje/jongedame noemt
quote:Op woensdag 11 april 2012 09:03 schreef sinepedraap het volgende:
TS is oud en versleten en wordt geen chick meer genoemd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat klopt.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:41 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
er hebben anders meerdere mensen in t topic gezegd dat t best achterlijk is als je van middelbare leeftijd bent dat je jezelfdan chick/meisje/jongedame noemt
Ik zit zelf in die leeftijd-nl. er precies tussenin- en ik verzeker je dat er niet veel vrouwen van mijn leeftijd zich zo noemen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ook mensen die dat niet vinden. En nu?
Nee, dat geloof ik best. En die het wel doen zijn vaak tokkie of gewoon echt chicksquote:Op woensdag 11 april 2012 10:47 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik zit zelf in die leeftijd-nl. er precies tussenin- en ik verzeker je dat er niet veel vrouwen van mijn leeftijd zich zo noemen.
Dus.
Of heel bang niet meer mee te tellen.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik best. En die het wel doen zijn vaak tokkie of gewoon echt chicks
vooral dit lijkt mequote:Op woensdag 11 april 2012 10:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Of heel bang niet meer mee te tellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |