Ik snap dat nooit zo op een oude fiets moet je het leren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef HSG het volgende:
Ze heeft tenminste veel ervaring TS en op een oude fiets moet je het leren.
ik ook niet. Vaak genoeg op een oude fiets gereden. Dan deden de remmen het niet, of zakte je door het wiel omdat deze helemaal veroest was.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo op een oude fiets moet je het leren.
Wat slechtquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit zo op een oude fiets moet je het leren.
Ik kreeg gelijk een nieuwe fiets en ik kan het nog steeds :S
Maar niet met twee lekke banden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef HSG het volgende:
Ze heeft tenminste veel ervaring TS en op een oude fiets moet je het leren.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Robijn48 het volgende:
Ik vind deze klacht wel terecht, maar tevens kan ik me niet voorstellen dat er veel vrouwen van middelbare leeftijd zijn die zichzelf "chick", jongedame of nog meisje noemen. Tja. Uitzonderingen heb je overal.
Nou ja, ik ben 31 en voel me niet oud eigenlijk, ook niet superjong maar er gewoon tussenin, maar daar is niet echt een woord voor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:23 schreef Cher- het volgende:
Terechte klacht hoewel ik zulke vrouwen nog nooit heb meegemaakt. Maar natuurlijk wel mensen van 30+ die zichzelf jong noemen en denken dat ze nog helemaal hot zijn. Das ook een klacht op zich.
Mannen van middelbare leeftijd die zichzelf boy noemen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
Is er ook een mannelijke variant van waar de klacht over gaat eigenlijk?
Ja of...vlotte gozer ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Mannen van middelbare leeftijd die zichzelf boy noemen?
Jawelquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben 31 en voel me niet oud eigenlijk, ook niet superjong maar er gewoon tussenin, maar daar is niet echt een woord voor.
Als ik moet kiezen tussen jong of oud voel ik me jong.
Of ik "hot" ben laat ik uiteraard aan anderen over en die meningen zullen ook verdeeld zijn.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:23 schreef Cher- het volgende:
Terechte klacht hoewel ik zulke vrouwen nog nooit heb meegemaakt. Maar natuurlijk wel mensen van 30+ die zichzelf jong noemen en denken dat ze nog helemaal hot zijn. Das ook een klacht op zich.
Garissonquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:37 schreef Cher- het volgende:
Een vlotte man van 40 jaar. Ja, zulke types heb je wel. Van die overdreven 40 jarige kakkers die zichzelf 20 voelen. Walgelijke kerels.
Ff quote.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat een onzin
Mannen van 30+
[..]
Garisson
Serieus, iemand van 28 is wel jong genoeg maar iemand van 30 is te oud.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:38 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ff quote.
Nee.
Geef mij maar mannen van 28.
Garisson is niet zo.
Ik vind zulke mensen niet jong, nee. Natuurlijk zijn er altijd leuke uitzonderingen qua mannen en leeftijd. En alles beter dan mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Serieus, iemand van 28 is wel jong genoeg maar iemand van 30 is te oud.
Ook jonger?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind zulke mensen niet jong, nee. Natuurlijk zijn er altijd leuke uitzonderingen qua mannen en leeftijd. En alles beter dan mijn leeftijd.
Maar dat is dan toch puur psychologisch? Aangezien je haast zelden het verschil kan zien tussen de leeftijden 28 en 30 jaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik vind zulke mensen niet jong, nee. Natuurlijk zijn er altijd leuke uitzonderingen qua mannen en leeftijd. En alles beter dan mijn leeftijd.
Je ziet ook haast zelden verschil tussen 15- en 18jarige meisjesquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch puur psychologisch? Aangezien je haast zelden het verschil kan zien tussen de leeftijden 28 en 30 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |