quote:middelbare leeftijd
Uitleg: levensfase van 40 - 60 jaar
Klacht: geboren zijn in 1971 en jezelf nog steeds chick noemenquote:Chick
Pronunciation: /tʃɪk/
noun
1a young bird, especially one newly hatched: the cattle egrets hatched and reared two chicks [with modifier]: cuckoo chicks
a newly hatched young domestic fowl: dozens of fluffy, chirruping chicks hatched out
2 informal a young woman: she’s a great-looking chick
welkom op fokquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef Garisson72 het volgende:
Nog bedroevender: jezelf in een situatie aantreffen waar vrouwen van 40-60 voorkomen die zichzelf 'chick' noemen.
ik ben hier al lang, maar die situatie is mij onbekend. Links ter onderbouwing aub.quote:
neequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
Zolang ze hier reden toe hebben, niks mis mee.
hier bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ben hier al lang, maar die situatie is mij onbekend. Links ter onderbouwing aub.
Maar waarom niet dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef Ramkraker het volgende:
Ok ok na het zien van het topic van die link geef ik je gelijk
"Hey chickie hey pssst meisje hey chick."quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
Sowieso heb ik iets tegen op het woord chick.
Dat is sowieso terecht. Ongeacht leeftijd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:00 schreef Sinosappel het volgende:
Sowieso heb ik iets tegen op het woord chick.
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:48 schreef trovey het volgende:
Goed, meteen dan maar in de bloemetjesjurk achter de geraniums gaan zitten?Moet jij dan ook wel doen hè als je 40 gaat worden.
Overigens noem ik mezelf nooit chick.....18 jarige dronken jongens noemen me wel meisje.
Was dat niet duidelijk uit de post....40+ maar nog lang geen 60.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef snakelady het volgende:
Chick is sowieso een vreemde benaming, of je nu 18 of 60 bent.
Altijd gezellig juist van die groepjes meidjes die elkaar dan chick noemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:01 schreef snakelady het volgende:
Chick is sowieso een vreemde benaming, of je nu 18 of 60 bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |