dat waren meestal vrouwen die zelf al van middelbare leeftijd waren dusquote:Op woensdag 11 april 2012 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ook mensen die dat niet vinden. En nu?
Nee, juist niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
dat waren meestal vrouwen die zelf al van middelbare leeftijd waren dus
Ik ken niet eens iemand die zichzelf chickie noemt, laat staan dat iemand van middelbare leeftijd dat doet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Of heel bang niet meer mee te tellen.
Dan bedoelt iemand het eens een keer goed, is het weer niet oke.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ken niet eens iemand die zichzelf chickie noemt, laat staan dat iemand van middelbare leeftijd dat doet.
De enige keer dat ik iets in die richting ben genoemd was ik in Limburg op vakantie maar toen was ik letterlijk "een lekker kippetje".
Het zal een compliment moeten zijn geweest, maar kwam niet zo over.
Komt waarschijnlijk omdat je zelf ook al in de buurt van 40 zit.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vind 40-60 nogal vrij groot verschil eik
Ik ben helemaal geen vrouw van middelbare leeftijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
dat waren meestal vrouwen die zelf al van middelbare leeftijd waren dus
sorry hequote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik in Limburg op vakantie maar toen was ik letterlijk "een lekker kippetje".
Ja daarom, daarom is de klacht op zich best gegrond (want ik zou ook staan te kijken als iemand van mijn leeftijd zichzelf jongedame of de genoemde voorbeelden noemt) maar dat komt gewoon helemaal niet vaak voorquote:Op woensdag 11 april 2012 10:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ken niet eens iemand die zichzelf chickie noemt, laat staan dat iemand van middelbare leeftijd dat doet.
De enige keer dat ik iets in die richting ben genoemd was ik in Limburg op vakantie maar toen was ik letterlijk "een lekker kippetje".
Het zal een compliment moeten zijn geweest, maar kwam niet zo over.
hahaha, maar op dat moment kende ik heel die uitspraak niet, dus kwam nogal vreemd over bij me.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan bedoelt iemand het eens een keer goed, is het weer niet oke.
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:56 schreef BearerOfLight het volgende:
Krampachtig jong willen blijven/overkomen maakt m.i. juist extra oud (en desperate).
Dat slaat negens op. Vrouwen kunnen er nog makkelijk neukbaar uitzien tot 45-50 maar op 60 jarige leeftijd is het schip toch wel gezonken.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat je zelf ook al in de buurt van 40 zit.
[..]
Ik ben helemaal geen vrouw van middelbare leeftijd.![]()
Kan best, maar ze zijn allemaal van middelbare leeftijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat slaat negens op. Vrouwen kunnen er nog makkelijk neukbaar uitzien tot 45-50 maar op 60 jarige leeftijd is het schip toch wel gezonken.
Ja nou en? Word jij ook eens, als je geluk hebt.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Kan best, maar ze zijn allemaal van middelbare leeftijd.
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja daarom, daarom is de klacht op zich best gegrond (want ik zou ook staan te kijken als iemand van mijn leeftijd zichzelf jongedame of de genoemde voorbeelden noemt) maar dat komt gewoon helemaal niet vaak voorDus de TS kan gerust zijn
![]()
Ik zeg toch niet dat daar iets mis mee is? Je kan toch best erkennen dat ze op dat gebied in dezelfde leeftijdscategorie vallen? Er zit ook een heel verschil tussen 70 en 90, maar in principe zijn ze allemaal bejaard.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:03 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ja nou en? Word jij ook eens, als je geluk hebt.
nee. ONZ is ergens andersquote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Waaghals het volgende:
Maar jij hebt gewoon een persoonlijke vete met BrandX blijkbaar
Natuurlijk erken ik dat, het is gewoon zo. Alleen, waar ik wel blij mee ben: toen mijn moeder 50 was, werd ze als een stuk ouder gezien dan ik nu. Tijden veranderen....en de gemiddelde levensverwachting wordt steeds hoger.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat daar iets mis mee is? Je kan toch best erkennen dat ze op dat gebied in dezelfde leeftijdscategorie vallen? Er zit ook een heel verschil tussen 70 en 90, maar in principe zijn ze allemaal bejaard.
BrandX is toch die lekkere chickquote:Op woensdag 11 april 2012 11:06 schreef Waaghals het volgende:
Maar jij hebt gewoon een persoonlijke vete met BrandX blijkbaar
nee een chick met uitgezakt permanentje volgens tsquote:
is een vrouw van middelbare leeftijd en dus geen chick/meisje/jongedame, of ze lekker is .. tsjaquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:12 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
is een vrouw van middelbare leeftijd en dus geen chick/meisje/jongedame, of ze lekker is .. tsja
quote:
Als ze middelbaar is ziet ze er goed uit voor haar leeftijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:12 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
is een vrouw van middelbare leeftijd en dus geen chick/meisje/jongedame, of ze lekker is .. tsja
1971quote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ze middelbaar is ziet ze er goed uit voor haar leeftijd.
Ik vind dat de vrouwen van middelbare leeftijd van nu er nog aardig jong uit kunnen zienquote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ze middelbaar is ziet ze er goed uit voor haar leeftijd.
Doet ze niet verkeerd dan, had ze jonger geschat, eerder van mijn leeftijd.quote:
inderdaad!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind dat de vrouwen van middelbare leeftijd van nu er nog aardig jong uit kunnen zien
Hoe jong ben jij dan snake, want jij mag van mij nog wel "chick" genoemd wordenquote:Op woensdag 11 april 2012 11:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doet ze niet verkeerd dan, had ze jonger geschat, eerder van mijn leeftijd.
quote:Op woensdag 11 april 2012 11:14 schreef Robijn48 het volgende:
Raar om over iemand te gaan praten die er niet bij is
Ik ben 31.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:28 schreef Quickslick het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij dan snake, want jij mag van mij nog wel "chick" genoemd worden
Dank je, hoe oud/jong ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:42 schreef Quickslick het volgende:
[..]
Mooie leeftijd, durf ik wel te zeggen
Ook 31 natuurlijkquote:Op woensdag 11 april 2012 11:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dank je, hoe oud/jong ben jij eigenlijk?
Wel chick?quote:
Ja, ik quote jou. Maar oke. Eerlijkheid siert de mens.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:57 schreef Quickslick het volgende:
[..]
Wie...? Ik...? Laatste keer dat ik gekeken heb niet nee.
als meisjes en jongedames!!!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:16 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik vind dat de vrouwen van middelbare leeftijd van nu er nog aardig jong uit kunnen zien
Hhm, dan had ik een andere user in gedachte denk ikquote:Op woensdag 11 april 2012 11:12 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
Ricko hosselt een eeuwig 16jarige?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik zal zelfmoord plegen eer ik een 40 jarige aan de haak sla
Hij vergeet voor het gemak even dat hij ook ooit een oude man wordt.quote:
Tegen die tijd is Ricko een gezapige vinexbewoner met kneutergezinnetje en uitdijend bankstellichaam.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:21 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Hij vergeet voor het gemak even dat hij ook ooit een oude man wordt.
Met een 4-deurs sedan voor de deur.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tegen die tijd is Ricko een gezapige vinexbewoner met kneutergezinnetje en uitdijend bankstellichaam.
en natuurlijk:quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Met een 4-deurs sedan voor de deur.
Een MILF,he?!quote:Op woensdag 11 april 2012 12:19 schreef RickoKun het volgende:
Ik zal zelfmoord plegen eer ik een 40 jarige aan de haak sla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |