Nice! Ik vond deze ook wel handig, weet niet of die al gepost is ooit:quote:Op maandag 9 april 2012 14:01 schreef Smeich het volgende:
Geen idee of dit voorbij is gekomen maar wellicht handig voor in de volgende OP?
http://www.gameofthronesmap.org/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:18 schreef Littlecreep het volgende:
Ik ga nu even de vervelende boeklezer uithangen, maar waarom is er gekozen om de zus van Theon Yara te noemen in plaats van Asha?
Daarbij:Wie is Rakharo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asha heet Yara omdat Asha teveel op Osha lijkt.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
Klopt niet helemaal toch? jeoffrey is eigenlijk van jaime?quote:Op maandag 9 april 2012 17:37 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nice! Ik vond deze ook wel handig, weet niet of die al gepost is ooit:
http://hauteslides.com/wo(...)phic-Houses-Only.png
quote:Op maandag 9 april 2012 18:21 schreef Zihuatanejo het volgende:
Mag spoilers hier?
Ik vond die scene tussen Tyrion en Bronn het best:Die was nice inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral die expressie van tyrion
Rakharo was diegene die zonder lichaam terug kwam bij Daenarysquote:Op maandag 9 april 2012 18:30 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Wie is Rakharo?
Asha heet Yara omdat Asha teveel op Osha lijkt.
Dat was volgens mij Kovarroquote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Rakharo was diegene die zonder lichaam terug kwam bij DaenarysIn principe maakt het inderdaad niet veel uit, maar de 'bloodriders' hebben toch een zekere waarde in het verhaal.
Hebben die in t boek verkering ofzo? Omdat ze em nog uitzonderlijke afscheid wenstte in aflevering 1quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Rakharo was diegene die zonder lichaam terug kwam bij DaenarysIn principe maakt het inderdaad niet veel uit, maar de 'bloodriders' hebben toch een zekere waarde in het verhaal.
Die scene met ondertiteling >>> zonder ondertiteling. Dany heeft wel geluk met haar dienaressen. De actrices die Irri en Doreah spelen zijn een stel sublieme exemplaren van het vrouwelijke geslacht.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
In de ondertitels staat toch echt dat Rakharo dood is.quote:Op maandag 9 april 2012 18:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat was volgens mij KovarroRakharo ging een andere kant op.
Ah, die bloodriders! Die kan ik echt niet van elkaar onderscheiden.quote:Op maandag 9 april 2012 18:33 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Dat zijn slechts geruchtenquote:Op maandag 9 april 2012 18:31 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal toch? jeoffrey is eigenlijk van jaime?
hahaha, ik wou dit ook ff delen maar je was me voor.quote:Op maandag 9 april 2012 17:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De humorschrijvers hebben overuren gedraaid in deze aflevering![]()
.
Vooral Doreah (Roxanne McKee)quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die scene met ondertiteling >>> zonder ondertiteling. Dany heeft wel geluk met haar dienaressen. De actrices die Irri en Doreah spelen zijn een stel sublieme exemplaren van het vrouwelijke geslacht.
En hoe is dit nu weer 'humor' ?quote:Op maandag 9 april 2012 17:42 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De humorschrijvers hebben overuren gedraaid in deze aflevering![]()
.
"Hihihi die man zoent waar net nog sperma zat!"quote:
Aaah zo,quote:Op maandag 9 april 2012 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
"Hihihi die man zoent waar net nog sperma zat!"
Zo.
idd, de map in de viewer's guide van HBO is veel duidelijker en geeft ook aan wie waar is tijdens welke aflevering.quote:Op maandag 9 april 2012 20:37 schreef Ascendancy het volgende:
Zeg die kaart in de OP, waarom is die geographisch zo incorrect? Braavos ligt niet op een eiland en al zeker niet zo zuidelijk. De andere Free Cities zijn ook al onzin.
quote:Op maandag 9 april 2012 18:18 schreef Littlecreep het volgende:
Ik ga nu even de vervelende boeklezer uithangen, maar waarom is er gekozen om de zus van Theon Yara te noemen in plaats van Asha?
Daarbij:Ik las iets van andere serie dus is gestoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
Irri en doreah?quote:Op maandag 9 april 2012 18:38 schreef franske19 het volgende:
[..]
Die scene met ondertiteling >>> zonder ondertiteling. Dany heeft wel geluk met haar dienaressen. De actrices die Irri en Doreah spelen zijn een stel sublieme exemplaren van het vrouwelijke geslacht.
Doreah leert Daenerys de Khal te behagen. Scene kun je moeilijk vergeten zijn als gezonde heterosexuele man. Irri is de dienares die ontdekt dat Daenerys zwanger is.quote:Op maandag 9 april 2012 22:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Irri en doreah?ben ik iets vergeten van seizoen 1?!
Ik had al een idee, dacht echter dat dat dezelfde actrice wasquote:Op maandag 9 april 2012 23:15 schreef franske19 het volgende:
[..]
Doreah leert Daenerys de Khal te behagen. Scene kun je moeilijk vergeten zijn als gezonde heterosexuele man. Irri is de dienares die ontdekt dat Daenerys zwanger is.
Doe jij het met pberends dan?quote:Op maandag 9 april 2012 21:06 schreef Wootism het volgende:
[..]
Aaah zo,
Dan zal ik morgen mijn vriend eens aan het lachen maken met een gepassioneerde tongzoen na zijn daad.
Beetje jammer dat bij Mormont alleen Jorah staat, of mag je uberhaupt niet meer in de stamboom zodra je bij de Nights Watch gaat?quote:Op maandag 9 april 2012 17:37 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Nice! Ik vond deze ook wel handig, weet niet of die al gepost is ooit:
http://hauteslides.com/wo(...)phic-Houses-Only.png
waz met jouwquote:
Idd, door de Poolse HBO site. Weet niet of ze dat weer doen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:26 schreef muzas het volgende:
Hmm, e02 was ook al een week eerder beschikbaar. Vandaar.
Nope. Nederlandse en Poolse waren te vroeg met E02 online zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, door de Poolse HBO site. Weet niet of ze dat weer doen...
E2 is volgens IMDB 2 dagen geleden officeel gereleased. Dus dan mogen we nog wel een paar dagen wachten.quote:
Ah vandaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:35 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nope. Nederlandse en Poolse waren te vroeg met E02 online zetten.
Geweldige acteur ook, hij was al badass in de veel te vroeg gecancelde serie "Threshold". Hij heeft ook de mazzel dat hij een normale stem heeft, waar de meeste lilliputters vaak een piepstemmetje hebben en daardoor gedoemd zijn elfje van de kerstman te spelen ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik begin de 'imp' wel behoorlijk te waarderen ondertussen.
quote:Golden Globes, USA
Year Result Award Category/Recipient(s)
2012 Won Golden Globe Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Television
for: "Game of Thrones" (2011).
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef WheeleE het volgende:
Is het bij het lezen van de boeken af en toe ook zo verwarrend?
quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]Ik heb vandaag een family tree/ guide to Houses uitgeprint om er bij te houden de volgende keer
Ik weet het, sneuquote:
Haha klopt, maar je kunt beter gewoon één keer al die Houses goed bekijken, dan onthoud je het wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik weet het, sneu. Maar wel handig. Al is het maar om achteraf e.e.a. na te kijken.
Ja maar wel deels speculatief.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef Littlecreep het volgende:
Overigens wat kaarten betreft. Deze is wat accurater dan die in de OP:
http://www.sermountaingoat.co.uk/map/versions/speculative_map.jpg
De serie zit natuurlijk vol geografische referenties en familienamen en hun zetels. Het is wel handig om de map er een keer bij te pakken wanneer ze het hebben over Harrenhal, Casterly Rock of Highgarden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Onufriev het volgende:
Waarom zijn er zoveel van die mappen? Wat maakt het uit waar iedereen precies zit?
Same here!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik begin de 'imp' wel behoorlijk te waarderen ondertussen.
Is het dom om te zeggen dat het mij verder niet veel boeits wie waar zit? Als je maar weet dat ze onderweg zijn naar iets of juist op de vlucht, dat ze niet bij elkaar zijn of juist wel. Waar het dan op de kaart ligt maakt toch verder niet heul veel uit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De serie zit natuurlijk vol geografische referenties en familienamen en hun zetels. Het is wel handig om de map er een keer bij te pakken wanneer ze het hebben over Harrenhal, Casterly Rock of Highgarden.
De map is ook niet voor niets verwerkt in de opening credits, om de kijker nog een beetje het besef te geven waar de scènes zich afspelen.
Nee dat is niet dom, verhaal inhoudelijk mis je ook niks denk ik. Bij andere films/series die zich in een fictieve omgeving afspelen heb ik ook nooit de behoefte om er een map bij te pakken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Is het dom om te zeggen dat het mij verder niet veel boeits wie waar zit? Als je maar weet dat ze onderweg zijn naar iets of juist op de vlucht, dat ze niet bij elkaar zijn of juist wel. Waar het dan op de kaart ligt maakt toch verder niet heul veel uit.
ps. als het wel dom is heb ik niks gezegd
Deels wel, deels niet denk ik. Het is wel handiger als iemand ergens naar toe vertrekt om te weten of daar nog andere van toepassing zijnde figuren zitten. Aan de andere kant merk je dat vanzelf wel weer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Is het dom om te zeggen dat het mij verder niet veel boeits wie waar zit? Als je maar weet dat ze onderweg zijn naar iets of juist op de vlucht, dat ze niet bij elkaar zijn of juist wel. Waar het dan op de kaart ligt maakt toch verder niet heul veel uit.
ps. als het wel dom is heb ik niks gezegd
Dat is niet dom. Maar voor iemand die zich graag wil inleven is het een uitkomst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:29 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Maar beter dan die interactieve kaart. De 'Free Cities' liggen compleet overhoop op die kaart.quote:
Goed nieuws en hopelijk wat meer afleveringen dan 10quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:48 schreef Tweek het volgende:
De serie is alvast vernieuwd voor een derde seizoen: http://www.deadline.com/2(...)-season/#more-254652
OP heb ik inmiddels aangepast met die andere Map en waarschuwing dat bepaalde plaatsen speculatief zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:48 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Maar beter dan die interactieve kaart. De 'Free Cities' liggen compleet overhoop op die kaart.
Don't count on it. Het is al tijd- en geldrovend genoeg om er 10 te maken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Goed nieuws en hopelijk wat meer afleveringen dan 10
Nou als ik de boeken (quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Haha klopt, maar je kunt beter gewoon één keer al die Houses goed bekijken, dan onthoud je het wel.
Dat heb ik steeds met die kaart die vooraan in het boek zitquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou als ik de boeken (verboden woord
) lees dan blader ik regelmatig naar de stambomen/familieuitleg achterin om nog even te kijken wie waar nou precies bij hoort enzo. Daar staan dan ook de allianties in enzo die ik soms nog wel eens vergeet
.
Ja, in het eerste seizoen het zuiden van Westeros in Malta en in het tweede seizoen in Kroatie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Veel verschillende landen toch? Moet ook wel met al die klimaten. Ik dacht ergens gelezen te hebben in Malta en IJsland, maar wat daar van waar is en waar nog meer, geen idee.
en IJslandquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef Sooph het volgende:
[..]
Ja, in het eerste seizoen het zuiden van Westeros in Malta en in het tweede seizoen in Kroatie.
Ja, north of the wall is IJsland dacht ikquote:
quote:Principal photography for the first season was scheduled to begin on July 26, 2010.[2] The primary location was the Paint Hall Studios in Belfast, Northern Ireland.[25] Exterior scenes in Northern Ireland were filmed at Sandy Brae in the Mourne Mountains (standing in for Vaes Dothrak), Castle Ward and Doune Castle (Winterfell), Saintfield Estates (the Winterfell godswood), Tollymore Forest (outdoor scenes), Cairncastle (the execution site), the Magheramorne quarry (Castle Black) and at Shane's Castle (the tourney grounds).[26]
The first season's Southern scenes were filmed in Malta, a change in location from the sets in Morocco used for the pilot episode.[2] The city of Mdina was used for scenes in King's Landing, and filming also took place at Fort Manoel (representing the Sept of Baelor), at the Azure Window on the island of Gozo (the Dothraki wedding site), and at San Anton Palace, Fort Ricasoli, Fort St Angelo and St. Dominic monastery (all used for scenes in the Red Keep).[26]
For the second season, shooting of the Southern scenes shifted from Malta to Croatia, where the city of Dubrovnik and its walls allowed exterior shots of a seaside walled medieval city. Dubrovnik and Fort Lovrijenac were used for scenes in King's Landing and the Red Keep, and the island of Lokrum as well as the Dubac quarry for scenes in Qarth. Scenes set north of the Wall, in the the Frostfangs and at the Fist of the First Men, were filmed in Iceland in November 2011, on the Svínafellsjökull glacier and near Smyrlabjörg and Vík on Höfðabrekkuheiði.[26]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is gaan zitten.Were making, were making!
Radio Soulwax!
http://www.imdb.com/title/tt0944947/locationsquote:
Vind ik ook. Maar goed, er is altijd nog de tweede zitting. Aan het einde van het seizoen alles lekker nog een keer kijken.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik kijk toch weer elke week, terwijl het zoveel leuker is om ze te bewaren en dan achter elkaar te kijken of een regenachtige donkere dag.
quote:Op woensdag 11 april 2012 10:12 schreef Sheepcidus het volgende:
Denk dat veel van het verhooge budget inyup, het schieten van de beelden voor die aflevering heeft een maand geduurd in tegenstelling tot de 10 dagen die andere afleveringen nodig hebben. Tel daar bij op het vele, grote CG werk dat erin zit en je begrijpt waar die 15% extra budget in is gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is gaan zitten.[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
Seizoen 1 heb inmiddels 3 keer gezien. Er zijn weinig series waar ik dat doe. Volgens mij is alleen Band of Brothers een uitzondering.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:14 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Maar goed, er is altijd nog de tweede zitting. Aan het einde van het seizoen alles lekker nog een keer kijken.
Ben benieuwd hoe groot dat serie dan uiteindelijk gaat worden.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef MAHL het volgende:
Seizoen 3 wordt inderdaad ongeveer de helft van boek 3
bronn
Alsook de bevestiging van de makers dat een aantal characters van boek 2 pas in seizoen 3 geïntroduceerd worden, om duidelijke redenen.
Van Caricequote:Op woensdag 11 april 2012 14:49 schreef Junglebeast het volgende:
Wauw mooi einde van EP2. Heb nog de rillingen..
Ben vooral benieuwd hoe ze de tijd die George nodig heeft om de laatste boeken te schrijven gaan overbruggenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Zeroku het volgende:
Ben benieuwd hoe groot dat serie dan uiteindelijk gaat worden.
Fillersquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe ze de tijd die George nodig heeft om de laatste boeken te schrijven gaan overbruggen
Oh zijn die boeken nog steeds 'bezig' dan? Mooi zoquote:Op woensdag 11 april 2012 20:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd hoe ze de tijd die George nodig heeft om de laatste boeken te schrijven gaan overbruggen
Martin hoopt met de volgende over 3 jaar klaar te zijnquote:Op woensdag 11 april 2012 20:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh zijn die boeken nog steeds 'bezig' dan? Mooi zo
Lijkt me fucking moeilijk om schrijver te zijn. Om alle puzzelstukjes samen te laten komen
Dat zegt ie altijd.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Martin hoopt met de volgende over 3 jaar klaar te zijn.
Wat niet heel vreemd is aangezien boek 3 ook in 2 delen is uitgebrachtquote:Op woensdag 11 april 2012 18:06 schreef MAHL het volgende:
Seizoen 3 wordt inderdaad ongeveer de helft van boek 3
bronn
Alsook de bevestiging van de makers dat een aantal characters van boek 2 pas in seizoen 3 geïntroduceerd worden, om duidelijke redenen.
Ik neem aan dat ze in de TV serie wat strakker met de tijdslijnen om zullen gaan dan in de boeken. Ik kan me ook voorstellen dat ze een stuk of 20 B-figuren laten uitsterven omdat een normaal mens nauwelijks meer bij kan houden wie wie is. Alleen al aan leidende figuren zitten we dik over het dozijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat niet heel vreemd is aangezien boek 3 ook in 2 delen is uitgebracht
Dit inderdaad. Dat in combinatie met de vele plaatsen die er ook nog eens zijn, moet je onderhand de serie met een kladblok erbij kijkenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze in de TV serie wat strakker met de tijdslijnen om zullen gaan dan in de boeken. Ik kan me ook voorstellen dat ze een stuk of 20 B-figuren laten uitsterven omdat een normaal mens nauwelijks meer bij kan houden wie wie is. Alleen al aan leidende figuren zitten we dik over het dozijn.
Ik las Wheel of Time met een kladblok in de hand. Die serie is niet te verfilmenquote:Op woensdag 11 april 2012 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Dat in combinatie met de vele plaatsen die er ook nog eens zijn, moet je onderhand de serie met een kladblok erbij kijken.
Het moet ook entertaining blijven. Zoals bijvoorbeeld die lijn van Daenerys in sz/boek 2, die is vrij traag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Don't count on it. Het is al tijd- en geldrovend genoeg om er 10 te maken.
Die komt helemaal niet in het boek voor.quote:Op woensdag 11 april 2012 23:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Het moet ook entertaining blijven. Zoals bijvoorbeeld die lijn van Daenerys in sz/boek 2, die is vrij traag.
Trouwens, dat hoertje dat in seizoen 2 het "hoofd" van Littlefinger's bordeel is geworden (vroegere liefje van Theon meen ik me te herinneren). Waarom heeft die zo'n grote rol gekregen?!?! Is me niks van bijgebleven van het boek...
Zoiets ja. Was niet nodig. Zijn al genoeg storylines as it is...quote:Op woensdag 11 april 2012 23:15 schreef Nagil het volgende:
Heeft de rol van Chataya overgenomen, was net zo makkelijk voor ze.
Bovendien...quote:Op donderdag 12 april 2012 00:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Zoiets ja. Was niet nodig. Zijn al genoeg storylines as it is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Bovendien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Download al klaar, en al gekeken wat het is? Volgens mij moet het wel een fake zijn. Die van s02e02 van HBO GO waren toch per ongeluk te voeg online gezet, nu was dit niet gebeurd...quote:Op donderdag 12 april 2012 09:30 schreef Wihakayda het volgende:
Ik hoor jullie niet niet over de gelekte (hbo go?) s02e03?
Heb hem gisternacht gedownload, maar nog geen tijd gehad om hem te kijken... Misschien is het wel een hoax
Ja, ik stoor me er ook aan. En ik ben niet preuts, ben groot fan van functioneel naakt, maar de porno-esque scènes zijn toch wat ongemakkelijk als je met je vriendin zit te kijken...quote:Op donderdag 12 april 2012 10:11 schreef HiZ het volgende:
Ze gaan trouwens wel wat te ver in de rol van Littlefinger als bordeelhouder. Littlefinger's doel is niet een rijke bordeelhouder te zijn, maar één van de grote Lords van het land te worden. In de boeken is dat bordeel een middel, het lijkt ondertussen in de TV-serie wel het doel te worden
Dit jaquote:
Waarom is dat ongemakkelijk met je vriendin? Misschien doe je wel goede ideeën op.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ja, ik stoor me er ook aan. En ik ben niet preuts, ben groot fan van functioneel naakt, maar de porno-esque scènes zijn toch wat ongemakkelijk als je met je vriendin zit te kijken...
Hij is vast al klaar, maar ben aan het werk tot 21uquote:Op donderdag 12 april 2012 10:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Download al klaar, en al gekeken wat het is? Volgens mij moet het wel een fake zijn. Die van s02e02 van HBO GO waren toch per ongeluk te voeg online gezet, nu was dit niet gebeurd...
Mijn moeder wilde het erg graag gaan kijken, maar ik heb haar aangeraden om dat niet samen te doen. Het voelt toch niet zo jofel, met je moeder naar de ontmaagding van Daenerys te kijken, of de ontleding van een paardquote:Op donderdag 12 april 2012 13:20 schreef MAHL het volgende:
Zou het toch erg awkward vinden om deze serie met mijn ouders te gaan kijken... Nee, ik doe het liever privé in mijn eigen kamertje
preutse vriendin?quote:Op donderdag 12 april 2012 12:15 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ja, ik stoor me er ook aan. En ik ben niet preuts, ben groot fan van functioneel naakt, maar de porno-esque scènes zijn toch wat ongemakkelijk als je met je vriendin zit te kijken...
dit lijkt me duidelijk een gevalletje dat in het topic met boekspoilers kan?quote:Op donderdag 12 april 2012 10:11 schreef HiZ het volgende:
Ze gaan trouwens wel wat te ver in de rol van Littlefinger als bordeelhouder. Littlefinger's doel is niet een rijke bordeelhouder te zijn, maar één van de grote Lords van het land te worden. In de boeken is dat bordeel een middel, het lijkt ondertussen in de TV-serie wel het doel te worden.
Waar is Sansa trouwens.
Net zoals dit allemaal:quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef Nagil het volgende:
[..]
dit lijkt me duidelijk een gevalletje dat in het topic met boekspoilers kan?
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Het moet ook entertaining blijven. Zoals bijvoorbeeld die lijn van Daenerys in sz/boek 2, die is vrij traag.
Trouwens, dat hoertje dat in seizoen 2 het "hoofd" van Littlefinger's bordeel is geworden (vroegere liefje van Theon meen ik me te herinneren). Waarom heeft die zo'n grote rol gekregen?!?! Is me niks van bijgebleven van het boek...
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:14 schreef Reuzelbek het volgende:
[..]
Die komt helemaal niet in het boek voor.
quote:Op woensdag 11 april 2012 23:15 schreef Nagil het volgende:
Heeft de rol van Chataya overgenomen, was net zo makkelijk voor ze.
Is het nou zo moeilijk om gewoon niks te zeggen over de boeken. Niks. Dus ook niet: ja maar in het boek. Of: jeuh, eindelijk dit karakter! Die is zo gaaf! (Waardoor je dus weet dat ie waarschijnlijk langer meedoet.)quote:Op woensdag 11 april 2012 23:23 schreef HiZ het volgende:
Een combinatie van Roz en Chataya lijkt mij zo'n beetje.
En ik snap dat niet. Bij series als the walking dead staat alles in spoilers, bij films als the hunger games ook. Maar hier kan dat niet. Verschillen tussen serie en boeken horen toch in spoiler. Mja, laat ook maar.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:59 schreef Saavedra het volgende:
Het is een adaption. De boeken zullen altijd terugkomen. Alleen moet er niet gespoilerd worden, wat ook niet gebeurt.
Toen hier op een gegeven moment de boeken in spoilers werden gezet, begon het gezeik over mensen die op de spoilers geklikt hadden.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En ik snap dat niet. Bij series als the walking dead staat alles in spoilers, bij films als the hunger games ook. Maar hier kan dat niet. Verschillen tussen serie en boeken horen toch in spoiler. Mja, laat ook maar.
Nee, als dat zou gebeuren was had je me hier echt nooit weer gezien.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:07 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Toen hier op een gegeven moment de boeken in spoilers werden gezet, begon het gezeik over mensen die op de spoilers geklikt hadden.
Vind het eigenlijk wel meevallen hoeveel er nu wordt gezegd over het boek. Het is niet alsof er verteld wordt wie er allemaal doodgaat in de komende series...
Niet met elkaar te vergelijken die dingen.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:03 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En ik snap dat niet. Bij series als the walking dead staat alles in spoilers, bij films als the hunger games ook. Maar hier kan dat niet. Verschillen tussen serie en boeken horen toch in spoiler. Mja, laat ook maar.
Mwah uitgezonden shit hoeft niet. Maar als er iemand hieronder al gaat verklappen wat er in de volgende aflevering komen gaat omdat hij / zij het boek heeft gelezen, dan mag dat wel in een spoiler jaquote:Op donderdag 12 april 2012 16:27 schreef Saavedra het volgende:
[..]
Niet met elkaar te vergelijken die dingen.
Natuurlijk wordt de discussie weer gevoerd, er veranderd namelijk geen flikker. Je ziet in het Walking Dead topic precies hetzelfde, gevolg is dat veel mensen wegblijven.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Gaan we deze discussie nu wéér voeren?
Mike was denk ik vrij duidelijk in het vorige topic.
Het boek wordt er mee gespoilerd, daar wel eens aan gedacht? En die wil ik graag binnenkort gaan lezen als de postbode ze hier op de stoep aflevert.quote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Saavedra het volgende:
Ik vind dat dat niet eens thuishoort in dit topic, daar is zelfs een ander topic voor, met boekspoilers. Maar nu wordt er al geklaagd dat er wordt gepost over personages uit het boek die worden vervangen door nieuw geïntroduceerde karakters, dat vind ik nergens op slaan. Wordt niks mee gespoiled.
quote:Op donderdag 12 april 2012 17:04 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Het boek wordt er mee gespoilerd, daar wel eens aan gedacht? En die wil ik graag binnenkort gaan lezen als de postbode ze hier op de stoep aflevert.
En voor die overeenkomsten bestaat een apart topic. Niet hier, is laatst duidelijk uitgelegd door een mod.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:10 schreef .aeon het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stel voor om een apart topic voor alle huilies te maken. Dit is een topic voor mensen die de tv serie volgen, daar zitten ook een hoop boekenlezers bij die de overeenkomsten tussen die twee willen bespreken.
Deze post geplaatst met je ogen dicht? Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 12 april 2012 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
Net de eerste 3 episodes van seizoen 1 gezien. Echt een hele mooie serie en ik ben nu al verslaafd. Snel de rest kijken zodat ik bijloop met dit topic
Spoiler voor iemand die aflevering 1 van seizoen 1 nog niet heeft gezien. Voor de rest moet het zelfs voor de wat minder slimmere tv-kijker duidelijk zijn dat Littlefinger een extreem ambtieuze man is. Bijvoorbeeld omdat hij het zelf om de haverklap vertelt.quote:Op donderdag 12 april 2012 15:12 schreef Nagil het volgende:
[..]
dit lijkt me duidelijk een gevalletje dat in het topic met boekspoilers kan?
Haha, ik kan hier beter even niet komen idd totdat ik bij benquote:Op donderdag 12 april 2012 18:00 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Deze post geplaatst met je ogen dicht? Ik hoop het voor je
Nou ja, ik zet zaterdagavond geen porno-film aan voor met zn 2-en.quote:
Nou dit dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 17:53 schreef MAHL het volgende:
Jezus, wéér deze discussie?
Er zijn drie topics:
- Dit topic, waarin de serie zoals uitgezonden in de US besproken wordt, en evt spoilers en trailers maar vrijwel niets (of zo min mogelijk) over de boeken
- Een topic waarin de boeken en serie met elkaar vergeleken worden; gespeculeerd wordt over hoe bepaalde dingen verfilmd worden, bepaalde characters geïntroduceerd/weggelaten etc.
- Een topic over alleen de boeken en niets anders
Mha..quote:Op woensdag 11 april 2012 20:24 schreef Zeroku het volgende:
Zo. Ook bijgekeken t/m E02.
[..]
Ben benieuwd hoe groot dat serie dan uiteindelijk gaat worden.
[..]
Van Carice?
Ik vond t een beetje donker en zag het niet zo goedquote:Op donderdag 12 april 2012 16:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat gebeurt er op het eind ookalweer? Is dat als Jon Snow door craster gemept wordt?
Ik denk dat je gewoon even moet inkomen in het verhaal weer. Waarschijnlijk (en hopelijk) wordt het vanaf aflevering 5/6 weer even spannend als seizoen 1.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t een beetje donker en zag het niet zo goed
Moet zeggen dat ik tot nu toe Seizoen 1 leuker vond. Of ik ben er gewoon een beetje uit na een jaar wachten en had ff recentelijk S1 weer moeten bekijken.
Ja de laatste scene is als Jon door die incestpa wordt neergeslagen en dat kindje wordt door 'iets' meegenomen/ doodgemaakt ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t een beetje donker en zag het niet zo goed
Moet zeggen dat ik tot nu toe Seizoen 1 leuker vond. Of ik ben er gewoon een beetje uit na een jaar wachten en had ff recentelijk S1 weer moeten bekijken.
Iemand met blauwe ogen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Ja de laatste scene is als Jon door die incestpa wordt neergeslagen en dat kindje wordt door 'iets' meegenomen/ doodgemaakt ofzo?
quote:Op donderdag 12 april 2012 00:41 schreef Nagil het volgende:
[..]Haha, ja idd die bedoelde ik, sorry.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dat dus, het was duidelijk een zelfde soort wezen als we zagen in de pilot van de serie.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
[..]
Iemand met blauwe ogen.
Zijn dat niet gewoon mensen die doodgemaakt zijn door de White Walkers?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat dus, het was duidelijk een zelfde soort wezen als we zagen in de pilot van de serie.
Waar men in het Noorden heilig in gelooft, maar wat men in het zuiden afdoet als zijnde bijgeloof van peasants.
Dat zijn de wights, soortvan zombies ja, maar die hebben geen gloeiende blauwe ogen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon mensen die doodgemaakt zijn door de White Walkers?
Inderdaad te zien in de pilot en later in seizoen 1 nemen rangers lijken mee naar The Wall en die blijken ook nog te leven (Jon kan dankzij Ghost dan die hoogste baas (ben de naam even kwijt) van the The Wall redden).
In een oogwenk natuurlijk!quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: zou jij het met je dochters doen en de kinderen offeren om in leven te blijven?
In het zuiden geloven ze er ook in hoor, alleen daar zijn ze van mening dat ze net als de draken niet meer bestaan. De wights zijn de wezens waar ze in het zuiden niet in geloven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dat dus, het was duidelijk een zelfde soort wezen als we zagen in de pilot van de serie.
Waar men in het Noorden heilig in gelooft, maar wat men in het zuiden afdoet als zijnde bijgeloof van peasants.
Dat was eerder omdat hij deserteerde, waar de doodstraf op staat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:03 schreef planethugo het volgende:
in het noorden geloven ze er anders ook niet (meer) in aangezien Ned Stark die gast onthoofde in de pilot
Mwa, dat was gewoon omdat 'ie deserteerde. Ook al geloofden ze 'm, dan nog zou 'ie onthoofd moeten worden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:03 schreef planethugo het volgende:
in het noorden geloven ze er anders ook niet (meer) in aangezien Ned Stark die gast onthoofde in de pilot
Het werd in de eerste aflevering van seizoen twee door Cersei tijdens de Small Counsel afgedaan als bijgeloof van simpel volk. Ook was ze erg sarcastisch over het belang van The Night's Watch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
In het zuiden geloven ze er ook in hoor, alleen daar zijn ze van mening dat ze net als de draken niet meer bestaan. De wights zijn de wezens waar ze in het zuiden niet in geloven.
Zondag uitgezonden, dus maandag online. Om vier uur 's nachts ofzo. Aflevering 2 was enkel eerder omdat ie gelekt was.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:15 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wanneer komt de 3e aflevering online?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:15 schreef Kriebelhoest het volgende:
Wanneer komt de 3e aflevering online?
quote:
=quote:
quote:
Hoezo in leven blijven dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
De hamvraag is natuurlijk: zou jij het met je dochters doen en de kinderen offeren om in leven te blijven?
Ik denk dat die wezens met blauwe ogen op afstand blijven omdat ze eens in de zoveel tijd een offer krijgen. Slechts een theorie, ik heb de boeken niet gelezen.quote:
Maar dan heb je het over Cersei. Die gelooft alleen in zichzelf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het werd in de eerste aflevering van seizoen twee door Cersei tijdens de Small Counsel afgedaan als bijgeloof van simpel volk. Ook was ze erg sarcastisch over het belang van The Night's Watch.
Is niet duidelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Maar wat doen die lui dan met die baby's? Maken ze die dood? Eten ze die op? Of nemen ze die mee?
Ik moet de serie toch nog eens gaan kijken met subs, soms gaat het me te snel waardood ik het idee heb dingen te missen.
Of is dat gewoon nog niet echt duidelijk in de serie?
Dat is nog niet duidelijk. Ik denk dat dat (hoop ik) wel duidelijk wordt in de volgende aflevering.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:38 schreef Catwoman1986 het volgende:
Maar wat doen die lui dan met die baby's? Maken ze die dood? Eten ze die op? Of nemen ze die mee?
Ik moet de serie toch nog eens gaan kijken met subs, soms gaat het me te snel waardood ik het idee heb dingen te missen.
Of is dat gewoon nog niet echt duidelijk in de serie?
Nee, wights zijn de soort van zombies die weer opstaan als ze vermoord zijn door de White Walkersquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is nog niet duidelijk. Ik denk dat dat (hoop ik) wel duidelijk wordt in de volgende aflevering.
Die 'wights' zijn trouwens de White Walkers.
Nee, White Walkers zijn de bazen zegmaar. In de beginscene zag je die ook. Als ze iemand killen staat die na een tijdje weer op en is ie een wight.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar worden dat dan ook niet gewoon white walkers?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar worden dat dan ook niet gewoon white walkers?
Ik neem aan dat dat wezen wat die baby opraapte een white walker was?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:09 schreef Rahl het volgende:
[..]
Nee, White Walkers zijn de bazen zegmaar. In de beginscene zag je die ook. Als ze iemand killen staat die na een tijdje weer op en is ie een wight.
Ja want blauwe ogen. Als ik het goed begrijp.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat wezen wat die baby opraapte een white walker was?
Wights hebben ook blauwe ogen geloof ik. Als je dat kindje in de pilot zag in ieder geval.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja want blauwe ogen. Als ik het goed begrijp.
Ja? Waren dat niet witte ogen? (Die ondode dude die de black watch wilde killen)quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wights hebben ook blauwe ogen geloof ik. Als je dat kindje in de pilot zag in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://awoiaf.westeros.org/index.php/OthersAl die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Wie zegt dat die uitleg niet nog moet komen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef planethugo het volgende:
fijn, alweer iets wat je uit de serie never nooit opgemaakt kon hebben
Ik wist het eigenlijk wel een beetjequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:41 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Wie zegt dat die uitleg niet nog moet komen?
Aahh, ik dacht dat je het een mankement van de serie vond, maar het ging dus om de boek/serie 'discussie'quote:
Sja. Ik bedoel die brute Walkers ni het bos zien er veel intelligenter uit dan zo'n gaarlap die gewoon lomp naar zjin slachtoffers toe looptquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik had ook wel het idee dat er en verschil was tussen die zombie-achtigen en die figuren met lichtgevende ogen anders.
Hoort er denk ik expres bij want 'buitenlands' priester. (ik stoor mij er overigens niet zo aan.)quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat Engels van Caricetenenkrommend.
Ja, ik weet dat ze "buitenlands" moet overkomen. Maar ik vond het vanaf het begin al irritant. 'The night is dark and full of terrors' datquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoort er denk ik expres bij want 'buitenlands' priester. (ik stoor mij er overigens niet zo aan.)
Ja precies, in de allereerste aflevering was dat ook al zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja. Ik bedoel die brute Walkers ni het bos zien er veel intelligenter uit dan zo'n gaarlap die gewoon lomp naar zjin slachtoffers toe loopt
[...]
Wij jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat ze "buitenlands" moet overkomen. Maar ik vond het vanaf het begin al irritant. 'The night is dark and full of terrors' dat![]()
Ik denk wel dat ze het niet met opzet doet hoor, je hoort echt die NL klank erin.
En in andere films is haar accent veel minder, dus ze kan het wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij jaVoor een amerikaan is het gewoon "iets buitenlands" en dat is de bedoeling.
Jouw commentaar is pas tenenkrommend. Haar Engels is perfect, je hoort een accent maar dat past bij haar rol. Ze hoefde voor deze rol niet haar accent te veranderen van de schrijvers en regisseurs.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:54 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dat Engels van Caricetenenkrommend.
Carice lover in the house hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:09 schreef franske19 het volgende:
[..]
Jouw commentaar is pas tenenkrommend. Haar Engels is perfect, je hoort een accent maar dat past bij haar rol. Ze hoefde voor deze rol niet haar accent te veranderen van de schrijvers en regisseurs.
Ikke nietquote:
yup gezien. Wel aardig, geen topfilm maar ook niet waardeloos. Carica met rode haren en in een soort heksenrol.quote:
Tygo, das toch die Nederlandse acteur ook? Wel leuke combinatie jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:16 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja wel ok.En met Sean Bean, Carice en Tygo Gernandt.
Nee, maar durf er nu al geld op te zetten dat Sean Bean dood gaatquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Nee, maar durf er nu al geld op te zetten dat Sean Bean dood gaat
stel je maar niet teveel van zijn rol voor, paar scenes waar hij wat erbij staatquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:21 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Tygo, das toch die Nederlandse acteur ook? Wel leuke combinatie jamiss maar eens downloaden
Ik vind haar een supergoede actrice in de rol van licht-sarcastische emotieloze kille heks.... en dat is ze dus nu ook weer. Ze speelt alles met een bepaalde hardheid. Daar is ze goed in. Maar ik moet de eerste super vrolijke totaal ander karakter hebbende rol van haar nog zien hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Carice lover in the house hoorIk vind haar een super goede actrice, maar ik stoor me eraan. Dat mag toch? Of moet ik omdat jij haar Engels perfect vindt, me daar maar bij aansluiten en me er meteen niet meer aan storen? Dat is het gevoel wat het bij mij oproept, sorry daarvoor ey, maar ik kan er niet meer van maken
Oh okquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
stel je maar niet teveel van zijn rol voor, paar scenes waar hij wat erbij staat
Ja, me too. Haar rollen zijn eigenlijk allemaal hetzelfde idd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind haar een supergoede actrice in de rol van licht-sarcastische emotieloze kille heks.... en dat is ze dus nu ook weer.
Daar is ze goed in. Maar ik moet de eerste super vrolijke totaal ander karakter hebbende rol van haar nog zien hoor.
Hetzelfde?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:28 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ja, me too. Haar rollen zijn eigenlijk allemaal hetzelfde idd.
In de proloog van de allereerste aflevering zagen die white walkers er volledig anders uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog steeds niet overtuigd dat er een verschil is. Ik denk dat de wights gewoon white walkers zijn, en als die mensen vermoorden dat ze dan ook wights/white walkers worden. Laten we de serie niet ingewikkelder maken dan dat ie al is.
Ik vind wel dat ze altijd ietwat depressief overkomt en er kan geen lachje vanafquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hetzelfde?
Minoes, De Gelukkige Huisvrouw, Komt een vrouw bij de Dokter, Alles is liefde.
Allemaal nogal verschillende karakters en vooral geen mysterieuze heksen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke titel ook, eerst zeggen wat er gebeurt, dan [spoiler]quote:
idd haha.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het zo mooi hoe hij neerkomt. *pok*
Wel mooi dat ze er blind op vertrouwd dat ze wel naar haar luisterenquote:
Zou nog mooier zijn als er eentje iets in de trant van "go fuck yourself you miserable cunt" had beantwoord maar dat werd hem dan waarschijnlijk niet in dank afgenomenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze er blind op vertrouwd dat ze wel naar haar luisteren
Waarom zegt zei eigenlijk dat ze 3 stappen moeten doen, omkeren en ogen dicht moeten doen? Om haar macht te laten zien, dat iedereen doet wat zij zegt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wel mooi dat ze er blind op vertrouwd dat ze wel naar haar luisteren
Allenaal andere rollen. Allemaal gespeeld met hetzelfde karakter. Of je nu een heks is of een poes of een depressieve vrouw, ze speelt ze met emotionele afstand. Minors misschien nog de minste, oke. Maar ze blijft een koude tante in alle rollen, zelfs een komedie als alles is liefde. En ook nu weer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Hetzelfde?
Minoes, De Gelukkige Huisvrouw, Komt een vrouw bij de Dokter, Alles is liefde.
Allemaal nogal verschillende karakters en vooral geen mysterieuze heksen.
er komt een punt waarop mensen het zat zijn je marionet te zijnquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:58 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Waarom zegt zei eigenlijk dat ze 3 stappen moeten doen, omkeren en ogen dicht moeten doen? Om haar macht te laten zien, dat iedereen doet wat zij zegt?
quote:
Ik vind hem eng.quote:
Omdat ie zondag pas uitkomt.quote:
Uit welke episode komt die aflevering 'you are very welcome lady Stark'?quote:
Die moet nog komen, ik denk 3 of 4.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:10 schreef kort het volgende:
[..]
Uit welke episode komt die aflevering 'you are very welcome lady Stark'?(rond 3:00)
Baelish is een genie, acteur is ook geniaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dit. Kom op, hij is gewoon briljant, ook perfect gespeeld in de serie
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Baelish is een genie, acteur is ook geniaal.
Maar gewoon wat ie later doet. (ja dit mag hier niet, blah blah blah)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef ems. het volgende:
[..]Nee inderdaad, ik neem het ook wel mee naar het andere topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Carice VON Houten?quote:
Dit wil ik ook nog even benadrukken trouwens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef VeX- het volgende:
Mijn complimenten aan de mods omdat ze eindelijk ingegrepen hebben in al dat buitensporige gespoiler.![]()
Nu kan ik hier als neutrale tvkijker gewoon weer meeposten zonder dat het verhaal voor me word verpest.
Ik vond aflevering 2 een beetje saai, maar het einde van aflevering 2 belooft wat.
Ben ik trouwens de enige die Jons vriend Sam niet kan uitstaan? Iedere keer als ik die jankende plofkop van hem zie wil ik hem slaan. Ik veracht hem zelfs meer dan zo iemand als Joffrey.
Sam uit Lotr is een verschrikkelijke irritante dude die goed wordt gecomplimenteerd door frodo ("OH SAMquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, wie is cooler?
Ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar zonder sam uit lotr was frodo nooit bij de vulkaan gekomen. Dus ik stem samwise.
Dat ging om de doden die weer tot leven kwamen, niet de white walkers. Nog even terug gekeken en inderdaad a mad man sees what he sees qua White Walkers en de noorderlingenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het werd in de eerste aflevering van seizoen twee door Cersei tijdens de Small Counsel afgedaan als bijgeloof van simpel volk. Ook was ze erg sarcastisch over het belang van The Night's Watch.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat ging om de doden die weer tot leven kwamen, niet de white walkers. Nog even terug gekeken en inderdaad a mad man sees what he sees qua White Walkers en de noorderlingenDe doden die tot leven komen zijn de white walkers. De wildlingen zijn de gewone mensen die vrij ten noorden van de muur wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn de levende doden niet wights?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:59 schreef johnnylove het volgende:
[..]
De doden die tot leven komen zijn de white walkers. De wildlingen zijn de gewone mensen die vrij ten noorden van de muur wonen.
Wildlings zijn de mensen die leven boven de muur, wights zijn de doden die tot leven komen, White Walkers zijn de mythische figuren die boven de muur leven. Diegene die je dus in de eerste aflevering zag en in de tweede aflevering van het tweede seizoen. Ze zijn groter als normale mensen, zien er anders uit. En dat zijn geen spoilers want dat heb je de gewoon gezien en gehoord in de serie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:10 schreef johnnylove het volgende:
[..]
? wildlings zijn mensen, White walkers de levende doden
Ned Stark zegt dan ook 'A mad man sees what he sees' Wat we hebben gezien is een observatie vanuit een persoon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wildlings zijn de mensen die leven boven de muur, wights zijn de doden die tot leven komen, White Walkers zijn de mythische figuren die boven de muur leven. Diegene die je dus in de eerste aflevering zag en in de tweede aflevering van het tweede seizoen. Ze zijn groter als normale mensen, zien er anders uit. En dat zijn geen spoilers want dat heb je de gewoon gezien en gehoord in de serie.
Klopt de zombies hebben we ook gezien in seizoen één, maar de white walkers zijn wat anders. Die hebben wij gezien, maar de personages niet. In seizoen één dan. In seizoen twee, ziet Jon ze voor die knock out geslagen wordt. De zombies zijn nieuw voor de nightwatch, White Walkers kennen ze al, zoals in seizoen één aangegeven, maar niet geloofd door de rest, dus mytisch.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ned Stark zegt dan ook 'A mad man sees what he sees' Wat we hebben gezien is een observatie vanuit een persoon.
Ik heb de boeken niet gelezen maar als draken kunnen, kunnen zombies ook dus ik ga ervan uit dat we het goed en naar waarheid hebben gezien (en dus niet meer zo mythische is)
Baelish, speelt ook een goede rol in The Wire en Blitz.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |