quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Baelish is een genie, acteur is ook geniaal.
Maar gewoon wat ie later doet. (ja dit mag hier niet, blah blah blah)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef ems. het volgende:
[..]Nee inderdaad, ik neem het ook wel mee naar het andere topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Carice VON Houten?quote:
Dit wil ik ook nog even benadrukken trouwens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef VeX- het volgende:
Mijn complimenten aan de mods omdat ze eindelijk ingegrepen hebben in al dat buitensporige gespoiler.![]()
Nu kan ik hier als neutrale tvkijker gewoon weer meeposten zonder dat het verhaal voor me word verpest.
Ik vond aflevering 2 een beetje saai, maar het einde van aflevering 2 belooft wat.
Ben ik trouwens de enige die Jons vriend Sam niet kan uitstaan? Iedere keer als ik die jankende plofkop van hem zie wil ik hem slaan. Ik veracht hem zelfs meer dan zo iemand als Joffrey.
Sam uit Lotr is een verschrikkelijke irritante dude die goed wordt gecomplimenteerd door frodo ("OH SAMquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:55 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm, wie is cooler?
Ditquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:29 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar zonder sam uit lotr was frodo nooit bij de vulkaan gekomen. Dus ik stem samwise.
Dat ging om de doden die weer tot leven kwamen, niet de white walkers. Nog even terug gekeken en inderdaad a mad man sees what he sees qua White Walkers en de noorderlingenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Het werd in de eerste aflevering van seizoen twee door Cersei tijdens de Small Counsel afgedaan als bijgeloof van simpel volk. Ook was ze erg sarcastisch over het belang van The Night's Watch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:47 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat ging om de doden die weer tot leven kwamen, niet de white walkers. Nog even terug gekeken en inderdaad a mad man sees what he sees qua White Walkers en de noorderlingenDe doden die tot leven komen zijn de white walkers. De wildlingen zijn de gewone mensen die vrij ten noorden van de muur wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn de levende doden niet wights?quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:59 schreef johnnylove het volgende:
[..]
De doden die tot leven komen zijn de white walkers. De wildlingen zijn de gewone mensen die vrij ten noorden van de muur wonen.
Wildlings zijn de mensen die leven boven de muur, wights zijn de doden die tot leven komen, White Walkers zijn de mythische figuren die boven de muur leven. Diegene die je dus in de eerste aflevering zag en in de tweede aflevering van het tweede seizoen. Ze zijn groter als normale mensen, zien er anders uit. En dat zijn geen spoilers want dat heb je de gewoon gezien en gehoord in de serie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:10 schreef johnnylove het volgende:
[..]
? wildlings zijn mensen, White walkers de levende doden
Ned Stark zegt dan ook 'A mad man sees what he sees' Wat we hebben gezien is een observatie vanuit een persoon.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:20 schreef Tweek het volgende:
[..]
Wildlings zijn de mensen die leven boven de muur, wights zijn de doden die tot leven komen, White Walkers zijn de mythische figuren die boven de muur leven. Diegene die je dus in de eerste aflevering zag en in de tweede aflevering van het tweede seizoen. Ze zijn groter als normale mensen, zien er anders uit. En dat zijn geen spoilers want dat heb je de gewoon gezien en gehoord in de serie.
Klopt de zombies hebben we ook gezien in seizoen één, maar de white walkers zijn wat anders. Die hebben wij gezien, maar de personages niet. In seizoen één dan. In seizoen twee, ziet Jon ze voor die knock out geslagen wordt. De zombies zijn nieuw voor de nightwatch, White Walkers kennen ze al, zoals in seizoen één aangegeven, maar niet geloofd door de rest, dus mytisch.quote:Op zaterdag 14 april 2012 03:09 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ned Stark zegt dan ook 'A mad man sees what he sees' Wat we hebben gezien is een observatie vanuit een persoon.
Ik heb de boeken niet gelezen maar als draken kunnen, kunnen zombies ook dus ik ga ervan uit dat we het goed en naar waarheid hebben gezien (en dus niet meer zo mythische is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |