Dan moet je gewoon het seizoen daarna (2012/2013) weer zo hoog eindigen en dan eens kijken hoe ze dan pratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja precies. Kan ik niet begrijpen... ze hoeven Feyenoord echt niet de hemel in te prijzen ofzo, maar de gunfactor daar aan tafel is echt 0.
Topic kaap? Hij post hier toch wel vaker?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een topickaap doet. Doe dan een fatsoenlijke TT...
iedereen behalve hij is een topickaperquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Topic kaap? Hij post hier toch wel vaker?
Ik bedoel in de zin van iemand anders voor zijn met een topic openenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Topic kaap? Hij post hier toch wel vaker?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
iedereen behalve hij is een topickaper
Dan nog. Het heeft echt te maken met Mario (vriend Gijp) en Leo (bron/lek Derksen).quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon het seizoen daarna (2012/2013) weer zo hoog eindigen en dan eens kijken hoe ze dan praten
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
iedereen behalve hij is een topickaper
Tsja....quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan nog. Het heeft echt te maken met Mario (vriend Gijp) en Leo (bron/lek Derksen).
Van Geel laat er niets meer in of uit, en dat stoort Derksen duidelijk.
Piet Keizer en zijn vriendjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie is er bij jou cluppie eigenlijk het lek?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie is er bij jou cluppie eigenlijk het lek?
PSV vorige week niet gezien?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn ale Feyenoorders dikke aso's ofzo?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Voetbalfans worden alleen de downies eruit gepikt.
Behalve bij PSV. Daar zitten alleen maar downies
Derksen niet. Die heeft een Cruijff-poster boven z'n bed volgens mij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die gast haat Cruijff tot in zijn diepste vezels
goeie troll manquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen komen die wel buiten en in een stadion.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
ga jij nou ook al zitten zanikken, waquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Saaie uitzending. Die Hanegem vind ik de slechtste bijfiguur.˛
Komen Ajacieden ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen komen die wel buiten en in een stadion.
Derksen houdt ook van Pietje :/quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Derksen niet. Die heeft een Cruijff-poster boven z'n bed volgens mij.
Dat programma moeten ze echt van de buis halen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
PSV vorige week niet gezien?
-Hebben alle PSV'ers een tattoo op hun buik?
-Zijn alle PSV'ers kampers?
-Hebben alle PSV'ers een stadionverbod
haphap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
PSV vorige week niet gezien?
-Hebben alle PSV'ers een tattoo op hun buik?
-Zijn alle PSV'ers kampers?
-Hebben alle PSV'ers een stadionverbod
Daar wordt 95% van de support anders neergezet dan het werkelijk is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat programma moeten ze echt van de buis halen.
Zoals ik vanmiddag al zei: moet je voor de lol eens een programma: "Polen!' of "Mocro's!" doen, met een stel dronken Polen of leipe Mocro's erin, dan had je direct de 2e kamer bij elkaar geroepen.
Idee aan John de Mol verkopen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat programma moeten ze echt van de buis halen.
Zoals ik vanmiddag al zei: moet je voor de lol eens een programma: "Polen!' of "Mocro's!" doen, met een stel dronken Polen of leipe Mocro's erin, dan had je direct de 2e kamer bij elkaar geroepen.
Ja, dat ook. Maar ze kiezen ook alleen de 'sensatie'-gevallen er uit. Gelukkig doen ze dat bij elke club, dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar wordt 95% van de support anders neergezet dan het werkelijk is.
na pensquote:
Vrees dat de eerste aflevering niet eens de tv haalt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Idee aan John de Mol verkopen zou ik zeggen
Die ziekenhuisserie haalde toch ook 1 aflevering?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vrees dat de eerste aflevering niet eens de tv haalt.
Alsjeblieft geen Heracles als bekerwinnaar... Dan is al dat werk van AZ, PSV, Twente en co voor niets.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik denk dat Overtoom in de verlenging op avontuur gaat in de 16 en de winnende erin peert
okequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
ik denk dat Overtoom in de verlenging op avontuur gaat in de 16 en de winnende erin peert
Johnny vd Burgerkingquote:
Dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:08 schreef Albertoooo het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-sc%E8ne-gezet-.html
Das waar ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die ziekenhuisserie haalde toch ook 1 aflevering?
jawel man, zie je het al voor je dat ze Chelsea loten en al die Mister Big Stars naar die fietsenstalling in Almelo af moeten reizenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen Heracles als bekerwinnaar... Dan is al dat werk van AZ, PSV, Twente en co voor niets.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jawel man, zie je het al voor je dat ze Chelsea loten en al die Mister Big Stars naar die fietsenstalling in Almelo af moeten reizen
Niet zo raar in Portugal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:12 schreef vincerusso het volgende:
Ricky van Wolfswinkel maakt best weinig doelpunten hoor
11 in 22 potjes, loopt 1 op 2 dusquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:12 schreef vincerusso het volgende:
Ricky van Wolfswinkel maakt best weinig doelpunten hoor
veel penals ..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
11 in 22 potjes, loopt 1 op 2 dus
Oja klopt.quote:
En dat fragment van, wat vind jij pikquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Olivier toch nog een momentje voor op DailyMotion uit deze show
Torres!?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Luiz is matig, Torres is hun enige topspeler
Ja. Die is toch topscorer van Engeland?quote:
Dit team verslaat elk topteam uit de historie. Ben ik van overtuigd.quote:
Meer dan Sigtorsonquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
heeft al 7 keer gescoord dit seizoen
Suurbier is volgens mij geen neger.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef AryaMehr het volgende:
Gijpie is wel altijd opvallend geďnteresseerd in grote negerlullen.
Gullit wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Suurbier is volgens mij geen neger.
Idd, fanboy.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
Derksen moet ook altijd quasi-ongeinteresseerd overkomen wanneer Van Hanegem erbij is. Walgelijk. Tering groupie dat ie is.
Wat zegt dat over jou?!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Albertoooo het volgende:
Ik vind Balotelli echt een baas.
Heb zelfs een shirtje van hem gekocht
Krijg je 'm aan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef Albertoooo het volgende:
Ik vind Balotelli echt een baas.
Heb zelfs een shirtje van hem gekocht
of Nick Diazquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef AryaMehr het volgende:
Zlaten moet gewoon eens Sebastien Chabal tegen het lijf lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler league
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat doet FC Eindbaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler league
Eindhoven dus[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler league
Art is al een noobnaam en als je die trainer ziet word dat nog maar eens bevestigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler league![]()
En Cantona hoogst waarschijnlijk hem een doodschop gegeven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
het duo Laseroms - Isreal had hem lam geschopt en Jones had em erna uitgescholden
SpartaaaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jupiler leagueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Karatetrap op de borst hequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En Cantona hoogst waarschijnlijk hem een doodschop gegeven.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Bedankt manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word helemaal gestoord van die gast. Altijd in de camera kijken als die de vragen van de interviewer beantwoord, das echt niet normaal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Art is al een noobnaam en als je die trainer ziet word dat nog maar eens bevestigd
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik zal die graag eens in de ufc zien. als is die meer geschikt voor de mietjes van de wwequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Precies. Ibrahimovic is wat dat betreft een noob.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juup moet hierna nog 4 potjes afwerken hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindhoven en Sparta staan toch 6 punten achter op Zwolle nu? met nog 6 potjes incl vanaaf
Ach heerlijk toch die nepboertjes zien falen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil jij Heracles in Europa en dat de coefficientie daalt?
Oh dan moet Zwolle wel extreem blunderen in deze 5 potjes. Maar goed, Eindje moet nog wel tegen Zwolle meen ik..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Juup moet hierna nog 4 potjes afwerken hoor.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ach heerlijk toch die nepboertjes zien falen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Olivier toch nog een momentje voor op DailyMotion uit deze show
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En dat fragment van, wat vind jij pik
Lol.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
wanneer gaan ze het over Labyrat hebben?
09 - 04 - 12 14:30 Fortuna Sittard - FC Zwolle Trendwork Arenaquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan moet Zwolle wel extreem blunderen in deze 5 potjes. Maar goed, Eindje moet nog wel tegen Zwolle meen ik..
Wat is het programma van Sparta en Eindhoven?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
09 - 04 - 12 14:30 Fortuna Sittard - FC Zwolle Trendwork Arena
13 - 04 - 12 20:00 FC Zwolle - FC Eindhoven FC Zwolle Stadion
20 - 04 - 12 20:00 Willem II - FC Zwolle Koning Willem II
27 - 04 - 12 20:00 FC Zwolle - SC Veendam FC Zwolle Stadion
Hopen thuis tegen Eindhoven kampioen worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
09 - 04 - 12 14:30 Fortuna Sittard - FC Zwolle Trendwork Arena
13 - 04 - 12 20:00 FC Zwolle - FC Eindhoven FC Zwolle Stadion
20 - 04 - 12 20:00 Willem II - FC Zwolle Koning Willem II
27 - 04 - 12 20:00 FC Zwolle - SC Veendam FC Zwolle Stadion
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hopen thuis tegen Eindhoven kampioenschap worden verliezen.
Zou mooi zijn, Als je dat niet haalt.. dan kan je nog altijd tegen Willem II of Veendam halequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Hopen thuis tegen Eindhoven kampioen worden.
Ik heb graag Heracles europa inquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever PSV als winnaar + plek 3/4
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb liever PSV als winnaar + plek 1
quote:
11 tegen 11 de bal is rond enzo weet je welquote:
Zit je al met je broek uit op de bank?quote:
Alleen een fietsenrek.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zit je al met je broek uit op de bank?
Waarom niet.. Heracles enorm gemotiveerd.quote:
Klopt, net als Amsterdamquote:
quote:
Enschede wel jaquote:
Eindhoven ben ik wel eens geweest. Zo'n promenade van 3 etages, zo'n grote winkelstraat waar er gratis coca cola uitgedeeld werdquote:
Dus een actie van Coca Cola maakt een stad kut? Hadden ze in Nijmegen ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven ben ik wel eens geweest. Zo'n promenade van 3 etages, zo'n grote winkelstraat waar er gratis coca cola uitgedeeld werd
Piazza is koning.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eindhoven ben ik wel eens geweest. Zo'n promenade van 3 etages, zo'n grote winkelstraat waar er gratis coca cola uitgedeeld werd
dubbelzinnige?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
M'n ex komt uit Brabant, daarom is heel Brabant kut.
Er liepen ook tokkies rond hoor. Wees gerust.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus een actie van Coca Cola maakt een stad kut? Hadden ze in Nijmegen ook.
Mijn ex is voor ajax, dus ajax is een kutclub.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
M'n ex komt uit Brabant, daarom is heel Brabant kut.
Enschede is wel oke.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Enschede had ik het idee dat er een krokettenkraam ontploft was...
Ben je homo dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn ex is voor ajax, dus ajax is een kutclub.
Je hebt gelijk, die heb je alleen in Eindhoven en Enschede.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er liepen ook tokkies rond hoor. Wees gerust.
ik ben daar vaak genoeg geweest. Alleen was het probleem dat er 75% engels sprak.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die heb je alleen in Eindhoven en Enschede.
Nooit in Amsterdam geweest zo te zien.
Ben je weer een hoogstaande discussie met iemand van 14 aan het houden?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die heb je alleen in Eindhoven en Enschede.
Nooit in Amsterdam geweest zo te zien.
Goeden grap man.quote:
Laat toch gaan manquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je weer een hoogstaande discussie met iemand van 14 aan het houden?
sorryquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je weer een hoogstaande discussie met iemand van 14 aan het houden?
Schubbekutveenschemondtquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je wat pas een kutstad is? Den Haag... mijn god zeg.
Hier in Twente is tegenwoordig iedereen voor Twente.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goeden grap man.
Nee, vrouwen die niets van voetbal begrijpen zijn altijd voor ajax.
Sowieso.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Goed punt dit van Johan.Hij moet echt een dagelijkse talkshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |