Dan moet je gewoon het seizoen daarna (2012/2013) weer zo hoog eindigen en dan eens kijken hoe ze dan pratenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja precies. Kan ik niet begrijpen... ze hoeven Feyenoord echt niet de hemel in te prijzen ofzo, maar de gunfactor daar aan tafel is echt 0.
Topic kaap? Hij post hier toch wel vaker?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een topickaap doet. Doe dan een fatsoenlijke TT...
iedereen behalve hij is een topickaperquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Topic kaap? Hij post hier toch wel vaker?
Ik bedoel in de zin van iemand anders voor zijn met een topic openenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Topic kaap? Hij post hier toch wel vaker?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
iedereen behalve hij is een topickaper
Dan nog. Het heeft echt te maken met Mario (vriend Gijp) en Leo (bron/lek Derksen).quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon het seizoen daarna (2012/2013) weer zo hoog eindigen en dan eens kijken hoe ze dan praten
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
iedereen behalve hij is een topickaper
Tsja....quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan nog. Het heeft echt te maken met Mario (vriend Gijp) en Leo (bron/lek Derksen).
Van Geel laat er niets meer in of uit, en dat stoort Derksen duidelijk.
Piet Keizer en zijn vriendjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie is er bij jou cluppie eigenlijk het lek?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie is er bij jou cluppie eigenlijk het lek?
PSV vorige week niet gezien?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn ale Feyenoorders dikke aso's ofzo?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Voetbalfans worden alleen de downies eruit gepikt.
Behalve bij PSV. Daar zitten alleen maar downies
Derksen niet. Die heeft een Cruijff-poster boven z'n bed volgens mij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
die gast haat Cruijff tot in zijn diepste vezels
goeie troll manquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Alleen komen die wel buiten en in een stadion.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
ga jij nou ook al zitten zanikken, waquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Saaie uitzending. Die Hanegem vind ik de slechtste bijfiguur.˛
Komen Ajacieden ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen komen die wel buiten en in een stadion.
Derksen houdt ook van Pietje :/quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Derksen niet. Die heeft een Cruijff-poster boven z'n bed volgens mij.
Dat programma moeten ze echt van de buis halen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
PSV vorige week niet gezien?
-Hebben alle PSV'ers een tattoo op hun buik?
-Zijn alle PSV'ers kampers?
-Hebben alle PSV'ers een stadionverbod
haphap.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:03 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
PSV vorige week niet gezien?
-Hebben alle PSV'ers een tattoo op hun buik?
-Zijn alle PSV'ers kampers?
-Hebben alle PSV'ers een stadionverbod
Daar wordt 95% van de support anders neergezet dan het werkelijk is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat programma moeten ze echt van de buis halen.
Zoals ik vanmiddag al zei: moet je voor de lol eens een programma: "Polen!' of "Mocro's!" doen, met een stel dronken Polen of leipe Mocro's erin, dan had je direct de 2e kamer bij elkaar geroepen.
Idee aan John de Mol verkopen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat programma moeten ze echt van de buis halen.
Zoals ik vanmiddag al zei: moet je voor de lol eens een programma: "Polen!' of "Mocro's!" doen, met een stel dronken Polen of leipe Mocro's erin, dan had je direct de 2e kamer bij elkaar geroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |