(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
Je hoeft alleen maar op de button 'open nieuw deel' te klikken, rest gaan vanzelf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:24 schreef Zosk het volgende:
Type 95
edit: Ik wil best de lapo doen maar kan nergens de OP vinden, zit wel op Wiki te zoeken maar geen idee dus ik laat het wel over aan een ander
Vanaf B met een nade?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef Timmos het volgende:
Multikill op Village (Domination, A-flag).. Altijd leuk..
Ze waren al weg aan het rennen van A zag ik net, maar tochquote:
Waar is je knife in de lucht?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze waren al weg aan het rennen van A zag ik net, maar toch..
En nu ik nog een keer kijk.. Zou er iemand 4 assists hebben gehad?
Nicequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze waren al weg aan het rennen van A zag ik net, maar toch..
En nu ik nog een keer kijk.. Zou er iemand 4 assists hebben gehad?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:59 schreef Agiath het volgende:
Waarom weer deze TT. open zelf je topic over dat kutspel dat BO heet
Ja de BO MP was pure aids, dus waarom moet dat vervolg op dat spel in het mw3 topic genoemd worden dan?quote:
Ik had gister bij die plek een vet vaag moment: 3 gasten die achter elkaar gewoon bij dat vliegtuig zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:40 schreef 3M1N3M het volgende:
ik ging bij mijn eerste potje mw3 op bakaara en toen vond ik die machinegeweer in die heli. maar nu zitten er altijd noobs.. mja goed voor je KS
Geen idee, ik vond het persoonlijk ook minderquote:Op zaterdag 7 april 2012 03:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja de BO MP was pure aids, dus waarom moet dat vervolg op dat spel in het mw3 topic genoemd worden dan?
Noobs of niet, leuk spelquote:Op zaterdag 7 april 2012 04:06 schreef Stevenzenl het volgende:
Nou, MOAB #11 is een feit, tegen ongelovelijke noobs, dat wel, maar toch.
Ik speel nog altijd voor de wins en kills.. Maar misschien moet ik voor de fun weer is knife + C4 equippen jaquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik speel nog altijd voor de wins en kills.. Maar misschien moet ik voor de fun weer is knife + C4 equippen ja..
Niet aan gedacht om de TT te veranderen. Heb zelf ook een hekel aan BOquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:59 schreef Agiath het volgende:
Waarom weer deze TT. open zelf je topic over dat kutspel dat BO heet
Ik bedoelde meer dat mensen in MW3 als ze een hele goede kill hebben gemaakt gekke bewegingen gaan doen en in de lucht springen en knifen en dat soort irritante shit.quote:
Ah, ik dacht dat je vond dat ik TK moest equippen omdat nades boring zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat mensen in MW3 als ze een hele goede kill hebben gemaakt gekke bewegingen gaan doen en in de lucht springen en knifen en dat soort irritante shit.
quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
Open je eigen topic over dat spelquote:
Ik voorspel een spel dat eruitziet als BO, speelt als BO, maar met andere maps, een paar nieuwe wapens én een aantal features die anders heten maar eigenlijk hetzelfde zijn.quote:
Je hebt zojuist het geheim van elke CoD game ontrafeld. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik voorspel een spel dat eruitziet als BO, speelt als BO, maar met andere maps, een paar nieuwe wapens én een aantal features die anders heten maar eigenlijk hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik voorspel een spel dat eruitziet als BO, speelt als BO, maar met andere maps, een paar nieuwe wapens én een aantal features die anders heten maar eigenlijk hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Take "pew pew" to a whole new level. New #MW3 maps Sanctuary & Foundation hit ELITE @Xbox 360 Premium members tomorrow
Valt nog mee dat ze het nog niet naar 1600 hebben opgekriktquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jawel hoor 1200 msp voor die eerste mappack
Ziet er goed uit maar van mij mogen ze nu wel wat MW2 maps erin doen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er wel nice uit, ben benieuwd
Stop dan gewoon mw2 erin. Da's veel leuker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar van mij mogen ze nu wel wat MW2 maps erin doen..
Neh heb ik wel gezien nu.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stop dan gewoon mw2 erin. Da's veel leuker.
thats what she saidquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stop dan gewoon mw2 erin. Da's veel leuker.
Haha idd, dat vond ik ook nogal lachwekkend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Grappig dat je @ 3.06 die gast een campnewb noemt terwijl je daarna hetzelfde doen.![]()
Maar wel nice voor de rest.
Haha skills zegt iequote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef datisstom het volgende:
Zit namelijk zwaar te denken of ik BF3 niet inruil voor MW3. In BF3 ben je zo afhankelijk van je squad, terwijl dat in MW3 totaal niet het geval is maar waar skills meer meetellen.
En dat terwijl Black Ops slechter was dan MW2, en MW2 slechter was dan MW1. Moet je nagaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
Gisteren weer even BLOPS gespeeld maar wat is dat spel toch een stuk beter dan MW3.
MW2 is echt lame, MW1quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl Black Ops slechter was dan MW2, en MW2 slechter was dan MW1. Moet je nagaan.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef datisstom het volgende:
Zit namelijk zwaar te denken of ik BF3 niet inruil voor MW3. In BF3 ben je zo afhankelijk van je squad, terwijl dat in MW3 totaal niet het geval is maar waar skills meer meetellen.
Hoe kom je daar nou bij? Map packs zijn bijna altijd voor 1200 punten eruit gegaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze het nog niet naar 1600 hebben opgekrikt
Dat is bij invites toch ook? nog steeds niet gefixedquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Serieus wtf is er met het menu als je m net opstart? Hapert als een gek, moet dan op de home button drukken en dan pas doet ie normaal.
BOquote:Op woensdag 11 april 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
MW2 is echt lame, MW1
MW1
Blops
WAW
rest is kut
Moelijk he, recoil op je gun....quote:Op woensdag 11 april 2012 12:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
BOWaar je 300 kogels nodig had voor 1 kill
Nevernooit niet hahahahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl Black Ops slechter was dan MW2, en MW2 slechter was dan MW1. Moet je nagaan.
Lol, een Galil met Silencer had je nauwelijks recoil, zelfs zonder. En toch moest je wel een magazijn in iemand pompen voordat ie dood was. 9 van de 10 keer draaide die persoon gewoon om en killde jou met een paar kogels.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Moelijk he, recoil op je gun....
[..]
Nevernooit niet hahahahaha
MW2 is gemaakt voor mensen met protheses
Noob.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef BobW het volgende:
Gamers, ik heb hulp nodig, ik was pro met UMP in MW2, maar ik bak er echt helemaal niks van in MW3.
Heeft iemand de meest overpowerde set voor me? Misschien maak ik dan kans
Galil kickte naar rechtsboven, MW2 guns zijn lasers.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, een Galil met Silencer had je nauwelijks recoil, zelfs zonder. En toch moest je wel een magazijn in iemand pompen voordat ie dood was. [b]9 van de 10 keer draaide die persoon gewoon om en killde jou met een paar kogels.[/b]
Waarom faal je nou met [b ] [/b ] tags? Galil zonder attachments kickte niet naar rechtsboven.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Galil kickte naar rechtsboven, MW2 guns zijn lasers.
Over t [b]vetgedrukte[/b]: Noob
75, dus had nu net de MP7 vrijgespeeld, daar zie ik veel mensen mee knallen online. Die proberen?quote:
Ja, dat is wel een goeie. Met silencer of extended mags.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef BobW het volgende:
[..]
75, dus had nu net de MP7 vrijgespeeld, daar zie ik veel mensen mee knallen online. Die proberen?
Thanks, ga dat maar proberen!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goeie. Met silencer of extended mags.Speel niet met een Type 95.
Is net een laser, geen recoil en killt als een mallequote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef BobW het volgende:
[..]
75, dus had nu net de MP7 vrijgespeeld, daar zie ik veel mensen mee knallen online. Die proberen?
Whatever, autist.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom faal je nou met [b ] [/b ] tags? Galil zonder attachments kickte niet naar rechtsboven.
Je weet dat een random gun in een random game een bepaalde afwijking heeft die zelfs nog een bepaalde richting op gaat ook. En Pringles is de autist?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Whatever, autist.
Attachments doet niks met de recoil maar doordat er geen muzzle flash is met een demper lijkt het zo.
Galil kickt zeker naar rechtsboven net als de scar in MW3
Lol, autist.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Whatever, autist.
Attachments doet niks met de recoil maar doordat er geen muzzle flash is met een demper lijkt het zo.
Galil kickt zeker naar rechtsboven net als de scar in MW3
Wat precies?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Dan leer je het meteen af
Jij reageert op mij hoor klapjostiquote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef BzP het volgende:
Oh leuk, daar komen de andere schapen uit de mw2 stal![]()
Nee.quote:
Juist, het enige gametype waar het woord squad niet van toepassing is.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef datisstom het volgende:
Ze ownen m'n kont uit? Heb net 30-6 gespeeld bij TDM.
Is bij conquest/rush niet anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Juist, het enige gametype waar het woord squad niet van toepassing is.
Je rusht niet als een kip zonder kop en houdt rekening met bullet drop? De gameplay is namelijk lang niet zo ADHD-bevorderend en arcade als MW3.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef datisstom het volgende:
[..]
Is bij conquest/rush niet anders.
Waarom klaag je er dan over als je het zo goed kan zonder squad? En bij jou is het niet anders, bij een hoop andere mensen die je posts ook lezen is het totaal anders. De enige reden dat je zonder squad zit is omdat je zelf misschien niet veel moeite doet om met wat mensen samen te spelen waarmee je in contact bent via een headset. Of die zijn op je moment van klagen niet online.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef datisstom het volgende:
[..]
Is bij conquest/rush niet anders.
Dat heb ik een uurtje op 20 gedaan in de MP daar heb ik geen woorden meer voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Chill the fuck out.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom klaag je er dan over als je het zo goed kan zonder squad? En bij jou is het niet anders, bij een hoop andere mensen die je posts ook lezen is het totaal anders. De enige reden dat je zonder squad zit is omdat je zelf misschien niet veel moeite doet om met wat mensen samen te spelen waarmee je in contact bent via een headset. Of die zijn op je moment van klagen niet online.
Verkopen die hap zou ik zeggen en ga maar MW3 doen
ik ging laatst 39-1 in TDM en we verloren nog, voel je pijnquote:Op woensdag 11 april 2012 15:05 schreef Agiath het volgende:
Daarom speel ik veel FFA en TDM bij mw3.
90% van de mensen is zo kankerslecht in het spel dat ze het bij andere modes altijd verneuken voor je. zelfs bij TDM heb je daar last van als mensen met 6e prestige nog steeds scores halen van 3-20. Verkoop dan lekker je spel en je ps3 erbij.
Been there done that.. Maar nu ik altijd speel met een oud klasgenootje, en soms nog iemand anders erbij, zit er weinig verlies bij.. Opvallend dat we vaak ook de enige 2/3 zijn met een positive KDquote:Op woensdag 11 april 2012 15:08 schreef BzP het volgende:
[..]
ik ging laatst 39-1 in TDM en we verloren nog, voel je pijn
Er zijn gewoon wat stoorzenders die de boel soms komen verzieken, wat doe je eraan?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik geef het twee dagen voor de volgende bitchfight begint
Klopt, is helaas weinig aan te doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Er zijn gewoon wat stoorzenders die de boel soms komen verzieken, wat doe je eraan?
Nee piazza speelt best vlot en zo.quote:
Jij bent er zelf een van. Scrambler.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Er zijn gewoon wat stoorzenders die de boel soms komen verzieken, wat doe je eraan?
Nee, ik ben geen schaap uit de mw2 stal.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent er zelf een van. Scrambler.
Lol, schaap.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen schaap uit de mw2 stal.
Iedereen is te druk met spelenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe is het eigenlijks mogelijk dat dit topique zo deaud is? Zijn er zo weinig mw3 spelers hier?
Bobbanzquote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, schaap.Goeie man.
Je bent 26 ofzo..maar je gedraagt je als Bobbanz.
Misschien is alles inmiddels wel besproken of zo. Of vanwege al die bitchfightsquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe is het eigenlijks mogelijk dat dit topique zo deaud is? Zijn er zo weinig mw3 spelers hier?
Golden AK ziet er wel sjiek uit. Alleen jammer dat het zo'n boutwapen isquote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Misschien is alles inmiddels wel besproken of zo. Of vanwege al die bitchfights
Bijna MP7 goldVraag me af welk wapen ik hierna gold ga doen? Ben ook bezig met FAD, Model 1887 en AA12.
Klopt, die heb ik nu lvl 17, maar komt totaal m'n strot uitquote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Golden AK ziet er wel sjiek uit. Alleen jammer dat het zo'n boutwapen is
Ik voel je. Mijn MW2 speelt geen Hardcore playlist meer en mijn Black Ops doet het helemaal niet meerquote:
Dragunovquote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bijna MP7 goldVraag me af welk wapen ik hierna gold ga doen? Ben ook bezig met FAD, Model 1887 en AA12.
Wel het enige wapen waarmee ik nog geen kogel geschoten heb trouwensquote:
- Kap met je getrol.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Al kreeg ik er 1000 euro bijquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:14 schreef KoningStoma het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bijhoort.
Ik kom het niet verzieken hoor. Mijn shit is altijd MW gerelateerd, maar dan reageert er iemand zoals bijv. jij er lame op en dan raakt shit de fan etc.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja, deze losers komen het hier altijd verzieken, daarom schrikt het mensen af.
[ afbeelding ]
Als ze een ziel hadden zou het misschien meevallen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Kopuh kopuh koopavond.
Ja natuurlijk kijk eens in de store ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
Ff een vraagje, weet niet of het al voorbij is gekomen hoor maar komen de maps nou ook nog voor normale spelers beschikbaar?
Deed ik kon t niet vinden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kijk eens in de store ofzo
Doe AUB, ik smeek het jequote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zullen we de archieven eens bijpakken, knul?
Speel in het weekend nog wel eens met 'm online.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bobbanz![]()
Leeft die kerel nog?
Hij zat bij mij op schoolquote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bobbanz![]()
Leeft die kerel nog?
Je hebt zeker een PS3, dan moet je een maand langer wachten dan Xboxquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
Ff een vraagje, weet niet of het al voorbij is gekomen hoor maar komen de maps nou ook nog voor normale spelers beschikbaar?
19 april komt content pack 1quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
FMG9 akimbo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef OverRated het volgende:
Beste secondary?
Ik zeg MP9, wat een beestMet silencer voor m'n stealth classes, met EM voor rush, met Red Dot voor shotgun, zodat ik mooi wat range haal
Desert Eagle Akimbo is ook leuk trouwens.
Zeer goede aanpak voor de MP9quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef OverRated het volgende:
Beste secondary?
Ik zeg MP9, wat een beestMet silencer voor m'n stealth classes, met EM voor rush, met Red Dot voor shotgun, zodat ik mooi wat range haal
Desert Eagle Akimbo is ook leuk trouwens.
Die dingen zijn sowieso niet zo goed meer als eerst toch. Heb het idee dat ze nogal 'haperen' in de fire rate en dat ze minder precies zijn. Skorpions hebben dat ook, het lijkt wel of die dingen kogels sputteren of of zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Zeer goede aanpak voor de MP9![]()
FMG9 akimbo users moeten gekielhaald worden vooral de noobs die er meteen naar switchen na t spawnen...
Jep. Maar ik vind m niet zo geslaagd. Mensen gaan met een sniper campen in de 3 gebouwen, waardoor je constant neergehaald wordt als je de map oversteekt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wow die nieuwe map met de gebroken vliegtuig in het midden is fucking groot. Het lijkt wel Battlefield
Gast op mw3 forum was aant klagen dat snipers OHK op all ranges waren en daarom OP waren en nerfed moesten wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Grappig dat als je soms iemand van dichtbij hipfired met een sniper dat je een hitmarker krijgt, maar dat je crossmap wél een hipfire kill kan maken.
BF3 > MW3quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wow die nieuwe map met de gebroken vliegtuig in het midden is fucking groot. Het lijkt wel Battlefield
Thank your for the constructive criticism.quote:
You're welcomequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Thank your for the constructive criticism.
Battlefield mappen zijn tig keer groter manquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
inbred retard, serieus...quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt in de verste verte niet op BF. Moet je dan ieder topic maar weer dezelfde vragen beantwoorden? Zoiets heet Google.
Eigenlijks lijkt BF3 op MW3, niet andersom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt in de verste verte niet op BF. Moet je dan ieder topic maar weer dezelfde vragen beantwoorden? Zoiets heet Google.
Heeft niet heel veel meer effect.quote:
Die dagen ken ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Alleen maar hitmarkers met die MP7 vandaag wtf!
Ach, hij haalt er toch een MOAB meequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heeft niet heel veel meer effect.
Iedereen gebruikt die dingen.quote:
Dan is iedereen een noob.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt die dingen.
Behalve jij.
quote:
Echt mooi kerel! Sowieso ongelofelijk dat je niet dood bent gegaan, want je zat er onwijs vaak dichtbijquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Houden we het gezellig en on-topic? Dank.
Ja posts verwijderd. Gezeur over een woonplaats oid.quote:
Thanks man!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:06 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Echt mooi kerel! Sowieso ongelofelijk dat je niet dood bent gegaan, want je zat er onwijs vaak dichtbij![]()
Dit soort moab's zie je heel zelden, zo gedurfd spelen. Tegen de grens van 'insane'.
Potje #3, MOAB #2:quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:20 schreef Stevenzenl het volgende:
Potje #2, MOAB #1:
Ugly as fuck, i know.
Soms is het ook gewoon leuk om met belachelijke wapens te spelen. In mw2 had je akimbo mp5k's. Die zijn net zo sterk, maar niemand schijnt het te weten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 02:50 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja sorry ik had geen ammo meer dus ik moest wel.
Omdat in MW2 weinig mensen met de Famas speelde, tenminste wat ik tegen kwam. En hij was daar niet overpowered.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zijn dezelfde mensen die klagen over Type 95 maar nooit op de Famas in MW2
Ik heb 'm nu 24. Met Range is het nog wel te doen. Alleen nog ff volhouden tot lvl 28, Extended Mags. Zonder EM is het echt een waardeloos ding. Bovendien heb je meteen Scavenger nodig, omdat je maar 16 kogels hebt standaardquote:
Die extended mag "glitch" was toch gepatched voor shotguns?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik heb 'm nu 24. Met Range is het nog wel te doen. Alleen nog ff volhouden tot lvl 28, Extended Mags. Zonder EM is het echt een waardeloos ding. Bovendien heb je meteen Scavenger nodig, omdat je maar 16 kogels hebt standaardEn na 1 kill herladen, dus moet ook nog eens Hardline gebruiken om via Specialist na 1 kill SoH te halen.
Best een gehandicapt ding eigenlijk.
Filmpje?quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Heb gister trouwens mijn eerst UAV gehaald. (Met hardline).![]()
![]()
Zat echt met zwetende handjes.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:44 schreef tochweerhenk het volgende:
Heb gister trouwens mijn eerst UAV gehaald. (Met hardline).![]()
![]()
Zat echt met zwetende handjes.
Ja, maar gaat niet om extra damage hier. Het magazijn van de AA12 is gewoon zo klein, dat je heel vaak niet eens genoeg hebt voor 2 vijanden. Terwijl het met EM een spray kanon wordt om er zo 3 neer te maaienquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:54 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Die extended mag "glitch" was toch gepatched voor shotguns?
Ik heb ook nog best veel kills met bb´s. Best handig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:38 schreef Timmos het volgende:
Ik vroeg me af waarom in bouncing betty had ingesteld, iedereen weet toch wel dat je moet gaan liggen inmiddels.. Dacht ik..
Zal over een tijdje nog wel vijf bijkomenquote:Op zondag 15 april 2012 01:36 schreef Timmos het volgende:
Wie kan mij vertellen over de prestiges? Komen er nou nog 5 bij of blijft het bij 15?
Stop gewoon bij 15, wat is er de lol van om tot 20 te gaan? Lijkt dat pro of zo?quote:
Kwam perongeluk!quote:Op zondag 15 april 2012 18:59 schreef Timmos het volgende:
Van speeltstijl veranderd? Je captured gewoon een flag...
oke van de week ff kaart kopen voor psnquote:Op zondag 15 april 2012 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die vorige met piazza wel geloof ik al pin me er niet op vast
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef Timmos het volgende:
Ik ben 15, vind 't wel leuk om uit te spelen steeds.. Maar als er niet weer 5 bij komen dan wil ik challenges zien te halen..
Heerlijk plekjequote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef OverRated het volgende:
In resistance, waar je dat parkje hebt in het midden van de map. Daar staat zo'n laag hekje omheen. Zo irritant dat je daar niet met A overheen kan klimmen/springen
Sta ik daar omhoog te hoppen, word ik geflanked.
Eigenlijk is dat op veel meer punten zo. Objecten waar je op kunt springen zijn gewoon random aangewezen. De ene vuilnisbak kun je wel op klimmen, de andere weer niet. Vervelend is dat.
Vind die mappen prima beter dan alle standaard mappenquote:Op maandag 16 april 2012 02:30 schreef OverRated het volgende:
Doet me er aan denken dat ik mijn bf3, die op 4 april verzonden is, nog steeds niet heb
Tevens zou ik die nieuwe mappack niet kopen stevenmac, alleen piazza is echt een leuke toevoeging eigenlijk. Mappack 2 gaat vetter worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 11:37 schreef Godtje het volgende:
Nieuwe CoD gelekt.2010 heeft gebeld, ze willen je grap terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Als het mijn grap is hebben ze daar geen recht op.quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
2010 heeft gebeld, ze willen je grap terug
quote:Op maandag 16 april 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het mijn grap is hebben ze daar geen recht op.
Jij faalt in het falen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
2010 heeft gebeld, ze willen je grap terug
Je kan denk ik beter 50.- euro uitgeven voor ELITE in plaats van 20,- euro voor een mappack nu. Voor 50,- euro heb je namelijk het hele jaar alle DLC.quote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke van de week ff kaart kopen voor psn
Ik speelde voorheen altijd cod en nu bf3 maar ben eigelijk maar al te blij dat ik weer cod speel
haha die opmerking over het Campen....you're camping in the kitchen.....quote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef Stevenzenl het volgende:
En alweer een MOAB!
Had erg veel mazzel bij mijn laatste kill, en ik denk dat het ook wel duidelijk is dat de MP9 de beste secondary is
ik speel hooguit 3uurtjes per week, is elite dan niet iets te fanatiek?quote:Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je kan denk ik beter 50.- euro uitgeven voor ELITE in plaats van 20,- euro voor een mappack nu. Voor 50,- euro heb je namelijk het hele jaar alle DLC.
Sowieso mappacks kopen is dan al te fanatiekquote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik speel hooguit 3uurtjes per week, is elite dan niet iets te fanatiek?
In theorie niet, in praktijk eigenlijk welquote:Op maandag 16 april 2012 19:08 schreef stevenmac26 het volgende:
Oke thanks voor de info
Was is eigelijk op dat dlc gebeuren na nog meer een voordeel van elite, of is alleen dat het voordeel?
Inderdaad. Van mij mogen ze al die special ops rommel ook wel houden. Enige wat ik gebruik is de mapsquote:Op maandag 16 april 2012 19:17 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
In theorie niet, in praktijk eigenlijk wel
Precies om die reden heb ik bandwith management op mijn modem gedaan... Zo heeft mijn Xbox zodra ie aangaat minimaal 5 Mbps en goede upload. Kunnen mijn huisgenoten nog een voetbalstream aangooienquote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Van mij mogen ze al die special ops rommel ook wel houden. Enige wat ik gebruik is de maps
Tevens ben ik net lekker aan het gamen. Begint m'n zusje (geen pics) een of andere videostream (geen porn) te kijken, waardoor ik ineens 1 oranje streepje verbinding hebTegenstanders schuiven door het beeld alles
M'n broertje ook he, met z'n aids minecraftserversquote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Inderdaad. Van mij mogen ze al die special ops rommel ook wel houden. Enige wat ik gebruik is de maps
Tevens ben ik net lekker aan het gamen. Begint m'n zusje (geen pics) een of andere videostream (geen porn) te kijken, waardoor ik ineens 1 oranje streepje verbinding hebTegenstanders schuiven door het beeld alles
Heerlijk, een eigen huis en een vriendin die toch nog niet de hele dag op internet zit te surfen. Dus gewoon heerlijk zonder lags spelen ^^quote:Op maandag 16 april 2012 20:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Niet miepen. Mw3 gebruikt veel minder dan 0.12 Mb/s upload en 0.4 Mb/s download en je ping is ook prima.quote:Op maandag 16 april 2012 21:25 schreef Antilurker het volgende:
[..]
M'n broertje ook he, met z'n aids minecraftservers
Gaat ie z'n eigen server hosten, de gek.
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, ik heb precies door wanneer hij minecraft gaat spelenquote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet miepen. Mw3 gebruikt veel minder dan 0.12 Mb/s upload en 0.4 Mb/s download en je ping is ook prima.
Dan zou ik vaker kijken of de verbinding niet helemaal inkakt. Het draait bij CoD meer om je ping dan om de bandbreedte.quote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik heb precies door wanneer hij minecraft gaat spelen
Ik heb dat al wanneer de wifi van de iPad aanstaatquote:Op maandag 16 april 2012 21:59 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik heb precies door wanneer hij minecraft gaat spelen
Dat zal ik eens uitzoeken. Gewoon je Xbox een soort voorrang geven in je router of zo? Heb wel NAT Open trouwens.quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies om die reden heb ik bandwith management op mijn modem gedaan... Zo heeft mijn Xbox zodra ie aangaat minimaal 5 Mbps en goede upload. Kunnen mijn huisgenoten nog een voetbalstream aangooien
Oh, dat klinkt goed. Moet ik ook even regelen voor hier.quote:Op maandag 16 april 2012 20:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies om die reden heb ik bandwith management op mijn modem gedaan... Zo heeft mijn Xbox zodra ie aangaat minimaal 5 Mbps en goede upload. Kunnen mijn huisgenoten nog een voetbalstream aangooien
Dit, ik heb nergens last vanquote:Op maandag 16 april 2012 21:43 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Heerlijk, een eigen huis en een vriendin die toch nog niet de hele dag op internet zit te surfen. Dus gewoon heerlijk zonder lags spelen ^^
Ja,zo kan je het zienquote:Op maandag 16 april 2012 22:33 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat zal ik eens uitzoeken. Gewoon je Xbox een soort voorrang geven in je router of zo? Heb wel NAT Open trouwens.
Dat geloof ik nietquote:Op maandag 16 april 2012 21:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet miepen. Mw3 gebruikt veel minder dan 0.12 Mb/s upload en 0.4 Mb/s download en je ping is ook prima.
Ik snap niet dat mensen nog op die troll reageren.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat geloof ik nietwij hebben 3mb upload en 25 download ofzo maar als mijn zusje aan het downloaden is dan vlieg ik alle kanten op
met Fifa precies hetzelfde, geen houden aan lol.
https://www.google.nl/sea(...)TF-8&q=mw3+bandwidthquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:45 schreef BzP het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen nog op die troll reageren.
Ik wil je er even op wijzen dat Google een zoekmachine is, waar zelf, los van hun cache, weinig tot geen relevante informatie op staat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef BzP het volgende:
yep, want alles wat van google komt is geloofwaardig![]()
Ik geloof eerder eigen ervaringen
Zoals ik al eerder zei, 19 April.quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef RijstNatie het volgende:
wanneer kan je nou fucking die nieuwe mappen kopen zonder dat je 50 euro moet neerleggen voor die fucking elite?
Klopt, voor de PS3. Voor de Xbox is hij er al.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef woozi het volgende:
Ik speel echt nooit meer, totaal op uitgekeken. Veel te makkelijk dat spel, en altijd maar t zelfde.
Ik hoorde van een vriend van mij dat er de 19e een nieuwe mappack komt voor ¤15, 4 nieuwe maps en 2 nieuwe speccops maps. Klopt dit?
Misschien dat ik daardoor m'n zin weer een beetje terug krijg
Kijk eens 4 berichten terug.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef woozi het volgende:
Ik speel echt nooit meer, totaal op uitgekeken. Veel te makkelijk dat spel, en altijd maar t zelfde.
Ik hoorde van een vriend van mij dat er de 19e een nieuwe mappack komt voor ¤15, 4 nieuwe maps en 2 nieuwe speccops maps. Klopt dit?
Misschien dat ik daardoor m'n zin weer een beetje terug krijg
Welke console, of pc?quote:Hey,
Uhm ik was laatst om 11 uur dinsdag ofzo op mw3.
ik joinde een server en vervolgens ging heel mn mw3 spacen, kleuren werden raar, die radar linksboven was weg en ik kon niemand raken, Er stond toen ik terug ging naar de lobby: Lobby hacked by (naam weet ik nie meer), Ik restarten mw3 en alleen de radar deed het niet meer, en die streepjes midden in het scherm waar je op schiet.
Nu heb ik dat nog steeds en ik vroeg me af hoe ik dat kan oplossen,
Of heeft iedereen het?
PC is hack infestedquote:Op donderdag 19 april 2012 23:06 schreef Terriroty het volgende:
pc, Ik heb hem al opnieuw geinstallleerd en dat werkte ook niet
Mwoah, Ground War wel.quote:
Vind ik niet gek als een spel vol met hackers zit dan weet je gewoon niet meer wie echt heel goed is en iemand die met alleen wallhack bvb speelt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Mwoah, Ground War wel.
Verder zit de PC vol met noobs die gasten constant hacker noemen als ze gepwnt worden, dat dan weer wel.
WOOT! Double XP on all platforms until 5am EST Monday!quote:
Dit weekend dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WOOT! Double XP on all platforms until 5am EST Monday!
Nee, dat was al bevestigd door Robert Bowlingquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:40 schreef OverRated het volgende:
Gelden die double xp weekends ook voor weapon xp? Ik lvl namelijk niet meer, dus anders heb ik er niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |