Ah, ik dacht dat je vond dat ik TK moest equippen omdat nades boring zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat mensen in MW3 als ze een hele goede kill hebben gemaakt gekke bewegingen gaan doen en in de lucht springen en knifen en dat soort irritante shit.
quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
Open je eigen topic over dat spelquote:
Ik voorspel een spel dat eruitziet als BO, speelt als BO, maar met andere maps, een paar nieuwe wapens én een aantal features die anders heten maar eigenlijk hetzelfde zijn.quote:
Je hebt zojuist het geheim van elke CoD game ontrafeld. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik voorspel een spel dat eruitziet als BO, speelt als BO, maar met andere maps, een paar nieuwe wapens én een aantal features die anders heten maar eigenlijk hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik voorspel een spel dat eruitziet als BO, speelt als BO, maar met andere maps, een paar nieuwe wapens én een aantal features die anders heten maar eigenlijk hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Take "pew pew" to a whole new level. New #MW3 maps Sanctuary & Foundation hit ELITE @Xbox 360 Premium members tomorrow
Valt nog mee dat ze het nog niet naar 1600 hebben opgekriktquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jawel hoor 1200 msp voor die eerste mappack
Ziet er goed uit maar van mij mogen ze nu wel wat MW2 maps erin doen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er wel nice uit, ben benieuwd
Stop dan gewoon mw2 erin. Da's veel leuker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar van mij mogen ze nu wel wat MW2 maps erin doen..
Neh heb ik wel gezien nu.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stop dan gewoon mw2 erin. Da's veel leuker.
thats what she saidquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stop dan gewoon mw2 erin. Da's veel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |