(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
RuffRyder NL (dWc_RuffRyder)
ThaD16 (GotenSSJ)
Tliciouz90 (tliciouz)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
TonRSW (Sie_scheitern_Epos)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Fluffster (jagga)
RatedRSuperStar619 (s0ul1991)
no1elite (Elco..)
CS_Rob_10 (FL_Freak)
Je hoeft alleen maar op de button 'open nieuw deel' te klikken, rest gaan vanzelf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:24 schreef Zosk het volgende:
Type 95
edit: Ik wil best de lapo doen maar kan nergens de OP vinden, zit wel op Wiki te zoeken maar geen idee dus ik laat het wel over aan een ander
Vanaf B met een nade?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef Timmos het volgende:
Multikill op Village (Domination, A-flag).. Altijd leuk..
Ze waren al weg aan het rennen van A zag ik net, maar tochquote:
Waar is je knife in de lucht?quote:Op zaterdag 7 april 2012 00:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze waren al weg aan het rennen van A zag ik net, maar toch..
En nu ik nog een keer kijk.. Zou er iemand 4 assists hebben gehad?
Nicequote:Op zaterdag 7 april 2012 00:00 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ze waren al weg aan het rennen van A zag ik net, maar toch..
En nu ik nog een keer kijk.. Zou er iemand 4 assists hebben gehad?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 02:59 schreef Agiath het volgende:
Waarom weer deze TT. open zelf je topic over dat kutspel dat BO heet
Ja de BO MP was pure aids, dus waarom moet dat vervolg op dat spel in het mw3 topic genoemd worden dan?quote:
Ik had gister bij die plek een vet vaag moment: 3 gasten die achter elkaar gewoon bij dat vliegtuig zitten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:40 schreef 3M1N3M het volgende:
ik ging bij mijn eerste potje mw3 op bakaara en toen vond ik die machinegeweer in die heli. maar nu zitten er altijd noobs.. mja goed voor je KS
Geen idee, ik vond het persoonlijk ook minderquote:Op zaterdag 7 april 2012 03:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja de BO MP was pure aids, dus waarom moet dat vervolg op dat spel in het mw3 topic genoemd worden dan?
Noobs of niet, leuk spelquote:Op zaterdag 7 april 2012 04:06 schreef Stevenzenl het volgende:
Nou, MOAB #11 is een feit, tegen ongelovelijke noobs, dat wel, maar toch.
Ik speel nog altijd voor de wins en kills.. Maar misschien moet ik voor de fun weer is knife + C4 equippen jaquote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:05 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik speel nog altijd voor de wins en kills.. Maar misschien moet ik voor de fun weer is knife + C4 equippen ja..
Niet aan gedacht om de TT te veranderen. Heb zelf ook een hekel aan BOquote:Op zaterdag 7 april 2012 02:59 schreef Agiath het volgende:
Waarom weer deze TT. open zelf je topic over dat kutspel dat BO heet
Ik bedoelde meer dat mensen in MW3 als ze een hele goede kill hebben gemaakt gekke bewegingen gaan doen en in de lucht springen en knifen en dat soort irritante shit.quote:
Ah, ik dacht dat je vond dat ik TK moest equippen omdat nades boring zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:28 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat mensen in MW3 als ze een hele goede kill hebben gemaakt gekke bewegingen gaan doen en in de lucht springen en knifen en dat soort irritante shit.
quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
Open je eigen topic over dat spelquote:
Ik voorspel een spel dat eruitziet als BO, speelt als BO, maar met andere maps, een paar nieuwe wapens én een aantal features die anders heten maar eigenlijk hetzelfde zijn.quote:
Je hebt zojuist het geheim van elke CoD game ontrafeld. Gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik voorspel een spel dat eruitziet als BO, speelt als BO, maar met andere maps, een paar nieuwe wapens én een aantal features die anders heten maar eigenlijk hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik voorspel een spel dat eruitziet als BO, speelt als BO, maar met andere maps, een paar nieuwe wapens én een aantal features die anders heten maar eigenlijk hetzelfde zijn.
quote:Op maandag 9 april 2012 08:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
quote:Take "pew pew" to a whole new level. New #MW3 maps Sanctuary & Foundation hit ELITE @Xbox 360 Premium members tomorrow
Valt nog mee dat ze het nog niet naar 1600 hebben opgekriktquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jawel hoor 1200 msp voor die eerste mappack
Ziet er goed uit maar van mij mogen ze nu wel wat MW2 maps erin doen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef rickyszz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit er wel nice uit, ben benieuwd
Stop dan gewoon mw2 erin. Da's veel leuker.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Ziet er goed uit maar van mij mogen ze nu wel wat MW2 maps erin doen..
Neh heb ik wel gezien nu.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stop dan gewoon mw2 erin. Da's veel leuker.
thats what she saidquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Stop dan gewoon mw2 erin. Da's veel leuker.
Haha idd, dat vond ik ook nogal lachwekkend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Grappig dat je @ 3.06 die gast een campnewb noemt terwijl je daarna hetzelfde doen.![]()
Maar wel nice voor de rest.
Haha skills zegt iequote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef datisstom het volgende:
Zit namelijk zwaar te denken of ik BF3 niet inruil voor MW3. In BF3 ben je zo afhankelijk van je squad, terwijl dat in MW3 totaal niet het geval is maar waar skills meer meetellen.
En dat terwijl Black Ops slechter was dan MW2, en MW2 slechter was dan MW1. Moet je nagaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:22 schreef vandermar het volgende:
Gisteren weer even BLOPS gespeeld maar wat is dat spel toch een stuk beter dan MW3.
MW2 is echt lame, MW1quote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl Black Ops slechter was dan MW2, en MW2 slechter was dan MW1. Moet je nagaan.
Ik zeg doenquote:Op woensdag 11 april 2012 12:06 schreef datisstom het volgende:
Zit namelijk zwaar te denken of ik BF3 niet inruil voor MW3. In BF3 ben je zo afhankelijk van je squad, terwijl dat in MW3 totaal niet het geval is maar waar skills meer meetellen.
Hoe kom je daar nou bij? Map packs zijn bijna altijd voor 1200 punten eruit gegaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze het nog niet naar 1600 hebben opgekrikt
Dat is bij invites toch ook? nog steeds niet gefixedquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Serieus wtf is er met het menu als je m net opstart? Hapert als een gek, moet dan op de home button drukken en dan pas doet ie normaal.
BOquote:Op woensdag 11 april 2012 12:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
MW2 is echt lame, MW1
MW1
Blops
WAW
rest is kut
Moelijk he, recoil op je gun....quote:Op woensdag 11 april 2012 12:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
BOWaar je 300 kogels nodig had voor 1 kill
Nevernooit niet hahahahahaquote:Op woensdag 11 april 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En dat terwijl Black Ops slechter was dan MW2, en MW2 slechter was dan MW1. Moet je nagaan.
Lol, een Galil met Silencer had je nauwelijks recoil, zelfs zonder. En toch moest je wel een magazijn in iemand pompen voordat ie dood was. 9 van de 10 keer draaide die persoon gewoon om en killde jou met een paar kogels.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:15 schreef BzP het volgende:
[..]
Moelijk he, recoil op je gun....
[..]
Nevernooit niet hahahahaha
MW2 is gemaakt voor mensen met protheses
Noob.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:20 schreef BobW het volgende:
Gamers, ik heb hulp nodig, ik was pro met UMP in MW2, maar ik bak er echt helemaal niks van in MW3.
Heeft iemand de meest overpowerde set voor me? Misschien maak ik dan kans
Galil kickte naar rechtsboven, MW2 guns zijn lasers.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, een Galil met Silencer had je nauwelijks recoil, zelfs zonder. En toch moest je wel een magazijn in iemand pompen voordat ie dood was. [b]9 van de 10 keer draaide die persoon gewoon om en killde jou met een paar kogels.[/b]
Waarom faal je nou met [b ] [/b ] tags? Galil zonder attachments kickte niet naar rechtsboven.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Galil kickte naar rechtsboven, MW2 guns zijn lasers.
Over t [b]vetgedrukte[/b]: Noob
75, dus had nu net de MP7 vrijgespeeld, daar zie ik veel mensen mee knallen online. Die proberen?quote:
Ja, dat is wel een goeie. Met silencer of extended mags.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef BobW het volgende:
[..]
75, dus had nu net de MP7 vrijgespeeld, daar zie ik veel mensen mee knallen online. Die proberen?
Thanks, ga dat maar proberen!quote:Op woensdag 11 april 2012 13:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goeie. Met silencer of extended mags.Speel niet met een Type 95.
Is net een laser, geen recoil en killt als een mallequote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef BobW het volgende:
[..]
75, dus had nu net de MP7 vrijgespeeld, daar zie ik veel mensen mee knallen online. Die proberen?
Whatever, autist.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Waarom faal je nou met [b ] [/b ] tags? Galil zonder attachments kickte niet naar rechtsboven.
Je weet dat een random gun in een random game een bepaalde afwijking heeft die zelfs nog een bepaalde richting op gaat ook. En Pringles is de autist?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Whatever, autist.
Attachments doet niks met de recoil maar doordat er geen muzzle flash is met een demper lijkt het zo.
Galil kickt zeker naar rechtsboven net als de scar in MW3
Lol, autist.quote:Op woensdag 11 april 2012 13:29 schreef BzP het volgende:
[..]
Whatever, autist.
Attachments doet niks met de recoil maar doordat er geen muzzle flash is met een demper lijkt het zo.
Galil kickt zeker naar rechtsboven net als de scar in MW3
Wat precies?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Dan leer je het meteen af
Jij reageert op mij hoor klapjostiquote:Op woensdag 11 april 2012 13:43 schreef BzP het volgende:
Oh leuk, daar komen de andere schapen uit de mw2 stal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |