quote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef tochweerhenk het volgende:
13 in een dozijn intro.
Wel met 13 in een dozijn filmpjes komen dan.
Zonder quickdraw, maak daar maar Assasin van. En dan sprayen met Steady Aimquote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef tochweerhenk het volgende:
P90 met quickdraw is een goede rush class.
Frag heeft 2 keer zoveel damage (ofzo). Semtex zuigt als je iemand met 100% health wilt killen zonder stuck.quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom frags die dingen zijn waardeloos gebruik semtex of C4 is veel effectiever
Scoze?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:50 schreef Antilurker het volgende:
Die vriend van me met een 4.0 k/d heeft al 2 Triple MOABs gehaald... Maar dat was in het begin 'en hij wist nog niet hoe hij ze moest opslaan.'Ik weet niet of ik het moet geloven. Er komt wel binnenkort een double erop. En morgen ofzo een Model 1887.
Maar de filmpjes van onze clan komen binnenkort. Het YTchannel heet http://www.youtube.com/user/ScozeGaming
Ik hoop niet dat jullie gaan zeuren dat dit spam is, want ik post hier al veel langer en ik dacht dat jullie wel wilden weten waar de filmpjes geupload werden
quote:Op vrijdag 6 april 2012 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom frags die dingen zijn waardeloos gebruik semtex of C4 is veel effectiever
Waarom frag? Omdat je die verder kunt gooien dan een semtex, omdat je zo van een muur af kunt laten stuiteren, omdat je ze kunt cooken. Bovendien doen frag, semtex en C4 allemaal precies evenveel damage. Zoek filmpje van TmarTn maar op, die heeft dat getestquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Frag heeft 2 keer zoveel damage (ofzo). Semtex zuigt als je iemand met 100% health wilt killen zonder stuck.
Hm. Op zich zijn ze wel goed, maar mensen ontlopen die dingen zooo vaak. Doe mij maar een Claymore, dat is bijna altijd een kill.quote:
Enemy C4 doet meer damage dan friendly.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:15 schreef OverRated het volgende:
[..]
[..]
Waarom frag? Omdat je die verder kunt gooien dan een semtex, omdat je zo van een muur af kunt laten stuiteren, omdat je ze kunt cooken. Bovendien doen frag, semtex en C4 allemaal precies evenveel damage. Zoek filmpje van TmarTn maar op, die heeft dat getest
C4 is leuk, maar kun je niet zover gooien en moet je nog bij na blijven denken nadat je m gegooid hebt. Vind ik wel handig voor Domination bijvoorbeeld. C4 op een van de vlaggen, en zodra enemy m capt *boem*
Lag? Dat kan ik me niet voorstellen hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Kankerspel, ik heb godverdomme 9 hitmarkers, hij is niet dood, hij schiet me 1 keer en ik ben gelijk dood.
Moet wel iets van lag zijn of zo.
Wel vreemd dan, als ik al weg ben ga ik toch nog dood.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:54 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lag? Dat kan ik me niet voorstellen hoor.
Zelfde wapen als de FAMAS in MW2 en daar klaagde niemand overquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, al die Type 95 sletjes mogen allemaal levend begraven worden.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zelfde wapen als de FAMAS in MW2 en daar klaagde niemand over
Die Famas in MW2 was ook wel ellendig vond ik. De Type is iets minder ellendigquote:
Ik vind zeker niet dat ie hetzelfde is. Met de Type ben je binnen 2 kogels al dood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |