Nee.quote:
Juist, het enige gametype waar het woord squad niet van toepassing is.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef datisstom het volgende:
Ze ownen m'n kont uit? Heb net 30-6 gespeeld bij TDM.
Is bij conquest/rush niet anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Juist, het enige gametype waar het woord squad niet van toepassing is.
Je rusht niet als een kip zonder kop en houdt rekening met bullet drop? De gameplay is namelijk lang niet zo ADHD-bevorderend en arcade als MW3.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef datisstom het volgende:
[..]
Is bij conquest/rush niet anders.
Waarom klaag je er dan over als je het zo goed kan zonder squad? En bij jou is het niet anders, bij een hoop andere mensen die je posts ook lezen is het totaal anders. De enige reden dat je zonder squad zit is omdat je zelf misschien niet veel moeite doet om met wat mensen samen te spelen waarmee je in contact bent via een headset. Of die zijn op je moment van klagen niet online.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef datisstom het volgende:
[..]
Is bij conquest/rush niet anders.
Dat heb ik een uurtje op 20 gedaan in de MP daar heb ik geen woorden meer voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Chill the fuck out.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom klaag je er dan over als je het zo goed kan zonder squad? En bij jou is het niet anders, bij een hoop andere mensen die je posts ook lezen is het totaal anders. De enige reden dat je zonder squad zit is omdat je zelf misschien niet veel moeite doet om met wat mensen samen te spelen waarmee je in contact bent via een headset. Of die zijn op je moment van klagen niet online.
Verkopen die hap zou ik zeggen en ga maar MW3 doen
ik ging laatst 39-1 in TDM en we verloren nog, voel je pijnquote:Op woensdag 11 april 2012 15:05 schreef Agiath het volgende:
Daarom speel ik veel FFA en TDM bij mw3.
90% van de mensen is zo kankerslecht in het spel dat ze het bij andere modes altijd verneuken voor je. zelfs bij TDM heb je daar last van als mensen met 6e prestige nog steeds scores halen van 3-20. Verkoop dan lekker je spel en je ps3 erbij.
Been there done that.. Maar nu ik altijd speel met een oud klasgenootje, en soms nog iemand anders erbij, zit er weinig verlies bij.. Opvallend dat we vaak ook de enige 2/3 zijn met een positive KDquote:Op woensdag 11 april 2012 15:08 schreef BzP het volgende:
[..]
ik ging laatst 39-1 in TDM en we verloren nog, voel je pijn
Er zijn gewoon wat stoorzenders die de boel soms komen verzieken, wat doe je eraan?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik geef het twee dagen voor de volgende bitchfight begint
Klopt, is helaas weinig aan te doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Er zijn gewoon wat stoorzenders die de boel soms komen verzieken, wat doe je eraan?
Nee piazza speelt best vlot en zo.quote:
Jij bent er zelf een van. Scrambler.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Er zijn gewoon wat stoorzenders die de boel soms komen verzieken, wat doe je eraan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |