Nee, ik ben geen schaap uit de mw2 stal.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent er zelf een van. Scrambler.
Lol, schaap.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen schaap uit de mw2 stal.
Iedereen is te druk met spelenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe is het eigenlijks mogelijk dat dit topique zo deaud is? Zijn er zo weinig mw3 spelers hier?
Bobbanzquote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, schaap.Goeie man.
Je bent 26 ofzo..maar je gedraagt je als Bobbanz.
Misschien is alles inmiddels wel besproken of zo. Of vanwege al die bitchfightsquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe is het eigenlijks mogelijk dat dit topique zo deaud is? Zijn er zo weinig mw3 spelers hier?
Golden AK ziet er wel sjiek uit. Alleen jammer dat het zo'n boutwapen isquote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Misschien is alles inmiddels wel besproken of zo. Of vanwege al die bitchfights
Bijna MP7 goldVraag me af welk wapen ik hierna gold ga doen? Ben ook bezig met FAD, Model 1887 en AA12.
Klopt, die heb ik nu lvl 17, maar komt totaal m'n strot uitquote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Golden AK ziet er wel sjiek uit. Alleen jammer dat het zo'n boutwapen is
Ik voel je. Mijn MW2 speelt geen Hardcore playlist meer en mijn Black Ops doet het helemaal niet meerquote:
Dragunovquote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bijna MP7 goldVraag me af welk wapen ik hierna gold ga doen? Ben ook bezig met FAD, Model 1887 en AA12.
Wel het enige wapen waarmee ik nog geen kogel geschoten heb trouwensquote:
- Kap met je getrol.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Al kreeg ik er 1000 euro bijquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:14 schreef KoningStoma het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bijhoort.
Ik kom het niet verzieken hoor. Mijn shit is altijd MW gerelateerd, maar dan reageert er iemand zoals bijv. jij er lame op en dan raakt shit de fan etc.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja, deze losers komen het hier altijd verzieken, daarom schrikt het mensen af.
[ afbeelding ]
Als ze een ziel hadden zou het misschien meevallen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Kopuh kopuh koopavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |