Ik wil je er even op wijzen dat Google een zoekmachine is, waar zelf, los van hun cache, weinig tot geen relevante informatie op staat.quote:Op dinsdag 17 april 2012 12:26 schreef BzP het volgende:
yep, want alles wat van google komt is geloofwaardig![]()
Ik geloof eerder eigen ervaringen
Zoals ik al eerder zei, 19 April.quote:Op maandag 16 april 2012 22:22 schreef RijstNatie het volgende:
wanneer kan je nou fucking die nieuwe mappen kopen zonder dat je 50 euro moet neerleggen voor die fucking elite?
Klopt, voor de PS3. Voor de Xbox is hij er al.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef woozi het volgende:
Ik speel echt nooit meer, totaal op uitgekeken. Veel te makkelijk dat spel, en altijd maar t zelfde.
Ik hoorde van een vriend van mij dat er de 19e een nieuwe mappack komt voor ¤15, 4 nieuwe maps en 2 nieuwe speccops maps. Klopt dit?
Misschien dat ik daardoor m'n zin weer een beetje terug krijg
Kijk eens 4 berichten terug.quote:Op woensdag 18 april 2012 12:40 schreef woozi het volgende:
Ik speel echt nooit meer, totaal op uitgekeken. Veel te makkelijk dat spel, en altijd maar t zelfde.
Ik hoorde van een vriend van mij dat er de 19e een nieuwe mappack komt voor ¤15, 4 nieuwe maps en 2 nieuwe speccops maps. Klopt dit?
Misschien dat ik daardoor m'n zin weer een beetje terug krijg
Welke console, of pc?quote:Hey,
Uhm ik was laatst om 11 uur dinsdag ofzo op mw3.
ik joinde een server en vervolgens ging heel mn mw3 spacen, kleuren werden raar, die radar linksboven was weg en ik kon niemand raken, Er stond toen ik terug ging naar de lobby: Lobby hacked by (naam weet ik nie meer), Ik restarten mw3 en alleen de radar deed het niet meer, en die streepjes midden in het scherm waar je op schiet.
Nu heb ik dat nog steeds en ik vroeg me af hoe ik dat kan oplossen,
Of heeft iedereen het?
PC is hack infestedquote:Op donderdag 19 april 2012 23:06 schreef Terriroty het volgende:
pc, Ik heb hem al opnieuw geinstallleerd en dat werkte ook niet
Mwoah, Ground War wel.quote:
Vind ik niet gek als een spel vol met hackers zit dan weet je gewoon niet meer wie echt heel goed is en iemand die met alleen wallhack bvb speelt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Mwoah, Ground War wel.
Verder zit de PC vol met noobs die gasten constant hacker noemen als ze gepwnt worden, dat dan weer wel.
WOOT! Double XP on all platforms until 5am EST Monday!quote:
Dit weekend dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
WOOT! Double XP on all platforms until 5am EST Monday!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |