Kwam perongeluk!quote:Op zondag 15 april 2012 18:59 schreef Timmos het volgende:
Van speeltstijl veranderd? Je captured gewoon een flag...
oke van de week ff kaart kopen voor psnquote:Op zondag 15 april 2012 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die vorige met piazza wel geloof ik al pin me er niet op vast
Wat?quote:Op zondag 15 april 2012 15:01 schreef Timmos het volgende:
Ik ben 15, vind 't wel leuk om uit te spelen steeds.. Maar als er niet weer 5 bij komen dan wil ik challenges zien te halen..
Heerlijk plekjequote:Op zaterdag 14 april 2012 02:00 schreef OverRated het volgende:
In resistance, waar je dat parkje hebt in het midden van de map. Daar staat zo'n laag hekje omheen. Zo irritant dat je daar niet met A overheen kan klimmen/springen
Sta ik daar omhoog te hoppen, word ik geflanked.
Eigenlijk is dat op veel meer punten zo. Objecten waar je op kunt springen zijn gewoon random aangewezen. De ene vuilnisbak kun je wel op klimmen, de andere weer niet. Vervelend is dat.
Vind die mappen prima beter dan alle standaard mappenquote:Op maandag 16 april 2012 02:30 schreef OverRated het volgende:
Doet me er aan denken dat ik mijn bf3, die op 4 april verzonden is, nog steeds niet heb
Tevens zou ik die nieuwe mappack niet kopen stevenmac, alleen piazza is echt een leuke toevoeging eigenlijk. Mappack 2 gaat vetter worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 april 2012 11:37 schreef Godtje het volgende:
Nieuwe CoD gelekt.2010 heeft gebeld, ze willen je grap terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Als het mijn grap is hebben ze daar geen recht op.quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
2010 heeft gebeld, ze willen je grap terug
quote:Op maandag 16 april 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als het mijn grap is hebben ze daar geen recht op.
Jij faalt in het falen.quote:Op maandag 16 april 2012 11:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
2010 heeft gebeld, ze willen je grap terug
Je kan denk ik beter 50.- euro uitgeven voor ELITE in plaats van 20,- euro voor een mappack nu. Voor 50,- euro heb je namelijk het hele jaar alle DLC.quote:Op zondag 15 april 2012 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke van de week ff kaart kopen voor psn
Ik speelde voorheen altijd cod en nu bf3 maar ben eigelijk maar al te blij dat ik weer cod speel
haha die opmerking over het Campen....you're camping in the kitchen.....quote:Op zondag 15 april 2012 18:49 schreef Stevenzenl het volgende:
En alweer een MOAB!
Had erg veel mazzel bij mijn laatste kill, en ik denk dat het ook wel duidelijk is dat de MP9 de beste secondary is
ik speel hooguit 3uurtjes per week, is elite dan niet iets te fanatiek?quote:Op maandag 16 april 2012 14:25 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je kan denk ik beter 50.- euro uitgeven voor ELITE in plaats van 20,- euro voor een mappack nu. Voor 50,- euro heb je namelijk het hele jaar alle DLC.
Sowieso mappacks kopen is dan al te fanatiekquote:Op maandag 16 april 2012 16:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik speel hooguit 3uurtjes per week, is elite dan niet iets te fanatiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |