Nee.quote:
Juist, het enige gametype waar het woord squad niet van toepassing is.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef datisstom het volgende:
Ze ownen m'n kont uit? Heb net 30-6 gespeeld bij TDM.
Is bij conquest/rush niet anders.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Juist, het enige gametype waar het woord squad niet van toepassing is.
Je rusht niet als een kip zonder kop en houdt rekening met bullet drop? De gameplay is namelijk lang niet zo ADHD-bevorderend en arcade als MW3.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef datisstom het volgende:
[..]
Is bij conquest/rush niet anders.
Waarom klaag je er dan over als je het zo goed kan zonder squad? En bij jou is het niet anders, bij een hoop andere mensen die je posts ook lezen is het totaal anders. De enige reden dat je zonder squad zit is omdat je zelf misschien niet veel moeite doet om met wat mensen samen te spelen waarmee je in contact bent via een headset. Of die zijn op je moment van klagen niet online.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:41 schreef datisstom het volgende:
[..]
Is bij conquest/rush niet anders.
Dat heb ik een uurtje op 20 gedaan in de MP daar heb ik geen woorden meer voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
Chill the fuck out.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom klaag je er dan over als je het zo goed kan zonder squad? En bij jou is het niet anders, bij een hoop andere mensen die je posts ook lezen is het totaal anders. De enige reden dat je zonder squad zit is omdat je zelf misschien niet veel moeite doet om met wat mensen samen te spelen waarmee je in contact bent via een headset. Of die zijn op je moment van klagen niet online.
Verkopen die hap zou ik zeggen en ga maar MW3 doen
ik ging laatst 39-1 in TDM en we verloren nog, voel je pijnquote:Op woensdag 11 april 2012 15:05 schreef Agiath het volgende:
Daarom speel ik veel FFA en TDM bij mw3.
90% van de mensen is zo kankerslecht in het spel dat ze het bij andere modes altijd verneuken voor je. zelfs bij TDM heb je daar last van als mensen met 6e prestige nog steeds scores halen van 3-20. Verkoop dan lekker je spel en je ps3 erbij.
Been there done that.. Maar nu ik altijd speel met een oud klasgenootje, en soms nog iemand anders erbij, zit er weinig verlies bij.. Opvallend dat we vaak ook de enige 2/3 zijn met een positive KDquote:Op woensdag 11 april 2012 15:08 schreef BzP het volgende:
[..]
ik ging laatst 39-1 in TDM en we verloren nog, voel je pijn
Er zijn gewoon wat stoorzenders die de boel soms komen verzieken, wat doe je eraan?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik geef het twee dagen voor de volgende bitchfight begint
Klopt, is helaas weinig aan te doen.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Er zijn gewoon wat stoorzenders die de boel soms komen verzieken, wat doe je eraan?
Nee piazza speelt best vlot en zo.quote:
Jij bent er zelf een van. Scrambler.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef BzP het volgende:
[..]
Er zijn gewoon wat stoorzenders die de boel soms komen verzieken, wat doe je eraan?
Nee, ik ben geen schaap uit de mw2 stal.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij bent er zelf een van. Scrambler.
Lol, schaap.quote:Op donderdag 12 april 2012 09:13 schreef BzP het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen schaap uit de mw2 stal.
Iedereen is te druk met spelenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe is het eigenlijks mogelijk dat dit topique zo deaud is? Zijn er zo weinig mw3 spelers hier?
Bobbanzquote:Op donderdag 12 april 2012 19:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Lol, schaap.Goeie man.
Je bent 26 ofzo..maar je gedraagt je als Bobbanz.
Misschien is alles inmiddels wel besproken of zo. Of vanwege al die bitchfightsquote:Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Stevenzenl het volgende:
Hoe is het eigenlijks mogelijk dat dit topique zo deaud is? Zijn er zo weinig mw3 spelers hier?
Golden AK ziet er wel sjiek uit. Alleen jammer dat het zo'n boutwapen isquote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Misschien is alles inmiddels wel besproken of zo. Of vanwege al die bitchfights
Bijna MP7 goldVraag me af welk wapen ik hierna gold ga doen? Ben ook bezig met FAD, Model 1887 en AA12.
Klopt, die heb ik nu lvl 17, maar komt totaal m'n strot uitquote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Golden AK ziet er wel sjiek uit. Alleen jammer dat het zo'n boutwapen is
Ik voel je. Mijn MW2 speelt geen Hardcore playlist meer en mijn Black Ops doet het helemaal niet meerquote:
Dragunovquote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Bijna MP7 goldVraag me af welk wapen ik hierna gold ga doen? Ben ook bezig met FAD, Model 1887 en AA12.
Wel het enige wapen waarmee ik nog geen kogel geschoten heb trouwensquote:
- Kap met je getrol.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef OverRated het volgende:
[..]
Al kreeg ik er 1000 euro bijquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:14 schreef KoningStoma het volgende:
Je bent gewoon jaloers dat je er niet bijhoort.
Ik kom het niet verzieken hoor. Mijn shit is altijd MW gerelateerd, maar dan reageert er iemand zoals bijv. jij er lame op en dan raakt shit de fan etc.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:11 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja, deze losers komen het hier altijd verzieken, daarom schrikt het mensen af.
[ afbeelding ]
Als ze een ziel hadden zou het misschien meevallen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Kopuh kopuh koopavond.
Ja natuurlijk kijk eens in de store ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
Ff een vraagje, weet niet of het al voorbij is gekomen hoor maar komen de maps nou ook nog voor normale spelers beschikbaar?
Deed ik kon t niet vinden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kijk eens in de store ofzo
Doe AUB, ik smeek het jequote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zullen we de archieven eens bijpakken, knul?
Speel in het weekend nog wel eens met 'm online.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bobbanz![]()
Leeft die kerel nog?
Hij zat bij mij op schoolquote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bobbanz![]()
Leeft die kerel nog?
Je hebt zeker een PS3, dan moet je een maand langer wachten dan Xboxquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
Ff een vraagje, weet niet of het al voorbij is gekomen hoor maar komen de maps nou ook nog voor normale spelers beschikbaar?
19 april komt content pack 1quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
FMG9 akimbo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef OverRated het volgende:
Beste secondary?
Ik zeg MP9, wat een beestMet silencer voor m'n stealth classes, met EM voor rush, met Red Dot voor shotgun, zodat ik mooi wat range haal
Desert Eagle Akimbo is ook leuk trouwens.
Zeer goede aanpak voor de MP9quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef OverRated het volgende:
Beste secondary?
Ik zeg MP9, wat een beestMet silencer voor m'n stealth classes, met EM voor rush, met Red Dot voor shotgun, zodat ik mooi wat range haal
Desert Eagle Akimbo is ook leuk trouwens.
Die dingen zijn sowieso niet zo goed meer als eerst toch. Heb het idee dat ze nogal 'haperen' in de fire rate en dat ze minder precies zijn. Skorpions hebben dat ook, het lijkt wel of die dingen kogels sputteren of of zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Zeer goede aanpak voor de MP9![]()
FMG9 akimbo users moeten gekielhaald worden vooral de noobs die er meteen naar switchen na t spawnen...
Jep. Maar ik vind m niet zo geslaagd. Mensen gaan met een sniper campen in de 3 gebouwen, waardoor je constant neergehaald wordt als je de map oversteekt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wow die nieuwe map met de gebroken vliegtuig in het midden is fucking groot. Het lijkt wel Battlefield
Gast op mw3 forum was aant klagen dat snipers OHK op all ranges waren en daarom OP waren en nerfed moesten wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Grappig dat als je soms iemand van dichtbij hipfired met een sniper dat je een hitmarker krijgt, maar dat je crossmap wél een hipfire kill kan maken.
BF3 > MW3quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wow die nieuwe map met de gebroken vliegtuig in het midden is fucking groot. Het lijkt wel Battlefield
Thank your for the constructive criticism.quote:
You're welcomequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Thank your for the constructive criticism.
Battlefield mappen zijn tig keer groter manquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
inbred retard, serieus...quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt in de verste verte niet op BF. Moet je dan ieder topic maar weer dezelfde vragen beantwoorden? Zoiets heet Google.
Eigenlijks lijkt BF3 op MW3, niet andersom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lijkt in de verste verte niet op BF. Moet je dan ieder topic maar weer dezelfde vragen beantwoorden? Zoiets heet Google.
Heeft niet heel veel meer effect.quote:
Die dagen ken ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
Alleen maar hitmarkers met die MP7 vandaag wtf!
Ach, hij haalt er toch een MOAB meequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:44 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heeft niet heel veel meer effect.
Iedereen gebruikt die dingen.quote:
Dan is iedereen een noob.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Iedereen gebruikt die dingen.
Behalve jij.
quote:
Echt mooi kerel! Sowieso ongelofelijk dat je niet dood bent gegaan, want je zat er onwijs vaak dichtbijquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Houden we het gezellig en on-topic? Dank.
Ja posts verwijderd. Gezeur over een woonplaats oid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |