Ja natuurlijk kijk eens in de store ofzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
Ff een vraagje, weet niet of het al voorbij is gekomen hoor maar komen de maps nou ook nog voor normale spelers beschikbaar?
Deed ik kon t niet vinden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja natuurlijk kijk eens in de store ofzo
Doe AUB, ik smeek het jequote:Op vrijdag 13 april 2012 11:05 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zullen we de archieven eens bijpakken, knul?
Speel in het weekend nog wel eens met 'm online.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bobbanz![]()
Leeft die kerel nog?
Hij zat bij mij op schoolquote:Op donderdag 12 april 2012 19:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bobbanz![]()
Leeft die kerel nog?
Je hebt zeker een PS3, dan moet je een maand langer wachten dan Xboxquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
Ff een vraagje, weet niet of het al voorbij is gekomen hoor maar komen de maps nou ook nog voor normale spelers beschikbaar?
19 april komt content pack 1quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
FMG9 akimbo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef OverRated het volgende:
Beste secondary?
Ik zeg MP9, wat een beestMet silencer voor m'n stealth classes, met EM voor rush, met Red Dot voor shotgun, zodat ik mooi wat range haal
Desert Eagle Akimbo is ook leuk trouwens.
Zeer goede aanpak voor de MP9quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:15 schreef OverRated het volgende:
Beste secondary?
Ik zeg MP9, wat een beestMet silencer voor m'n stealth classes, met EM voor rush, met Red Dot voor shotgun, zodat ik mooi wat range haal
Desert Eagle Akimbo is ook leuk trouwens.
Die dingen zijn sowieso niet zo goed meer als eerst toch. Heb het idee dat ze nogal 'haperen' in de fire rate en dat ze minder precies zijn. Skorpions hebben dat ook, het lijkt wel of die dingen kogels sputteren of of zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef BzP het volgende:
[..]
Zeer goede aanpak voor de MP9![]()
FMG9 akimbo users moeten gekielhaald worden vooral de noobs die er meteen naar switchen na t spawnen...
Jep. Maar ik vind m niet zo geslaagd. Mensen gaan met een sniper campen in de 3 gebouwen, waardoor je constant neergehaald wordt als je de map oversteekt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wow die nieuwe map met de gebroken vliegtuig in het midden is fucking groot. Het lijkt wel Battlefield
Gast op mw3 forum was aant klagen dat snipers OHK op all ranges waren en daarom OP waren en nerfed moesten wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
Grappig dat als je soms iemand van dichtbij hipfired met een sniper dat je een hitmarker krijgt, maar dat je crossmap wél een hipfire kill kan maken.
BF3 > MW3quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:25 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wow die nieuwe map met de gebroken vliegtuig in het midden is fucking groot. Het lijkt wel Battlefield
Thank your for the constructive criticism.quote:
You're welcomequote:Op vrijdag 13 april 2012 13:51 schreef BzP het volgende:
[..]
Thank your for the constructive criticism.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |